Regulamin promocji ''Szczęśliwe godziny III'' w sieci Era
W okresie od 03.12.2001 do wyczerpania zapasów zestawów objętych niniejszą promocją, jednakże nie dłużej niż do 07.01.2002 (włącznie), PTC, operator sieci Era oferuje:
Ceny zestawów dla wszystkich taryf:
Siemens
Zestaw I
Siemens C35i
Zegarek marki SWATCH (do wyczerpania zapasów)
Cena =0,02 PLN + 22% VAT*
Zestaw II
Siemens M35i
Nadmuchiwany materac (do wyczerpania zapasów)
Zegarek marki SWATCH (do wyczerpania zapasów)
Cena =15,00 PLN + 22% VAT*
Zestaw III
Siemens S35i
Zegarek marki SWATCH (do wyczerpania zapasów)
Cena =99,00 PLN + 22% VAT*
Zestaw IV
Siemens C45
Zegarek marki SWATCH (do wyczerpania zapasów)
Cena =99,00 PLN + 22% VAT*
Nokia
Zestaw V
Nokia 3310
Zegarek marki SWATCH (do wyczerpania zapasów)
Cena = 0,02 PLN + 22% VAT*
Zestaw VI
Nokia 3330
Zegarek marki SWATCH (do wyczerpania zapasów)
Cena = 49,00 PLN + 22% VAT*
Zestaw VII
Nokia 6210
Cena = 599,00 PLN + 22% VAT*
Zestaw VIII
Nokia 8210
Cena = 699,00 PLN + 22% VAT*
Alcatel
Zestaw IX
Alcatel OT 501
Kaseta wideo z filmem, "Czego pragną kobiety" (do wyczerpania zapasów)
Cena = 0,02 PLN + 22% VAT*
Motorola
Zestaw X
Motorola V3670
Cena = 49,00 PLN + VAT*
Zestaw XI
Motorola L7089 Timeport
Cena = 45,00 PLN + 22% VAT*
Zestaw XII
Motorola P 7389 Timeport
Cena = 65,00 PLN + 22% VAT*
Zestaw XIII
Motorola T192
Cena = 99,00 PLN +22% VAT*
Zestaw XIV
Motorola Ti 260
Cena = 559,00 PLN + 22% VAT*
Ericsson
Zestaw XV
Ericsson T20e
Gra komputerowa "Tomb Raider" (do wyczerpania zapasów)
Cena = 0,02 PLN + 22% VAT*
Zestaw XVI
Ericsson R320s
Cena = 5,00 PLN + 22% VAT*
Zestaw XVII
Ericsson T28s
Cena = 49,00 PLN + 22% VAT*
Zestaw XVIII
Ericsson R310s
Cena = 15,00 PLN + 22% VAT*
Philips
Zestaw XIX
Philips Ozeo
Suszarka do włosów marki PHILIPS (do wyczerpania zapasów)
Cena = 25,00 PLN + 22% VAT*
Zestaw XX
Philips Azalis 288
Suszarka do włosów marki PHILIPS (do wyczerpania zapasów)
Cena = 35,00 PLN + 22% VAT*
Zestaw XXI
Philips Xenium
Cena = 299,00 PLN + 22% VAT*
Sony
Zestaw XXII
Sony CMD J-5
Odtwarzacz walkman model WM-EX190
Cena = 0,02 PLN + 22% VAT*
Zestaw XXIII
Sony CMD Z-5
Cena = 699,00 PLN + 22% VAT*
Samsung
Zestaw XXIV
Samsung R200
Zegarek marki SWATCH (do wyczerpania zapasów)
Cena = 99,00 PLN + 22% VAT*
*Podana cena zestawu nie uwzględnia opłaty za przyłączenie do sieci Era. Opłata ta, w niniejszej promocji, wynosi 11,00 PLN netto. Opłata ta jest doliczana do pierwszego rachunku.
**Do zestawów z aparatem telefonicznym Sony J-5 dołączany będzie kupon na odtwarzacz walkman model WM-EX190 firmy Sony. Wypełniony kupon należy przesłać pocztą do Agencji Promocyjnej "JET" (adres podany na kuponie: ul. Marszałkowska 9/15, 00-626 Warszawa - przesyłka bezpłatna). Walkman będzie dostarczony tylko Abonentom, którzy do 03.02.02 (decyduje data stempla pocztowego) prześlą czytelnie wypełniony i podstemplowany w punkcie sprzedaży kupon. Odtwarzacz walkman zostanie dostarczony bezpłatnie w ciągu czterech tygodni, pod adres wskazany przez Abonenta na kuponie. Za dostarczenie odtwarzaczy całkowitą odpowiedzialność ponosi Agencja Promocyjna "JET". Reklamacje należy zgłaszać listownie na adres Agencji Promocyjnej JET. O wyniku postępowania reklamacyjnego Abonent zostanie poinformowany listem poleconym w ciągu 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odtwarzacze będą objęte standardową gwarancją Sony. Abonent otrzyma gwarancję wraz z odtwarzaczem Sony.
Z oferty może skorzystać każdy, kto spełni poniższy warunek:
jednocześnie z nabyciem aparatu telefonicznego wraz z przyłączeniem do sieci Era (aktywacją) w autoryzowanym punkcie sprzedaży sieci Era, w salonie firmowym sieci Era lub u doradcy biznesowego sieci Era, zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 miesięcy na wybranym planie taryfowym.
W promocji dostępne są taryfy: Moja, Moja 10, Moja 45, Moja 100, Biznes 10, Biznes 45, Biznes 100, Biznes 220.
Dotyczy tylko taryf typu Moja:
Abonent, który w ramach niniejszej promocji zawrze z PTC Umowę o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 miesiące na taryfach typu Moja może do 31.03.2002 korzystać z promocyjnej usługi "Szczęśliwe godziny".
a. Usługa "Szczęśliwe godziny" polega na tym, że Abonent w zamian za miesięczną opłatę za usługę w wysokości 3 pln netto, może o określonych porach w ciągu doby korzystać z bezpłatnych krajowych wewnątrzsieciowych połączeń głosowych.
b. Godziny, w których, Abonenci poszczególnych taryf mogą korzystać z promocyjnych połączeń:
taryfa Moja: 22:00 - 24:00 (pon.-niedz)
taryfa Moja 10: 21:00 - 23:00 (pon.-niedz)
taryfa Moja 45: 19:00 - 21:00 (pon.-niedz)
taryfa Moja 100: 18:00 - 20:00 (pon.-niedz)
c. Godziny obowiązywania usługi "Szczęśliwe godziny " są ustalone dla każdej taryfy typu Moja i nie mogą być zmienione przez Abonenta.
d. Od 01.04.2002 w w/w godzinach obowiązują stawki z Cennika Usług Telekomunikacyjnych PTC.
e. Usługa "Szczęśliwe godziny" nie jest oferowana w taryfach typu Biznes.
f. Usługa "Szczęśliwe godziny " dotyczy tylko krajowych połączeń wewnątrz sieci z wyłączeniem:
połączeń z numerami: 604 01 01 01, 604 02 02 02, 602 951 111, 602 963, 602 992 000, 602 951 000 oraz innymi numerami usług sieci Era
połączeń z numerami przyznanymi w usłudze Faksy i Dane
połączeń z Numerami specjalnymi
SMS-ów.
g. Usługa "Szczęśliwe godziny" może być aktywowana w momencie podpisywania Umowy (w salonach i sklepach firmowych Era oraz autoryzowanych punktach dealerskich), przez TeleErę*** (tel: 602 909) lub I-BOA***.
h. Opłata za aktywację usługi "Szczęśliwe godziny" wynosi 18 pln netto.
i. Abonament miesięczny za usługę wynosi 3 pln netto i jest płatny z góry. Abonament jest naliczany proporcjonalnie do liczby dni obowiązywania usługi w danym Cyklu Rozliczeniowym.
j. Abonent, który ma aktywną usługę "Szczęśliwe godziny", będzie mógł wykorzystać minuty wliczone w abonament w proporcjach: 50% na połączenia wewnątrz sieci i 50% na połączenia do innych krajowych operatorów. Podział minut w abonamencie będzie obowiązywał od dnia aktywacji usługi do dnia 31.03.2002. Od 1.04.2002 minuty w abonamencie będą naliczane zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC
k. SMSy zawarte w abonamencie są naliczane zgodnie z Cennikiem Usług Telekomunikacyjnych PTC.
l. Minuty wykorzystane w godzinach ustalonych w usłudze "Szczęśliwe godziny" pomniejszają pakiet bezpłatnych minut zawartych w abonamencie telefonicznym.
m. Usługę można wyłączyć poprzez automatyczny system TeleEra*** (602 909) lub I-BOA***.
n. Raz wyłączona usługa "Szczęśliwe godziny" nie może być włączona ponownie.
o. Zmiana taryfy na taryfę typu Biznes powoduje utratę promocyjnej usługi "Szczęśliwe godziny".
p. Cesja nie powoduje utraty prawa do usługi "Szczęśliwe godziny".
q. W przypadku zawieszenia karty SIM z powodu braku płatności Abonent bezpowrotnie traci prawo do usługi "Szczęśliwe godziny".
r. Usługi "Szczęśliwe godziny" nie można łączyć z innymi promocyjnymi sposobami naliczania opłat.
PTC, operator sieci Era informuje, iż podstawą nabycia aparatów telefonicznych objętych niniejszą promocją w autoryzowanym punkcie sprzedaży Era jest umowa sprzedaży zawarta pomiędzy osobą korzystającą z promocji, a autoryzowanym dealerem sieci Era.
2. PTC, operator sieci Era informuje, że oferowane aparaty telefoniczne posiadają system zabezpieczenia SIM LOCK, umożliwiający korzystanie z tych aparatów tylko z kartą SIM sieci Era.
3. Promocyjna cena przyłączenia do sieci (aktywacji) dotyczy tylko niniejszej oferty promocyjnej i obowiązuje pod warunkiem zawarcia z PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na czas oznaczony 24 miesięcy. Cena przyłączenia do sieci w przypadkach nie objętych niniejszą ofertą promocyjną wynosi 99 PLN + VAT.
4. PTC operator sieci Era informuje, iż autoryzowane punkty sprzedaży oraz doradcy biznesowi Era nie mają prawa do pobierania żadnych wpłat z tytułu usług telekomunikacyjnych w imieniu PTC, ze szczególnym uwzględnieniem opłaty za przyłączenie do sieci (aktywację) lub kaucji. Opłatę za przyłączenie do sieci wraz z pierwszym abonamentem należy uiścić w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury, którą PTC prześle pocztą.
5. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era przez PTC oraz z warunkami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach firmowych sieci Era lub u doradcy biznesowego sieci Era.
6. Zgodnie z postanowieniami Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz Cennika Usług Telekomunikacyjnych ustala się wysokość Limitu Kredytowego w czterech pierwszych Cyklach Rozliczeniowych w wysokości 200 PLN. W pozostałych Cyklach Rozliczeniowych wysokość Limitu Kredytowego wynosi 500 PLN.
7. W przypadku zawarcia Umowy w ramach niniejszej promocji zgodnym zamiarem Stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres dwóch lat, licząc od dnia aktywacji. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze Stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
8. Abonent przyjmuje na siebie:
8.1 zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 miesięcy;
8.2 zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z cennikiem.
9 W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt. 8.1., Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 650 zł. Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa w pkt. 7 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu i usług.
Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył również przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn: złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem dwuletniego okresu jej obowiązywania.
- rozwiązania przez PTC Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w § 17 ust. 3, 4, 5 i 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polska Telefonię Cyfrową.
- utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywania związanych z tym obowiązków określonych w pkt. 10.
10. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach niniejszej promocji, przed upływem dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
10.1 Abonent ma obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Era w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
11. Ze względu na uwarunkowania techniczne związane z przyłączeniem (aktywacją) do sieci Era aparatów telefonicznych zakupionych w ramach niniejszej promocji, PTC zastrzega sobie prawo przedłużenia okresu pomiędzy zawarciem Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, a aktywacją karty SIM do 5 dni roboczych. Jednocześnie informujemy, iż usługa poczty głosowej dla wszystkich korzystających z powyższej promocji zostanie udostępniona w ciągu 2 dni od daty aktywacji.
12. Warunków niniejszej promocji nie można łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości.