Zaraz po świętach startuje nowa kampania komunikacyjna Vectry skierowana na promowanie usługi Flashnet, stacjonarnego dostępu do szerokopasmowego internetu. Internauci Vectry otrzymują darmową usługę TVOnline, czyli dostęp do programów telewizyjnych, których liczba zwiększy się wkrótce do 15. Elementem kampanii jest konkurs dla obecnych abonentów operatora z nagrodami w postaci 10 podwójnych zaproszeń na weekendowy pobyt w Gdańsku w trakcie piłkarskich mistrzostw Europy.
Nowa kampania reklamowa Vectry, wykorzystująca ogólnopolskie stacje telewizyjne, Internet i działania BTL, ruszy 10 kwietnia. Jej główny przekaz skierowany jest przede wszystkim do osób aktywnie wykorzystujących Internet. Vectra świadoma faktu, że coraz więcej osób chce oglądać programy telewizyjne bez konieczności rozstawania się z dostępem do internetu, zaproponowała usługę TVOnline. Jest to bezpłatny dostęp do stale poszerzanej liczby programów – wkrótce będzie ich 15. Internauci Vectry będą mogli śledzić mecze najbliższych mistrzostw piłkarskich na swoich komputerach, laptopach lub innych urządzeniach mobilnych, łączących się z ich Internetem domowym przez wi-fi.
Istotnym elementem kampanii jest konkurs, który zostanie przeprowadzony przez Internet na przygotowanej w tym celu stronie. Główne nagrody to podwójne zaproszenia na piłkarski weekend w Gdańsku. 10 szczęśliwców wraz z osobami towarzyszącymi stanie się uczestnikami na żywo zmagań na stadionie Gdańsk Arena. Dodatkowo zwycięzcy otrzymają prestiżowe wejściówki do strefy kibica, w której będą kontynuować przeżywanie piłkarskich emocji na telebimach oraz uczestniczyć w koncertach. Dla uczestników konkursu przygotowano także nagrody pocieszenia w postaci 100 piłek. Konkurs jest przeznaczony dla osób, które przed jego startem były klientami Vectry.
Kreację kampanii Vectry przygotowała agencja reklamowa BBDO z Warszawy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. W zakresie wsparcia DTP Vectra współpracuje z agencją SanMarco z Warszawy. Serię spotów przygotowano przy współpracy z reżyserem Tomaszem Kapuścińskim i studiem Platige Image.
Telewizyjna emisja pierwszego spotu reklamowego nastąpi w poniedziałek 9 kwietnia 2012 r.