Orange Polska planuje ogłosić nową strategię 19 marca 2025 roku.
Strategia .Grow obowiązywała do końca 2024. Główne jej założenia to wykorzystanie potencjału usług komórkowych, światłowodu i konwergencji. Orange jest zadowolony z jej realizacji, choć po uwzględnieniu inflacji wzrosty wyników nie są zbyt imponujące.
Nową strategię zaprezentuje Liudmila Climoc, która od roku kieruje polskim oddziałem. Climoc podkreślała w zeszłym roku, że nowa strategia Orange Polska będzie kontynuacją dotychczasowej i nie należy spodziewać się rewolucji.
Można się więc spodziewać, że wśród założeń nowej strategii znajdą się: szybka budowa sieci 5G w obu nowych pasmach, dalszy rozwój sieci światłowodowej i większy nacisk o zwiększenie jej nasycenia klientami, wycofanie się ze sprzedaży energii i przyspieszenie digitalizacji spółki.
Pojawi się zwiększenie nacisku na rozwój usług związanych z cyberbezpieczeństwem oraz wzrost wskaźników finansowych.
Wśród przeciwności można wymienić spodziewaną konieczność wymiany sprzętu chińskiego dostawcy, szybko rosnące koszty pracy, duże koszty rezerwacji nowych pasm na 5G, mocną konkurencję po stronie PLAY i T-Mobile oraz niepewną sytuację geopolityczną. Problemem jest także monetyzacja nowej sieci i brak usług, które wygenerują znaczące wzrosty przychodów.