Nowa taryfa i stawki roamingowe w ofercie Tak Tak

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 82

Nowe taryfy i cennik w systemie Tak Tak ważny od 1 lipca 2002 roku. 
 
Wszystkie podane ceny są cenami netto (bez podatku Vat) w złotych.

  

Połączenia krajowe

Cały dzień

Razem

SMS Fan dawniej Ty i Ja

Przez całą dobę

Przez całą dobę

8:00 - 18:00

poniedziałek - piątek

18:00 - 8:00

poniedziałek - piątek oraz soboty, niedziele i święta państwowe

Połączenia wewnątrz sieci Era

1,49

0,69

1,19

0,69

Połączenia z numerami stacjonarnymi

1,39

1,89

0,89

Połączenia do innych sieci komórkowych

1,89

1,99

0,89

Opłata za przesłanie krótkiej wiadomości tekstowej SMS

wewnątrz sieci Era

0,29

0,29

0,29

poza sieć Era

0,49

0,49

Użytkownicy dawnej taryfy "Ty i ja" zostali bezpłatnie przeniesieni na taryfę "SMS Fan".

 

  Cały dzień

Razem

SMS Fan dawniej Ty i Ja

Wybrane numery

Przez cała dobę

Usługa aktywowana od 1 lipca 2002 r. dwa dowolnie wybrane
numery krajowe
0,75

dwa dowoln ie wybran e
numery krajowe
0,99

 

lub jeden numer Era

0,49

dwa dowoln ie wybran e
numery krajowe
1,19

 

lub jeden numer Era

0,69

Usługa aktywowana do 30 czerwca 2002 r

dwa dowoln ie wybran e
numery krajowe
0,75

-

dwa dowoln ie wybran e
numery krajowe
0,75

 

Opłaty za połączenia krajowe naliczane są według określonej stawki za pierwszą rozpoczętą minutę, a następnie - za każde rozpoczęte 30 sekund - połowa stawki.

 

Usługi podstawowe

 

 

Cały dzień

Razem

SMS Fan dawniej Ty i Ja

Poczta głosowa - 602 950 0,24
eraWAP - +48 604 02 02 02

8:00 - 18:00 poniedziałek - piątek 0,48

18:00 - 8:00

poniedziałek - piątek oraz soboty, niedziele i święta państwowe

0,34

Numer dostępowy do Internetu - +48 604 01 01 01

8:00 - 18:00 poniedziałek - piątek 0,48

18:00 - 8:00

poniedziałek - piątek oraz soboty, niedziele i święta państwowe

0,34

 

 

Połączenia międzynarodowe

 

Połączenia międzynarodowe przez łącza TP SA

(inicjując połączenie, wybrany numer należy poprzedzić prefiksem"00")

Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
8:00 - 18:00 poniedziałek - piątek

1,49

+TP SA międzynarodowe

 

1,39

+TP SA międzynarodowe

 

1,89

+TP SA międzynarodowe

18:00 - 8:00

poniedziałek - piątek oraz soboty, niedziele i święta państwowe

0,89

+TP SA międzynarodowe

 

Eranet - tanie połączenia zagraniczne przez Internet

(inicjując połączenie, wybrany numer należy poprzedzić prefiksem"000")

Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
strefa 1
Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Lichtenstein, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Szwajcaria, Szwecja, Watykan, Wielka
Brytania, Włochy
2,30
strefa 2
Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Czechy,
Estonia, Litwa, Łotwa, Macedonia, Mołdawia, Rosja, Rumunia,
Serbia i Czarnogóra, Słowacja, Słowenia, Ukraina, Węgry
2,60
strefa 3
Australia, Brazylia, Chiny, Hongkong, Indie, Izrael, Japonia, Kanada, Korea Południowa, Meksyk, Nowa Zelandia, Singapur, Turcja, USA
3,60

 

Opłaty za połączenia międzynarodowe naliczane są za każde rozpoczęte 60 sekund.

 

 

Roaming Tak Tak

 

Połączenia w usłudze Roaming Tak Tak Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
Połączenia wykonane

do Polski

z 1 Strefy Tak Tak

4,49

z 2 Strefy Tak Tak

6,49
Połączenia odebranie

w 1 i 2 Strefie Tak Tak

3,49

w 3 i 4 Strefie Tak Tak

5,99

 

Opłaty za połączenia roamingowe zaliczane są za każde rozpoczęte 60 sekund.

 
Po włączeniu telefonu za granicą Użytkownik Tak Tak otrzyma bezpłatne wiadomości powitalne z informacją o cenie połączeń i SMS-ów w danym kraju. W Roamingu Tak Tak wszystkie kraje podzielone są a cztery strefy. 

 

SMS Roaming Tak Tak Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
Przesłanie krótkiej wiadomości tekstowej SMS w usłudze SMS Roaming Tak Tak 1,60
Przesłanie SMS-u specjalnego w usłudze SMS Roaming Tak Tak

1,60

+ opłata za SMS specjalny zgodnie z cennikiem Tak Tak

Odebranie krótkiej wiadomości tekstowej SMS w usłudze SMS Roaming Tak Tak bezpłatne

   

   Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
Uzupełnienie konta w usłudze Roaming Tak Tak 
wysłanie Ekspresowego kodu Tak Tak 
*111*14-cyfrowy kod uzupełniający#
bezpłatne
Sprawdzenie stanu i ważności konta w usłudze Roaming Tak Tak 
wysłanie Ekspresowego kodu Tak Tak *101 #

bezpłatne

 

 

Usługi dodatkowe

 

  Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
Wiadomości głosowe - 602 990 opłata jak za połączenie wewnątrz sieci Era
Biuro Numerów - 602 913 opłata jak za połączenie wewnątrz sieci Era*
Głosowy serwis informacyjny - 602 955 000 0,39
Tekstowy serwis informacyjny za życzenie - 777

0,50

za przesłanie jednej wiadomości tekstowej

*Oferta promocyjna - trwa od 1.07.2002 r. do odwołania, jednak nie dłużej niż do 31.12.2002 r. włącznie. 

  

Serwisy lokalne Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
Dostęp przez eraWAP

Wybranie opcji:

szukaj najbliżej

Każdorazowe ustalenie obszaru geograficznego + połączenie z era WAP

1,00

+ opłata za minutę połączenia z eraWAP zgodnie z cennikiem Tak Tak

Wybranie opcji:

wybierz miasto

Połączenia z eraWAP

opłata za minutę połączenia z eraWAP zgodnie z cennikiem Tak Tak

 

SMS Specjalny

X - dowolna cyfra z zakresu od 0 do 9

Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
70XX 0,50
71XX 1,00
72XX 2,00
73XX 3,00
74XX 4,00
75XX 5,00
76XX 6,00
77XX 7,00
78XX 8,00
79XX 9,00

 

Połączenia z numerami 700

X - dowolna cyfra z zakresu od 0 do 9

Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
700 2XX 1,39
700 3XX 1,55
700 4XX 1,69
700 5XX 1,87
700 6XX 2,00
700 7XX 2,10
700 8XX 3,46
700 9XX 4,00

 

Numer specjalny

X - dowolna cyfra z zakresu od 0 do 9

Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
*70 XX 0,50
*71 XX 1,00
*72 XX 2,00
*73 XX 3,00
*74 XX 4,00
*75 XX 5,00
*76 XX 6,00
*77 XX 7,00
*78 XX 8,00
*79 XX 9,00

 

 

Pozostałe usługi

 

  Cały dzień Razem SMS Fan dawniej Ty i Ja
Zmiana taryfy - 9797 pierwsza jest bezpłatna, następna 5,00
Zmiana wybranych numerów - 9797 wpisanie pierwszych 3 jest bezpłatne, następne 3,00
Biuro Obsługi Użytkownika - 9602 2,00 za połączenie

Uzupełnienie konta 

wysłanie Ekspresowego kodu Tak Tak 
*111*14-cyfrowy kod uzupełniający#

lub Elektroniczne uzupełnianie konta Tak Tak 
lub połączenie z numerem 9898

bezpłatne

Sprawdzenie stanu i ważności konta

wysłanie Ekspresowego kodu Tak Tak - *101#

lub połączenie z numerem 9898

bezpłatne
Połączenie alarmowe (112, 997, 998, 999) bezpłatne

Opinie:

Opinie archiwalne (82):

Komentuj

Komentarze / 82

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lolita pisze: 2002-06-26 23:09
    1szy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pafcio pisze: 2002-06-26 23:09
    im wiekszy wybor, tym lepiej. moze komus pasowac ta taryfa bardziej niz inne
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-26 23:11
    oj kiepska ta taryfa. ceny jak z kosmosu:))
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-26 23:20
    Moze komus bedzie pasowac. Do wyboru do koloru, zebysmy sie tylko kiedys nie pogubili w tym wyborze.
    0
  • Users Avatars Mini
    halOOn pisze: 2002-06-26 23:21
    pop jednak najlepszy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kirk pisze: 2002-06-26 23:23
    tu mnie era zaskoczyla, ale pozytywnie oczywiscie :) moze sobie zmienie... ciekawe czy w abo era tez przewiduje jakies zmiany w niedalekim czasie...?
    0
  • Users Avatars Mini
    woodo pisze: 2002-06-26 23:46
    no to super Roaming Tak Tak max kasa za minute w erze 6,50 w simplusie 20 pln hehehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    amiri pisze: 2002-06-27 00:25
    woodoo: jak nie umiesz liczyć to się nie odzywaj. na dzień dzisiejszy nawet nie wiadomo jakie będą strefy w TakTaku. Jeszcze może sporo wałków wyjść. Z moich kalkulacji wynika, że w przypadku strefy 1 i 2 (prawdopodobnie Europa środkowa i wschodnia, może + Niemcy i Austria) ceny w SIM+ i TT są podobne (nieznaczne odchyłki w tą czy tamtą stronę). BTW te 20zł/min w SIM+ to jest za połączenie z kraju w strefie 7 na numer w kraju w strefie 7. W TT takie połączenie w ogóle nie jest możliwe. Z resztą Era swoim zwyczajem podała ceny netto - nie 6.5 tylko prawie 8zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    amiri pisze: 2002-06-27 00:27
    No i dochodzi jeszcze kwestia taktowania - w Erze 60/60/60 a w + 30/30/30. Przy takich cenach połączeń to jest bardzo ważne. Zakładam oczywiście, że jesteś w stanie zrozumieć to co piszę a nie tylko przyjmujesz za pewnik banalne hasła marketingowe i stawki wytłuszczone w cenniku.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-27 00:41
    nepomucen: Wydaje mi się że opom właśnie o to chodzi aby klienci się pogubili, im bardziej tym lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    vre pisze: 2002-06-27 00:42
    Podnieśli ceny połączeń z "wybranymi numerami" (w taryfie Ty i Ja). Wielki MINUS za to !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jark pisze: 2002-06-27 00:46
    W info tego nie napisali ale od 1 lipca beda kasowac za pojedynczego sms\'a a nie za 10 z gory.
    0
  • Users Avatars Mini
    mucha pisze: 2002-06-27 00:48
    do:vre w objasnieniach ktorych na golu nie zamieszczono jest napisane, ze dla tych ktorzy wybrali numery F&F przed wprowadzeniem nowego cennika-stawki NIE ZOSTANA zmienione(czyli dalej bedziesz mial 0,75 gr)
    0
  • Users Avatars Mini
    being28 pisze: 2002-06-27 00:58
    Metoda totalnego zaciemniania taryf przez kilka lat beda jeszcze mogli utrzymac wysokie ceny na polaczenia, SMSy itp. W normalnym kraju jest jedna taryfa i niskie ceny polaczen, ale u nas daleka droga...
    0
  • Users Avatars Mini
    hosee pisze: 2002-06-27 01:20
    ja uwazam ze jest super@ mam TT i te zmiany sa ok. Stref nie moga zmieniac poniewaz sa to strefy jakie ustala TP SA sa one dostepne na stronie TPSA. I chcialbym zaznaczyc ze Roaming w SIM+ to tylko promocja a nie usluga stala! Ueazam ze w obecnym momencie TT bile POPA i SIM+. a i jaki operator podaje ceny z VATEM (żaden!!!)
    0
  • Users Avatars Mini
    hosse pisze: 2002-06-27 01:23
    Oto adres ze strefami: www.tpsa.pl /cennik_zagr/index.php
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-27 01:42
    A juz myslalem ze era mnie zaszokuje naprawde dobra taryfa w pre-paidzie, a tu raczej zawialo lipa!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kennys pisze: 2002-06-27 01:48
    Amiri nie wprowadzaj ludzi w błąd!! w TT taktowanie jest 60/30/30 w simplusie 60/60/60 radzę lepiej zapoznawać się cennikami i nie zarzucaj komuś ignorancji jeśli sam się nią wykazujesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-06-27 01:50
    hosee: Simplus podaje ceny z Vatem w cenniku, także w roamingu
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy2301 pisze: 2002-06-27 01:50
    Hosse: w POPie masz podane ceny brutto. Pomimo tego, że taryfy w POPie są praktycznie nie zmieniane od półtora roku, te stawki nie przebijają POPa.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-06-27 01:51
    SMS -- wewnatrz sieci i poza sieć --chyba powariowali :P
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-06-27 01:52
    i to ma być coś fajnego ???? ja tam tu nie widze żadnej rewelacji : )) era jest chyba na wykończeniu skoro aż taki skok zrobiła z taryfami normalnie " REWOLUCJA" to jakie ceny miała wcześniej !!! skoro to jest teraz taka rewelacja strch się bać : )) judea i tak jest najtańsza z tego co sobie poprzeglądałem cenniki tego całego telefonowania w prepaidzie :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Amiri pisze: 2002-06-27 02:03
    Kennys: "Opłaty za połączenia roamingowe zaliczane są za każde rozpoczęte 60 sekund.". Albo ja jestem idiotą, albo ty nie umiesz czytac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amiri pisze: 2002-06-27 02:05
    A teraz z regulaminu SIM+: "Naliczanie opłat: za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia, od momentu odebrania zainicjowanego przez Użytkownika połączenia, naliczana jest połowa stawki minutowej."
    0
  • Users Avatars Mini
    Amiri pisze: 2002-06-27 02:09
    Cały czas mam oczywiście na myśli taktowanie w roamingu.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-06-27 03:06
    I co z tego że w Simplusie naliczanie co pół minuty skoro płaci się tyle za samą aktywację i z tego co wiem wtedy gdy jest aktywny roaming to w kraju nie można dzwonić. W tak tak nie dość że nie ma opłaty za aktywację to każdy będzie miał ją standardowo włączoną. W TT będzie się też dzwonić normalnie, a nie przec callback. A tak na koniec o roamingu to po co dyskusje na temat opłat roamingowych gdy normalny człowiek skorzysta z tego może dwa razy w roku. Za to nowa taryfa RAZEM jest całkiem fajna gdy ma się dużo znajomych w Erze. Do wszystkich z Ery niezależnie od pory za 85 groszy brutto to jest po prostu rewelacja. Jeśli w abo nic nie zmienią to ludzi chyba krew zaleje :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    olekbek pisze: 2002-06-27 03:08
    Ciekawe czy od 1 lipca wystartuje pełny roaming w POPie zgodnie z tym co reklamuje IDEA na cityboard'ach od dłuższego czasu.
    0
  • Users Avatars Mini
    amiri pisze: 2002-06-27 03:12
    Right, taryfa jest niezła. Pod warunkiem, że ktoś ma sporo znajomych w Erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    pyton pisze: 2002-06-27 03:12
    strefy sa wypisane przy polaczeniach miedzynarodowych, wedlug mnie napewno ta oferta jest o wiele lepsza od tej ktora byala wczesnej
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2002-06-27 03:15
    Qba Ciebie w Erze nic nie zadowoli więc się nie wypowiadaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    sem pisze: 2002-06-27 04:22
    nie wiem czy sobie policzyliscie ale jesli ktos wiecej niz polowe rozmow wykonuje do ery to te nowe taryfy w taktaku sa korzystniejsze od taryf moja, moja 10 i moja 45. wiec nie wiem czemu niektorzy uwazaja , ze te nowe taryfy maja wysokie oplaty
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-27 04:40
    ale z tymi sms'ami to wykombinowali 0,29 w sieci i 0,49 poza siec. Dla mnie bez sensu. Ale moze w prepaid'ach jest jakies uzasadnienie dla tego typu rozwiazan. Mam nadzieje ze w abonamencie czegos takiego nie zaproponuja.
    0
  • Users Avatars Mini
    arturiusz pisze: 2002-06-27 05:14
    i tak jestem zdania ze POP to najlepszy pre-paid
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-27 05:27
    drugi Qba...? a ja widze, ze TT juz przescignelo Popa.. wolalbym, zeby to byl simplus, bo w domu mam 2 simplusy, ale moze oni wykombinuja jeszcze lepsza oferte... byle nie za 5 lat ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    zolv pisze: 2002-06-27 05:49
    TT troche lepszy...pelny roaming (wiem, ze nie od teraz...) to sie chwali, a tak z qmplami narzekalismy, ze TT siedzi i obstawia tyly prepejduw...tylko pogrgatulowac TT
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2002-06-27 06:48
    halOOn, arturiusz: Niedobrze mi się robi, jak pod każdym postem (niezależnie od tematu) czytam, że POP jest najlepszy. Żeby to chociaż była prawda. Z drugiej strony POP rzeczywiście jest najtańszy. Trudno przecież generować koszty, jak się jest ciągle poza zasięgiem :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2002-06-27 06:50
    Być może nie doczytałem, ale czy ktoś się orientuje w cenach połączeń w Roamingu Tak Tak np. będąc w Austrii i dzwoniąc na telefon w Austrii (lub np. Anglia - Anglia)?
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemek pisze: 2002-06-27 06:54
    Odwołuję ostatnie pytanie - już się dowiedziałem: takie połączenia są niemożliwe. Niestety, duża szkoda :(
    0
  • Users Avatars Mini
    pawel_k pisze: 2002-06-27 12:04
    Przemek : nie wiem gdzie mieszkasz ale IDEA to chyba najszybciej (biorąc pod uwagę stan zasięgu na 1 marca 2000) rozwija swój zasięg . Dodam jeszcze że w niektórych miejscach jest on lepszy niż ERA czy PLUS . :-) !
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-06-27 12:13
    Właściwie to ja uważam,że w prepaidach opcja jednakowa taryfa,to calkiem fajna rzecz,prepaid słuzy do rozmów na wypadek,a to jak wiadomo nigdy nie jest pewne kiedy będzie potrzebny,tak wiec ustawianie taryf w tym kierunku jest dobrym rozwiazaniem:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-27 12:23
    nepomucen a czesto wychodzisz ze swoimi simplusami na spacer i jak czesto je karmisz!????
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-27 12:25
    A co do tej nowosci w Taktaku to pop dalej jest bardzo konkurencyjny i wiedzie prym wsrod prepaidow! Uzytkownikow pap jest na szczescie najwiecej!
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-06-27 12:51
    Qba: a Tatry to najpiekniejsze gory a te cholery nie chca olimpiady. To co mowisz to slogan. Na czym ta atrakcyjnosc popa polega? Mam idee i wcale tego nie widze...
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-06-27 12:58
    pawel_k: co do zasiegu masz racje. W bylym zielonogorskim sprawdza sie to dosc mocno. Ostatnio nawet jechalem od Frankurtu do Guben (po stronie niemieckiej oczywiscie) wzdluz granicy i Idea bez dodatkowej anteny caly czas "trzymala zasieg". Z Era jest gorzej a plus ( po stronie polskiej juz) przy granicy ma manie gubienia co chwile zasiegu.
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2002-06-27 13:15
    POPakom chyba nikt narazie nie dorówna :-) A ja i tak wole abonament :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-27 13:32
    sandrzej ale masz popa czy abonament!???
    0
  • Users Avatars Mini
    vassago4 pisze: 2002-06-27 13:54
    a co z GPRS ?! było głośno przez jakiś czas a teraz cisza? jeden konsultant na info mówi "tak, będzie" drugi mówi "nie, tylko w abo..." itd. co w końcu z tym jest?! bedzie czy nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-27 14:06
    Moze wogole nie bedzie, a oni nie wiedza o czym mowia!
    0
  • Users Avatars Mini
    vassago4 pisze: 2002-06-27 14:06
    dzowniłem do BOA, he he, każdy mówi co inego, musiałem troszke zaszaleć by uzyskać o=info o tym, że gprs w tt jest dopiero w fazie testów i zamierzają go uruchomić. Kiedy, jak, za ile...-nie udało mi się już tego wycisnąć, a może nawet jeszcze nie wiedzą... Ech, Ci konsultancji,,,jak nie (...) to nic się nie dowiesz ; )
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-27 14:13
    Niestety BOK u wszystkich stoi na takim samym poziomie! Jest to stan oplakany!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-27 14:35
    fajna taryfka powiem wam lepsza od wekendu w popie tyle ze nie podobaja mi sie te zmiany w wybranych numerach oczywiscie te na minusale w taryfir razem 1 numer ery po 49 gr soper!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ddddd pisze: 2002-06-27 14:51
    Ludzie, co co wam chodzi???? 69 groszy przez cala dobe do wszystkich numerow w Erze to wam malo? To wychodzi 84 grosze brutto, nawet w popie do Idei jest 1 zl ! A na wybrany numer w Erze 60 gr brutto- w POPie najtaniej 70 groszy !!! Wiec nie rozumiem waszego narzekania. A Simplus to sie w tej chwili moze schowac ze swoimi cenami.
    0
  • Users Avatars Mini
    ddddd pisze: 2002-06-27 14:53
    Tyklko nie mowcie ze w Hicie PoPa jest taniej, bo to tylko do 13 i po 22. A Simplus ze swoimi 30 groszami po 23....dobre, ale tylko dla wybranych. Generalnie Simplus MUSI obnizyc ceny, bo w tej chwili to leza na calej linii.
    0
  • Users Avatars Mini
    vassago4 pisze: 2002-06-27 14:54
    a co tej nowej taryfy - najrozsądniej wychodzi utrzymanie dwóch tt, jednego z tym nowym i jednego z sms fan, praktycznie teraz można kupić bez najmniejszego problemu bateria dualną (na dwie karty dla niewtajemniczonych) do każdego modelu aparatu, ew. mozna przekładać karty ;) i ja chyba tal sobie zrobie, zwłaszcza przy tej cenie pakietów startowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    dudekius pisze: 2002-06-27 15:08
    Przemek: z strefy 1 do strefy 1i2(czyli austria i anglia) 5.59 pln
    0
  • Users Avatars Mini
    18790 pisze: 2002-06-27 16:40
    POP przy tej ofercie wysiada a Simplus musi sie poprawić !
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-27 16:40
    era wziela sie za walke o klienta prepaid i dobrze oczywiscie dla klientow, teraz TT jest bezkonkurencyjny superr
    0
  • Users Avatars Mini
    romario pisze: 2002-06-27 17:12
    Każdy pre-paid ma swoje plusy i minusy, jednak moim zdaniem zasięg Idei ciągle jeszcze pozostawia wiele do życzenia, szczególnie w budynkach. Wcale nie twierdzę, że u innych jest dużo lepiej, ale ruszcie się z miasta i spróbujcie porozmawiać, np. w jakimś bloku - i to wcale nie przy granicy! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    ddddd pisze: 2002-06-27 19:00
    Romario- przykro mi, ale to o czym mowisz, odczuwam przy uzywaniu Plusa- to wlasnie on ma najgorszy zasieg, zwlaszcza w budynkach (z mojego bloku w Warszawie nie da sie pogadac zeby ni eprzerywalo) Era super, Idea tez, wiem bo mam wszystkie 3 prepaidy. Czesto jezdze na prowincje do rodziny, i tam to samo: Era najlepiej, Idea druga, Plus do bani. Condziu- co rozumiesz, ze Simplus zawsze mial taka polityke? Swego czasu byl liderem- jako pierwszy wprowadzil bezplatna poczte glosowa..... polityke bycia najdrozszym? Chyba nie rozumiesz tego co mowisz.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-27 19:19
    moim zdaniem POP z taryfa MAX jest lepszy od taryfy razem w TT...fakt wybrany numer w POPie do IDEI 70gr w Razem 60gr roznica..10gr na korzysc TT dzwonienie wewn sieci w POPie 1 zl w TT 85 gr ..roznica 15 gr na korzysc TT ale juz dzwonienie do innej sieci w POPie 1,75 zl a w TT 2,30 zl ..czyli roznica 55gr na korzysc POPa..to duzo!!czyli to co zaoszczedzisz rozmawiajac 5 mint w sieci z TT to stracisz w ciagu minuty dzwoniac z TT. Tak wiec moim zdaniem jesli ktos mniej wiecej rownomiernie korzysta z fonu dzwoniac w sieci i poza siec to POP jest lepszy no chyba ze ktos caly czas dzwoni na Ere..ale watpie czy taki ktos sie znajdzie zeby choc paru telefonow nie wykonal wlasnie poza siec. To samo tyczy sie smsow w POPie sa po 40 gr a w TT albo po 35 alno po 60 wiec tu zyskam 5 gr ale zaraz moge stracic 20 gr..czyli 4 razy wiecej..tak wiec sumujac..jakby to przeliczyc to POP jest tanszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2002-06-27 19:25
    Ja tylko dodam, ze w S+ : 1."Naliczanie opłat: za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia, _od momentu odebrania zainicjowanego przez Użytkownika połączenia_, naliczana jest połowa stawki minutowej." 2."Po odebraniu połączenia Użytkownik jest informowany o maksymalnym możliwym czasie połączenia." Tak więc płaci się nie za połączenie z numerem, a za oddzwonienie - więc jeśli rozmówca nie odbierze, to tyle ile się wysłuchiwało sygnału "nikt nie odbiera" tyle zmuszonym się jest zapłacić. A jeśli rozmówca odbierze po 30sek oczekiwania, to rozmowa już "trwa" 30s dla systemu. No i na koniec pkt2, czyli zanim usłyszy się sygnał połączenia zmuszonym się jest wysłuchać ile to możemy rozmawiać w danym kierunku - rzecz jasna nie za darmo. Z doświadczenia wiem, ze rozmowy call-back, z wyłączoną inf. o czasie możliwej rozmowy są dłuższe od rzeczywistego czasu rozmowy średnio o 30s.
    0
  • Users Avatars Mini
    ddddd pisze: 2002-06-27 19:38
    Bo tak naprawde oplaca sie miec Tak Taka do dzwonienia do Ery a Popa do dzwonienia do Idei (ja tak mam), stacjonarny z pracy (bo w domu to juz dawno powiedzialem telekomunie- zdzieraczce do widzenia) do stacjonarnych, i tylko do Plusa...nic sie nie oplaca miec, bo to teraz najdrozsza siec, ech, i pomyslec, ze swoja przygode z Pre Paidem (bo zaczynalem od abo Ery w 1998) zaczalem wlasnie od Simplusa....
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-06-27 20:14
    ddddd: co do zasiegu Plusa w budynkach to sie w 100% zgodze, jest albo mizerny albo tnie rozmowe jak trzeba. Po raz kolejny wychodzi bokiem polityka stawiania mniejszej ilosci BTSow ale pojemniejszych. Mowie to jako abonent bo czasami nawet gubienie ! zasiegu w domu bardzo mi przeszkadza i tylko to powoduje ze zrazam sie do tej sieci. Nie po to sie kupowalo abonament w Plusie zeby czesto dzwonic z TT albo PoPa ale tak niestety jest. Dobrze sie dzieje ze TT sprowadza ciagle zmiany, kazdy ma cos dla siebie. Ja i tak pozostaje przy Fanie bo albo gadam z TT popoludniami albo sle tylko smsy. Pozdrowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-06-27 20:16
    abonent Plusa of course :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ddddddd pisze: 2002-06-27 20:36
    Hipo- ja tez mam abo Plusa..skusili mnie Nokia 6210 za 49 zlotych, poza tym do tej pory Czasami 150 mi sie oplacalo. Ale to ciagle gubienie zasiegu w domu (zapewniam, ze to nie wina Nokii) mnie wkurza. W tej chwili bede mial Tak Tak-a (dla mnie nowe Razem to rewelka) Popa (ze wzgledu na caly dzien do Idei za 1 zl), a w Plusie przejde na najtansze Czasami (nawet bez Clipa, nie mam zamiaru placic 5 zl co miesiac tym zdziercom) i bede uzywal glownie w weekendy- mimo wszystko te 25 gorszy do wszystkich numerow w Plusie sie liczy..ale to tylko dopoki nie skonczy mi sie cyro.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-06-27 21:30
    ddddd: widze ze mamy podobny tok myslenia, ja rowniez kombinowalem i kombinuje podobnie. Krotko mowiac mamy 100% racji :-)))) Mi zostalo jeszcze z 12 miechow w Plusie, ale na njatanszej czasami ich splace i bedzie po problemie. Zwlaszcza ze wkrotce maja byc zmiany w abonamencie w erze, moze niezbyt rewolucyjne ale zawsze taryfy tansze i nie sa to tylko pomowienia.Pozdrowienia
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-27 21:38
    sem: tak jak zauważyłeś po zmianach w TT, system ten stał się konkurencyjny dla systemu abonenckiego w Erze, ale niektórzy tego nie zauważają bo są stworzeni do krytykowania, negowania, nawet jeśli coś jest dobre to i tak ktoś się znajdzie komu nie będzie pasowało. Popieram cię.
    0
  • Users Avatars Mini
    ddddd pisze: 2002-06-27 21:46
    Mi zostalo jeszcze 17 miesiecy abo.....drugi raz wszedlem w abo, nigdy wiecej juz tego nie zrobie! Nie rob i Ty tego, po co Ci ta Era? Widac wyraznie, ze chca by wiekszosc uzytkownikow najtanszych Moja przeszla do Tak Taka (bo czym wytlumaczyc ze jest on teraz o niebo tanszy od Mojej?) No chyba ze nowe taryfy Ery beda rewelacyjne, ale abo to zawsze abo. Lepiej poczekac jeszcze na nowe ceny Simplusa (no chyba teraz musza to zrobic, bo inaczej to zostana u nich same babcie, ktorym aparat kupily dzieci) i miec kazdy prepaid do kazdej sieci- to chyba jednak najlepsze rozwiazanie, a do odbierania miec jeden, podstawowy numer podawany wszystkim znajomym. Prepaid ma jedna zasadnicza ZALETE- wydajesz forse kiedy chcesz, a nie ze co miesiac musisz przegadac np. 150 minut, bo inaczej je tracisz. Nawet Idea pozwala na przejscie minut tylko do nastepnego miesiaca. Wiec nie daj sie skusic na zadne abo!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-27 21:57
    Z tymi wszystkimi zmianami jakie teraz wprowadzili w TT uważam że przebija on ofertę konkurencji. Poczynając od roamingu, kończąc na cenniku krajowym. Zero aktywacji za roaming, nic nie trzeba robić uaktywnia się i deaktywuje sam. Zero blokady pieniędzy na koncie. SMSy najtańsze wśród całej konkurencji. Zrezygnowalo z naliczania opłaty za 10 sms z góry, znieśli blokadę sms jeśli na koncie jest mniej niż 10 zł. Do wyboru 3 taryfy, jedna dla osób dzwoniących w szczycie, druga dla osób dzowniących głównie w erze i trzecia dla osób dzwoniących głównie po szczycie. Pod każdym względem przebijają konkurencję. Do tego pakiet startowy za 59 zł i za te 59 zł można pogadać. Dopuki nie zmienią cennika abonenckiego jest to oferta lepsza niż taryfa Moja i Moja 10. Brawa za zmiany na lepsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-06-27 22:45
    Being, w normalnyvh krajach jest zwykle sporo taryf do wyboru...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-06-27 22:50
    Misiek24, troszeczkę generalizujesz - zarówno jeśli chodzi o konkurencyjność z abo, jak i która sieć ma najlepszy pre-paid - tego po prostu nie daje się tak oceniać. Co do abo - ja używam moja100 i raczej nie wygląda mi, żeby pre - paid był konkurencją dla tej taryfy (pomijam wygodę przy opłatach w abo). A jeśli chodzi o to, która sieć jest najlepsza - naprawdę nie ma o co się zabijać - każdy ma wybór, ażdy liczy co mu odpowiada, nie ma sieci dla wszystkich
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-27 23:26
    graffi: nie napisałem że TT jest konkurencyjny dla Mojej100. :) Jak na razie w Polsce system pre-paid jest przeznaczony (ze względu właśnie na wysokość opłat) raczej dla klientów mało lub ewentualnie średnio rozmawiających. Wiadomo przecież że jeśli ktoś nawija przez cały czas prze phona i liczy się z pieniędzmi to nie kupi sobie pre-paida. :)))) Całkowicie się z toba zgodzę że: "A jeśli chodzi o to, która sieć jest najlepsza - naprawdę nie ma o co się zabijać - każdy ma wybór, ażdy liczy co mu odpowiada, nie ma sieci dla wszystkich". Tyle ilu użytkowników tyle wymagań i nikt nigdy temu nie sprosta. Ale przecież na GOLu każdy wyraża swoją opinię i tylko chyba w co 3 komentarzu nie ma mowy że dany operator jest super a inne są be. Ale co nieco można porównać i niektóre stawki za połączenia (a nawet większość) są dużo bardziej konkurencyjne w TT niż u konkurencji. A rzeczą jasną jest że zaraz ktoś się odezwie że w Sim+ ma rozmowy po 25 gr...ale w nocy... :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-06-27 23:38
    ***Zgadzam sie z przedmowcami... co news to txty typu "TEN" prepaid jest naj, a Tamten nie ma zasiegu... Nie o to chyba w postach chodzi (to juz jest nudne).*** Niezaprzeczalnie nowa taryfa TT jest kierowana do dzwoniacych glownie na prefixy ERY. Najbardziej oplacaloby sie polaczyc zalety dwoch pre-paidow (niekoniecznie w tej samej sieci) i dobrac ceny do wlasnych potrzeb. Pewnie zaraz pojawia sie slowa krytyki, ze nalezy "utrzymywac 2 numery", albo "nosic 2 telefony", etc - ale prawda jest taka, ze jesli ktos rozmawia z prepaida MALO (np. 5 min) i wysyla tylko SMS w niewielkiej ilosci to w zasadzie wszystko mu jedno jakiego ma opa i jaka taryfe, jesli rozmow jest juz znaczaca ilosc (ale mniejsza niz ilosci darmowych minut w bardzo drogich "wyzszych" abo) to nie jednej osobie oplaci sie systematyczne zasilanie 2 kont SIM a przez to zaoszczedzenie, czasem nawet sporej ilosci zlotowek wzgledem 1 niskiego, badz sredniego abonamentu.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-06-27 23:50
    Wydaje sie rzecza oczywista ze ERA zaczela ostra walke o nowych klientow PREPAIDowych (a takze o zatrzymanie przy sobie obecnych). Kolejna taryfa dla jednych atrakcyjna, a dla innych nie... wiekszy wybor to wieksza ilosc bardziej zadowolonych klientow (zawsze sie znajdzie ktos komu "NOWOSC" zasmakuje bardziej... a tym ktorym nie zasmakuje pozostaje nie zmieniac niczego). Prawa rynku sa nieublagane... i w tym nasza nadzieja, ze pozostali OPowie zrobia kolejny kroczek w celu uatrakcyjnienia swojej oferty, poprzez zmiane stawek za polaczenia i uslugi dodane lub zmiane pory i czasu taryfikacji. PZDR
    0
  • Users Avatars Mini
    ddddddd pisze: 2002-06-28 00:36
    CZAS NA ZMIANY PLUSIE- NAJSLABSZY ZASIEG A W PREPAID NAJWYZSZE CENY
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-28 00:49
    Mozy z tym zasiegiem to nie do konca prawde, ale co do oplat, to maja wysoki w plusie!
    0
  • Users Avatars Mini
    cysio pisze: 2002-06-28 03:51
    Oby tak dalej!!! Niech teraz inni coś pokazą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-28 12:05
    cysio tylko, ze jak inni pokaza pazyry to era znow moze stac sie malo konkurencyjna, a przynajmniej bardziej niz teras!
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-06-28 17:34
    wow! super sprawa z ta nowa taryfa. inna sprawa ze zgadzam sie z glosami ze w abo cena smsa musi spasc. niestety nie przed 30.09.2002. do tego czasu obowiazuje sms pakiet :(((((
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-29 21:25
    spiro: ale zawsze można SMS Pakiet zakończyć wcześniej. :))
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-07-01 01:43
    spiro: a wiesz ze usluge darmowe minuty mozna aktywowac nawet dzis mimo ze pasuje ona tylko do starych taryf. takze mysle ze pakietSMS nie wylkucza pojawienia sie nowych taryf wczesniej. oby! pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-07-30 15:12
    Taryfa razem jest rewelacyjna. Średni koszt minuty wyniósł mnie 0,98zł brutto.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: