Od 7 kwietnia do odwołania użytkownicy PLAY będą mieli możliwość skorzystania z nowej oferty cennikowej „Nowy Play Na Kartę”. To pierwsza na polskim rynku oferta kumulacyjna. Użytkownik PLAY dokonując doładowania konta dowolną kwotą, gromadzi kapitał, który ma stały wpływ na obniżenie ceny usług.
Suma dotychczasowych doładowań od momentu aktywacji | Cena minuty | Cena SMS-a | Cena MMS-a do wszystkich sieci | Transmisja danych (za 10 kB) | ||
W sieci i na stacjonarne | Do innych sieci | W sieci | Do innych sieci | |||
0 zł – 34 zł | 59 gr | 18 gr | 18 gr | 20 gr | 5 gr | |
35 zł – 99 zł | 49 gr | 49 gr | ||||
100 zł – 199 zł | 35 gr | 10 gr | ||||
200 zł – 299 zł | 30 gr | |||||
300 zł – 399 zł | 25 gr | |||||
400 zł lub więcej | 19 gr |
Jednym z najważniejszych benefitów oferty jest jej elastyczność doładowań konta bez narzucania Użytkownikowi z góry ustalonych kwot. Spełniając te warunki - ważność konta na połączenia wychodzące- użytkownik ma możliwość osiągnięcia bardziej atrakcyjnych stawek. Z nowej oferty mogą skorzystać również obecni Użytkownicy Play, którzy korzystają z oferty Play Karta. Wystarczy, że z pozycji swojego telefonu wyślą krótki kod *107# a niemalże natychmiast zostaną migrowani na nową ofertę. W odróżnieniu od dostępnych na rynku ofert tego typu Nowy PLAY na Kartę obniża stawki na połączenia i SMSy na stałe. Jedyny wymóg to utrzymywanie ważności konta na połączenia wychodzące.
Dla użytkowników chcących skorzystać z nowej oferty Play wprowadził usługę „Taniej z wybranymi numerami w Play” pozwalającą na tańsze połączenia i SMS-y z wybranym numerem PLAY lub numerem krajowej sieci stacjonarnej. W ramach tej usługi Użytkownicy oferty „Nowy Play na Kartę” dostaną co miesiąc 240 minut na połączenia z jednym wybranym numerem płacąc przy tym tylko 3 grosze za SMS-a. Miesięczny koszt usługi to 12 zł. Nie wykorzystane minuty przepadają z końcem miesiąca a ważność pakietu to 30 dni. Warunkiem utrzymania aktywnej usługi co miesiąc jest posiadanie na koncie na ostatni dzień miesiąca 12 złotych oraz utrzymanie ważnego konta na połączenia wychodzące. Aby aktywować usługę należy wybrać i zatwierdzić skrócony kod *111*10*1#, a następnie wprowadzić numer w formacie 9-cyfrowym i zatwierdzić na klawiaturze telefonu lub wybrać i zatwierdzić na klawiaturze telefonu *111#, a następnie w sekcji Usługi wybrać odpowiednią opcję. Można również uruchomić powyższą usługę logując się na stronie https://obslugaonline.playmobile.pl i wykrając odpowiednią opcję w zakładce Usługi lub po prostu zadzwonić do Konsultanta Obsługi Klienta Play pod numer *502 i poprosić o wprowadzenie numeru w ramach usługi.