Nowa taryfa StartOptima w Idei Optimie

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 85

Z dniem 1 lipca 2002 r. do publicznej sprzedaży wchodzi nowa oferta - StartOptima. Jest to promocja aktywacji w specjalnym planie taryfowym StartOptima skierowana do klientów posiadających już aparat telefoniczny. StartOptima to gwarancja najniższych kosztów korzystania z telefonu, zalety abonamentu, kontrola wydatków - bez konieczności podpisywania umowy na czas określony. Oferta dostępna jest we wszystkich punktach sprzedaży sieci Idea. 

 


Zestaw StartOptima kosztuje 29 zł (netto) i zawiera:

  • Pakiet startowy, czyli 30 minut połączeń lub 120 SMS-ów (do wymiennego wykorzystania),

  • Kartę SIM z nowym numerem działającym w specjalnym planie taryfowym StartOptima,

  • Informację o usługach w Idea Optima.

StartOptima to nowość - wyprzedzająca oferty konkurencji pod wieloma względami. Specjalnie dla tej promocji został przygotowany plan taryfowy StartOptima (abonament 9,99 zł, połączenia już od 70 gr. netto) - szczegóły w poniższym cenniku. 


Cennik obowiązuje od 1 lipca 2002 r. do odwołania.

  • Abonament (1) 9,99 zł

  • Opłata za minutę połączenia (2) 
    - w ramach sieci Idea 0,70 zł
    - do innych sieci 1,70 zł

  • Opłata za wysłanie SMS’a 0,24 zł

  • BUDŻET SMS (3) Bezpłatnie / 2,00 zł miesięcznie

Oferta StartOptima

  • Aktywacja Bezpłatnie

  • Połączenie z pocztą głosową 
    (numer *501) Bezpłatnie

  • Zmiana planu taryfowego StartOptima na plan taryfowy Idea Optima (4) Bezpłatnie

  • Połączenie z Biurem Obsługi Klienta Bezpłatnie

  • Rachunek szczegółowy Bezpłatnie

  • Połączenia z numerem 0-70 i 0-80 Zablokowane

Podane ceny są cenami netto i nie uwzględniają podatku VAT 22%.
(1). Abonament obejmuje opłatę za możliwość realizowania połączeń radiotelefonicznych oraz standardowy pakiet usług dodanych - płatny z góry.
(2). Podana stawka prezentuje opłatę za pełną minutę połączenia. Po pierwszej minucie połączenia, za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia naliczana jest połowa opłaty. 
(3). Przez pierwsze 2 okresy rozliczeniowe od aktywacji - usługa jest bezpłatna, kolejne okresy rozliczeniowe płatne zgodnie z cennikiem.
(4). Zmiana planu taryfowego może być dokonana po zakończonych 3 okresach rozliczeniowych w ofercie StartOptima i opłaceniu faktur za rozmowy. Nowy plan taryfowy obowiązuje od następnego okresu rozliczeniowego po złożeniu zlecenia na jego zmianę. 

StartOptima daje możliwość wygodnej kontroli swoich wydatków. Specjalna usługa BUDŻET SMS zawsze poinformuje abonenta, jeśli wysokość jego rachunku przekroczy: 50 zł, 100 zł lub 150 zł. Kwota rachunku, o której powiadamiamy obejmuje abonament, przeprowadzone rozmowy i wysłane SMS-y. Oprócz tego co miesiąc przysyłany jest do abonenta rachunek szczegółowy.

Darmowe 30 minut lub 120 SMS-ów pozwolą nawiązać pierwsze kontakty, sprawdzić nasz zasięg i jakość usług Idei. Pakiet otrzymuje się jednorazowo i wyłącznie przy zakupie StartOptima.

Nowością w StartOptimie jest brak konieczności podpisywania umowy na czas określony. W każdej chwili abonent może sam zadecydować o dalszym korzystaniu z oferty StartOptimy. 

StartOptima posiada zalety oferty abonamentowej. abonent nie musi doładowywać swojego konta czy kupować kart zdrapek. W każdej chwili może bezpłatnie połączyć się z konsultantem Biura Obsługi Klienta.

Opinie:

Opinie archiwalne (85):

Komentuj

Komentarze / 85

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-28 21:58
    No to mamy nowy tani abonament na rynku, jeśli oczywiście mamy już aktywację. Coś w tym jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomalo pisze: 2002-06-28 22:00
    no, no, no ... Całkiem fajna taryfka dla osob chcacych uniknac problemow z prepaida typu "niewystarczajaca wartosc konta do zrealizowania polaczenia". Taki mikroabonament... Drzyjcie prepaidy ! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2002-06-28 22:11
    Rzeczywiście oferta jest jak narazie bezkonkurencyjna, ciekwe jak przyjmie ją nasycony już rynek?
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-28 22:14
    Bartek o jakim rynku mowisz "nasycony" bo chyba nie o polskim
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-28 22:17
    Giewont: Masz rację kto przy zdrowych zmysłach twierdzi że nasz rynek jest nasycony?!?! Już dawno nie slyszałem takiego dowcipu.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-06-28 22:17
    wydaje się ciekawsze niz prepaid pod warunkiem ze wiekszasc rozmow bedzie prowadzona do IDEI.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-06-28 22:35
    Można powiedzieć calkowita nowość,i faktycznie dla osób mało dzwoniących moze byc rewelacja tym bardziej jeżeli posiadają słuchawkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    bolek44 pisze: 2002-06-28 22:35
    W koncu oparatorzy dostrzegli, ze sa osoby ktore wola miec starszy telefon ale za to tansze rozmowy. Ta oferta to dobry krok w kierunku urzeczywistnienia tej filozofii. W tej chwili jest chyba znacznie ciekawsza niz to co maja do zaoferowania konkurenci
    0
  • Users Avatars Mini
    eLWu pisze: 2002-06-28 22:47
    Calkiem fajny pomysl. Mam zwykly abonament, a raz na jakis czas potrzebuje pogadac wiecej. Kupuje takiego startera i wygaduje 30 min. Koncze limit i wywalam do kosza. Za jakis czas kupuje znowu...
    0
  • Users Avatars Mini
    eLWu pisze: 2002-06-28 22:50
    Albo inaczej. Place 12 zl zamiast stacjonarnego, tylko do odbierania rozmow.
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-06-28 23:00
    Tym razem Idea się wykazała. Chyba się tym zainteresuje i to tak dość powąznie, bo już dawno "znormalniałem" jeśli chodzi o korzystanie z telefonu komórkowego, czyli nie wysyłam setek SMSów i myśle, że to jest naprawde ciekawa propozycja, a koszty połączeń są korzystniejsze niż w POPie i SMSów także, tylko jakoś tak szkoda mi się rozstawać z moim obecnym numerem:(
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-06-28 23:05
    A no i nie będe musiał wysłuchiwać tego denerwującego komunikatu, że nie mam pieniędzy na koncie by zrealizować połączenie i nie będe musiał zasuwać do kiosku po karte POP. Będe miał potrzebe-to zadzwonie lub napisze i nie będzie stresu typu, że podczas rozmowy rozłączy mnie, bo skończyły się pieniądze na koncie. To jest to!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2002-06-28 23:05
    Dzwoniłem przed chilą do BOK-u i dowiedziałem się, że usługa ta jest dostępna tylko przy podpisaniu umowy Zostańmy Razem.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-28 23:22
    Prawdę mówiąc wiele razy zastanawiałem się jak bym był wkur.. gdyby zabrakło mi jednostek, a tu proszę rewelka. Szkoda że nie dla wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-06-28 23:25
    196906: Możesz mi uwierzyć na słowo, że byłbyś i to zdrowo:) To jest strasznie denerwujące i potrafi wyprowadzić z równowagi jak rozmawiasz z kimś i tu nagle "bip" i koniec rozmowy:( Jak byś mógł to rozwiń swoją myśl odnośnie ostatniego zdania Twojej wypowiedzi:) Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2002-06-28 23:46
    Bartek: w ZR ten pakiet jest dostepny odpołowy czerwac i był alternatywą do StartPOPa, a teraz ma wejść jako normalna oferta, kiedyś było cos podobnego już w marcu 2000 ale się z tego wycoafli twedy kosztowao jakieś 50 zł netto
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2002-06-28 23:46
    Jak dla kogoś kto dzwoni dużo do Idei to całkiem niezła oferta. Połączenia do innych sieci tańsze w POPie. SMSy spoko i pewnie roaming normalny
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-28 23:48
    Mozna zauwazyc ze Idea stara sie pozyskac jak najwiecej klientow i mzoe sie jej to udac! Jezeli wypali jej ta promocje i jeszcze kilka ktore sa szykowane to konkurencja moze miec znaczne klopoty zeby jakos sie odgryzc Idei!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2002-06-28 23:50
    kokoszka: o tym, że to już istnieje to gdzieś czytałem lecz nie zagłębiałem się dokładnie, bo ZR "czeka mnie" dopiero w listopadzie a zadzwoniłęm do BOK-u aby się upewnić o co chodzi - i wniosek, który się nasuwa, że (niestety) poraz kolejny konsultanci są niedoinformowani.
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2002-06-28 23:52
    Zapraszam na www.telefon.gsm.pl jest news o roamingu w POPie
    0
  • Users Avatars Mini
    solim pisze: 2002-06-28 23:55
    Taryfa ta jest dostepna dla wszystkich uzytkownikow Idea, pod warunkiem ze im sie skonczyla lojalka, lub dla nowych abonentow :)/ Idea wprowadza jeszcze jedna nowosc Hurtowy Pakiet Minut i polega on na tym ze beda pakiety 500(350zł), 1000 itd do 5000 minut, beda ja mogli wykorzystac wszyscy pracownicy firmy(ktora taki pakiet posida), abonament 29 zł za kazdy numer np. Kupujac 10 telefonow zaplacimy 10*29zł abonamentu + 350 za minuty razem 640 zł(10 telefonow)Warunek ! Przejscie z innej sieci
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2002-06-29 00:02
    Bartek: po to ich nie informują bo taka jest polityka bezpieczeństwa każdej firmy, najpierw wiemy my czyli klienci bo ktoś na górze puscił bąka na ten temat a później konsultanci taka jest prawda i to jest w każdej sieci. Cóż możemy z tym zrobić nic tylko poczekać do 1.07. Zdrówko Ale taki sam news jest na www.telefon.gsm.pl i jest jeszcze info że ME 45 i S 45 wchodzą do oferty Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-29 00:14
    Chyba dobra oferta, chyba, bo nie ufam takim tekstom jak tutaj: "StartOptima to gwarancja najniższych kosztów korzystania z telefonu, zalety abonamentu, kontrola wydatków - bez konieczności podpisywania umowy na czas określony." Taki tekst z broszurki. Jak sie tym zainteresuje, to sprawdze dokladnie co i jak, ale nie sadze, zeby mnie to przyciagnelo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2002-06-29 00:15
    kokoszka: nietety maja taką politykę i przed wejściem w życie danej promocji (jeśli news pojawi się przed oficjalną premierą) uważają takie wiadomści za ściśle tajne!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-29 00:18
    solim to juz dziala od jakiegos czasu i jest bardzo ciekawym roziazaniem, ale Idea ma tez jeszcze promo z tepsa! Firma ktora nabedzie duzo telefonow i ma telefony w tepsi, dostaje specjalny abonament, a za rachunki w tepsie placi tylko 50%! To jest dopiero promo!
    0
  • Users Avatars Mini
    Sandi pisze: 2002-06-29 00:18
    moim zdaniem to zadna rewelacja i tak większość polaczen wykonuje się poza szczytem. W TT - SMS Fun rozmowy wew. sieci mam po 0,69 a wychodzace po 0,89. A jak chce to wpisuje dwa numery z poza sieci do tańszych połaczeń i mam po 1,19PLN przez całą dobę. Także żadna rewelacja i jeszcze trzeba placic 9,99 za nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-29 00:19
    Qba to ze idea wprowadz zmiany i zostawi w tyle ere i plusa to moze umiwerzyc tylko ktos z klapkami na oczach. Ty masz tam jakies znajomosci w ideii i cos Ci sie obilo o uszy ze bedzie sporo zmian. W dwoch pozostalych sieciach wiedz o tym ze w ideii beda zmiany, pewnie znaja wiecej szczegolow niz Ty. Pamietajac o tym ze opowie chca zarabiac nie nastapi to co Ty sobie wymysliles
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-29 00:20
    Bartek jak dopiero w listopadzie lapiesz sie na ZR to co Ci da ze bedziesz wiedzial kilka dni wczesniej (moze godzin) o czyms z czego i tak na razie nie skorzystasz. Fanatyk promocji???;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2002-06-29 00:41
    Giewont: nie, fanatyk promocji nie lecz poprostu śledzę w miarę na bieżąco to co się dzieje (zwłaszcza u "swojego" operatora).
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert pisze: 2002-06-29 00:55
    A u mnie wśród moich kumpli najpopularniejsze jest branie telefonu na mortal-kombatanta, 50% zniżki na abonament dopóki śmierć (kombatanta) nas nie rozłączy - to przebija wszystkie możliwe oferty. Sam mam telefon na taką osobę i za 360 minut miesięcznie wszędzie przez całą dobę płacę 175 zł brutto. Macie coś lepszego?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2002-06-29 00:57
    To też jest wyście ale dla pewnej grupy, która ma taką możliwość.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-29 01:26
    a czym Wy sie zachlystujecie??POP jest lepszy..jesli ktos dzwoni sporadycznie i starcza mu karta 50zl na 3 miesiace to daje to 16 zl na miesiac czyli 16 minut rozmow w IDEI lub 9 minut rozmow poza siec...a tu musze placic abo 12 zl miesiecznie i nie mam zadnych minut w tym..czyli zostaja 4 zl do tych 16 z POPa a za 4 zl w tej nowej taryfie to mam niecale 2 minuty poza siec i niecale 5 w sieci..czyli gdzie tu kalkulacja??jesli moje wyliczenia sa zle prosze o sprostowanie:))
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-29 01:32
    Giewont moze kiedys zauwazysz ze idea zaczyna sobie poczynac coraz to lepiej, a roznica miedzy konkurencja a nia staje sie coraz mniejsza! Jeszcze nadejdzie dzien kiedy to idea bedzie przodowala w wszystkim, mimo startu z 3 letnim opoznieniem!
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-29 01:41
    Qba a skad wiesz ze ja tego niewidze, to ze sie nie zachwycam to nieoznacza ze nie widze ze ide skutecznie goni ere i plusa, ale to akurat normalne, musiala gonic. Tylko ze ja sie tym ak nie podniecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    van der Stypeks pisze: 2002-06-29 02:00
    co to jest ten budżet SMS?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-06-29 02:27
    van der Stypeks: Chodzi o to, że będziesz dostawał powiadomienie SMSem, gdy wysokość Twojego rachunku przekroczy 50, 100, 150 zł.. Masz to tam napisane. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2002-06-29 02:35
    van der Stypeks: przeczytaj newsa to bedziesz wiedzial...
    0
  • Users Avatars Mini
    LOBO pisze: 2002-06-29 02:55
    Czy ktos zan juz moze nowe promocje ? Chodzi mi o promocje tanszych polaczen pod jeden wybrany nr tel czy wiecie co i u jakiego opa wejsdzie?
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-29 02:58
    LOBO: a ma byc cos takiego????
    0
  • Users Avatars Mini
    LOBO pisze: 2002-06-29 03:01
    Tego to ja nie wiem i dlatego sie pytam teraz w erze jest 98% taniej ale najbardziej odpowiadala mi 100% gratis idei
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-29 03:07
    LOBO: mysle ze powtorza cos takiego...za rok:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    mag pisze: 2002-06-29 03:13
    przeciez te ceny to zadna rewelacja w stosunku do POP-a rozmowa w sieci tansza o 15 gr poza siec drozsza o 32 gr sms tanszy o 11 gr jedyne co jest dobre to taryfikacja po pierwszej minucie co 30 sek - wiec podsumowujac krotko do d...y zadna rewelacja. A co do tego ze nie trzeba kupowac zdrapek to tez zaden plus ja uzywalem prepaida przez dwa lata i nigdy nie mialem problemu z brakiem $$$$ na koncie przeciez wiadomo kiedy skonczy sie limit i karte mozna dokupic prawie wszedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-29 03:22
    mag: dokladnie:)))zawsze przeciez mozna miec jedna w zapasie przy sobie:))albo skorzystac z PROFITA...a zreszta teraz punktow gdzie mozna kupic karty jest mnostwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-29 03:24
    a swoja droga czy ktos wie czy sa juz dostepne te nowe karty POPa??bo cos sprawa przycichla z nimi..mozna je kupic jeszcze na rowni ze starymi czy juz sa tylko te nowe?
    0
  • Users Avatars Mini
    JohhnyB pisze: 2002-06-29 05:00
    Ja wim musisz zapłacić 10 zł miesięcznie żeby mieć sms i rozmowy w sieci idea tańsze niż w POP
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-29 12:26
    Giewont ja sie nie podniecam, tylko bardzo mnie cieszy ze era i plus maja straszne problemy z pozyskaniem klientow, bo idea zabiera juz ponad 50% chetnych na telefon komorkowy!
    0
  • Users Avatars Mini
    van der Stypeks pisze: 2002-06-29 13:11
    wytłumaczy mi ktoś wkońcu co to ten budżet SMS???
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-29 13:36
    Zbytnio nie mam pojecia, ale wydaje sie to byc automatyczna informacja o przekroczniu jakiegos ustalonego pulapu rachunku, tylko z jakim opoznieniem tego juz nie zapisano! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ST-220 pisze: 2002-06-29 14:00
    dla mnie swietna oferta!
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2002-06-29 14:00
    budżet SMS : system billingowy wysyła abonentowi SMSa z informacją o przekroczeniu kolejnych kwot: 50, 100 i 150zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-29 14:18
    jeden jest plus nie zaprzeczalny ze umowa jest na czas nie okreslony, ale nie jestem pewien czy oferta ery nie jest ciekawsza - owszem umowa na 12 mies i ty idea jest lepsza ale biore np M45 i place przez 6 mies 1 zl a reszta normalnie lub zmieniam taryfe na najmniejsza. zakladajac ze place do konca normalnie to mam za 30,45 zl netto miesiecznie (srednio) 45 min rozmowy i 10 sms, a w idei dzwoniac tylko w sieci mam 28 min a zadzwon gdzie indziej to juz jest duzo mniej. swoja droga stawki za polaczenia w prepaidach sa juz tansze niz w tej taryfie, ale pewnie i tak znajdzie sie paru chetnych
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-29 14:50
    tak wszyscy sie lapia na te piekne haselka "nie ma koniecznosci podpisywania umowy" ale jak sie siadzie i spokojnie na to spojrzy i przeliczy to juz nie jest to zadna rewelacja i POP jeszcze dlugo bedzie lepszy!
    0
  • Users Avatars Mini
    dexkomrkowiec pisze: 2002-06-29 16:46
    chyba sobie kupie ten abonamenciczek na dodatkowe rozmowy hehe abonamencik 12 zlotych brutto dosc ciekawe rozwiazanie
    0
  • Users Avatars Mini
    dexkomrkowiec pisze: 2002-06-29 17:35
    i jeszcze raz ja zanm szczegoly i sie oplaca!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-29 17:50
    dexkomrkowiec: ale Ty walisz glebokie mysli:)))pp a jakie to znasz szczegoly ktore mnie przekonaja?:))pani wyciagnie spod lady darmowe minuty dla mnie?:))ppp
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-29 18:30
    Qba a co dla pojedynczego uzytkownika daje to ze siec ma o kilka pocent wiecej aboentow niz pozostale??? Szczerze to za przeproszeniem gowno mnie obchodzi jaki procent rynku ma dana siec, mnie interesuje tylko czy moja siec oferuje mi to co jest mi potrzebne i to ze jestem z tego zadowolony
    0
  • Users Avatars Mini
    mackor pisze: 2002-06-29 18:47
    W Plusie jest b.podobna promocja o nazwie "Karta"
    0
  • Users Avatars Mini
    wiktorg22 pisze: 2002-06-29 19:34
    Ciekawe jakie dadzą obwarowania, bo jak nie jest to umowa na czas określony to co miesiąć mogę sobie brać aktywację za 35 zł, a ze starej rezygnować i tak co miesiąć, w tyedy mam za 35 zł 30 min, a to już może zostać nie grzecznie wykorzystane
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-29 19:57
    wiktorg22: no tak w sumie mozna tak robic..ale to wtedy jak chcesz miec jedna dluzszarozmowe z kims bo przeciez to bez sesnsu brac zeby miec tansze rozmowy bo numer sie zmienia i to klopot tylko dla znajomych a i dla Ciebie bo co bedziesz co miesiac informowal wszystkich ze masz nowy numer?:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-06-29 20:20
    Ciekawe rozwiązanie, tylko nie wiem gdzie to uplasować. Ale czy jest to aż tak konkurencyjna oferta to niebyłbym pewien. Dla pewnej grupy użytkowników na pewno tak. Ale jeżeli ktoś np. często dzwoni po szczycie albo na wybrane numery albo ma jakieś inne wymagania to jednak może znaleźć lepszą ofertę u konkurencji i to nawet nie płacąc żadnego abonamentu. Dla przykłady ktoś wysyła tylko smsy, tutaj musi płacić 10 zł abonamentu plus jeszcze za każdego sms, a w prepaidzie u konkurencji bez żadnego abonamentu ma smsy np. po 29 gr. Więc aż tak bardzo bym się tutaj tą ofertą nie podniecał. Owszem jest to w pewnym sensie coś nowego na naszym rynku i za to brawa.
    0
  • Users Avatars Mini
    brat juzef pisze: 2002-06-29 20:57
    martom24: Co do nowych kart, to maja byc one w sprzedazy podono od 1.07. (wczesniej mowiono o 1.05., ale jak powszechnie wiadomo nic z tego nie wyszlo). Nie wiem, czy jednoczesnie zostana wycofane stare. Jak okiem siegnac, to wszystkie dotychczasowe reklamy POPa na tramwajach w polskich miastach w cisgu ostatnich tygodni dostaly refresh i przedstawiaja wlasnie nowe zdrapki...:))
    0
  • Users Avatars Mini
    brat juzef pisze: 2002-06-29 20:57
    martom24: Co do nowych kart, to maja byc one w sprzedazy podono od 1.07. (wczesniej mowiono o 1.05., ale jak powszechnie wiadomo nic z tego nie wyszlo). Nie wiem, czy jednoczesnie zostana wycofane stare. Jak okiem siegnac, to wszystkie dotychczasowe reklamy POPa na tramwajach w polskich miastach w ciagu ostatnich tygodni dostaly refresh i przedstawiaja wlasnie nowe zdrapki...:))
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2002-06-29 23:12
    martom24, brat juzef: nowe karty już są w sprzedazy od jakiś 2 tygodni ale dealerzy najpierw sprzedają stare żeby wyczyścić magazyny, mi się udało kupić 2 tygodnie temu kartę 25 zł, teraz sukcesywanie do sprzedaży mają być wprowadzane tylko nowe, starych już nie zamawiają i nie robią.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-06-29 23:32
    a czy stara 100 daje 20 gratis jak ją się teraz kupi?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-29 23:44
    Giewont, ale ci ktorzy beda mieli najwiecej beda mogli dowolnie sterowac swoimi cenami, co pozwoli obizyc koszty rozmow dla klientow i systematycznie przyciagnie ich wiecej! Czy ty naprawde tego nie kumasz!??
    0
  • Users Avatars Mini
    Giewont pisze: 2002-06-30 01:57
    Qba zeby bylo tak jak mowisz, tzn jeden op sterowal cenami to musi miec znaczna przewage w ilosci abonentow, poza tym ilosc nie zawsze przeklada sie na wplywy z tytulu swiadczonych usug. Trzecia sprawa trzej operatorzy miedzy soba moga sie podzielic rynkiem z nastawieniem szczegolnym na konkretny segment rynku. Ogolnie Twoje dywagacje sa dla mnie smieszne, szczegolnie ze wyraznie widac Twoje zapatrzenie. Jak bede mial chwile to zestawie Ci Twoje komentarze ze wzgeldu na opa :)))) Pozdrawiam G ....... moze to ostanie byc ciekawe :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wiktorg22 pisze: 2002-06-30 02:25
    do martom24, kiedyś jak był 5 sekundówki darmowe, to ludzie potrafili przez nie rozmawiać i im tio nie przeszkadzało, więc i na takie rozwiązanie poasi sie nie jeden
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-06-30 02:33
    wiktorg22: tak polasza sie..kiedys widzialem w autobusie taka jedna..miala rozmowe i jechala na tych 5 sekundowkach..wiesz komicznie to wygladalo a ludzie patrzyli na nia jak na wariatke.w koncu i jej sie glupio zrobilo i przestala.a co do tej taryfy..to wspolczuje znajomym tego kogos kto tak bedzie kombinowal:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-06-30 04:38
    Qba - wierzysz w bajki - taka twoja kochana idea ledwo zipie i finasowo lezy...gdyby nie pomoc scierwa tepsy dawnobys siedzial w erze lub plusie bo idee to bys mial...w głowie co najwyzej. Zgadzam sie w 200% z Giewontem, ze ilosc abonentow nijak sie ma do poziomu cen na rynku. Raczej ilosc operatorow, moj drogi! Plus stawia na klienta a nie barachło i ma zyski...era podobnie...a idea...zebrała to czego nie chcieli tamci i teraz maja rewelacyną część rynku konsumenckiego i zero ("0") zyskow !
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-30 07:19
    Jeśli potwierdzi się to co CiepliX mówi to jeszcze kilka pożyczek i Idea pociągnie w bagno Tepsę.
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2002-06-30 17:10
    No bardzo zaciekawiłem się tym, tylko czemu az 2 zł brutto za min.
    0
  • Users Avatars Mini
    arturiusz pisze: 2002-06-30 19:09
    cirkawe czy uslugi takie jak 3 i Ja oraz Wolne Chwile beda mogly byc aktywowane w tym RP, jesli tak to super jesli nie to wielka szkoda....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-01 00:09
    CiepliX napisał:Plus stawia na klienta a nie barachło i ma zyski...era podobnie...a idea...zebrała to czego nie chcieli tamci, po pierwsze to Pus w reklamach najbardziej chwali się taryfą najniższą hasło"Rachunki bez obaw",a dla kogo taka taryfa?, po drugie zaden op jak narazie nie przynosi dochodu i nie zwiazane to jest z jakościa klientów,ale rozbudowa sieci,nie mowiąc o zaplacie za koncesje,tak więc troche przesadzasz z tymi przechwałkami zysków Plusa i Ery i jakościa ich klientów.:P
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-07-01 00:43
    Dlaczego barachło? Rozmowy nie najdroższe- to chyba każdy lubi. Abonament tani- to każdy lubi. A z założenia nie jest to abonament "pierwszy w rodzinie" tylko szansa na ożywienie starej komórki i podarowanie jej żonie/mamie/babci/panu Mieciowi (kimkolwiek on jest ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    arturiusz pisze: 2002-07-01 07:46
    ciekawa usluga jest BUDZET SMS, w Meritum jest rowniez podobna usluga, ciekawe czy do Optimy rowniez takowa wejdzie???
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-01 10:16
    Wydaje mi sie, ze sytuacja wszystkich trzech opow jest lipna, ale to ze akurat Idea dostaje kase od tepsy powoduje wasza niechec do tej firmy! To juz tylko wasza sprawa!
    0
  • Users Avatars Mini
    parapecik pisze: 2002-07-01 13:12
    ja i tak wole POPa bo rozmowy poza sić są tańsze (w POPie 1.75pln/min z vatem w tej nowej promocji 1..70 pln/min bez vatu), a w sieci jak się uruchomi "Bliżej siebie" też są tańsze lub porównywalne na wybrane numery i nie trzeba płacić rachunków ja osobiście lubie kontrolować ile wydaje i płacić kiedy chce
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-07-01 17:30
    condziu: to poprzyj to faktami..bo Twoje stwierdzenie mi nic nie mowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-01 18:42
    condziu wez kalkulator przelicz parę danych Abonament (1) 9,99 zł , w ramach sieci Idea 0,70 zł - do innych sieci 1,70 zł oczywiście netto,a porównaj to z taryfa MAX,plus numery "Blisko siebie" dodej do tego zachwlany przez ciebie BUDŻET SMS (3) Bezpłatnie / 2,00 zł miesięcznie i opłate na poczcie za rachunek 3zł.i nie wiem,czy w porownaniu z pop-em wyglada to tak rewelacyjnie jedynie,to ze jest to nowość w stosunku do abonamentów.:P
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-07-01 19:29
    condziu: Kan ma racje. ja liczylem i gdybym dzwonil tylko do IDEI w POPie w taryfie MAX i w tej nowej tak samo tylko na IDEE to by dopiero powyzej 80 minut rozmow byla ta taryfa korzystniejsza od POPa..ale wystarczylo by wykonac tylko JEDNA rozmowe poza siec zeby ta statystyka jeszcze bardziej byla na korzysc POPa..a przeciez takich rozmow poza siec mialbys chyba wiecej niz jedna..wiec pewnie po 200 minutach rozmow wyszedlbys lepiej na tej taryfie niz POPie.
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy2301 pisze: 2002-07-01 23:44
    martmon24: to prawda, w POPie wychodzi trochę taniej, ale nie jest to duża różnica. Niektórzy natomiast wolą korzystać z abonamentu, w końcu jest to trochę wygodniejsze. Najważniejsze, że jest coraz większy wybór! Nikt nigdy nie przygotuje oferty, która zadowoliłaby wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-07-02 01:16
    cichy2301: no bo ja wiem czy wygodniejsze..a roznica moze byc bardzo duza jesli bedziesz dzwonil tez poza siec..a wiesz w sumie to bylo kierowane do ludzi ktorzy dzwonia sporadycznie...a wtedy chyba POP jest lepszy bo ladujesz kiedy chcesz i placisz za to co wydzwonisz a nie jakies abo co miesiac...bo znowu ten kto wiecej dzwoni to wezmie zwykla Optime gdzie ma jeszcze inne uslugi typu 3 i ja itp..tak wiec w sumie to nie wiem do kogo jest kierowana ta oferta.niektorzy pisza ze do tych co maja stary fon w domu i chca go wykorzystac..ale wtedy to prosciej i taniej POPa wladowac..wiec to nie jest zadne wytlumaczenie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-07-03 02:41
    Ja się zgadzam z Kanem i Martomem24, bez żadnej dyskusji. Jak ktos dzwoni dużo to nie opłaca się używać takiej taryfy, jak ktoś dzwoni malo, to pop jest tańszy, wygodniejszy, jedynym jego minusem jest pewnie częstsza "zajętość sieci" (jeżeli rzeczywiście jest to tak priorytetowane, jak ktoś pisał). Ale dla dzwoniących mało to i tak mały ból. Podsumowując - jak dla mnie naciąganie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2002-07-03 21:15
    Rzeczywiscie naciaganie, ale to chyba dobry prezent np. dla dzaidkow czy rodzicow, majacych czasem klopot z doladowywaniem konta. Dobre rozw. dla nielicznych.
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy2301 pisze: 2002-07-03 23:57
    martmon24: OK, zgadzam się z tobą, ale prubóję powiedzieć, że znajdą się tacy dla których oferta ta będzie najkorzystniejsza (nie wnikając w powody). Najważniejsze jest to że oferta się poszerza i coraz więcej osób znajdzie to co jest dla nich najlepsze. Każdy przecież ma swoje indywidualne wymagania i kryteria któymi się kieruje przy wyborze oferty (i nie tylko).
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: