Nowa taryfa w ofercie Idea POP

Newsy
Opinie: 125

Idea zamierza w maju wprowadzić nowy plan taryfowy "Zrób to sam" w ofercie Idea POP.

Opis oferty:

Użytkownik może stworzyć swoją własną taryfę w celu optymalizowania kosztów.

Jedna podstawowa stawka na połączenia i SMSy:

  • Minuta połączenia kosztuje tylko 1,39 netto

  • Każdy SMS - 0,33 zł netto

Opłaty nie zależą od pory dnia, tygodnia lub sieci, do której wykonuje się połączenie. Do stawki podstawowej użytkownik może sam dobrać aż sześć specjalnych zniżek.

Spośród tych zniżek klient wybiera trzy najbardziej dla niego opłacalne.

Trzy wybrane zniżki sumują się:

  • połączenia już od 29 gr brutto za minutę

  • SMS-y także od 29 gr brutto (do sieci)

Zniżki można wymieniać dowolnie:
-pierwsze ustawienie za darmo (przez IVR)
-zmiana kosztuje 2 zł brutto (za trzy zniżki)

  • tańsze połączenia w sieci - zniżka 30%

  • tańsze SMSy
    -29 gr brutto w sieci
    -38 gr brutto poza sieć

  • tańsze połączenia na wybrane numery
    -40% dzielone pomiędzy 2 numery

  • tańsze połączenia poza szczytem
    -zniżka 40% pomiędzy 20.00 a 08.00 rano

  • tańsze połączenia w weekendy i święta - 50%

  • tańsze połączenia po pierwszej minucie - 25%

Prosimy o nie kopiowanie powyższych informacji.

Opinie:

Opinie archiwalne (125):

Komentuj

Komentarze / 125

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2003-04-24 09:30
    noo jestem pod wrazeniem
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-04-24 09:33
    O qrde.... no no Oferta wydaje sie byc bardzo atrakcyjna.... Trzeba to policzyc. tylko kiedy oficjalne onformacje?
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-04-24 09:47
    jestem pod wrazeniem cen:)Idea sie postarala, super pomysl z tymi znizkami, POP rosnie w sile....:)
    0
  • Users Avatars Mini
    khalon pisze: 2003-04-24 09:51
    no, no Idea się postarała...
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-04-24 09:59
    Oferta ciekawa, ale to potwierdzona informacja, czy tak jak z sekundowym naliczaniem w Plusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-04-24 10:02
    I Ty możesz zostać Adamem Słodowym...Brawo!
    0
  • Users Avatars Mini
    micbod pisze: 2003-04-24 10:18
    Noooooo brawa dla idei :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2003-04-24 10:34
    Brawo Brawo ale swoja droga zrobili by cos w kierunku zeby dalo sie z POPa dzownic wtedy kiedy sie chce, a nie jak BTS przeciazony abonamentami i z POP sorry ale nie zadzowni sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafaik pisze: 2003-04-24 10:43
    Uwazam pomysl swietny. Tylko zeby jeszcze czasami dalo sie zadzwonic z Popa to byloby super. Czesto mi wybiera numer, wybiera, wybiera ....... i nic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ricki pisze: 2003-04-24 11:50
    Całkiem całkiem, czekam na oficjalne info.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2003-04-24 11:51
    Czyli jak zadzwonie na jeden wybrany numer w niedziele po godzienie szczytu to zaplace 0,31 gr brutto? (1,7*0,6*0,6*0,5)
    0
  • Users Avatars Mini
    axell pisze: 2003-04-24 11:52
    Zgadzam sie z Eliopem i rafaikiem, dobrze by bylo gdyby dali jeszcze "jedna zniżke" do wyboru, możesz dzwonic o kazdej godzinie jak z abo.
    0
  • Users Avatars Mini
    ross pisze: 2003-04-24 11:57
    a wg mnie zadna rewelacja bo w tak-taku szczyt konczy sie po 18 i to jest wg mnie najwazniejsze... no moze poza tym ze z tak-taka zawsze da sie dzwonic w przeciwienstwie do popa;
    0
  • Users Avatars Mini
    ross pisze: 2003-04-24 11:59
    a i mogli juz zrobic naliczanie po minucie co pol minuty chocby a tak to te 25% z 1.70 brutto robi sie 2.90 za dwie minuty po uwzglednieniem znizki, eeeeee
    0
  • Users Avatars Mini
    batol pisze: 2003-04-24 12:02
    ciekawe czy zniszki beda sie sumowac tzn. np. wybiore tańsze połączenia w sieci - zniżka 30% i np. tańsze połączenia w weekendy i święta - 50% to ile zaplace?chociaz nie pisze ze maja sie wykluczac
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2niu pisze: 2003-04-24 12:08
    batol* masz wyraźnie napisane, że wybrane zniżki sumują się.
    0
  • Users Avatars Mini
    szostka pisze: 2003-04-24 12:10
    chyba tak, zaplacisz np. 1zl - 30% = 0,70zl -50% =0,35zl/min :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bigi pisze: 2003-04-24 12:15
    chyba sobie dokupie do swojego abonamentu zestaw popa bo widze że może mi się to opłacać
    0
  • Users Avatars Mini
    KeriM36 pisze: 2003-04-24 12:17
    wszystko ladnie i pieknie ale zeby zlikwidowali problem z dzwonieniem wieczorami (ktory trwa od lipca zeszlego roku) i bedzie OK
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-04-24 13:00
    ciekawa oferta. zobaczymy co z tego ostatecznie wyjdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2003-04-24 13:28
    a mi się wydaję, że to jakieś mydlenie oczu. nie chce mi się nawet liczyć i sprawdzać, ale na jakieś ciekawe wnioski nie liczę
    0
  • Users Avatars Mini
    Kombinator pisze: 2003-04-24 13:35
    Chyba ktos to niedokladnie podal, bo jesli znizki sumują sie (suma to wynik dodawania) to: jesli zadzwonie w sobote, o 21.00, na wybrany numer to znizki beda wynosily: 50%+40%+40%=130% czyli powinni mi oddac ok. 42gr. Czy tak???
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-04-24 13:48
    kombinator**o tym samym sobie w tym momencie pomyslalem i tez jest to dla mnie niemala zagadka ale mysle ze raczej oddawac jasy nie beda:))p.s.a co to jst rozniczka??rozniczka to wyniczek odejmowanka:)
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-04-24 13:48
    A szkoda ze nie chce ci sie liczyc - 42-70gr po szczycie do kazdej sieci to bardzo malo! maxymalnie placisz 1,39 za minute, ja w abonamencie mam 2,20! (nie powiem jakim:) - w zadny pre-paidze tego nie ma . Wbralbym ostatnie znizki (tansze polaczenia poza szytem , weekendy i po 1 minucie)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lukasz pisze: 2003-04-24 13:49
    Kombinator- wez sie lepiej do nauki:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Novac pisze: 2003-04-24 13:52
    Juz czekam na ta nowa taryfe. Hyhyhy ciekawe czy wejdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kombinator pisze: 2003-04-24 13:58
    Lukasz*** a to niby dlaczego? w ktorym miejscu popelnilem blad?? powiedz mi .
    0
  • Users Avatars Mini
    Kombinator pisze: 2003-04-24 14:10
    Domyslam sie ze chodzi Ci o to ze sumuja sie znizki a nie stawki znizek no ale mozna to roznie interpretowac :) Pozdrowionka
    0
  • Users Avatars Mini
    sokolowiak pisze: 2003-04-24 14:25
    Nie podniecajcie sie za bardzo... Dzwoniłem do Ideii i miła Pani poinformowała uroczyście, że o nowej taryfie nic nie wie. Jak jej zacytowałem stawki, to sie uśmiała i powiedziała, że takich to nawet nie ma w OPTIMIE i wątpi by tak to wyglądało, jeśli wogóle będzie co miało wyglądać. Publikacji gsmonline nie chciała komentować, lecz zauważyła, że nie zawsze informacje zawarte w portalu się sprawdzają. Sebastian Sokołowski - Polskie Radio - Radio Dla Ciebie S.A.
    0
  • Users Avatars Mini
    romanek pisze: 2003-04-24 14:53
    zajebista taryfka czekam az wejdzie do oferty. najlepiej moim zdaniem wybrac tansze eski+tansze polaczenia w weekend+taniej do wybranej osoby. Strasznie to korzystniejsze od taryfy max gdzie min do plusa kosztuje 1.75, a ze znizna 30% 1.22 brutto. A tak to bedzie 1.69 - 40% =1.01 a w weekendziki i swieta polowe taniej czyli 50 groszy. No rewelacja, szkoda ze tylko eski po za siec potanialy tylko o 2 grosze, ale to i tak cos, bo wszyscy z rodzinki (brat, stara, stary i kupa znajomych w akademiku) maja w ideii a wiec bedzie taniej. Przydaloby sie jeszcze taktowanie chociaz co 30 sekund po pierwszej minucie polaczenia. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-24 15:04
    Kombinator - w myśleniu popełniłeś błąd... I nie można tego różnie interpretować :-) Jeśli byś zakończył pewien etap nauki, nie pytałbyś się Lukasza dlaczego masz się wziąć do nauki :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kombinator pisze: 2003-04-24 15:31
    wlo***Mozna roznie interpretowac, bo mogli napisac, ze znizki liczy sie iloczynowo lub mozna wybrac 3 RODZAJE znizek i nie byloby problemu. A kazdy sobie interpretuje jak chce. Co nie zmienia faktu, ze poprawnie jest tak jak wymysli sobie operator. Wiem, ze troche ubarwiam to wszystko, ale co tam, taka natura czlowieka, ze zawsze sie czegos czepi :). A co do nauki to etapow mam juz skonczonych kilka i dlatego tak to ubarwiam. Pozdrowka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-04-24 15:39
    Jezeli nie jest to zart,to byłaby to bardzo interesujaca oferta.Wprawdzie 1,70 brutto za minute to dosc drogo,ale bardzo duza róznorodnosc wyboru znizek,moze ta taryfe wyniesz na 1 miejsce w POP-ie.Dobze ze mozna wybrac az 3 rózna znizki.25% tansze połaczenia po 1 minucie,to jakas namiastka naliczania sekundowego.Ciekawie wyglada znizka 40% na 2 numery i 50% znizki w weekendy i swieta.Ale wtedy taryfa weekend nie miała by juz racji bytu!
    0
  • Users Avatars Mini
    ciaki pisze: 2003-04-24 17:10
    Osoba która napisała ów wiadomość poprostu robi sobie z was jaja podając celowo nieścisłą wiadomość czekając na wasze potyczki słowne lub niezależy jej na dokładnym wyjaśnieniu co?gdzie?kiedy?A nie wierze by nie posiadała dokładniejszych inormacji .Dla mnie facet do zwolnienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    tadzio pisze: 2003-04-24 17:12
    Fajna propozycja,wreszcie moj Simplus bedzie musial zareagowac bo Taryfa Team oraz Multi przykucnie w porownaniu do Popa...Ale czy taka taryfa w Popie sie sprawdzi ?O taryfie MONO w Sim+ nie wspominam bo jest tylko na papierze,nie wiem kto jej uzywa:) Simplusie do roboty!!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-24 17:33
    Bardzo Ciekawa propozycja... kazdy znajdzie cos dla siebie... Tylko - czy zostanie owa taryfa wprowadzona?
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-24 17:34
    Bardzo Ciekawa propozycja... kazdy znajdzie cos dla siebie... Tylko - czy zostanie owa taryfa wprowadzona?
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-24 18:00
    Nic nie zostalo wspomniane o sposobie naliczania oplat... czyli pewnie bedzie bez zmian 60/60/60 :(
    0
  • Users Avatars Mini
    gbpi pisze: 2003-04-24 18:12
    hehe, a itak nic nie przebije simplusa po 23 i 21 groszy po rabacie za minute :) zna ktos cosik jeszcze tanszego ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Andsa pisze: 2003-04-24 18:19
    Ekstra pomysł!!! Wielkie brawa dla Idei, może tak by jeszcze postarała się pozmieniać ofertę dla Optimy!
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-04-24 18:35
    Jak juz pisałem oferta super.Moge np.tanio słac SMS-y,tanio rozmawiac ze wszystkimi w weekendy i tanio dzwonic do 2 wybranych osób albo......kombinacji jest mnóstwo,a co wazne ich zmiana kosztuje tylko 2zł brutto.To chyba za piekne zeby było prawdziwe.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-24 18:38
    ***gbpi*** Tylko nie kazdemu chce sie czekac do 23... poza tym liczy sie caloksztalt - 2,90zl poza siec miedzy 7 a 17...
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2003-04-24 18:39
    HA IDEA ZAWSZE THE BEST!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan pisze: 2003-04-24 19:19
    Jestem pod wrazeniem nowej taryfy. Ciekawe tylko kiedy Lucent upora sie z wdrozeniem nowej platformy pod pre-paid... i z popa normalnie da sie dodzwonic wtedy kiedy ja chce a nie wtedy kiedy idea ma ochote mi to umozliwic :-p
    0
  • Users Avatars Mini
    ross pisze: 2003-04-24 19:22
    CZY NIE WIDZICIE ZE TO JEST JEDNA WIELKA SCIEMA?? NIE WIERZE ABY TA TARYFA BYLA PRAWDZIWA, ZBYT DUZO KOMBINACJI, W DODATKU NIEJASNOSCI Z NALICZANIEM JAK SAMI WIDZICIE, KTOS SOBIE JAJA ROBI A DAWNO PO PRIMA APRILIS...
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-04-24 19:41
    nie wiem czy to prawda czy nie, idea ostatnio chce wprowadzic wiele nowosci ale kiedy i jak to dokladnych terminow nie podaje, co do samej oferty sorry niech poprawia ta usluge to zastanowie sie nad kupnem, jak narazie sam pop gowniano dziala wiec moze nastepnym razem
    0
  • Users Avatars Mini
    Gregory pisze: 2003-04-24 20:05
    No nareszcie coś się ruszyło w ofercie POP, jeśli oczywiście okaże się to prawdą :) Trzeba przyznać, że taka taryfa jest ciekawsza niż np. "weekend"
    0
  • Users Avatars Mini
    Stymax pisze: 2003-04-24 20:26
    kurcze mi na zaden sposob nie wychodzi te 29gr za min, jka oni to wyliczyli?
    0
  • Users Avatars Mini
    ISSA pisze: 2003-04-24 20:40
    OFERTA ŚWIETNA I JAK TYLKO WYJDZIE W ŻYCIE NA PEWNO WPŁYNIE NA ZNACZNE ZWIĘKSZENIE SIĘ LICZBY ABONENTÓW W IDEI.WSZYSTKO SOBIE PRZELICZYŁEM.NO,ALE KTO KUPIŁ POP KARTĘ W OFERCIE \"WALENTYNKOWEJ\" TEN MA CENY POŁĄCZEŃ NIE DO PRZEBICIA.IDEO CZEKAMY!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2003-04-24 21:09
    Ciekawe czy ta bajka bedzie prawdziwa
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2003-04-24 21:10
    mi wyszło najmniej 30gr brutto
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2003-04-24 21:11
    Wybrany nr+po godz szczytu+weekend=ok30gr
    0
  • Users Avatars Mini
    sokolowiak pisze: 2003-04-24 22:16
    Mówie Wam. Ta taryfa to jakaś wielka ściema. Idea jest za pazerna na coś tak konkurencyjnego. Jak w kalendarzu pojawi sie 40 maja to będzie i taryfa pt. ZRÓB TO SAM.... Bo Idea Ci nie zrobi...
    0
  • Users Avatars Mini
    cro pisze: 2003-04-24 22:49
    a mi wyszlo 15 gr brutto za minutę :)) 1,75 - 50 % (weekend) - 40 % (wybrana osoba - 30 % (wew) = 0,15 brutto :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-04-24 23:16
    promedia - no właśnie 2,40 od 13.00 do (!!!) 22.00 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-24 23:28
    ***cro*** blad w koncowce obliczen... powinienes pomnozyc *0,7 a nie *0,3 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-24 23:32
    **wlo*** nie lubie po prostu podniety jaka wyzwala u niektorych 0,30zl/min w krotkim czasie scislej nocy... przy kompletnej porazce cenowej (nawet do wlasnej sieci!) w godzinach ogolnie przyjetych za urzedowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Vezyrek pisze: 2003-04-25 02:18
    uwazam ze oferta ciekawa.Byle weszla i aby wygladal tak jak ja przedstawiaja.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-04-25 02:23
    No no niezła oferta - zreszta po ilosci komentarzy widać jak wielu osób to dotyczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysp pisze: 2003-04-25 05:49
    Idea musi sie ratowac, jakosc uslug sprawia ze uzytkownicy ktorym telefon potrzebny jest do kontaktu a nie do zabawy przechodza do TakTak-a lub Simplus-a. Osobiscie nie chcialbym miec w kieszeni telefonu, ktory w momencie gdy jest mi potrzeby wyswietla "Siec zajeta" lub w innej formie informuje ze nie moge zadzwonic i nie wiadomo kiedy bede mogl. Poza tym taktowanie w tej taryfie nadal zlodziejskie (60/60). Przeciez rozmawiajac nie bede patrzyl na zegarek, aby nie przekroczyc kolejnej 60-sekundowki. Czesto zdarza mi sie rozmawiac niewiele ponad minute, chcac przekazac krotka informacje wysylam sms-em wiec taktowanie w Idei bardzo mi nie odpowiada. Podsumowujac - tym cennikiem i jakoscia Idea nie przekona mnie do swoich uslug. Ale cenie nowy pomysl, cos smienia sie na lepsze. Poki co pozostaje z Pingwinkiem na codzien, a w domu takze z simplusem. Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-04-25 06:47
    Nie przesadzajcie tak z tym narzekaniem na POP-a.Oferta jezeli wejdzie,bedzie bardzo ciekawa.Chociaz zgadzam sie,ze mogliby zmienic takt,na conajmniej taki jak w TT.Ale 4 taryfy w prepaidzie to troche duzo.TT i SIM+ beda musiały wtedy wprowadzic nowe taryfy.Niby duzy wybór to plus,ale co za duzo,to niezdrowo
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-25 12:11
    Zwiastuny wprowadzenia takiej oferty moga swiadczyc o konczocych sie wdrozeniach nowej platformy dla Pre-Paid w Idei... Miejmy nadzieje, ze ww. propozycja znajdzie sie w ofercie - w duzej mierze da to mozliwosc 'skrojenia na miare' taryfy dla siebie. Zastanawiam sie jaki los spotka taryfy 'weekend' i 'max', ktore mozna zestawic w ramach oferty 'zrob to sam'.
    0
  • Users Avatars Mini
    jurek02 pisze: 2003-04-25 15:56
    Taryfa super, ale chyba ktoś sobie jaja robi!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-04-25 17:36
    No i Idea kolejny raz pokazała wielka klase!!! idea zawsze najlepsza a co do taryfy no coz dodac opinie juz zostaly wyrazone a ja sie z nimi zgadzam!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pyton pisze: 2003-04-25 18:21
    no extra
    0
  • Users Avatars Mini
    qe pisze: 2003-04-25 21:13
    LUDZIE liczylem i liczylem i okazuje sie, ze ta taryfa jest realna, ale mozna na niej stracic, jak ktos dzwoni najwiecej do idei to niech trzyma sie maxa bo jednak 1,7zl-30% a 1zl to znaczna roznica BO 19%!!! idea wpadla na pomysl co by tu zrobic by sie nie orobic a zarobic, tu DODAJE tam ZABIERA i wychodzi jej na "+" a spewnoscia nie "-" (minus to mam na mysli obnizenie cen) duuuzo zamieszania i NIC wielkie..., to wszystko niczym podatki, miejmy nadzieje na lepsze jutro, a bedzie LEPPIEJ ! a wowczas Adam Slodowy i "zrobmy to razem"
    0
  • Users Avatars Mini
    slaweks pisze: 2003-04-25 21:48
    Uważam, że nie warto narazie komentować tej informacji, bo pewnie się nie sprawdzi... Tak jak ten news z taktowaniem sekundowym w Plusie...
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel1810 pisze: 2003-04-26 03:21
    szkoda tylko ze wprowadzaja takie obnizki dopiero po tym jak zmienilem operator:((
    0
  • Users Avatars Mini
    daniel1810 pisze: 2003-04-26 03:24
    mogli by jeszcze dac atrakcyjniejsz telefony. kupno sagema nie jest mila perspektwa a za lepsze telefony trzeba zaplacic ponad 400zl. za 300 zl mam tel z kolorowym wyswietlaczem w erze(tak tak-mitsubishi trium eclipse xl)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-04-26 15:29
    CHCIAŁEM JESZCZE DODAĆ,MOŻE NIE NA TEMAT,ALE Z POP-A MOŻNA SIĘ OSTATNIO WSZĘDZIE I O KAŻDEJ PORZE DODZWONIĆ.TO FAJNIE I TO NAPRAWDĘ DUŻY POSTĘP W PORÓWNANIU Z TYM CO BYŁO.
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2003-04-26 17:03
    IDEA - THE BEST
    0
  • Users Avatars Mini
    nut pisze: 2003-04-26 19:35
    issa** zalezy gdzie - napewno nie w koszalinie, warszawie i poznaniu (w tych miastach ostatnio bywam i problemy z idea sa, i to wielkie !! )
    0
  • Users Avatars Mini
    Cinek1 pisze: 2003-04-26 20:52
    Brawo IDEA! Najlepsza taryfa w pre-paidzie jaka widzialem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Cinek1 pisze: 2003-04-26 21:37
    Hej! Wyszlo komus, ze minuta kosztuje 0,29zl (brutto)??? Mi najtaniej wyszlo, ze 0,31zl. brutto (1,7zl.-50%w weekend -40% wybrany numer-40% poza szczytem). W sumie nieduza roznica 0,02zl. (ale zawsze:)! Pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-04-28 00:06
    Przy takiej taryfie nie bedziesie oplacalo brac nizszych abonamentow - Mala simulacja (w przypadq wybrania 3 ostatnich bonusow) : 5 minut w szczycie=8,5zl + 7 minut poza szczytem (polowa wykonywana w weekend)=ok.5,5zl + 20SMSow=8zl === 22zl na miesiac (placimy 20zl w przypadku kupna karty 100+10zl) ------ W Simplusie przy podobnej liczbie minut placimy (Taryfa TEAM nie majaca tanich weekendow ale za to naliczanie 15s po minucie-dlatego mniej minut) : 7x1,92 + 3x0,96 + 20x(wypadkowa)0,35 === 23,3zl/mc (mozna obnizyc koszt kozystajac ze swojakow) ------ W TakTaku (Taryfa SMS Fan-najwiecej godzin poza szczytem - naliczanie lepsze niz w POPie - usredniona cena za polaczenia do roznych sieci) : 4x1.8 + 7x1 + 20x3,5 === 21,2zl/mc
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-04-28 00:07
    Przepraszam za skompikowanie ale poniewaz liczby nie klamia tylko tak mozna bylo cos wywnioskowac : Taryfa jest realna ,zmiany nie okazuja sie rewolucyjne aczkolwiek sa na lepsze. Oczywiscie to tylko usredniona symulacja i wiele ludzi z Simplusa czy Taktaka powie ze dla nich on jest najbardziej oplacalny i beda mieli racje... Mimo to mam nadzieje ze ta taryfa to nie zart bo jest naprawde ciekawa
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-28 01:49
    Odgornie nie mozna okreslic taryf, ktore w sposob pelny zadowola cale grono uzytkownikow, dlatego uwazam, iz takie 'samodzielne' zlozenie wlasnego planu jest bardzo dobrym pomyslem (w przypadku zajscia koniecznosci mozna za przyzwoite pieniadze dokonywac zmian). Jesli owa taryfa wejdzie w sfere realnosci, to zapewne Idea zdobedzie sporo zwolennikow... Jak pisze SSi - kazdy wie co jest najlepsze dla niego (warto jednak co jakis czas dokonac chlodnej kalkulacji) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2003-04-28 02:57
    policzyłem sobie wszystko na spokojnie i wcale nie wyszło tak różowo... mi najbardziej zależy na tanim połączeniu z jednym numerem (teraz płace 70 gr netto: 1zł-30%zniżki na jeden numer)w tej taryfie startując z 1.39 netto, wybierając zniżke 30% w sieci wychodzi 97 groszy netto, dalej wybierając zniżke 40% do dwóch numerów wychodzi 58 groszy netto za minute i tu entuzjazm się kończy bo daje to po przemnożeniu przez 22% vat sume 71 groszy brutto (czyli drożej niż obecnie) i pozostaje jeszcze jedna zniżka, zakładam że nie rozmawiam dłuzej niż minute więc 25% po pierwszej minucie odpada i zależy mi na rozmowie więc zniżka za sms-y też nie wchodzi w gre...
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2003-04-28 02:58
    pozostaje więc do wyboru 40% zniżki miedzy 20 a 8 rano lub 50% w weekendy i święta i niby wyglada to nieżle ale w moim przypadku gdy najwiecej dzwonie w tygodniu na jeden numer żadna to pociecha... zakładając że straciłem rozmowy za 1 zł brutto wewnatrz sieci i tańsze sms-y tez wewnarz sieci. Napewno dla duzej ilosci osób ta taryfa bedzie opłacalna ale dla mnie niestety nie bardzo... mysle jednak że to dobry krok i daje 10. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    fraczek pisze: 2003-04-28 13:18
    i gdzie tu jakaś nowość? ja mam popa od 3 lat i płacę za rozmowy 1,75 brutto poza sieć non stop a w sieci 1 zł brutto. ceny smsów też bez zmian 40 gr. a że dodali parę zniżek? bez jaj, to żadna oferta. powinni wprowadzić naliczanie opłat co 15 sek, dopiero wtedy będzie się dało odczuć jakąś zmianę!
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-04-28 13:55
    fraczek**masz racje!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    agaton pisze: 2003-04-28 14:40
    oferta fajna ale jak ktos z niej skorzysta to nie moze potem wrocic do normalnej!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2003-04-29 19:19
    POPOWCY macie wydawac kase by doladowywac karty a nie dzwonic!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2003-04-29 19:20
    z drugiej strony jesli tak to czy wszyscy przejda na prepaid?
    0
  • Users Avatars Mini
    damianlife pisze: 2003-04-30 17:23
    Bardzo fajna rzecz
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-04-30 18:19
    W poznanskiej radiostacji uslyszalem iz nowa taryfa staje sie faktem...
    0
  • Users Avatars Mini
    dobul pisze: 2003-04-30 18:55
    Stalo sie Faktem,wszystko jest na stronie idei :) AYE!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dobul pisze: 2003-04-30 19:22
    HIT MAX Zrob to sam ;) Weekend SMS 0,40 0,40 0,40 0,40 Szczyt Idea 1,25 1,00 1,19 0,60 Szczyt Inni 2,40 1,75 1,70 0,85 Poza szczytem Idea 0,75 1,00 0,72 0,36 Poza szczytem Inni 1,10 1,75 1,00 0,50
    0
  • Users Avatars Mini
    dobul pisze: 2003-04-30 19:24
    U gory sa wyliczenia dla poszczegolnych taryf ,po kolei w kazdym wierszu(niestety sie popsulo :) A wiec tak jak napisane dal hita,maxa ,zrob to sam i zrob to sam w weekendy,znizki uwzglednione to 30% na idee,40% poza szczytem i 50% w weekendy,wystarczy rzucic okiem i naprawde jezeli ktos jest w staniedopasowac proporcje dzwonieania odpowiednio to nowa taryfa to rewelacja :))
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2003-04-30 19:57
    Naresycie cos! Brawo! Mogli by tylko podwyzszyc jakosc polacyen.
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-04-30 21:10
    Miło jest widzieć, że jakaś oferta po kilkudziesięciu ocenach nadal zachowuje bardzo wysoki poziom pomiędzy 8 a 9. Gratulacje, ideo!!! To jest naprawdę nowatorski pomysł. Prosty a jednocześnie bardzo ładnie można dopasować go do swoich rozmów. Będąc marketingowcem Plusa z przyjemnością czytałbym zasłuzone, pochlebne opinie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ystian pisze: 2003-05-01 12:26
    Juz jest ta nowa taryfa wejdzicie sobie na strone idei!
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-05-01 15:23
    ***Taryfa stala sie faktem - osoby, ktore skorzystaja z jej 'dobrodziejstw' prosze by podzielily sie spostrzezeniami. Z gory dziekuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2003-05-01 17:46
    no to się porobiło,a ja nadal mam aktywnego POPa w szufladzie.....
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-05-01 18:17
    Wg. kalkulatora na stronie Idei,jesli wybierzesz sobie tanszy nr i łączysz sie z nim w weekend po godz 20,to zapłacisz za minute 29 groszy brutto!Super sprawa.W tygodniu nie jest tak tanio,ale wykorzystujac te znizki,mozna wiele zaoszczedzic
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2003-05-01 18:31
    No i taryfka dostępna będzie od 5 maja :), czyli zaraz po długim weekendzie, już widzę te kolejki przed Salonami... :) ... Po informacje oczywiście.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2003-05-02 03:02
    UWAGA PODAJE STAWKI POPA WG MOICH OBLICZEŃ!NIE WIEM CZY DOBRZE,ALE TAK MI TO WYCHODZIŁO.PATRZ NIŻEJ!
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2003-05-02 03:06
    Codziennie po 1.70zł obojętnie gdzie,a po 20ej 1,02zł.Dodatkowo 2nr.IDEI zniżka do 0,61gr,a w wek.i św.do 0.30gr! (IDEA) szczyt wek.i św. 0,85gr(ERA,PLUS)po 20ej w wek.i św 0,51gr(ERA,PLUS).
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2003-05-02 03:08
    OPCJA-2-Codziennie 1.70zł.(ERA,PLUS)1,02zł po 20ej(ERA,PLUS)Wszystkie Idea 1,19zł(po 20ej 0.71gr IDEA)Dodatkowo można trzasnąć jeszcze zniżke na 2nr.-(0.42zł po 20ej na IDEE) lub zniżke na wek.i św. 0,85zł(Szczyt ERA,PLUS)0,51gr po 20ej(Era,PLUS)0,59gr(wek.i św szczyt IDEA)0,35gr(wek.i św.po20ej IDEA)!
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2003-05-02 03:10
    Warto przczytać to kilka razy bo jest zakręcone jak to strawiłem już w czasie pisania.JA WZIOŁEM 2 OPCJE NA MAX W DÓŁ JEŚLI CHODZI O POŁĄCZENIA.SĄ OCZYWIŚCIE KOMBINACJE DROŻSZE,ALE WTEDY SMS JEST TAŃSZY NIE 0.40gr TYLKO np. 0,29(IDEA)0,38gr(ERA,PLUS).
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2003-05-02 03:12
    TYLKO PROSZE DAJCIE SPOKUJ PANI Z SALONU IDEA W SUPERMARKECIE SUPERNOVA W ELBLĄGU W SPRAWIE STAWEK I OFERTY!!!COŚ CZUJE,ŻE TROSZKE ZAMOTANIA BEDZIE,A I ZAINTERESOWANIA SPORO TĄ CAŁĄ SYTUACJĄ.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-05-03 22:27
    No to nareszcie Popaki sie doczekaly zmian na lepsze i na jeszcze lepsze!Swietna promocja!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-05-03 22:29
    Moze przyjda jeszcz elepsze zmiany w Optimie!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-05-03 22:31
    krissj10 no naprawde zamotrana ta twoja wypowiedz.Nic nei rozumiem!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-05-03 22:33
    agaton a skad to wyczytalas/es?
    0
  • Users Avatars Mini
    Crash4 pisze: 2003-05-04 00:46
    jestem ciekaw od kiedy będzie ta usługa dostępna?jestem pod wrażeniem!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Crash4 pisze: 2003-05-04 00:47
    ja mam popa jak to ustawić??
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-05-04 03:07
    Bedzie to dostepne pod *111 od poniedziałku
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-05-05 16:57
    Ocena - 8,38. Miło.
    0
  • Users Avatars Mini
    LoRD pisze: 2003-05-06 16:04
    heh, fajna sprawa ale jedno mnie dziwi. jak wezme 3 uslugi: tańsze połączenia w sieci - zniżka 30%, tańsze połączenia poza szczytem -zniżka 40% pomiędzy 20.00 a 08.00 rano, tańsze połączenia w weekendy i święta - 50% to wtedy ile place ? moze mam rabat 120% ? dobrze licze ?
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2003-05-06 18:52
    LORD: weekend a poza szytem się nie sumuje chyba więc będzie maksymalnie 80% zniżki wiesz nie znasz się na zegraku?
    0
  • Users Avatars Mini
    LoRD pisze: 2003-05-06 22:58
    oh wybacz. nie spojrzalem. chodzilo mi o 25% po 1, wybrane 40 i siec 30% albo weekend. i co ? nie moze byc ?
    0
  • Users Avatars Mini
    idea_pop pisze: 2003-05-07 19:08
    lord jak ty sobie wobrażasz rabat 120 % :)) zniżki są realizowane po koleji - - - 1.70 - 30% (sieć idea) = 1.19pln - - - - 1.19 - 40 % (wybrane nr) = 0.71 pln - - - - 0.71 - 25% (po pierwszej minuce) = 053 pln - - - tyle kosztuje Cie każda po pierwszej minuta połączenia jeśli do wybrane nr wpiszesz JEDEN nr idei plus włączysz 1 zniżke :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianos pisze: 2003-05-07 19:55
    SPOKO LUZIK!
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-05-07 20:48
    kiedy wejdzie ZTS do listy taryf?
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-05-07 20:48
    kiedy wejdzie ZTS do listy taryf?
    0
  • Users Avatars Mini
    Popak pisze: 2003-05-08 01:43
    Co tu dużo pisać ZTS nie jest taryfą dla idiotów... Jak ktoś dodaje % to gratuuję pomysłu. Mimo wszysto uważam że ZTS jes lepszy od Max-a. Wybieram 1,4 i 5 zniżkę i jest o wiele taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    romanek pisze: 2003-05-08 19:27
    ble ble
    0
  • Users Avatars Mini
    sl pisze: 2003-05-16 11:03
    Tak, ale w tygodniu przed 20.00 dzwonienie wychodzi drożej niż było (1,19zł)... jeśli nie liczyć dwóch numerów (lub jednego), które można ustawić jako tańsze. Prawda, że dzwonienie poza sieć to już 'tylko' 1,70zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    sl pisze: 2003-05-16 11:06
    Nie mówię, że tak powinno być, ale tak jest: Nikt nie zrobi promocji po to, żeby zarobić mniej niż zarabiał. Idea na pewno nie straci na tej nowości.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-04 13:49
    romanek*: dlaczego mowisz "ble ble"? Przeciez to bardzo dobry pomysl aby dac klientowi wybor. sl*: o to sie nie martw. Idea na pewno sobie tak wyliczyla zeby zarobic :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2003-07-22 20:09
    Komentarz do rossa (24-04-2003-17:22) i sokolowiaka (04-04-2003-20:16). I co?????? Jednak Idea naprawde postarala sie i potwierdzila, ze dba o klienta, bo Simplus i Tak Tak sa daleko pod wzgledem cenowym od POPa!
    0
  • Users Avatars Mini
    damianlife pisze: 2003-11-02 09:34
    Bardzo dobry wybór jest fajny
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2004-01-12 18:38
    jestem ostatni...
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2004-08-12 13:26
    :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: