Nowa taryfa w Simplusie

Newsy
Opinie: 212

23 maja Polkomtel wprowadzi nową ofertę Simplus na którą składa się:

  • taryfa EASY z pakietami EASY GADKA i EASY SMS,

  • usługa rozrywkowa Fun Skan,

  • zestawy Simplus z taryfą EASY w nowych opakowaniach,

  • Pakiet powitalny (smsowy pakiet rozrywka obejmujący serwisy Fun Skan i Xyber Mech i elektroniczne wizytówki).

Opis taryfy EASY

Nowa taryfa EASY, z pakietami EASY GADKA i EASY SMS

Taryfa EASY to:

  • stała niska stawka za połączenia do wszystkich sieci

  • stała niska stawka za SMSy do wszystkich operatorów

  • stałe stawki za połączenia i SMSy przez całą dobę

  • jednosekundowe naliczanie już od pierwszej sekundy połączenia

  • minuta połączenia do wszystkich sieci 78 gr z VAT

  • SMS do wszystkich sieci 20 gr z VAT

W taryfie Easy dostępne są 2 pakiety:

"EASY-GADKA"

"EASY-GADKA" to tanie połączenia w sieci i do sieci stacjonarnych. Połączenia z pakietów naliczane są z dokładnością sekundową:

  • cena Easy minuty w pakiecie 25 gr

  • ilość Easy tanich minut w pakiecie 24

  • cena pakietu 6 zł

  • okres ważności 30 dni

EASY-GADKA aktywacja pakietu:
Wybierz w telefonie *121*11*01# i naciśnij przycisk "zadzwoń".

"EASY- SMS"

"EASY- SMS" to anie SMSy do wszystkich numerów w sieci. W pakiecie cena wysłania SMSa to tylko 1 gr:

  • cena Easy SMSa w pakiecie 1 gr

  • ilość Easy SMS w pakiecie 600

  • cena pakietu 6 zł

  • okres ważności 30 dni

EASY- SMS aktywacja pakietu:
Wybierz w telefonie *121*11*02# i naciśnij przycisk "zadzwoń".

Kontrola użycia pakietu EASY-GADKA i EASY- SMS:
Wybierz w telefonie *121# i naciśnij przycisk "zadzwoń"

Informacja dla obecnych użytkowników Simplus zainteresowanych korzystaniem z nowej taryfy Easy.
Użytkownik Simplusa, który chce aktywować taryfę Easy powinien wpisać "Krótki Kod" *147*80# lub *147*Easy# W promocji zmiana taryfy na EASY jest bezpłatna. Promocja bezpłatnego włączenia taryfy EASY ważna do końca roku 2005.

Produkty z taryfą EASY, pakiet powitalny w EASY

Taryfa EASY będzie sprzedawana w Mini zestawach SIMPLUS oraz w zestawach z telefonem. Na początek dostępne będą zestawy Mini 15 za 18 zł, Mini 30 za 39 zł oraz zestawy z telefonem Simplus Sagem TWIN za 149 zł, Motorola c155 za 229 zł, Sony Ericsson T290i za 299 zł i Nokia 3100 w cenie 399 zł. Oferta EASY jest sukcesywnie rozszerzana na pozostałe zestawy.

Uwaga - do każdego zestawu Simplus z taryfą EASY włączony jest pakiet powitalny, na który składa się:

  • pakiet 50 SMSów na usługę Fun Skan (30 smsów na start i po 10 sms przy dwóch pierwszych zasileniach konta),

  • pakiet 50 SMSów na usługę Xyber Mech (30 smsów na start i po 10 przy doładowaniach j/w ) szczegóły WWW.simplusteam.pl/xybermech

  • pakiet 30 wizytówek smsowych - do wysłania znajomym informacji o nowym numerze,

  • pakiet powitalny jest dostępny bez żadnych dodatkowych czynności aktywacyjnych.

Opinie:

Opinie archiwalne (212):

Komentuj

Komentarze / 212

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jacenty_goldap pisze: 2005-05-20 01:02
    Jak to mówią w POPie, fajnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rocik pisze: 2005-05-20 01:05
    sie obudzili z w polkomtelu :) , ale lepiej później niż wcale, taryfa całkiem całkiem i pakieciki też.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2005-05-20 01:08
    a co na to heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    maruch pisze: 2005-05-20 01:09
    Nie wiem z czym sie mieli budzic i tak najtansza taryfa na rynku to Team7 i nic jej nie przebije 39gr/min i 1gr/sms bez żadnych upierdliwych pakietów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:11
    Taryfa jak TEAM7 - zamiast Swojaków jest Easy-Gadka i Easy-SMS... do wszystkich w sieci (i na stacjonarne). To fajnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2005-05-20 01:11
    EXTRA! A usługa Fun Skan rewelacyjna! Ale czy można wykupić w miesiącu więcej niż 1 dany pakiet?
    0
  • Users Avatars Mini
    maruch pisze: 2005-05-20 01:12
    Oczywiście do swojaków ale i tak więcej niż do 7 nie dzwonię mimo iż mam ponad 150 na liście to chyba oczywiste, że ma się jakieś grono ściślejszych kontaktów więc 7swojaków jest ok a do tego zdecydowana większość znajomych ma w Plusie wiec ... Team7...bralbym gdybym mial prepaid bo mam jeszcze tanszy NowyPlus ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:12
    maruch - ta jest tańsza, jeśłi tak liczysz - nie widzisz tego? Chyba, że rzeczywiście to "kombinowanie" cię przeraża?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 01:12
    *** jacenty_goldap -- tak samo "fajnie" jak w POPie, czyli ograniczenie 30-dniowe.. jak dla mnie to porazka! no i ta ilosc sms'ow -- 600! teraz wysylam chyba nawet wiecej w m-cu, ale po prostu nie lubie jak ktos stoi mi z "toporem" (limitem czasowym) nad glowa.. :-/ moze sie spodobac tym, dla ktorych swojaki byly ograniczeniem (za malo ludzi, tylko w plusie).. poza tym juz myslalem, ze sim+ nigdy nie zrezygnuje z "magicznej 7", a tu taki psikus.. :-P tak wiec, jak dla mnie, to nic rewelacyjnego -- TT juz ma to od dawna, na lepszych warunkach (nie liczac sms, ale tam jest do jednej osoby ryczalt na pol roku).. :-) tak wiec oceniam ta taryfe na "5" -- "7" by byla za nizsza cene minutki (pare gr, ale zawsze), "3" za _tylko_ dostosowanie sie do reszty, a nie przegonienie (POP i 20 gr).. jednym slowem -- ujdzie.. :-P p.s. tak, uzywam sim+ i nie zmienie team7 na to to.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:13
    Popint - zapewne do wysokości salda możesz wykupić pakietów ;_)
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-05-20 01:15
    jutro zostaną ogłoszone drobne zmiany w obowiązujących ofertach taryfowych Plus GSM oraz nowości u operatora. Jedną z nich, jak informują źródła, będzie możliwość wykupienia pakietu nielimitowanych rozmów wewnątrz sieci w cenie 75 złotych brutto miesięcznie
    0
  • Users Avatars Mini
    piokuk pisze: 2005-05-20 01:16
    Z pół roku za późno.
    0
  • Users Avatars Mini
    maruch pisze: 2005-05-20 01:18
    Nie przeraża:) Jest tansza fakt no chyba ze ktos nie wydzwoni 24minut co jest raczej niemozliwe albo nie wypisze 600smsow co jest juz calkiem normalne:) Wiec jesli ktos maxymalnie chce ciac koszty i prawie wcale nie korzysta z telefonu to team7 bo nie ma tam nic o charakterze "abonementowym" a tutaj dla wszystkich ktorzy dzwonia bo fakt ze 25gr to malutko. A 600 esow plizzz ile mozna ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:19
    ***wlo: Team7 jest w wielu przypadkach korzystniejsze od tego. Przede wszystkich dla osob nie rozmawiajacych duzo czas 30 dni na wykorzystanie to stanowczo za malo, gdyby nie ten maly drobiazg tak jak w TT bez ograniczenia, albo np. kilka miesiecy na wykorzystanie oferta bylaby na 10/10 a tak jest co najwyzej na 8/10
    0
  • Users Avatars Mini
    marale24 pisze: 2005-05-20 01:19
    Mi sie podoba. W Popie polaczenie 30 gr a w Easy 25 gr. Pozatym to co dla mnie najwazniejsze to w popie trzeba wykorzystac w ciagu 14 dni a w Easy 30 dni. Nie rozumiem czemu pop ma tak krotkie terminy wkoncu z telefonow na karte korzystaja w wiekszosci ludzie malo dzwoniacy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-20 01:19
    I tajemnica rozsyłana pocztą pantoflową się wydała.....
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:20
    **piokuk: U jakiego operatora masz internet? Czyzby radiowke w Telekomunikacji Kolejowej. pytam bo mamy podobne IP
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 01:20
    *** ancilla -- 75 pln to chyba troche sporo, ale wazne, ze cos idzie w dobrym kierunku (ryczalt na rozmowy).. co do zmian (ogolnie, tez tych w sim+) to tez fajnie -- zaczyna sie powoli walka o klienta.. szkoda tylko, ze czasem jest to taka sciema (POP i sim+ oraz okresy waznosci).. aczkolwiek nie kazdemu "sciema przeszkadza".. ;-) nie ma sie co biczyc na takie cos bo nam, uzyszkodnikom, moze to wyjsc tylko na dobre.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:20
    tkubon - 24 minuty!!!!!!!!!!!!!!!!! nie wydzwonisz?????????????????? To po co Ci komórka?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:22
    Q! - minimalna opłata 200 zł za międzymiastowe u niektórych operatorów to też nie mało... ale cz to zbaczy, że nikt z tego nie korzysta? 75 zł to 75 zł i przyda się tym, którzy za tyle co najmniej w sieci rozmawiają - bez dwóch zdań ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2005-05-20 01:23
    No proszę, zmiany w sim+. Nawet wcześnie jak na Polkomtel. Szkoda, że pakiety. Dla niektórych - minusem jest rozdzielenie minut i sms-ów. Ciekawe, kto pierwszy rezygnuje z pkietów. No, ale to byłoby za proste, za tanie i za wielu by skorzystało. Co oferty, 6 może być.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 01:24
    *** maruch -- a jednak to mozliwe.. :-P ja w m-cu wydzwaniam okolo 10-15 min, sms'ow sle raczej wiecej niz 600.. nie wiem dokladnie ile, ale schodzi tego roznie -- od 20 do nawet 50 gr / dzien.. ;-) tak wiec dla mnie ta taryfka jest "srednia", ze zwrotem ku "taka sobie".. :-P no i te limity czasowe -- tfu! 2 m-ce by bylo ok, a tak.. zwlaszcza, ze sporo sms'ow sle z netu (MP).. :-) plus chcial dobrze, ale wyszlo jak zawsze.. :-P zostaje przy team7.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:24
    **wlo: Nie chodzi o 24 minuty, tylko o 600smsow!!!! Bez jaj, prosze panstwa. Poza tym ja uzywam komorki do zalatwiania KONKRETOW nie do bezsensownych pogawedek i tak u intensywnosc ruchu generowanego przeze mnie jest rozna i zalezy od okolicznosci. Teraz w tym miesiacu wygadalem juz ponad 100min ale czasami 25 tez mi wystarcza, wiec mnie ograniczenia w stylu 30 dni niezbyt odpowiadaja. To operator niejako ZMUSZA do generowania ruchu. Czesto w takim przypadku Team7 wychodzi korzystniej
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2005-05-20 01:27
    Czekamy na odpowiedź ze strony TT...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 01:27
    *** wlo -- a co w tym dziwnego, ze sie 24 min nie wydzwoni? a komorka sie przydaje, np. do sms'ow i do odbierania rozmow.. :-) z komorki dzwonie tylko jak jestem poza domem -- jak jestem w, to stacjonarne _wciaz_ wychodza taniej.. :-) ale f2m to juz nie robie, bez przesady.. :-) 75 pln to, jak by nie patrzec, 75 pln! :-P dla jednych super, dla innych za duzo -- nie mi to osadzac.. ale oferta plusa podaza, jak juz pisalem, w dobrym kierunku -- tak trzymac! :-) a z pakietow to dluuuugo jeszcze opy nie zrezygnuja -- wiadomo dlaczego..
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:29
    tkubon - sorry - to Ty nie do Ciebie miało być ale do "wszystkich"... Po prostu na Tobie się skupiłem. 600 esemesów, dla mnie to kosmos... ale powiem Ci, że znam ludzi wysyłających... 1000 esemesów!!!! ja nie porafię tego zrozumieć, ale są tacy ludzie! Dzici mi mówią, że ich koledzy a zwłaszcza koleżanki po 20-300 esemesów wysyłają tylko bo na tyle im starcza zasileń. Myślisz, że tych 600 nie wykorzystją? W końcu to dla nich jest oferta. Oni tam w Plusie (i reszta operatorów też) wiedzą ile kto esmesuje i co rynek potrzebuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:33
    ***wlo: tak jak mowilem gdyby ta oferta byla tak skonstruowana, ze stawka poza sieci to 78gr i w sieci 25gr, bez pakietow. To oferta bezkonkurencyjna, ale tak jak sam wiesz nie kazdy uruchomi pakiet, albo stwierdzi, ze malo rozmawia i jeszcze by na tym stracil i tak operator zarabiana polaczeniach wewnatrzsieciowych nie 25gr tylko 78gr bo nie ma interkonektu, wiec cala kasa dla niego. Taka oferta bylaby genialna. Wszystko jak wiadomo zalezy od indywidualnych potrzeb. Zawsze jestem zdania, ze telefon to narzedzie kontaktu, a nie pogawedek. Jak chce z kims pogadac to sie umawiam (nawet przez tel) np. w restauracji ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:33
    Q! - 6 zł to 15 minut do Swojaka w Team 7 - jeśli już na jeden numer sporadycznie dzwonisz... Zatem jeśli nawet kupisz pakiet i wykorzystasz z niego tylko 15 minut - "stracisz" 2,25... Czy stracisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:35
    tkubon - zgadzam się... Ale zwróc uwagę, że wszędzie rośnie ilość minut na użytkownika - u nas ma maleć? Poza tym jak wyżej wykazałem... co lepsze? 15 minut czy 24?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:35
    ***wlo, wiec sam musisz przyznac, ze oferta TT jest lepsza (przy zalozeniu, ze mamy znajomych duzo w erze) i tutaj plus powinien brac przyklad.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:38
    no to oczywiste, że kupuje się tam aktywację, gdzie się częściej i dłużej dzwoni - nie o tym mówię przecież!! To nie powinno być w ogóle przedmiotem porównywania taryf!!!!! Bo po co mi np. w tak taku minuta po groszu, kiedy realizuję może dwa połączenia do Ery? A za resztę płacę 77?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:38
    **wlo: wiele osob ktore korzystaja z prepaida to najczesciej osoby malo dzwoniace. Jesli ktos wydzwania do 15 minut poza siec i kilka minut do swojakow to team7 jest duzo lepsze. Zawsze takie terminy to troche zmuszanie czesto na sile do dzwonienia. Musze zadzwonic bo i tak to juz mam oplacone. To tak troche jak z darmowymi minutami ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:39
    ***wlo: mnie chodzilo o zobrazowanie i czerpanie dobrych wzrow z konkurencji. rozumiesz chyba ton mojej wypowiedzi
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 01:40
    *** wlo -- tez to bralem pod uwage.. hmm.. no wciaz nie wiem.. :-/ jak pisalem -- nie lubie miec "kata" nad glowa.. na razie jestem raczej anty, chociaz kto wie? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:42
    tkubon - nie odwracaj kota ogonem - mówimy o 15 minutach wewnątrz sieci - do swojaków ;-) A jeśli ktoś wydzwania min. 15 minut do swojaków i parę do innych sieci (zwróc uwagę, że stacjonarne w easy wchodzą w pakiet) to easy jest tańszy po prostu ;-) Bez dwóch zdań ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-20 01:43
    ***ancilla - mam nadzieję , że się nie pogniewasz i mnie dobrze zrozumiesz , ale grzecznośc nakazuję cytowanie źródła. Gdybyś miał wątpliwości , to mówię to w imieniu źródła z którego skopiowałeś ten komentarz jako własny. Już cudzysłów dużo daje. Pozdrawiam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:46
    "kat" - no może i jest, ja bardziej (gdybym korzystał) obawiałbym się tego czy mam jeszcze pakiet, cz już nie? czy aktywowałem nowy, czy jescze nie? Nie "kata", że mi mniej niż 24 minuty (przy zwrocie pakietu po 15) przepadną!! Zaraz - 15 minut do swojaka to 5,85 - jeśli ktoś tego nie wydzwania to po roku, licząc minimalne zasilenia po 100/115 co 120 dni staje się kolekcjonerem złotówek na koncie simplus!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:46
    **wlo: Nie odwracam kota ogonem, tylko wez pod uwage profil dzwonienia. Kazdy ma rozny. Co zrobisz jesli np. aktywujesz pakiet i wyjedziesz np. na 2 tygodnie za granice. Przyjedziesz i masz np. 2 dni na wygadanie tego? To co bedziesz na sile dzwonil wszedzie? A jesli ktos do swojakow wysyla np. 100 smsow w miesiacy to lepiej chyba zaplacic 1zl niz 6zl!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mongoł pisze: 2005-05-20 01:47
    w porównaniu z Tak Takiem - nędza!. i rok do tyłu!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:48
    I pozostaje moje pytanie - po co komuś takiemu komórka? Do odbierania ? Może... Nie, nie wnikam... Kiedy pisałem niedawno, że pre-paid jest dla ludzi sporadycznie korzystających z GSM-u zostałem zakrzycznany...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:49
    **wlo: pod tym wzgledem tt jest lepszy. Sam mam jedna karte tt jak potrzebuje duzo do ery dzwonic. Ukrylem nr zeby ludziom nie mieszac w glowie i dzwonie z niego zeby nie placic 72gr tylko 29 gr ;))) i moge go np. na 6 miesiecy do szuflady schowac, zaladowac za 20zl i dalej gadac. niech plusie sie w tej kwestii uczy od PTC
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:50
    Jeśli wyjeżdzasz za granicę, to naprawdę starta 6 zł jest niepowetowaną stratą... Poza tym, wyjazdy zagraniczne, szczególnie ludzie, dla których niecałe 6 złotych ma znaczenie są dużo wcześniej plznowanie niż w ciągu 2 tygodni? Czy Ty nie szukasz diury w całym?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-20 01:50
    Na eboku pojawiła się opcja "InfoPakiety dla konta"
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:51
    ****issa: mam nadzieje, ze to nie jest platne
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:52
    tkubon - nie rozumiem - chyba nie korzystasz z simplusa... w simplusie możesz na rok odłożyć do szyflady kartę z saldem 1000 złotych, po 300 dniach załadować za 10 zł i dzwonić ;-) Przez tydzień ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 01:54
    *** wlo -- to ja napisze, ze mi chodzi po prostu o zasade! przyznasz chyba, ze najlepsza jest w TT (bez ograniczen).. co szkodzilo plusowi trez tak zrobic? chyba wiem -- pieniazki.. :-/ co do korzystania -- skoro nie ma nakazu np. wydzwonienia 5 min w m-cu to operatorowi jednak chyba (tak czy owak) zalezy na uzytkowniku, ktory nie dzwoni a wysyla smsy, prawda? :-) co do kolekcjonera zlotowek to owszem, jestem nim, z niemala kwota jak sadze (20 dni do zasilenia, na koncie ponad 80 - 25 pln bonusu, karta aktywna od polowy stycznia).. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-20 01:55
    Już aktywne:-) Niepłatne.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:56
    ***wlo: No chodzi o to. Moje zdanie jest takie, ze telefon powinien miec wlaczona taryfe i pamietanie o jakis pakietach i takich rzeczach jest uciazliwe. Lepiej miec w takim ukladzie team7, bo ustawiam sobie numery raz. Mam taniej ciagle, wszedzie. Chodzi tez o to, ze jest to znacznie mniej skomplikowane dla przecietnego uzytkownika. Poza tym wiele osob majac te polaczenia wewnatrzsieciowe dzwoni na powtarzajace sie numery, wiec team jest tutaj lepszym rozwiazaniem. Szczegolnie gdyby obnizyli jeszcze cene to naprawde moglby byc dwie alternatywne oferty. Tak czy inaczej EASY jest dobra oferta, oplacalna. Tego nie zaprzeczam. Mogla byc taka jak TT w kwestii pakietow, ale nie jest zle. team7 moze wielu ludziom dalej wystarczac. Tym bardziej, że w team7 smsy za granice sa na pewno za 20gr brutto. Ciekawe czy w EASY dalej jest po 20gr czy operator sie juz zorientowal ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    zapinator pisze: 2005-05-20 01:56
    calkiem fajna ta promocja, a co do tych 6 zl za pakiet sms to chyba nie tak zle, nawet jak wyslemy 300 na miesiac to wychodzi nam sms za 2gr, no chyba ze sie nie ma do kogo, ale od tego sa inne prepaidy
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-05-20 01:57
    **wlo: Tak, ale pakiety ci przepadna po 30 dniach w simplusie w TT na pewno zostaja!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 01:58
    Q! - pewnie nic nie szkodziło... a co Erze szkodziło wprowadzi to do cennika a nie w postaci promocji? Ależ oczywiście - przecież nikt nikogo nie zmusza do zmiany taryfy! - jest team7, dla tych, którzy nie zmienili "platformy" jest Multi czy Mono... Można i posiadać telefon komórkowy na minutę i 12 sekund miesięcznych rozmów! To tylko opcja te pakiety - NIK NIKOGO nie zmusza to zmiany taryfy czy do ich aktywacji. Czy ja się z Wami przekomarzam? Wy ze mną chyba tak - do czego dojdziemy, żeby wykazać, że te pakiety są nieopłacalne? Jeyną możliwością ostateczną jest regularne zasilanie i nie dzwonienie w ogóle... Ale czy w takim przypadku nie lepsza byłanby stara dobra MULTI? Przecież i tak ani grosza by z onta nie zdjęło! Nieprawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-05-20 02:00
    Za 75 zł nielimitowane polączenia? Buhaha, za drogo!!! Za 75 zł uruchamiam sobie 3 pakiety DWiW, i na bank bym ich nie przegadał. Brakuje mi tego, że nie można używać DWiW w godzinach całodziennych tylko dopiero od 18, ale i tak o niebo lepiej niż o konkurencji, chyba tylko Idea ma przez cały dzień!! ale z kolei tylko do 3 wybranych numerów. . Takie nielimitowane połączenia moglby by wprowawdzić ale max za 40-50 zł -i to jest tyle ile ja bym za nie dał maksymalnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 02:01
    tkubon - a TT Cię informuje, żwe właśnie pakiet się skończył? No dajcie już spokój - komu pasuje ten włączy! A włączy całe mnóstwo ludzi - naprawdę. 600 esemesów do wszystkich w sieci... nawet jesłi połowę czy 1/3 się wyśle to jakie są oszczędności? Policzcie sobie. Czyba, że naprawdę ktoś tylko do najwyżej 7 swojaków wysyła - wówczas już nie. Ale czy tak jest? Tak nie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 02:02
    Bi@ły - a co z takimi jak ja, który ma na billingo po 18 do 8 rano może 2% czasu wszystkich połączeń? A w weekendy mogę wyłączyć nawet telefon?
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 02:04
    *** wlo -- co do MULTI to sie nie znam, naprawde.. i szczerze mowiac to ta wiedza za bardzo mi nie jest potrzebna.. ;-) ja sie z Toba nie przekomarzam -- to tylko dyskusja, na argumenty zreszta.. :-) poza tym, jak pisalem w pierwszym komentarzu, ta oferta nie jest zla! dla niektorych bedzie dobra (szczegoly wyzej), dla innych (np. dla mnie) taka sobie (aczkolwiek nie mowie nie:-).. co do TT to tez nie wiem czemu nie dali na stale.. ot, tak wymyslili i tak jest.. :-) co do sim+EZ to poczekam na oficjalny cennik -- wiadomo cos moze o pakietach gprs? ;-) gdyby byly to chetnie bym sie przylaczyl.. ;-) no i ciekawe jak z reszta, z technika? np. jakies przypomnienie o zblizajacym sie koncu pakietu czy bezplatne spr. stanu? :-) za duzo pytan, poczekam..
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 02:07
    Porównując do team7 i swojaków - oszczędności są przy min. 15 miutach połączeń (a więc 9 "przepada") natomiast pakiet esemesów przydaje się kiedy się esemesuje sporo także do innych w sieci niż swojaki. I po 30 esemesach się zwraca (można "stracić" aż 570 esemesów). To niestety podejście typowe - stracę 570 esemesów czy 9 minut!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rbodych pisze: 2005-05-20 02:07
    No już gdzieś słyszałem to "Easy" i się nie myliłem w Vodafone są tego typu taryfy, a dokładnie taryfa Easy Day we włoskim Vodafone. Czyli Plusik powoli zmienia się w Vodafone. Poczekam na pakiety GPRS to wtedy wróce na razie wole Idee
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 02:07
    *** wlo -- juz druga osoba mowi, ze sposob w jaki ja uzywam telefonu jest niemozliwy -- a tu taki psikus.. :-P w 95% (jak nie wiecej) czasu kontaktuje sie z 3 osobami, swojakami -- czy to cos znaczy? czy ja jestem inny? :-P a nawet jesli to nie bede "pisac do kasi".. ;-P a tak na serio -- moj telefon, moja sprawa.. jak sie komus nie podoba to nie bede plakac.. wazne, ze operatorowi sie podoba i nie wylacza mi jeszcze mojej karty z sieci.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wyuzdany stasiek pisze: 2005-05-20 02:08
    krótka opinia na temat easy-wypuszczenie w 2005roku czegos takiego jak easy to krótko mówiąc żenujące asekuranctwo w wykonaniu polkomtela!!!po prostu dramat-jednak najgorsze jest to że nie ma żadnej sensownej alternatywy!!!przeciez to jest skopiowany team 7-nie widze tutaj nic nowatorskiego-dla mnie chała roku!!produkt dla jeleni i niewtajemniczonych!!!!a jeszcze dosadniej mówiac to sprzedawanie tego samego gówna w innym papierku!!!i mam w nosie czy objedziecie mnie 15 czy 20 razy!!!trzeba być tępym żeby nie widzieć ze to nowa oferta to wielkie GGGGGGGGGGGG!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-05-20 02:09
    Wlo***, dlatego DWiW nie są dla wszystkich, ale miejmy nadzieję, że w niedługim czasie te rozmowy będą przez 24 h a nie tylko od 18 do 8 rano....dobrze zrozumiałem Twoją wypowiedź? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 02:10
    wyuzdany stasiek - no to nie aktywujesz... mi nie szkoda bo nie mam akcji polkomtela ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 02:11
    dokładnie Bi@ły - ja dzwonię raczej "w szczycie"
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 02:12
    oj jak późno... dobranoc - jutro praca... znowu ;-((( No ale trzeba pracować by operatorzy mieli kasę...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-05-20 02:14
    Wlo czym sie zajmujesz? Odpisz na prv jak możesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    kowal pisze: 2005-05-20 02:25
    20 maja Polkomtel S.A., jako pierwszy w Polsce operator uruchamia dla swoich Abonentów przełomową usługę nielimitowanych rozmów w ramach własnej sieci - „Plus Nieskończoność”. Za jedyne 75 zł brutto miesięcznie Abonent zyskuje nieskończoną ilość minut rozmów w ramach sieci Plus GSM, każdego dnia i o każdej porze! Dzięki temu Abonenci zyskują możliwość kontaktu bez żadnych ograniczeń z 7 milionami Abonentów Plus GSM, Użytkowników Simplus i mix w Plusie. Oferta jest przeznaczona dla wszystkich, zarówno nowych jak i obecnych, Abonentów Plus GSM, dla klientów indywidualnych oraz firm. Połączenia w ramach nowej usługi realizowane są w pierwszej kolejności, co oznacza że wszystkie minuty wliczone w abonament, pakiety kwotowe lub inne minuty dostępne w promocjach będą wykorzystywane na pozostałe połączenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2005-05-20 02:25
    sami swoi wciaz duzo tansze. ja tam nawet team7 bym wolal od tego... po mojemu zaczynaja oswajac klientow z marka easy i po to jest ta taryfa
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-05-20 02:26
    Niektórzy jeszcze niedawno krytykowali pakiety w POPie z terminami ważności i że jest ich np. 200 smsów na miesiąc, ale jak się 600 w Plusie ma pojawić, to nagle mają nawet znajomych, którzy tysiące smsów rozsyłają. Dziwne to bardzo jest, jak zdanie może się zmienić. Nie przeszkadzają już niektórym terminy ważności ani wiązanie się pakietami. Mi osobiście taka forma nie przeszkadza, ale TT jest akurat lepszy bez limitów czasowych. Każda obniżka jednak cieszy, bo zmusza konkurencję do wymyślania czegoś nowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-05-20 02:29
    Jeżeli z tymi nielimitowanymi rozmowami w sieci za 75 zł to prawda, to znowu zacznie się walka na oferty i niedługo już tylko będziemy płacić ryczałtowo za tysiące minut rozmów :D Robi się coraz ciekawiej. Ciekawe, czy to nie reakcja na 4 opa, żeby mu start utrudnić i starać się być lepszym od niego :D
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-05-20 03:03
    Oferta wcale nie jest zła. Cena połączeń 25 gr/minute jest bardzo dobra. Pakiet 24 minut za 6 zł to dziwie sie osobom ktore narzekaja ze cięzko im wykorzystać tyle minut. To ile oni chcą płacić miesiecznie za komórke 4 zł czy jeszcze mniej? Cały problem w tej nowej ofercie to kontrala nad tymi pakietami tzn. czy juz sie dany pakiet skonczył czy nie. W TT to swietnie rozwiazali i mozesz zamówić sobie nawet 100 pakietów i nic ci nie przpadnie. W nowej ofercie Simplusa jesli zamówisz np. 20 pakietow to jesli tego wszytkiego nie wydzwonisz w 30 dni to przepada. W sumie jesli byłoby jakies autoamtyczne powiadamianie o konczącym sie pakiecie tanich minut to ofertę tą moznaby ocenic bardzo wysoko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 03:05
    *** rcicho -- skad wiesz, ze pakiety sie nie kumuluja?
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-05-20 03:17
    no jesli dzis zamówisz np. 20 pakietów w Simplusie to logiczne ze po 30 dniach konczy sie ich waznosc. Nigdzie w notce nie jest wspomniane o kumulacji pakietów. Zobaczymy jak to bedzie w praktyce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-05-20 04:56
    No to sie Simplus wreszcie obudzil :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-20 08:36
    No ładna oferta. 25 gr w pakiecie cena naprawdę miła. 14 groszy taniej niż w Team7. No i nie tylko do 7 swojaków, a do całego Plusa i stacojarne. Bomba. Nawet trochę lepiej niż w Nowych Plusach ze Strefą ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    korse pisze: 2005-05-20 09:26
    Jeste rozczarowany liczyłem, że do Team7 zostaną wprowadzone do 7 wybranych połączenia stacjonarne. To nowa oferta była by kool gdby było jak w TT pakiet bez limitu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 09:40
    Tomek19 - nie przypominam sobie takiej krytyki... bo pijesz do mnie? Zawsze się wiązałem pakietami - od czerwca 2003 roku miałem aktywny na stałe duży pakiet "do Plusa" przy swoim abonamencie aż do zmiany w tym roku. Bardzo często aktywowałem pakiety dodatkowe. W tej chwili baaardzo chwalę sobie pakiety - np. aktywowany pakiet 150 MB danych w GPRS mam już kolejny miesiąc (aktywowany jednorazowo - nie łączę się na codzień przez komórkę z siecią). Pakiety są OK - może mnie z kim innym pomyliłeś? Albo może mój nick już Ci tak głęgoko w umyśle utklwił, jako synonim (a może alegoria?) kontrowersyjych poglądów, że wszystko co na "nie" z nim Ci się kojarzy? Bi@ły - napisze przy okazji :-) rcicho - no wyżej nieco była rozmowa, że 24 minuty to niektórzy mogą nie wykorzystać, więc te 30 dni to kicha... Teraz chcesz aktywować za 120 złotych 8 godzin rozmów jednego dnia? Jaka to logika?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 09:43
    korse - a teraz nie jest "kool" bo nie chcesz mieć tanio nie dość, że do 7 Swojaków do do całej sieci i na stacjonarne, bo chcesz mieć taniej do 7 Swojaków i pakiet bez limitu? No widzisz, nie pomyśleli o takim rozwiązaniu. Musisz zmienić operatora, albo co najwyżej w geście protestu pozostać w team7 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 09:53
    Wracając do pakietów - w tych akurat, rzeczywiście dla mnie, problemem jest (byłoby - nie korzystam z Simplusa, chociaż mam 3 :-)) brak informacji o "wyczerpaniu" pakietu i w związku z tym aktywacji kolejnego (połączeń głosowych oczywiście). Kiedy 4 chyba lata temu koleżanka zapytała, która taryf będzie dobra dla jej córki (studentka dwóch fakultetów), która wysyła miesięcznie min. 300 esemesów zaniemówiłem. Zdziwiło mnie jak można studiować dwie rzeczy i mieć czas na klepanie tylu esemesów. Ale kiedy zobaczyłem, że ten sam tekst ona potrafi szybciej ode mnie napisać na komórce (z wykorzystaniem T9) niż ja na klawiaturze mojego komputera... zrozumiałem ;-) Esemesy pisane z T9 niestety są "krótkie", dlatego wychodzi tego trochę więcej niż klasycznych 160-znakowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-20 10:24
    Powiem tak - Easy w użyciu to na pewno nie jest i z nazwą trafili jak kulą w płot. Team7 ta oferta nie przebije na pewno. Ale jak dla mnie oferta świetna i z pewnością swojego Simplusa zmigruję , a u zdecydowanej reszty (znajomych) z Simplusem czarno to widzę...
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymon pisze: 2005-05-20 10:33
    A czy pakiety można sumować? Tak sobie wyobrażam, że zostało mi 3 min z pakietu, dzwonię do szefa na plusa. Przecież nie powiem facetowi kończ waść, boś się rozgadał i mi cyka już 78gr/min. Wolałbym doładować za 6zł i mieć 27 minut w pakiecie. Jeśli to niemożliwe to albo trzeba będzie z zegarkiem w ręku wykorzystywać, albo "końcówki" minut czy sekund będą przepadać. A zatem różnica team7-easy się znowu zmniejszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-20 10:43
    Noo,to widzę że Polkomtel prawie pobił TakTaka :) ten pakiet na EASY SMS jest lepszy od TT ale ten EASY GADKA jeszcze nie jest rewelacaja ( limit 30 dni) ale oferta jest good:) 8 pktów :)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-20 10:49
    ***wlo,ja też piszę SMSy z T9 ale piszę tyle ile sie da,a nawet czasem wychodzi 3/3 jak sie rozpiszę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 10:54
    Szymon - nie dopatruj się dziury w całym - na pewno pakietów możesz tyle aktywować ile masz kasy na koncie ;-) olek_01 - gadka jest ok, sms już nie (porównuję do swojaków w team 7 oczywiście). No o tym właśnie mówię - 70 znaków taki esemes tylko ma, więc jeśli licznik telefonu (a przecież one głupieją przy pisaniu z T9 - nie pokazują ilości faktycznie przygotowanych esemesów) pokazuje 154 znaki to oznacza, że nie za jeden a za trzy esemesy zdejmie kasy z konta.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-20 10:58
    Ejjj:( własnie sie doczytałem do końca - oba te pakety sa z limitami 30 dniowymi czyli do dupy zlodzieje !!! ale oferta i tak dobra i na pewno bedę korzystał jak nie z EASY SMS to z EASY GADKA - szybciej wydzwonię:)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-20 10:59
    ***wlo,całkowicie sie z Tobą zgadzam:) pakiety ... Rewelka ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jestem_zerem pisze: 2005-05-20 11:05
    Mam pytanie czy to znaczy ze easy-gadka za 6 zloty dostane 24 minuty do wszystkich sieci i na stacjonarki...? czy tylko plus..? Powiedzcie
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 11:10
    *** wlo -- o czym Ty piszesz? ze z T9 smsy sa krotsze? no zartujesz chyba.. :-) pisze tylko z T9 i moj licznik pokazuje pelne 160 znakow przy pierwszym sms'ie, po 143 przy kolejnych (kilka znakow na "polaczenie" kolejnych).. cos Ci sie chyba pomerdalo ;-) albo masz na mysli T9 z polskimi ogonkami ("super" wynalazek nokii i SE).. ja tam pisze bez ogonkow (inaczej sie nie da) i jest super.. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 11:13
    wg mnie to powinni raczej zrobic cos w rodzaju mini-easy, tzn. mniejsza ilosc smsow.. jesli minuta taka tania to jak juz mam sie przerzucic bardziej na dzwonienie niz smsowanie to smsow jest stanowczo za duzo.. gdyby bylo 200-300 to by bylo super.. wiem, wiem -- marudze, ale brak tu logiki moim zdaniem..
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-20 11:44
    "Z telefonów na kartę korzystają osoby mało dzwoniące" - cekawe spostrzeżenie któregoś gol-owicza. Ja korzystam pakietów popa i jakoś mi nie starcza 40 na m-c. Jak się dzowni mniej, to lepiej mieć płaską taryfę i nie płakać.
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-20 11:48
    Ciekawe, czy najpierw kasuje normalną stawkę a potem "następuje zwrot różnicy, gdy osiągnie ona kwotę 2.5 PLN"? :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 12:19
    Q! - a w jakim telefonie da się pisać w T9 nie w unicode? Jeśli wiesz jak to zrobić w Nokii - będę zobowiązany za informację.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-05-20 12:20
    Mam Simplus 7 i zastanawiam się co by mi dało przejście na to Easy i wychodzi mi, że tylko upierdliwość związaną z pakietami (konieczność "zamawiania", upływające terminy ważności). Dla mnie bez sensu. Ale ja popycham setki SMSów prawie wyłącznie na 1 numer w Plusie i dzwonię też prawie wyłącznie na ten jeden numer. Generalnie uważam, że tzw. "pakiety" to zawracanie gitary i naciąganie klijenta: kusimy teiretycznie niską ceną, a w praktyce klient budzi się z zapłaconym i niewykorzystanym pakietem. Jeżeli już pakiety, to powinno być, tak, że płacę jakąśtam kwotę i przez 30 dni SMSuję/dzwonię bez limitu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2005-05-20 12:23
    Troche nie rozumiem tego narzekania. Przeciez to bedzie nowa taryfa OBOK starych stawek, a nie ZAMIAST starych, wiec kazdy w Sim+ wybierze to co mu bardziej pasuje. A jednemu pasuje to, a innemu tamto. Kwestia tylko aby wszystko przekalkulowac i wybrac z glowa. Pozdrawiam wszystkich na weekend!
    0
  • Users Avatars Mini
    dawid.kulik pisze: 2005-05-20 12:23
    spoko..
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 12:25
    W Nokii 5210 jest możliwość wyboru "alfabetu" - unicode, albo GSM (bez ogonków) - wówczas pisząc nawet z T9 esemes jest traktowany normalnie - ma 160 znaków. Natomiast w nowszych Nokiach nie wiem czy to można ustawić. Szczerze mówiąc nie wnikam za bardzo w to, bo... mało esemesuję i nie używam T9 - do niedawna nawet nie rozumiałem zasady działani (pisania) tefo systemu ;-) Dziecko mnie nauczyło... Ale jeśli znasz sposób na to, żeby pisząc w T9 nie korzystało z zestawu unicode, podaj proszę.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk pisze: 2005-05-20 12:45
    OK ale mogliby przebić wszystkich wprowadzając te stawki na stałe do cennika bez babrania się z pakietami, w SS się dało to i w simplusie się da
    0
  • Users Avatars Mini
    lll pisze: 2005-05-20 12:46
    Znowu simplus konkuruje z resztą. Ciekawy jestem reakcji ŁAPY (myślę że już czas)
    0
  • Users Avatars Mini
    asd pisze: 2005-05-20 13:11
    Ja w Tak Taku mam aktywowanmych 7 pakietow i sie nie przejmuje jakimis waznosciami pakietow.. Aha a konto mam wazne do stycznia 2006 bo sobie 3 razy po 50 zl zaladowalem i pewnie do stycznia mi wystarczy. Mozecie sobie gadac o POPach i Sim plusach jakie są dobre, kiedy trzeba doladowywac konto najlepiej w ostatnim dniu okresu waznosci na wychodzace. W Popie jak sie przegapi to jeszcze za_pierd_ola kase francuzy j_eba_ne
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 13:25
    asd - każdy dobiera ofertę wg potrzeb. Jeśli aktywowałeś pakiety w TT to nie rozumiem po co porównujesz to z Simplusem, skoro jeśli nawet po groszu byłoby połączenie w Sieci, do Ery dzwoniłbyś po 78 groszy?
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2005-05-20 13:34
    *** wlo - można uniknąć unicode. W 6310i omija się to zapisując napisaną wiadomość SMS do skrzynki nadawczej, jest ona konwertowana i następnie można ją wysłać bez "ogonków". Nie ma mozliwości wyłączenia opcji unicode, ale można ją obejść. :]
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 13:36
    magmike - czy to samo jest w 6230, 3100, 6610 itp.?
    0
  • Users Avatars Mini
    ... pisze: 2005-05-20 13:40
    ***wlo .Nie wiem jak w nowych Nokiach ale w Siemensie M65 podczas korzystania z T9,wyrazy wpisywane sa bez polskich znaQw.Oczywiscie maja wtedy standardowa dlugosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł GSM pisze: 2005-05-20 14:08
    Krok w dobrym kierunku :-) Choć lepiej jest w Era Tak Tak gdzie pakiety nie mają terminu ważności to jednak nie ma co nażekać... Teraz to Heyah wygląda jeszcze bladziej bo cena za 60 sek. na stacjonarne to aż 80 gr. a w sieci 60 gr. gdy w pozostałych ofertach: Sami Swoi ; Simplus Easy ; Era TT ; Pop cena wynosi od 24 do 30 gr. za 1 min. Jednak najgorsze pakiety ma obecnie Pop bo ważne tylko 14 dni a sprawdzenie pozostałych minut kosztuje 34 gr wysylając SMS o jakiejś tam treści podczas gdy w Tak Tak-u i Easy mozna to sprawdzić za darmo kodem (w TT dodatkowo dzwoniąc pod 9898)
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł GSM pisze: 2005-05-20 14:12
    narzekać piszę się oczywiście przez "RZ" - przepraszam za ten byk ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 14:21
    *** wlo (1019) "a w jakim telefonie da się pisać w T9 nie w unicode" -- no pelno takich jest, chocby moj me45.. ;-) wiem, chodzilo Ci zapewne o nokie, ale tego to nie wiem -- wiesz, jakos mam awersje do nokii.. w sensie np. wygladu (niekiedy), ale tez i obslugi (malo logiczna dla mnie i upierdliwa), ale to temat na inna dyskusje.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    magmike pisze: 2005-05-20 14:39
    *** wlo - nie wiem czy dziala omijanie unicode'u w innych Nokiach, pewnie tak.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-20 14:41
    Ta nowa taryfa jest strasznie podobna do Team7. Ale i tak wole chyba zwykly Team7, bo tam nie ma powiedziane "wykorzystaj to w 30 dni, bo inaczej przepadnie"
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-20 14:43
    Q! - wlo mial na mysli to, ze sms pisany z polskimi znakami czy z lacinskimi ciagle ma 160 znakow, ale sms skladajacy sie ze 160 znakow lacinskich pojdzie jako 1 sms, a skladajacy sie z polskich znaczkow pojdzie jako kilka smsow (np.3) :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 14:50
    reboot - Q! skapował ;-) Właśnie szkoda, że nie ma możliwości ustawienia zestawu znaków... A może by zapytać operatora, czy w SMSC na konkternym numerze da się to zrobić? Co ja gadam? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-20 14:59
    wlo: ja mam Nokie i nie mam problemów z pisaniem :) Moze dlatego, ze na QWERTY trudno wpisac polska litere (no i nie mam t9)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamet pisze: 2005-05-20 14:59
    Wszystko bu było cool gdyby nie to, że tylko 30dni:(( Powinno być tak jak w erze!!
    0
  • Users Avatars Mini
    smartfon pisze: 2005-05-20 15:02
    jak to sie mowi: lepiej pozno nic wcale ale troche kicha, ze to tylko na 30 dni
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 15:02
    *** reboot -- spokojnie, pokapowalem wszystko.. :-) *** wlo -- dzieki za "obrone".. :-P to jest wlasnie przyklad nokii na wprowadzanie swoich standardow (standardem, a przynajmniej poprawne, jest pisanie bez polskich ogonkow) oraz olewanie klienta (brak mozliwosci ustawienia zestawu znakow), itd. bo nie wierze, ze nikt w nokii PL nie ma o tym pojecia! a jak nie ma to gratuluje nokii pracownikow.. :-P ok, nie bede zaczynac wojny slownej.. ;-) p.s. pisanie "na piechote" jest bardzo meczace, zwlaszcza powyzej kilku (3-5 smsow / dzien).. :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-20 15:16
    ***Q!: no okej okej :) Przeciez ja spokojny bylem jak pisalem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-05-20 15:27
    Wysilić się nie wysilili. Ale nareszcie długo oczekiwane tanie rozmowy DO WSZYSTKICH w sieci i stacjonarnych a nie do swojaków. A co z tego, że w pakiecie ?? Jakież to ma znaczenie? Ważne, że tanio. Dziwię się niektórym co się czepiają pakietów. Wiadomo, że lepsza stała oferta niż pakiet. Ale jest to co jest. Cenowo na jedno wychodzi. I wydaje mi się, że lepiej jest mi wydac od razu te 6zł a potem dzwonić/sms ować.... Ale to już indywidualna sprawa każdego z nas. Osobiście zostaję przy popie na razie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    henry_bar pisze: 2005-05-20 15:48
    W porównaniu z innymi pre-paidami to rewolucji rzeczywiście nie widzę...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-20 15:50
    Do tej taryfy byłby wskazany pakiet tanich mms , np po 30 w ramach sieci za 6 zł .
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-20 16:10
    do tej taryfy bylby wskazany mniejszy pakiet sms, np. 200 w ramach sieci za 2 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-20 17:11
    No właśnie, 600 smsów na m-c to trochę tego jest :-) Smsy powinny być na każdą sieć, bo cenowo dla operatora to i tak nie robi różnicy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 17:20
    ac_milan - nie robi?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2005-05-20 17:26
    zestawy Simplus z taryfą EASY w nowych opakowaniach - super!!! A poza tym panie co za nazwe dali. easy. Dziwnie sie czy ta te easy. Moze mialo byc masy? Albo klasy? Grubasy? Cieniasy? eh
    0
  • Users Avatars Mini
    mati pisze: 2005-05-20 18:00
    zobaczycie wykupić sobie pakiet na smsy to za 6 zł masz 600 smsów to każdej sieci. Normalnie wysłałoby się 30 smsów za 6 zł... nie wyślecie więcej niż 30 smsów w ciągu 30 dni? Wystarczy wysłać 31 a oferta juz sie zwraca :D :D Dla mnie bomba! to samo z minutami. Kapitalna oferta!
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-20 18:05
    mati: nie do kazdej sieci tylko do Plusa...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 18:46
    mati - nic dziwnego, że nasz naród taki biedny... ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Plocu pisze: 2005-05-20 20:00
    Zawsze klient ma większy wybór co dla niego lepsze, a jeżeli ktoś w miarę często dzwoni to lepsza oferta od Team7.
    0
  • Users Avatars Mini
    Plocu pisze: 2005-05-20 20:01
    oczywiście w sieci:)
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2005-05-20 20:02
    Jak dla mnie to oferta bez sensu. Popieram asd* ,tez mam w TT wazne konto da listopada i 67 minut wymienianych na sms. W TT pakiety sa nietylko do ERY i stacjonarne ,ale i do HEYAH. Ja wysylam ok 50 sms i 10 min rozmow miesiecznie(w czasach kiedy jest GG i inne "sestemy to czlowiek juz tyle nie dzwoni) i jak dla mnie to TT jest najlepszy. Sa jednak "garace" miesiace kiedy wysylam ok 120-150 sms i wydzwaniam ok 30 min i nie musze sie zastanawiac czy kupowac pakiet na dany miesiac czy nie. Po prostu dzwonie kiedy chce i nie martwie sie o jakies przepadajace pakiety.
    0
  • Users Avatars Mini
    asd pisze: 2005-05-20 20:17
    Tak SepecaT* tylko ze nie wszyscy moga to zrozumiec. Bo sa jacych chorzy fanatycy IDEII i Plusa. Swego czasu bylem w abo Ideii 98-00 rok i powiedzialem ze nigdy juz do nich nie wroce.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2005-05-20 21:29
    No i znowu przesiadka. Niedawno zmienili stronę simplusa na simplusteam. Teraz wrócili do starej strony. Wejście na simplusteam.pl powoduje przekierowanie na simplus.pl. Czyżby jeszcze coś kombinowali???
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-05-20 21:44
    dlaczego ta cena nie jest normalnie w cenniku jak w samych swoich? bo o nowej ofercie dowie sie moze z 30-40% uzytkownikow /nie kazdy czyta gol czy biega do salonu spytac co tam nowego w sim+? :D/ a reszta - zlaszcza ludzie starsi - beda dzwonic jak zawsze czyli DROZEJ i o to chodzi plusowi !! a co do pakietow to juz widze tych biednych sim+, ktorzy przed kazdym polaczeniem beda sprawdzac ile to jeszcze minut zostalo czy wystarczy na rozmowe czy nie, czy jest pakiet czy nie ma? :D czy kupic nowy?, czy 1 czy 3? a moze od razu z 5 zeby nie kupwac co tydzien.. ale czy pozniej je wygadam? a czy aby nie przepadna? hehehe... jak dla mnie EASY DEBILIZM ROKU DLA PLUSA !! Z PLUSEM MOZE NIE ŁATWIEJ ALE NAPWNO ZABAWNIEJ :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-05-20 21:52
    @Wlo - koszt wysłania smsa w ramach sieci i do innego operatora jest podobny, co innego rozmowy (interconect) - wystarczyłaby cena w pakiecie po np 3 gr wszędzie i już :-) Ale oferta i tak fajna, niech pop coś nowego wymyśli.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-20 23:06
    o iezu :) jak ja mogłem przegapić przez cały dzień tego newsa :) Nio to już wiem co zrobię - do 11 czerwca jadę na "plus nieskończoności" a po 11 czerwca przechodzę na 25 gr. za minutę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-20 23:10
    SepecaT - a do Plusa są? bruner - dostaną esemesa z informacją o nowej taryfie. Jeśli nie wiesz ile rozmawiasz, jesłi nie wiesz ile chleba rano kupić... jak Ty planujesz cokolwiek?
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-05-20 23:16
    **wlo - skoro juz zaplacilem za zdapke w kiosku i operator ma juz moje pieniadze, to wskaz mi jeden logiczny powod jakis pakietow w pre paidzie? swoja droga to telefon jest do dzwonienia a nie planowania, planowac to moge wczasy! jak rozmawiam 20-30 min tygodniowa to nie zamierzam sprawdzac ile to mam jeszcze pakietu a ile nie, dla mnie to debilizm dla Ciebie "planowanie rozmow" hahaha!!
    0
  • Users Avatars Mini
    neomod pisze: 2005-05-20 23:24
    Simplus zmienia nazwę z team spowrotem na simplus. Na stronie simplusteam.pl nastała pomarańczowa rewolucja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-20 23:25
    bruner - z "planowanymi" rozmowami może być tak jak z "planowanym" seksem - każdy kto go "planował" wie mniej więcej jak taki "zaplanowany" się kończy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-05-20 23:31
    **grzegorz - :) pakiety to tylko utrudnianie kozystania z tego za co sie juz zaplacilo i dotyczy to wszystkich operatorow. ktos tam jednak w plusie wyliczyl, ze tak mniej straca bo inaczej by ich poprostu nie bylo :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-05-20 23:33
    **neomod na storonie simplus.pl, team popadl w nielaske :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-20 23:33
    z pewnością - gdyby bardziej im się opłacało bez - było by bez.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-05-20 23:37
    ac_milan, a w SMS-ach to niby nie ma interconnectu? Welcome to real world...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-20 23:45
    No i po co im ten simplusteam byl? Wygłupili się ostro . Ciekawe czy pomysłodawca "teamowania" wyleciał z roboty? Uważam ,że powinien. Przedziwne złożenie nazwy własnej simplus( która już jest złożeniem) udziwnili angielskim zapożyczeniem.. O ile simplus dało się odmieniać według deklinacji rzeczowników takich jak np globus , tak z przedziwnym dla matki polszczyzny "team" niewiele się już dało zrobić.. Niewygodne, bo ani odmienić , ani utworzyć liczbę mnogą, czy przymiotnik. Teraz zaplatali się we własną sieć ... bo językowo nieznośne są dwa gwałtem wzięte zapożyczenia team i easy.. Jakby to było? Używam simplusteam'a z taryfą easy? Kupiłem dwa simplusteam'y z easy? Chyba moj diziadek byłby rad ,że tego nie dożył. Polkomtel kocha skrajności ... Od pospolicie brzmiącego "Sami Swoi" po maksymalnie egzotyczne twory - teamy i easy
    0
  • Users Avatars Mini
    bruner pisze: 2005-05-20 23:50
    REWELACJA!!! najnowsza Nokia 7280 z polskim softem a w nim liczba pakietow, czas waznosci pakietow, pozostaly koszt pakietow sms, liczba pakietow, czas waznosci pakietow, pozostaly koszt pakietow mms, liczba pakietow, czas waznosci pakietow, pozostaly koszt pakietow rozmow - osobno w sieci i poza siec! :) a zamiast organizera kontrola i planowanie pakietow :D zeby wszystko bylo EASY !
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-20 23:52
    Nie mają kompletnie pomysłu na nazwy od dłuższego czasu. Zastanawiam się też jak długo nowe będą taryfy "Nowy Plus" .... W każdym razie już chyba się przekonali ,że eksperymenty językowe trzeba porzeprowadzać z umiarem i perspektywicznie , by potem coś się dało jeszcze z tym czymś zrobić, bo zapożyczenia zadomawiały się wiekami w języku. Owszem - powiem świeżości z każdym zapożyczeniu , szczególnie przy nazwach własnych jest kuszący , ale powrót do simplusa jest chyba najlepszym uderzeniem się w piersi i przyznaniem się do błęduz cyklu : "przesadziliśmy" ....
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-05-21 01:27
    Czyżby przekombinowali z team 7 z tymi esami za1grosz i teraz kombinacje alpejskie żeby się z tego wycofać.Pakiety czasowe mnie załamały.Nie ma się czym podniecać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-21 01:49
    Alexander25 - obawiam się, że nie zmienili - teraz będzie "Simplus Easy" przecież. Może chociaż nie będą się wygłupiać ze zmianą adresu strony.
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-05-21 08:11
    pakiet na smsy jest troszke przekombinowany ile osób wali 20 smsów dziennie, a 25min na 30 dni to w miare spoko, cena lepsza niz w TT ale tam nie ma limitu i nie trzeba pilnowac waznosci pakietów bo nie przepadna :)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-05-21 08:18
    ***luk 20-05-2005 10:45 nie mogli by bo by załatwili SamychSwoich, gdyby to zrobili
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-21 09:05
    Ja aktywuje mamie napewno- ona dzwoni głównie na kilka numerów w Plusie i stacjonarny. Dziadkowi też bo nie ma stacjonarnego już. Ogólnie też kilku osobom polecę tą ofertę...
    0
  • Users Avatars Mini
    komunista pisze: 2005-05-21 10:54
    szczerze nie wiem czy to się opłaca gdyż masz 6 złotych miech w miech musisc bulić za nic za ten pakiet
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-21 12:18
    komunista: jak za nic ?? Za tansze polaczenia i SMSy ??
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-21 14:52
    komunista - nie za nic tylko za 24 minuty rozmów...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-21 14:53
    jak nie zapłacisz to wtedy "zabulisz" za trzy razy mniej czasu rozmów...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-05-21 15:10
    Jestem ciekaw czy jeśli się aktywuje pakiet np.na 5 dni przed zablokowaniem wychodzących rozmó to czy pakiet też będzie automatycznie zablokowany.Jeśli tak to jest to BEZSENS i ciekawe czy te pakiety można włączyć niezależnie 2 od razu,a nie np. albo ten na rozmowy albo na smsy tylko.Ktoś już coś wie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-21 15:46
    krissj10 - nie czytałem szczególowych informacji, ale logika mówi jedno - zasady ważności onta to podstawa - jeśli więc aktywujesz dwa dni przed zablkowowaniem zablokuje także wychodzące z pakietu - więc lepeij zasilić konto przed upływame 30 dni by nie stracic zaangażowanych w tańsze połączenia 6 złotych ;-) Nie jest to bezsens. To logiczne i nie bezsensowne - nie zasilasz dodatkowo kartą konta na potrzeby gadki a wykorzystujesz pieniądze z konta... No oczywiście, że pakiety możesz aktywować niezależnie - zapewne (chociaż jak mówię nie znam szczegółów) jedynym ograniczeniem w ich aktywacji będzie saldo konta. Jestem tego pewien.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-05-21 16:29
    ***wlo - jeśli jest tak jak piszesz to OPŁACALNOŚĆ pakietów jest faktycznie tylko wtedy gdy ma sie aktywne konto jeszcze 30 dni.W innym przypadku wg mnie taryfa Team 7 nadal będzie dla wielu atrakcyjniejsza ze względu na brak "wymuszania ruchu w sieci" a co za tym idzie nie wydawania kasy na coś co można nie wykożystać....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-21 17:08
    krissj10 - przestań... to mówisz, że telefon masz po to, żeby leżał do odbierania połączeń tylko? Nie, ja nie rozumiem wielu rzeczy... Sorry ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    raffkby9217 pisze: 2005-05-21 17:57
    wsadzcie sobie w du.. te pakiety z tym ograniczeniem czasowym. Widać że Idea to jest 1 gów.. a Plus to 2 gów.. Tylkow Tak Tak u nie ma limitu czasowego i to jest piękne dodatkowo kumulacja na max 1 rok rewelacyjne. No i w plusie ten limit na ekranie to porażka bo nie da sie tego wyłączyć. A złodziej nie musi pytać ile masz na koncie bo sobie sam zobaczy na ektranie, tfu beznadzieja i syf. Proponuje jeszcze bardziej skompilować proste zasady. Czy nie mogą dać np 40 gr do wszystkich i 10 gr sms do wszystkich czyż nie byłoby pięknie i prosto.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-21 18:17
    Nie ma potrzeby 'wykorzystac' calej puli z tanszych minut (w danym okresie) by usluga dala realne korzysci... Po aktywowaniu uslugi (dot. polaczen glosowych) wystarczy przeprowadzic rozmowy do Plus i sieci stacjonarnych o lacznym czasie wiekszym od 7min 42sek (ponizej tego czasu realne oplaty przewyzszaja standardowe 78gr/min). Pakiety z reguly sa dla osob, ktore chca z nich korzystac (aktywnie rozmawiajacy).
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-21 19:16
    ~~~~ Grzegorz Z. Owszem jest easy , ale zauważ - postawione obok , jako nazwa planu taryfowego a nie jako nieszczęsliwie złożona nazwa własna . Postawiona obok - może być wymieniana dowolnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    dave pisze: 2005-05-21 21:28
    Powinni to nazwac HARD zamiast EASY bo tak namieszali! A ceny dalej takie same 78gr. + glupie pakiety za dopłatą. Niech obniżą normalną cenę!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-05-21 21:32
    Coo toooo się porobiło.Dobrze,ze w heyah i sami swoi nikt nie wpadł na pomysł opakietowania dotychczasowych taryf.
    0
  • Users Avatars Mini
    tommy pisze: 2005-05-21 21:35
    Mam pytanie: czy jak aktywuję taryfę EASY to przepadają swojaki na rozmowy i smsy z TEAM7? Bo zastanawiam się na zmianą, ale nie chcę stracić swojaków.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-21 22:57
    tommy - no to oczywista sprawa przecież... Chyba, że w pełnym cenniku zrobią swojaki - np. po... 10 groszy :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2005-05-21 23:02
    jak na wiosne to akurat lyyyyyypa i raczej konkurencji to nie ruszy ale wolnoc Tomku w swoim domku! vodafone where are you?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2005-05-21 23:27
    Dosłowna Kopia z POPa :| masz gadane = easy gadka Nic nowego. 600esów. kto to wykorzysta w 30dni :| masakra. Ale te minuty sa spoko :) Czekamy na pobudke Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    gunio pisze: 2005-05-22 02:21
    Zaraz zaraz, przeciez 24 minuty to wykorzysta chyba kazdy w ciagu 30 dni (a jesli nie to nie aktywuje w ogole pakietu) Nikt nie mowi ze trzeba wykorzystac te 600 smsow, zakladamy ze wykorzystujemy 200- wtedy i tak koszt jednego to 3 grosze. Ludzie! policzcie sobie sami, rachunki sa proste...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-22 02:52
    *** gunio - wystarczy z pakietu 'wygadac' ok. 8 min, by jego aktywacja byla oplacalna... prog oplacalnosci to 'zejscie' z kosztem 1 min z pakietu ponizej 0,78zl, a ma to miejscie po 7min42sek. Z pakietem SMS jest podobnie - prog oplacalnosci to wyslanie min. 30 SMS z pakietu.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-22 10:56
    raffkby9217- można to w Simplusie wyłączyć. Poszukaj na stronie www :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-22 15:44
    Czepek: 600 SMSow miesiecznie to tylko 20 dziennie... Co to za problem ?? Gdyby nie to, ze mam takie drogie SMSy, to bym tyle wysylal... W koncu od czego mam QWERTY w telefonie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-22 16:46
    Szukalem na allegro ciekawych prostych numerow SIMPLUSA i niestety jest okropnie maly wybor a jak juz cos ciekawego jest to kosztuje pare zlotych... inaczej jest z TT i POPem tam mozna cos przebrac a i czasami uda sie trafic fajny numer w bardzo odbrej cenie np zakupilem sobie 5XX 801 001 ... a moze ktos chce kupic 5XX 666 112?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-22 17:09
    www.fazafm.com: to juz drugi komentarz napisany w dwoch newsach na raz :) No to odpisze ***www.fazafm.com: tez szukam SIMPLUSa - numer dowolny... Byleby bylo cokolwiek na koncie... Nie kapuje czemu zestaw z 3zl na koncie chca sprzedawac za ponad 10 zl !!!**** :) hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    TelePaweł pisze: 2005-05-22 18:17
    Ciekawi mnie dlaczego Simplus rezygnuje teraz z barwy zielonej na brzydki mix pomarańczy z żółcią... Widać zmiany na www.simplus.pl oraz zapowiadane nowa stylizacja calej oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-22 19:48
    *** www.fazafm.com : a mnie sie udalo... sympatyczny numer S+ 601 xy ab ab :) 15zl na koncie, cena 25zl (kupiony w allegro.pl). Faktem jest, ze 'stosunkowo' najdrozej wychodza startery 3zl (od 6,99 do 24,99 zl / szt). Jesli ktos nie przywiazuje wagi do numery, to mozna ze spokojem znalezc cos w cenie rownej (a czasem nawet nizszej) od wartosci konta (mowa oczywiscie o nowych numerach, bez przeszlosci).
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-22 23:01
    reeboot** napisalem w tym newsie tekst ale jak zobaczylem ze on juz odchodzi w zapomnienie to wkleilem jeszcze raz to samo w innym newsie ktory byl aktualnie najczesciej odwiedzany...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-22 23:15
    www.fazafm.com: hehe :) i dobrze :) Ja nie mam nic przeciwko. Rozmowa o darmowych polaczeniach w Plusie juz sie nie klei w newsach o tym - teraz sie przenioslo na news o starych telefonach :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-05-23 00:13
    co do braku ciekawych nr na allegro to sie zgodze, niestety.. :-/ jednak na poczatku stycznia kupilem sobie calkiem fajny numerek (695 9xx yyy) z 30 pln na koncie za 30 pln + przesylka.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-23 00:34
    nie ma ciekawych numerów bo pracownicy magazynów polkomtela tez muszą sobie jakoś dorabiać
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-23 03:03
    *** Q! - w sumie nie przywiazuje wielkiej wagi do 'skladni' numeru (nie musi byc zloty, wystarczy, ze da sie go w miare latwo spamietac). Faktem jest, ze widzialem juz oferty po kilka tysiecy zlotych za 'numer' pre-paid na allegro... osobiscie wolalbym miec 'nijaki' numer i moc przegadac cale te tysiace niz szczycic sie 'zlotym' numerem i 'szczypac sie' po 50pln /1q. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    ben pisze: 2005-05-23 09:34
    Ale kicha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "jednorazowo Użytkownik na swoim koncie może uruchomić tylko jeden Pakiet. Kolejny Pakiet może być uruchomiony po wykorzystaniu minut z poprzedniego Pakietu."
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2005-05-23 10:04
    No faktycznie juz uruchomilem taryfe EASy i niestety mozna uruchomic tylko jeden pakiet EASY GADKA, to beznadzieja!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-23 10:51
    OOO BEN ,MASZ RACJE - CZYLI JEDNAK DO DUPY TE PAKIETY W SIM+ ,IDĘ SOBIE NAŁADOWAĆ TAK TAKA PAKIETAMI:)
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-23 10:52
    Plusie ty zdzierco jeden !!! Plusa do klopa!!!!!! :P
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-05-23 10:53
    wzwalam simplusa do klopa i kupuje fajny numer w Heyahu ,koniec płacenia zdziercom:P
    0
  • Users Avatars Mini
    pnwk pisze: 2005-05-23 11:28
    no cóż!!! plus odgapia od lidera!!!! Idea RUlez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dobrywujek pisze: 2005-05-23 11:53
    pakiet sms\'oof taki sobie....600 sms\'oof na 30 dni to 20 sztuk dziennie, trzeba naprawde dużo klepać zeby to wystukąc...chociaz zwraca sie po 30 napisanych
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-05-23 13:40
    Ludzie wiecie co?????? Pakiety EASY -gadka & Easy sms są tylko na miesiąc więc nie ma sie co do tego zapalać... lepiej wziąść Heyah lub SAmiSwoi
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-05-23 13:40
    ...albo JI
    0
  • Users Avatars Mini
    duch(kacper) pisze: 2005-05-24 00:12
    poprostu nie komentujcie talefonow na karte tylko kupujcie na abonament
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-24 14:37
    ***duch(kacper): ale kupujac na abonament musisz byc pewien, ze co miesiac znajdziesz pieniadze na pokrycie chociaz abonamentu nie mowiac o nadwyzce...
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2005-05-24 14:47
    ***Do wszystkich niedowiarków - Czyli MIALEM RACJE.EASY tO BAGNO.Tak jak pisaŁem wyżej.Dla wielu Team7 jest lepszą taryfąi taką pozostanie.TU sa same kombinatorstwa.Taryfa jest tak skonstruowana by "zapomniec o pakiecie pod koniec urzywania" i nabijac minutki po 78groszy !Echh.Plusie czy o Tobie tez ma myslec tak jak kiedys o IDEI?
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2005-05-24 17:28
    pakiety bez rewelacji bo ograniczone czasowo,ale + ze na stacjonarne tanio
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2005-05-24 17:46
    ciekawe co na to POP, mogli by coś nowego przygotować to już rok mija odkąd wprowadzili Nowego POPa teraz przydałby się ExtraPOP czy coś takiego z jeszcze niższą stawką za minute do wszystkich np. 24 grosze za minute do wszystkich to by było extra!!!!!!!!!! ;] ; ]
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-24 18:09
    MobileFan: nie zapominajmy o tym, ze pakiet GADKA to rewelacyjna oferta, bo ograniczenia nie sa takie zle - chyba sie oplaca mimo wszystko... Co innego pakiet SMS - mozna tylko uruchomic 1 na 30 dni :/
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-25 02:32
    ja jutro zarekomenduję koleżance przejście na easy z gadką, przy jej profilu dzwonienia wielce opłacalne
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2005-05-25 02:45
    ********** Wczoraj doladowalem promocyjnie Simplus'a (50zl +20%); zmienilem taryfe na EASY; zakupilem GADKA'e. Dzisiaj 'sprawdzam' stan pakietow (*121#) i to tresc jaka otrzymalem zwrotnie: Aktywne pakiety: Fun Skan: 30SMS Xyber Mech: 30 SMS Easy Gadka 11:15 min:sek ... numer simplusa nie byl nowy (zakupiony i uaktywniony dosyc dawno temu), wiec widze ze owe 'pakiety powitalne' mnie nie ominely :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-25 15:28
    promedia: tylko sie radowac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jary pisze: 2005-05-25 18:09
    I czym tu się podniecać,w Erze 0.69zł.a SMS 0.16zł.do wszystkich,wprawdzie w pakiecie do sieci i na stacjonarne 0.29zł./min.lub 4SMS ale bez okresu ważności 30 dni
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-25 21:29
    jary: no jak czym sie podniecac ?? 10 minut to oszczednosc 40 groszy :) Jakby nie bylo, to oszczedzasz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jary pisze: 2005-05-26 15:46
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ,ja tu widzę oszczędność w ERZE 78gr.- 69gr.*10min.=90gr.-Twoje wyliczone 40gr.=50gr. na korzyść ERY,do tego 40 gr.oszczędności na 10SMS daje 90 G R O S Z Y N A KORZYŚĆ ERY !!!!.Mogę się mylić ,więc bardzo proszę popraw moje obliczenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    :-) pisze: 2005-05-27 14:05
    Dwusetny :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pik pisze: 2005-05-27 20:09
    Odpowiedź: (BOK Plus GSM) - 27-05-2005 17:00 Serdecznie dziękujemy za Pańskie opinie i sugestie na temat naszej nowej oferty. W odpowiedzi na pytanie uprzejmie informujemy, że kolejny pakiet \"easy gadka\" można aktywować dopiero po upływie 30 dni, mimo że poprzedni pakiet został wykorzystany przed upływem miesiąca. bez komentarza...
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-30 16:37
    pik-...napewno mozna uruchomić następny pakiet easy gadka jeśli wykorzystało się poprzedni nawet jesli nie minęło 30 dni,pakiety easy gadka można aktywować wielokrotnie w ciągu 30dni, natomiast easy sms tylko raz na 30 dni..
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin b pisze: 2005-05-30 18:02
    easy to dziwactwo chyba każdy to wie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-30 18:50
    jest to dziwactwo bo jest dosyć skomplikowana ale uważam że stawki są mocne
    0
  • Users Avatars Mini
    Jupin2 pisze: 2005-05-31 23:19
    Popieram gościa wyżej mam nadzieje że HEYAH niedługo coś wypuści
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-06-01 17:06
    pik: dokladnie tak jak mowi neko. ***marcin b: moze i dziwactwo, ale niektorym ludziom takie cos bedzie idealnie pasowalo...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-06-11 21:33
    noooo
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-06-11 22:15
    No co ?
    0
  • Users Avatars Mini
    piterek pisze: 2005-09-29 01:15
    mam pytanie co gdy zakupiłem pakiet a po 3 dniach skończył mi się okres ważności konta i mi zablokowali kartę.i czy teraz jak doładuję np za 5 dni konto to ile dni mi zostanie na wykorzystanie pakietów, i czy wogóle bede mógł z nich jeszcze korzystać?
    0
  • Users Avatars Mini
    piterek pisze: 2005-09-29 01:16
    chodzi o taryfę Easy
    0
  • Users Avatars Mini
    red2510 pisze: 2005-12-23 20:13
    siemka nie wiecie jak wylaczyc ta kwote wyswietlajaca sie na ekranie mojego telefonu.oczywiscie mam w simplusie bo gdzie wyswietlaja i odliczaja.Pomozcie jesli mozna!!!pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Neomaniak pisze: 2007-08-11 19:34
    Fajnie jest miec za 6 zł 600 darmowych SMS-ów
    0
  • Users Avatars Mini
    pomocy pisze: 2008-02-20 21:11
    pomocy czy ktoś może wie jak wyłączyć taryfe easy w sieci plus prosze podać mi kod z góry dzięki to nr gg 4607619 pisać nawet jak niedostępny
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: