Firma FreeBird zamierza po wakacjach wprowadzić usługę regulowania rachunków przez Internet lub za pomocą telefonu komórkowego. Klient będzie powiadamiany o terminie opłaty pocztą elektroniczną lub wiadomością tekstową w telefonie komórkowym. Zlecenie opłacenia rachunku można będzie wysłać w ten sam sposób. Usługa, która bosi nazwę BillBird ma być konkurencyjna dla tradycyjnych usług bankowych i pocztowych. Klient na bieżąco będzie powiadamiany o rachunkach, także niższe mają być opłaty pobierane od dokonania transakcji. Abonament miesięczny wyniesie w granicach 10 zł. W abonamencie będzie zawarty koszt opłacenia kilku rachunków oraz usługi związane z powiadamianiem klienta o terminach płatności. Koszt jednego przelewu wyniesie poniżej 2 zł (opłata na poczcie 2,70 zł). W początkowej fazie z usługi będą mogli korzystać jedynie klienci indywidualni, ale w przyszłości przewiduje się udostępnienie jej również firmom.