Nowa usługa "Szafa Gra" umożliwiająca użytkownikom Heyah zastępowanie standardowego sygnału oczekiwania na połączenie dowolną melodią.
Użytkownik Heyah może przypisać dźwięk nie tylko do jednego numeru, ale również do grupy numerów, strefy numeracyjnej telefonii, czy do wszystkich dzwoniących. Istnieje możliwość ustawienia także godzin, dni tygodnia i dat, w jakich dany utwór będzie słyszalny dla dzwoniącego. Z Heyah łatwo przygotować komuś niespodziankę i tak ustawić termin oraz dobrać dźwięk, by dana osoba, np. w dniu swoich urodzin, usłyszała specjalnie przygotowane dla siebie życzenia. Takie życzenia mogą być nagrane przez samego użytkownika, bo w Heyah w prosty sposób wprowadzimy także własne dźwięki, np.: wesoły tekst lub ulubioną melodię. W pierwszym przypadku, aby nagrać dźwięk skorzystamy z telefonu, który działa jak mikrofon, natomiast w drugim przypadku wystarczy wprowadzić dźwięki w formacie WAV albo MP3.
Usługa dostępna jest dla każdego użytkownika Heyah, niezależnie, z jakiego telefonu korzysta. Dźwięki i muzykę można odsłuchiwać i wybierać z długiej listy, która znajduje się w Dźwiękotece na www.szafagra.heyah.pl . Łatwo je w niej odnaleźć, gdyż zostały posegregowane i dokładnie opisane. Użytkownicy mają do dyspozycji również wyszukiwarkę.
Aby nikt nie miał wątpliwości, że czeka na rozmowę, przy każdym nowym dźwięku słychać także ściszony sygnał oczekiwania na odebranie połączenia. Osoba, która dzwoni, nie pomyli grania Szafy z Pocztą Głosową.
Miesięczna opłata za korzystanie z usługi Szafa Gra to 2 zł brutto. Wybór każdego nowego utworu lub dźwięku kosztuje od 1 do 3 zł brutto. Aktualna cena dźwięku podana jest przy opisie i użytkownik zapozna się z nią przed zakupem. Jeżeli Heyahowicz zdecyduje się na wprowadzenie własnego dźwięku, z jego konta zostanie pobrana opłata 2,5 zł brutto. Opłaty są pobierane z konta użytkownika automatycznie. Po odpłatnym pobraniu dźwięku można go bez dodatkowych opłat przypisywać do innych numerów dzwoniących. Do końca lipca 2005 opłata miesięczna nie będzie pobierana.