Nowa usługa w Telekomunikacji Polskiej

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 32

Telekomunikacja Polska od początku marca wprowadziła usługę "Rozmowy za pół ceny".

I. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUGI ROZMOWY ZA PÓŁ CENY TP

1. Na czym polega usługa rozmowy za pół ceny TP?
Usługa "rozmowy za pół ceny TP" polega na przyznawaniu bezpłatnych minut w połączeniach trwających określoną ilość minut. Usługa powtarza się cyklicznie w ramach jednego trwającego połączenia.

W marcu 2003r wprowadzone zostają rozmowy za pół ceny TP lokalne i strefowe. W ramach tej usługi za 12 minut ciągłej rozmowy klient może rozmawiać kolejne 12 min.bezpłatnie, potem 12 odpłatnie i znów 12 nieodpłatnie itd. Usługa wymaga aktywacji i wnoszenia stałej miesięcznej opłaty w wysokości 1,00 zł netto.

Usługa dostępna jest w pakiecie standardowym (rozliczanym jednostką taryfikacyjną) oraz planie sekundowym TP dom.

2. Na jakie połączenia można zamówić usługę ?
Na połączenia lokalne i strefowe.

3. Czy usługę mogę zamówić na czas określony, np. na 3 miesiące ?
Tak, usługę można zamówić na czas określony, jednakże nie krótszy niż jeden okres rozliczeniowy (usługę oczywiście można również zamawiać na czas nieokreślony).

4. Jak długo trzeba czekać na aktywację usługi rozmowy za pół ceny TP?
Aktywacja usługi rozpoczyna się od pierwszego dnia następnego okresu rozliczeniowego w stosunku do okresu, w którym złożone zostało zamówienie.

5. Czy niewykorzystany czas w ciągu jednego okresu rozliczeniowego (miesiąca) przechodzi na następny okres ?
Nie. Usługa oferowana jest w jednym okresie rozliczeniowym, a niewykorzystany czas nie przechodzi na okres następny.

6. Czy rezygnacja z usługi złożona w czasie trwania okresu rozliczeniowego oznacza natychmiastowe zakończenie świadczenia usługi?
Nie. W przypadku rezygnacji z usługi, stosowanie usługi do połączeń telefonicznych nią objętych trwa do końca okresu rozliczeniowego, w trakcie którego klient złożył rezygnację.

7. Jakie połączenia w ramach połączeń lokalnych i strefowych nie są objęte usługą ?
Usługą nie są objęte: a) połączenia telefoniczne realizowane z udziałem telefonistki, b) połączenia do sieci teleinformatycznych i do sieci Internet.

8. Kto może korzystać z pakietów rozmowy za pół ceny TP?
Z pakietów mogą korzystać abonenci TP ( w tym firmy), którzy: a) posiadają linie telefoniczne PSTN. b) korzystają z Pakietu Standardowego lub z nowego planu sekundowego TP dom.

Abonent, który na koncie abonenckim (konto rozliczeniowe w systemie bilingowym identyfikujące zobowiązania i wpłaty abonenta, na którym znajduje się jedno lub więcej łączy telefonicznych) posiada więcej niż jedno łącze telefoniczne, będzie mógł zamówić usługę tylko dla jednego wybranego przez siebie łącza.

9. Czy Abonent będący pracownikiem TP może korzystać z usługi rozmowy za pół ceny TP?
Tak. Resortowe jednostki odliczane są w pierwszej kolejności.

10. W jaki sposób można zamówić rozmowy za pół ceny TP?
W celu korzystania z usługi należy wypełnić formularz zamówienia usługi i złożyć go w punkcie Telekomunikacji Polskiej (Biuro Obsługi Klienta TP, Punkt Sprzedaży TP, Telepunkt) lub u przedstawiciela handlowego TP. Zamówienie można również przesłać pocztą. Formularze zamówień mogą być również dostępne w punktach sprzedaży firm współpracujących z TP.

II. ZASADY WSPÓŁPRACY MIĘDZY USŁUGAMI

11. Jakie są zasady łączenia opustu w ramach rozmów za pół ceny TP z innymi rabatami i promocjami ?

Usługi nie można łączyć z:

  • minutami z rabatem TP,

  • Systemami Rabatowymi,

  • TelePakietami TP,

  • promocjami dotyczącymi połączeń objętych tą usługą, chyba że regulamin promocji stanowi inaczej.

Podpunkty a) i b) i c) oznaczają, iż Abonenci korzystający z minut z rabatem TP, Systemów Rabatowych lub TelePakietów TP nie mogą korzystać z "rozmów za pół ceny TP" .


Klient może jednocześnie korzystać z :

  • rozmów za pół ceny TP (RzpC)

  • wybranych numerów TP

  • rozmów z rabatem TP.

  RzpC MzR RzR WN
RzpC X nie tak tak
MzR nie X nie  tak
RzR tak nie X tak
WN tak tak tak X

Tabela 1 Łączenie produktów taryfowych

Podstawą naliczania rabatów dla Wybranych Numerów i Rozmów z rabatem TP łączonych z Rozmowami za pół ceny TP jest płatny czas trwania połączenia (tzn że np. opusty z tytułu Wybranych numerów naliczane jedynie od części płatnej w usłudze Rozmowy za pół ceny TP).


W przypadku łączenia produktów kolejność rozliczania produktów jest następująca:

  • rozmów za pół ceny TP - rozmowy z rabatem TP - wybrane numery TP

  • rozmów za pół ceny TP - rozmowy z rabatem TP

  • rozmów za pół ceny TP - wybrane numery TP

W przypadku korzystania jednocześnie z usług rozmowy z rabatem TP i wybrane numery TP - opusty są naliczane kwoty podstawowej za połączenia (rabaty sumują się).

Przykład:
Klient zrealizował 1 połączenie lokalne 24-minutowe z jednym wybranym numerem.
Wysokość jego oszczędności wyniesie:
(24min/8 j.t = 2,32 zł) - (12min/4 j.t =1,16) = 1,16 (z tytułu RzpC)
1,16 zł * 20% = 0,23 zł (z tytułu Wybranych numerów)
Koszt połączenia bez RzpC = 2,32 zł Z RzpC i Wybranymi Numerami = 0,93 zł

III. KORZYŚCI Z USŁUGI ROZMOWY ZA PÓŁ CENY TP

12. Dlaczego warto skorzystać z usługi rozmowy za pół ceny TP?

przy odpowiedniej długości połączenia klient może zapłacić nawet do 50% mniej za to połączenie (np. gdy rozmawia 24 minuty płaci tylko za 12)
nie trzeba rozmawiać 24 minuty by zapłacić mniej - powyżej 12 minuty rozmowy każda następna (do 24-tej) jest za darmo
po wykupieniu usługi Klienci mają możliwość przeprowadzenia nieograniczenie długiej rozmowy i nieograniczonej ilości takich rozmów.
13. Przy jakiej wielkości ruchu zwraca się opłata miesięczna w planie standardowym?
Opłata miesięczna zwraca się już w pierwszym połączeniu po 7 jt (po 21-szej minucie rozmowy) lub po 4 rozmowach trwających przynajmniej 5 jt (ponad12 minut).

LC KOSZT POŁĄCZENIA
BEZ USŁUGI
(godz. 8-22)
KOSZT
PIERWSZEGO POŁĄCZENIA (+USŁUGA)
KOSZT
KOLEJNYCH POŁĄCZEŃ (+USŁUGA)
1 jt (0-3min) 0,29 1,29 0,29
2 jt (3-6min) 0,58 1,58 0,58
3 jt (6-9min) 0,87 1,87 0,87
4 jt (9-12min) 1,16 2,16 1,16
5 jt (12-15min) 1,45 2,16 1,16
6 jt (15-18min) 1,74 2,16 1,16
7 jt (18-21min) 2,03 2,16 1,16
8 jt (21-24min) 2,32 2,16 1,16

Tabela 2 Kryterium opłacalności zakupu usługi na połączenia lokalne w pakiecie Standardowym (minimalna długość połączenia), godz. 8-22

Miesięczna opłata za usługę - 1 zł netto.

14. Przy jakiej wielkości ruchu zwraca się opłata miesięczna w planie sekundowym TP dom?
Opłata miesięczna zwraca się już w pierwszym połączeniu po 22-ej minucie rozmowy lub np. po 10 rozmowach trwających przynajmniej 13 minut.

LC KOSZT POŁĄCZENIA
BEZ USŁUGI
(godz. 8-22)
KOSZT
PIERWSZEGO POŁĄCZENIA (+USŁUGA)
KOSZT
KOLEJNYCH POŁĄCZEŃ (+USŁUGA)
opłata początkowa 0,16  0,16 0,16
opłata za min 0,1 0,1 0,1
12 minut 1,36 2,36 1,36
21 minut 2,26 2,36 1,36
22 minuty 2,36 2,36 1,36
24 minuty 2,56 2,36 1,36

Tabela 3 2 Kryterium opłacalności zakupu usługi na połączenia lokalne w planie sekundowym TP dom (minimalna długość połączenia), godz. 8-22

Miesięczna opłata za usługę - 1 zł netto.

IV. OPŁATY

15. Na jakich zasadach jest naliczana opłata miesięczna?
Opłata jest naliczana za każdy okres rozliczeniowy. Opłata ta jest pobierana na koniec okresu rozliczeniowego, w którym funkcjonowała usługa.

16. Czy rezygnacja z usługi wiąże się z poniesieniem kosztów?
Nie.

V. WERYFIKACJA DANYCH

17. Kto w imieniu firmy może złożyć zamówienie na usługę rozmowy za pół ceny TP ?
Zamówienie na pakiet może złożyć właściciel firmy i osoba posiadająca pełnomocnictwo wystawione przez właściciela lub osobę upoważnioną przez właściciela firmy. Dane właściciela firmy oraz pełnomocnictwo znajdują się w teczce abonenckiej.

18. Gdzie można znaleźć dokument potwierdzający zamówioną usługę?
Każde zamówienie usługi po wprowadzeniu do systemu rozliczeniowego jest archiwizowane w teczce abonenckiej.

19. W jakiej sytuacji pracownik Punktu Sprzedaży/BOK ma obowiązek zweryfikować dane Abonenta znajdujące się na zamówieniu?
W przypadku, gdy Abonent na zamówieniu nie wypełni pozycji "Numer ewidencyjny". Zgodność danych należy sprawdzić z dowodem osobistym lub innym dokumentem stwierdzającym tożsamość Abonenta.

20. Czy w przypadku niezgodności danych na zamówieniu przesłanym listownie z danymi znajdującymi się w systemie rozliczeniowym należy przyjąć zamówienie?
W przypadku niezgodności wszystkich danych identyfikacyjnych zamówienie nie może być przyjęte. W przypadku niezgodności jednej danej (np. błąd w numerze abonenta, błąd w numerze lub serii dowodu osobistego) zamówienie może być warunkowo przyjęte. W takiej sytuacji należy w miarę możliwości potwierdzić nieprawidłowe dane telefonicznie lub listownie.

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    myrek pisze: 2003-03-02 23:41
    zawsze coś, po ostatnich promocjach widać, że boją się konkurencji z UE.
    0
  • Users Avatars Mini
    beca pisze: 2003-03-02 23:50
    Ciekawe ile ludzi rozmawia powyzej 12 min. Chyba tylko kobiety. W erze naliczenia jednosekundowego taka promocja. Ale oplata jest ok bo 1zł to nie jest tak duzo. Dla gadatliwych napewno warta polecenia
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-03-03 00:17
    beca : to coś dla mnie. Aż wstyd się przyznać ale gadam strasznie dużo. A tak poza tym to promocja jest super. Tylko właściwie w okresie gdy niezależni jeszcze raczkują to tpsa nie powinna wyskakiwać z takimi promocjami.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-03-03 00:20
    dziwne te zasady, regulamin jest mało czytelny ale sam usługa moze byc ok szczególnie dla długo-gadaczy :) A ja i tak przez 1 rok dzwonie na kazdy numer w plusie za 5gr za min. :-) Przekierowania moi drodzy, przekierowania :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechu pisze: 2003-03-03 00:28
    Rewelacja!! Jutro to zamawiam...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pantera pisze: 2003-03-03 00:34
    mnie niestety komórka oduczyła od długich rozmów - a poza tym wolę za darmo przez GG.
    0
  • Users Avatars Mini
    ciaki pisze: 2003-03-03 00:43
    CiepliX chciałbym zrozumieć Twoją wypowiedż ,oj bardzo bym chciał a obawiam się że to niemożliwe mój drogi!
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-03-03 00:43
    To jest zdecydowanie najlepsza promocja od tepsy ostatnimi czasy - oplacalna bardzo jezeli sie duzo dzwoni. Pozatym dla ludzi laczacych sie przez modem to oznacza 2 krotna obnizke. Bo jezeli dobrze rozumiem to za 72 min. polaczenia po 22 placi sie 1.45 zlych netto. Z 2-ej strony Tepsa bez sensu sie bawi w minuty,rozmowy z rabatem itd.. moglaby po prostu obnizyc ceny polaczen a tak to sie wszystko pi...miesza .
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras_ pisze: 2003-03-03 00:55
    ***SSi*** Patrz Punkt 7. Ta usługa nie dotyczy połączeń teleinformatycznych i internetu. Poza tym Twój zarzut można by zastosować do wszyskich operatorów a w szczególności GSM: ciąglę tylko rabaty, promocje, pseudo darmowe, dodatkowe minuty a realnych obniżek nie zamierzają wprowadzać. A swoją drogą mi ta nowa usługa pasuje bo bardzo długo rozmawiam przez telefon z moim Słoneczkiem. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2003-03-03 01:30
    tak w punkcie 7 o tym pisza, ale czy tylko pod 020? w trojmiescie istnieje kilka firm, ktore za darmo udostepniaja numer dostepowy i nie zaczyna sie on od 020... wiec moze warto skorzystac. jesli bedzie dzialac to oferta godna polecenia
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2003-03-03 01:38
    czy to naprawde tpsa?
    0
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2003-03-03 02:01
    **ciaki*** to proste, posiadajac taryfe Relaks czy Akcje czy inne starsze masz przekierowania wewnatrz sieci bezplatne,czyli np. wybierasz w usludze za 5groszy numer 601 678 678 i wlaczasz w nim przekazy na numer 601 234234 i dzwoniac na ten numer tez placisz 5 groszy i kazdorazowo zmieniasz te ustawienia a placisz 5 groszy:-) To mial na mysli Cieplix piszac ze ma polaczenia wewnatrz plusa za 5 groszy! Szkoda ze na to nie wpadlem jak to mialem....
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-03-03 02:34
    nikt - oto wlasnie chodzi! W/g mnie to rewelka - gadam jak "najęty" w szczycie i poza a miesięcznie utrzymanie numeru (abonament + 1 num sami swoi) to koszt okolo 30 zł netto. A za jakieś 3h gadki płacę... 9 zł netto :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-03-03 02:35
    dla ułatwienia dodam ze opłaca się też przekierowywać rozmowy na sieci stacj. 0,20 netto za minutę (co daje 25 gr / min w szczycie i poza). Na sieci komorkowe przekierowanie kosztuje 60 gr wiec tez da się przezyc - 65 gr netto. I kto mówił że plus jest najdroższy??? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-03-03 08:19
    dla gaduł to jest to jakaś alternatywa
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrzej.K pisze: 2003-03-03 08:29
    Moim zdaniem lipa... po 12 minutach - to naprawdę trzeba być gadułą...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-03-03 08:59
    peter to jest tepsa-znam ludzi ktorzy nie placa po pol roku i im nie odcinaja.A co do tej promo hm no moze to sie i komu przyda-ale ja nie znam nikogo kto tak dlugo gada..moze jakies firmy?
    0
  • Users Avatars Mini
    tajfun pisze: 2003-03-03 10:42
    a u zlodzieja jest nowa promocja, t68i za 49 zl, 6610 za chyba 900, 6310i za 50, + 20 zl upustu przez 1 rok
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-03-03 10:42
    co za durna promocja... pewnie ze kazda obnizka cieszy, ale te reguły sa idiotyczne co 12 minut...
    0
  • Users Avatars Mini
    tajfun pisze: 2003-03-03 10:42
    upustu na abo
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-03-03 11:40
    fajna promocja...ale jak to u tepsy jest zawsze jeden MINUS "złożyć go w punkcie Telekomunikacji Polskiej" - czyli trzeba dymac do BOKU. Czy oni sie nie naucza ze od tego moze byc infolinia. Barany z TPSA: jak zadzwonie z wlasnego telefonu (przeciez macie ta swoja parszywa, platna - tylko u was- identyfikacje numeru) i podam wam haslo (ktore wczesniej podam w BOKU lub podczas podpisywania umowy o swiadczenie uslug) to mozecie mi aktywowac/zmienic/deaktywowac dana usluge. Od tego powinienem miec tez internet!!!! Czy to takie trudne??????? Acha, infolinia powinna byc DARMOWA!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniell pisze: 2003-03-03 12:18
    Widać że Telekompromitacja zaczyna powoli myśleć o Unii i konkurencji nadchodzącej mam nadzieję wielkimi krokami. Bo tak naprawde to nie ma konkurencji na rynku telefonii stacjonarnej. Usługa bardzo w porządku szczególnie dla gadatliwych
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-03-03 13:18
    Maras_ - Czytalem p-nkt 7 ale nie wiem jak tpsa ma sprawdzic czy numer pod jaki dzwonie to numer dostepowy czy prywatny . W trojmiescie byly przynajmniej 3 takie numery internetowe (nie tpsa) ktore w bilingu byly liczone jako zwykle polaczenia lokalne.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-03-03 15:02
    Mnie nasuwają się 2 pytania. Primo: czy wymóg posiadania linii telefonicznej PSTN (punkt 8a) to nie jest jakiś haczyk sprowadzający mozliwość aktywacji tej usługi przez znikomy odsetek abonentów TP S.A. ? Secundo: (to już tak z czystej ciekawości) jaki sens ma odpowiedź na pytanie postawione w pkt 9 ??? Z góry dzięki za zaspokojenie mojej ciekawości.
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-03-03 15:18
    spoczko sprawa te przekierowania choć promocja tepsy jest równie ekstra-szkoda że taka wysoka poprzeczka jest tzn 12min. U mnie wdomu chyba nikt tyle nie gada jednorazowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechu pisze: 2003-03-03 15:30
    No i się zawiodłem... Byłem w BOKu, a babka powiedziala mi, ze nie maja jeszcze formularzy do tej usługi i zeby przyjsc w polowie marca :-(((.
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-03-03 16:55
    czy do kazdej rozmowy jest naliczana te nieszczesna zlotowka? czy to jest taka ogolna oplata?
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-03 17:55
    Wreszcie promocja w tepsie, która daje korzyści klientowi (a nie jak minuty z rabatem ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-03 17:57
    Tyle, że jest żenujące, że usługę o wartości 1 zł + Vat należy zamawiać drogą pisemną. Zamiast wykonać jeden telefon :( No ale to nasza kochana tepsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2003-03-05 00:46
    Gdyby nie ten abonament za 1,22 zł to promocja byłaby naprawdę promocją.
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-06 15:01
    I jeszcze jedno - promocja jest przeznaczona dla abonentów posiadających linię PSTN. A więc gdy ktoś pod wpływem reklam tepsy przejdzie na ISDN to jest wpuszczony w kanał - może się pożegnać z promocją :( Ale ogólnie promocja mi się podoba, ciekaw jestem czy te 12 minut to też po 22, bo wtedy to już wogóle super - 24 min. za 2 jednostki !!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-03-08 22:10
    No w sumie niezle ale jedna troche te oplaty duze!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: