Nowa wersja centrali Alcatela dla firm

Newsy
Żródło: Alcatel
Opinie: 3

Na rynek europejski trafia wersja 3.0 serwera komunikacyjnego OmniPCX Office wraz z zintegrowanymi aplikacjami: Alcatel OmniTouch Call Center Office o funkcjonalności prostego centrum kontaktów oraz Web Communication Assistant do zarządzania wiadomościami głosowymi i pocztą elektroniczną za pomocą przeglądarki internetowej.

Alcatel OmniTouch Call Center Office jest zintegrowanym rozwiązaniem posiadającym funkcjonalność prostego telecentrum. Ta wbudowana aplikacja obsługuje 32 agentów podzielonych na maksymalnie 8 grup. Grupy mogą być definiowane według umiejętności pracowników, wydziałów firmy lub rodzajów połączeń przychodzących (np. od VIP-ów). Aplikacja oferuje automatyczną obsługę połączeń przychodzących oraz kolejkowanie połączeń przy użyciu powitań dostosowanych dla każdej grupy. Komunikaty mogą być odtwarzane w zależności od sytuacji - podczas oczekiwania na połączenie, w celu odrzucenia rozmowy lub poinformowania o zakończeniu usługi. Połączenia mogą być przenoszone z jednej grupy do drugiej w zależności od priorytetu.

Alcatel OmniTouch Call Center Office współpracuje z wieloma urządzeniami. Agenci mogą korzystać z telefonów cyfrowych Reflexes, bezprzewodowych DECT, telefonów IP - Reflexes IP, telefonów analogowych i oprogramowania softphone Alcatel PIMphony IP. Zastosowanie telefonów IP i PIMphony IP, umożliwia firmom wykorzystanie zdalnych agentów w telecentrach.

Aplikacja Agent Assistant uruchamiana na komputerach PC, rozszerza możliwości działania agentów i obsługi klientów o zarządzanie sesją, generowanie indywidualnych statystyk i wyświetlanie znajdujących się w bazie danych informacji o dzwoniącym. Oprogramowanie Supervisor Console monitoruje komunikację w czasie rzeczywistym i optymalizuje wykorzystanie zasobów do aktualnych potrzeb. Z kolei aplikacja Statistic Manager tworzy ponadto statystyki zbiorcze, które mogą być wyświetlane i wykorzystywane w predefiniowanych raportach graficznych.

Alcatel Web Communication Assistant to aplikacja uproszczonego klienta (ang. thin client) umożliwiająca dostęp do poczty głosowej i elektronicznej za pomocą przeglądarki internetowej, zarówno z biura, jak i z poza niego.

Aplikacja ta umożliwia zdalnym użytkownikom przekazywanie zarówno przychodzących, jak i wychodzących połączeń telefonicznych do dowolnego telefonu zewnętrznego. Użytkownicy mają dostęp do skrzynek głosowych i mailowych, niezależnie od miejsca pobytu, pozostając zawsze w kontakcie ze swoimi współpracownikami i klientami.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: