Nowa wizja marki i kampania świąteczna w Orange

Newsy
Opinie: 6
Opinie: 6

Orange wprowadza w Polsce nową wizję marki. Nowa wizja wyrażona w zdaniu „together we can do more” jest wspierana przez globalną kampanię prowadzoną we wszystkich krajach świata, w których jest obecna marka Orange.

Światowa kampania nowej wizji marki wystartowała 5 lipca 2008 roku w Wielkiej Brytanii, skąd wędruje do wszystkich krajów świata, w których działa Orange. W Polsce jako pierwsi poznali ją pracownicy Grupy TP, dla których stworzono specjalny serwis intranetowy. Już niedługo będą ją mogli poznać również klienci. Z myślą o nich Orange przygotował interaktywną zabawę – Orange Gra, która każdemu pozwoli doświadczyć idei „together we can do more“. Gra będzie poprzedzała projekcje filmów odbywające się w głównych salach kin Cinema City na terenie kraju. Kluczem do wygranej w Orange Gra, zgodnie z nową wizją marki, jest współpraca wszystkich osób zgromadzonych na widowni. Publiczność steruje grą za pomocą specjalnych czujników zainstalowanych na sali kinowej, zdobywając tym samym punkty umożliwiające przejście do kolejnych etapów.

Wprowadzenie nowej wizji marki Orange w Polsce zainicjuje kampania świąteczna, która ruszy 17 listopada 2008 roku. Jej idea przewodnia opiera się na tym, że kontaktując się ze sobą i wspólnie przygotowując świąteczne uroczystości możemy uniknąć wielu nieporozumień i sprawić, że Gwiazdka w gronie najbliższych będzie udana jak nigdy wcześniej. Kolejnym ważnym etapem wprowadzenia nowej wizji będzie udział w globalnej kampanii, w ramach której, we wszystkich krajach Orange prezentowany jest film „I Am”. Polscy widzowie zobaczą go w styczniu 2009 roku.

Inne informacje na ten temat:

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: