Orange wprowadza w Polsce nową wizję marki. Nowa wizja wyrażona w zdaniu „together we can do more” jest wspierana przez globalną kampanię prowadzoną we wszystkich krajach świata, w których jest obecna marka Orange.
Światowa kampania nowej wizji marki wystartowała 5 lipca  2008 roku w Wielkiej Brytanii, skąd wędruje do wszystkich krajów świata, w  których działa Orange. W Polsce jako pierwsi poznali ją pracownicy Grupy TP, dla  których stworzono specjalny serwis intranetowy. Już niedługo będą ją mogli  poznać również klienci. Z myślą o nich Orange przygotował interaktywną zabawę –  Orange Gra, która każdemu pozwoli doświadczyć idei „together we can do more“.  Gra będzie poprzedzała projekcje filmów odbywające się w głównych salach kin  Cinema City na terenie kraju. Kluczem do wygranej w Orange Gra, zgodnie z nową  wizją marki, jest współpraca wszystkich osób zgromadzonych na widowni.  Publiczność steruje grą za pomocą specjalnych czujników zainstalowanych na sali  kinowej, zdobywając tym samym punkty umożliwiające przejście do kolejnych  etapów. 
 
 Wprowadzenie nowej wizji marki Orange w Polsce zainicjuje kampania świąteczna,  która ruszy 17 listopada 2008 roku. Jej idea przewodnia opiera się na tym, że  kontaktując się ze sobą i wspólnie przygotowując świąteczne uroczystości możemy  uniknąć wielu nieporozumień i sprawić, że Gwiazdka w gronie najbliższych będzie  udana jak nigdy wcześniej. Kolejnym ważnym etapem wprowadzenia nowej wizji  będzie udział w globalnej kampanii, w ramach której, we wszystkich krajach  Orange prezentowany jest film „I Am”. Polscy widzowie zobaczą go w styczniu 2009  roku.
Inne informacje na ten temat:
 
		
	
 
		
	
 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	
 
           
           
           
           
           
          