Nowa www.era.pl

Newsy
Opinie: 117

Era uruchomiła dziś nową wersję serwisu www.era.pl. Nowy serwis przygotowywany był od wielu miesięcy przez agencję HYPERmedia. Serwis działa bardzo szybko i jest czytelny - zachowano podział na trzy marki: Era, Era Tak Tak oraz Era Biznes. W serwisie nie ma żadnych łączy do marki nowej Heyah. Wbrew zapowiedziom nie zdecydowano się uruchomić wirtualnego biura obsługi klienta, w którym można by się kontaktować poprzez Internet bezpośrednio z konsultantem Ery.

Opinie:

Opinie archiwalne (117):

Komentuj

Komentarze / 117

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2004-03-23 15:15
    wyglada na to ze jest mniej flasha... oby tak dalej!
    0
  • Users Avatars Mini
    voy pisze: 2004-03-23 15:15
    bardzo ładna i czytelna.
    0
  • Users Avatars Mini
    telefon pisze: 2004-03-23 15:15
    Witamy w świecie T-Mobile! Może już od 1 maja?
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-03-23 15:17
    Super gratulacje dla twórców nowej stronki ery.Ta suptelna grafika na stronie trafia do mnie...ale ten operator nigdy mnie nie zlapie:-) pozdro.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piterson pisze: 2004-03-23 15:17
    Dużo ładniejsza niż poprzednia! ostatnio, po wprowadzeniu Heja ta firma zaczyna mi się podobać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dany pisze: 2004-03-23 15:18
    no to heyah!!;)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 15:18
    Era wkracza w nową nowoczesną Erę. Nowe taryfy, nowe podejście do klienta, teraz nowa STRONA!:) (i na dodatke nowa siostra Heyah) Jestem zachwycony:) Pachnie wiosną!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    El Che pisze: 2004-03-23 15:20
    Era znowu The Best!
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-03-23 15:22
    Moze ktos wie jaka firma jest tworca nowej stronki ery?
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2004-03-23 15:22
    Widać ze moje preośby nie zostały przez redakcje olane.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2004-03-23 15:23
    "Nowy serwis przygotowywany był od wielu miesięcy" chyba od paru tygodni a nie od miesięcy...
    0
  • Users Avatars Mini
    agahola pisze: 2004-03-23 15:23
    ...a w Plusie jeszcze swietują ubiegloroczne wysokie zyski zamiast ostro działać.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-23 15:24
    a oto jeden z cudownych tekstow z "portalu" ery ;) "Serwis www.era.pl, zanotował najwyższy odsetek oglądalności wśród badanych portali telekomunikacyjnych. Aż 41,9% internautów deklaruje znajomość stron Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era." ROTFL ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    piterek pisze: 2004-03-23 15:25
    Stronka jest rewelacja. Ładna, dużo ładniejsza niż poprzednia i dużo czytelniejsza. No i nie tak przeładowana jak np. strona Idei:) Braaawa dla ERY ! Jestem stałym użykownikiem I-BOA i uważam że powinni jakąś nagrodę dostać za to!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-23 15:28
    Bardzo porządnie, ładnie i jasno wykonana strona. Wszystko pod ręką. Podoba mi się bardzoiej niż poprzednia mimo, że ze wszystkich stron naszych opów włąśnie ta Ery najlepiej mi slużyła. Oby tak dalej:) Pozdrowienia dla wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-23 15:31
    A na dodatek wczytuje się duuużo szybciej niż ta stara:) Co przy moim modemiku ma duże znaczenie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-03-23 15:34
    Kilka miesięcy? Ja naprawdę potrafie zrozumieć wiele rzeczy, ale to jest śmieszne. Przecież struktura serwisu jest prosta jak konstrukcja cepa, także jeśli chodzi o sprawę odwoływania się do serwerów na których wisi strona, nie rozumiem tych ich kilku miesięcy. Po drugie, żeby się ładowała ta strona to jeszcze byłoby ciekawie ... ładuje się kiedy jej się podoba, jak już się zaloguje i przechodze do opcji TWÓJ PROFIL to mnie wywala i ponownie każe się logować co w efekcie nic nie daje - widać PTC już drugi raz testuje swoje serwisy na niczemu nieswiadomych użytkownikach sieci :-) BOMBA!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-23 15:34
    a nadal webmajster ery jest lamerem i nie robi stron chodzacych pod przegladarka opera ;( trzeba opere ustawiac tak by sie "przedstawiala" jako IE. dlaczego idea i plus moga a era nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-03-23 15:36
    Kawał profesjonalnej roboty. Strona wygląda jak najlepsze portale newsowe czy ogólnodostępne. Wszystko równiutko poukładane, świetne kolory. No nie mam słów, jest profesja! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-03-23 15:38
    Lepsza strona od poprzedniej, dużo łatwiej znaleźć porzukiwaną przez nas rzecz, ale co do szybkości wczytywania zdecydowanie się nie zgadzam - wczytuje się wolniej niż poprzednia wersja.
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-03-23 15:39
    **matteo: ja się zalogowałem i chodzi bez problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-23 15:39
    ***dude: kolory to chyba jednak Twoj monitor wyswietla i od niego bardziej zaleza ;) sorry, ale bede upierdliwy i zaczekam na czyjas reakcje na niedostosowanie serwisu ery do opery... cala reszta jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    relewand pisze: 2004-03-23 15:39
    ładna i praktyczna
    0
  • Users Avatars Mini
    g-rat pisze: 2004-03-23 15:40
    strona słabo działa... i jakoś i-boa nie działa w ogóle... jak na razie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2004-03-23 15:41
    ale czemu nie dziala ta "nowa piekna strona" :|
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-03-23 15:41
    Znacznie lepsza od poprzedniej ale niedopracowana.W tej chwili strona wogóle się nie ładuje i i gdy się załaduje linki nie działają....
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-23 15:41
    chyba serwer im sie zatyka, coz, wszyscy chca obrejrzec ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 15:45
    no nie, znowu się wszyscy w jednym momencie rzucają na stronę i ją przytrzymują.:) Ja chcę zobaczyć jak mi I-BOA nowe zadziała, więc bardzo proszę szanowne towarzystwo o chwilowe ospuszczenie:))) Oczywiście żartuję, ale ruch mają jak 150 i zwolniło mi się wczytywanie:))
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2004-03-23 15:46
    jeszcze sie dobrze nie przywitali a juz sie pozegnali ?
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 15:46
    obejrzę sobie I-BOA za 10 minut jak już się wszyscy niecierpliwi przetoczą:)
    0
  • Users Avatars Mini
    m_a_s_k pisze: 2004-03-23 15:48
    nie rozumiem całego zachwytu nad nową stroną ery. zgadzam sie ze jest ladna i o wiele bardziej czytelna niz poprzednia, ale takich stron jak ta sa tysiace, nic oryginalnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 15:48
    **mihau: zwracam Ci uwagę, że strona Idei juz chyba z pół roku się zatyka, a w każdym od paru mieś. i nikt, ale to nikt nic z tym nie zrobił. I dlatego tam ludziska się wkurzają. Zresztą im się nie dziwię w takiej sytuacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    no-idea pisze: 2004-03-23 15:52
    Bardzo estetyczna. I przystępna. Chyba musieli przez niezłe parę miesięcy robić badania konsumentów, zeby sprawdzić, co się podoba. W każdym razie ja nie mam żadnych zastrzeżeń. I otwiera mi się szybko. (no w tej chwili się powiesiła chyba z powodu przeciążenia, ale wcześniej mi się błyskiem otwierała). :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-03-23 15:54
    Nowa stronka Ery jest bardzo dobrze dopracowana graficznie, nic do zażucenia. Poprzednia stronka była o wiele gorsza!!
    0
  • Users Avatars Mini
    aragog pisze: 2004-03-23 15:56
    "nowy serwis www.era.pl warto poczekać" mocne - zobaczymy czy warto :)
    0
  • Users Avatars Mini
    foox pisze: 2004-03-23 15:56
    Cosik im sie jescze pier... ta stronka! Kruczki, krzaczki..... Dajmy im jeden dzien na poprawienie ost. błędów! - CZAS START!!! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2004-03-23 15:59
    Tylko cennik jakis taki nie teges - brak np. ile kosztuje polaczenia po wybraniu TANIEJ W SIECI ERA lub TANIEJ POZA SZYTEM.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 16:00
    no już u mnie wszyściutko sie ładnie i szybko wyświetla. zaraz się do I-BOA zaloguję i opowiem Wam o wrażeniach:)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-03-23 16:04
    Musze stanowczo pochwalić. Nie wiem jak z treścią, ale pod względem czasu ładowania wyraźna poprawa. Poprzednia wersja była chyba jedną z najbardziej opornych w necie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-03-23 16:09
    Tylko I-BOA po staremu. Nie wiem jaka jest Wasza opinia ale brakuje tam takiej infornacji, jak wykorzystanie bezpłatnych minut. Chyba, że celowo nie chcą jej podawać. A przydało by się wiedzieć kiedy jadę z abonamentu a kiedy płacę dodatkowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    rugewit pisze: 2004-03-23 16:09
    Nic ciekawego. oprócz zmiany strony tytułowej oraz kilku podstron, wszystko po staremu. Zupełnie niepotrzebny szum. Serwis Ery jest mało czytelny i nieintuicyjny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2004-03-23 16:10
    Stronka ładuje się szybciej,ale i tak trzeba znać ofertę trochę wcześniej,by coś tam znaleźć szybko.Układ graficzny niewiele się zmienił,bo nadal poruszanie się po serwisie polega na rozwijaniu różnych działów.Nie jestem abonentem ery,ale uważam,że przejrzystość strony zależy też od przejrzystości oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    mihau pisze: 2004-03-23 16:13
    Cofam to co napisałem - teraz działa OK! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 16:15
    :) serwis I-BOA na razie chyba bez zmian (dawno nie byłem, więc nie wiem, czy te informacje o I-Boa przez WAP są stare czy nowe). Ale pewnikiem I-BOA też odświeżą skora się zabrali za główną:) Jak wiosenny remoncik to remoncik. Ale wszystko chodzi dużo szybciej niz kiedyś:))
    0
  • Users Avatars Mini
    Pafun pisze: 2004-03-23 16:19
    I TO MA BYĆ ŁATWO? Proszę spróbowac wysłać SMS z tej nowej strony. Trzeba wejść na stronę kliknąć Bramka SMS (otwiera się Omnix) dalej KONTAKT --- Bramka SMS --- Bramka Ominx --- zalogować się --- i JUŻ można wysłać SMS ze strony Ery. Co za debil z Ery to wymyślił? By dostać się do bramki SMS z głównej strony np. IDEA trzeba kliknąć 1 (jeden) raz. W Erze trzeba 5 (pięć) razy. Brawo specjaliści z ERY !!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wdylag pisze: 2004-03-23 16:23
    Bardzo pozytywnie, strona super!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-03-23 16:25
    Pafun - zawsze bramkę możesz dodać do ulubionych
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 16:25
    ***jacematy: skoro już jestem w I-BOA to CI przesyłam info stamtąd. Pod zakłądką finanse: \"Kwota uwzględnia bezpłatne minuty. W przypadku, gdy nie zostały wykorzystane bezpłatne minuty lub sms-y wartość połączeń wynosi 0 zł.\" Czyli jesli masz 0, to znaczy że lecisz z darmowych, dalej ci pokazuje ile nalicza. (chyab że robięłś coś pozaabonamnetowo, jakiś roaming czy coś).
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-03-23 16:29
    loco - dzięki - zaraz sprawdzę
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-03-23 16:35
    U mnie jednak wskazuje jakąś kwotę połączeń - pomimo tego, że jadę z darmowych. Może dlatego że mam Moją 25 Extra. A pod spodem jest info: " Jest to wartość netto za połączenia z bieżącego cyklu rozliczeniowego. Kwota nie zawiera opłat abonamentowych, niektórych połączeń roamingowych. Nie są również odliczone bezpłatne minuty i SMSy."
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 16:39
    **jacematy: to może napiszmy w tej sprawie mailika do ery, żeby jak będą może odświeżać Iboa to przy okazji zrobili to jakoś jaśniej? Zaraz poszukam jakiegoś adresu.
    0
  • Users Avatars Mini
    toy pisze: 2004-03-23 16:41
    tyle miesiecy przygotowywania... i taka klapa :/
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-03-23 16:47
    **jacematy - to jst najprawdopodobniej błąd Ery w złym naliczaniu.Na grupie dyskusyjnej pl.misc.telefonia.gsm pojawiały się posty,w których ludzie pisali,ze Era ich kasuje za smsy i połaczenia mimo,ze mają jeszcze niewykorzystane darmowe minuty.I wyszło na to,ze trzeba składać reklamacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 16:54
    ** windu, jacematy: rzeczywiście zadzwoń Jacematy do BOA, bo to może być błąd, chociaż te błędy w naliczaniu były chyba w styczniu czy lutym i wszystko jest zaksięgowane i będą zwroty, tak miałem na fakturze mojej napisane.
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2004-03-23 17:01
    a u mnie nie dzila.. :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2004-03-23 17:02
    a tak na marginesie mysle ze Plus ma najgorszy serwis www ze wszystkich operatorow
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2004-03-23 17:04
    za to miastoplusa jest ok i nadrabia bramką :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-03-23 17:05
    Zaraz zadzwonię. Choć zawsze pokazywało mi koszt połączeń mimo, że były to darmowe minuty. Oczywiście na fakturze było wszystko OK. Ale pod koniec miesiąca dzwoniłem w ciemno bo nie wiedziałem czy to z limitu czy ponad.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2004-03-23 17:15
    W BOA powiedzieli mi, że niebawem (nie wiadomo kiedy) wzbogacą I-BOA w nowe funkcjonalności. Niestety musiałbym mieć jedną z nowych taryf, żeby z nich korzystać.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-23 17:17
    ***milosh: co kto lubi, ja wole proste strony zapelnione informacja, bo tego szukam i dlatego serwis plusa do mnie "trafia", aczkolwiek mam przyjaciol, ktorzy tez narzekali na jego przejrzystosc, hmm, ciekawe - moze jakis psycholog jest na GOLu? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    marakesh pisze: 2004-03-23 17:40
    podpisujesz anexikdodatkowe 12 lub 24 mies poza tym co jeszcze ci zostalo do konca twojjego cyro i masz jak znalazl minutki extra
    0
  • Users Avatars Mini
    _michal_ pisze: 2004-03-23 17:40
    Bardzo dobra strona,zreszta poprezednia tez byla najlepsza,jezeli porownujemy oferte konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-03-23 17:48
    pierwsze spostrzeżenie: formularz rejestracyjny do portalu: Miejsce zamieszkania (wybór z listy) iasto 50-100 tys. :))) webmaster ma literówkę w jednym menu rozwijanym :))
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2004-03-23 18:08
    uklad strony podobny jak na T-mobile. tylko wiecej niebieskiego.
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2004-03-23 18:17
    era mocno pracuje na swój wizerunek, który jest jak najbardziej pozytywny
    0
  • Users Avatars Mini
    Mr_ktos pisze: 2004-03-23 18:27
    Stronka faktycznie lepsza pod wzgledem graficznym, ale balagan merytoryczny podobny do poprzedniej
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-03-23 18:36
    Ja Wam się ją udało obejrzeć? Oto co ja mam Strona, której szukasz nie istnieje przejdź na stronę główną i znajdź szukaną stronę , przechodze na główna stronę a tam to samo.......
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 19:01
    a na nowej stronie ery jest nawet mała ankieta na temat tej nowej stronki:) Ja im dałem wszędzie najwyższą ocenę, bo bardzo mi się podoba. Do tego bardzo przyjemna kolorystyka:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kolo pisze: 2004-03-23 19:05
    klops: To przestan tego badziewu jakim jest opera uzywac.
    0
  • Users Avatars Mini
    grzech pisze: 2004-03-23 19:11
    u mnie nie dziala tez :(
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-23 19:21
    Uklad graficzny troche wziety z www.idea.pl z ta roznica, ze strona ery zawsze wchodzi, choc idea tez to poprawila i powiem szczerze, ze nie zdarzylo mi sie od 1,5 tygodnia, zeby idea nie wskoczyla od razu. Teraz dziala bez zarzutu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Shade pisze: 2004-03-23 19:41
    Moze i ladna, ale nie dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-23 19:57
    Nowa strona była Erze bardzo potrzebna, bo poprzednia nie spełniała swoich warunków.
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2004-03-23 20:10
    tak, popieram ta poprzednia strona była dobra na lata '90
    0
  • Users Avatars Mini
    qbul pisze: 2004-03-23 20:15
    może i nowa była potrzebna, ale dziś szukałem tam kilku informacji i kupa :((((( poza tym kilka linków źle działa ...... może i tak było, że długo przygotowywali ten serwis, ale niezbyt się do tego przykładali a to widac od razu ....
    0
  • Users Avatars Mini
    christopher pisze: 2004-03-23 21:06
    żałosne, niczym strona Idei, tylko większa propaganda - "warto poczekać"
    0
  • Users Avatars Mini
    christopher pisze: 2004-03-23 21:07
    a tak na marginesie, na www .idea. pl coraz rzadziej pojawia się informacja o przeciązeniu strony
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-03-23 21:16
    Jakos im cos nie wychodzi :) czekam z niecierpliwoscia na nowa stronke, bo jak Gumek powiedzial - ta stara byla do niczego. Zdezaktualizowana i malo pozyteczna...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-03-23 21:20
    **christopher - nie pojawia się bo teraz wszyscy przeszli na www.heyah.pl :D
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-23 22:10
    ***kolo: ten "badziew" jak nazywasz opere wyswietla strony duuuzo szybciej niz jakakolwiek inna przegladarka i ma funkcje, o ktorych snilo sie co najwyzej tworcom mozilli, bo juz na pewno nie tym z microsoftu. na szczescie jest tez lameroodporna i mozna w niej ustawic by sie takim cienko (od strony technicznej) zrobionym stronkom jak serwis ery przedstawiala jako IE...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jaroslav pisze: 2004-03-23 22:27
    Strona faktycznie chodzi szybko i w miare płynnie- o ile cokolwiek może chodzić płymnie na modemie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-23 22:50
    ***Jaroslav: (hmmm, zostalem jakims pokreconym czcicielem opery?) na modemie wiele przyspieszy opera ;) na prawde (sam na modemie siedze)
    0
  • Users Avatars Mini
    neo pisze: 2004-03-23 22:52
    U mnie chodzi błyskawicznie. I jest bardzo przejrzysta. Dużo lepsza niż poprezdnio mimo że i tak zawsze uważałąem stronę ERY za najlepszą wśród naszych opów. :-) Przyjemne te pastelowe niebieskie, taki spokój na niej panuje. Aż przyjemnie sobie nawigować:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-23 23:57
    Bardzo ładny design , I-BOA ładuje się ekspresowo - 10 pkt .
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-03-24 00:56
    no nie omieszkam odwiedzić...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-03-24 01:58
    Do złudzenia przypomina strone idea.pl... oceńcie sami
    0
  • Users Avatars Mini
    Mikeloo pisze: 2004-03-24 09:08
    Panowie z HYPERMEDIA powinni sie wstydzic... Zajrzyjcie na Firma\\serwis inwestorski (financial reports) - razace bledy mysql. Tego typu rzeczy wskazuja, ze ktos sie za bardzo pospieszyl. Brak profesjonalizmu szczegolnie razi jesli chodzi o projekt dla tak powaznego klienta jak PTC. Pewnie jeszcze dzis to poprawia, ale moja pierwsza opinia negatywna. PORAŻKA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PawelR pisze: 2004-03-24 09:57
    Super stronka , niezwykle funkcjonalna , wizualnie bardzo dobrze dopasowane grafika,kolory , etc. , rewelacyjny moim zdaniem doradca telefonu, jednym slowem strona na 6 , tak trzymaj Era , a jeszcze nie tak dawno w swoich planach telefonicznych nie bralem tego operatora pod uwage ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-24 10:18
    dla mnie rowniez era po dluugim czasie znoiw zaczela sie liczyc jako potencjalny osobisty dostawca uslug gsm ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-24 10:19
    poza tym nowe www ery zaczelo chodzic pod opera identyfikujaca sie jako opera (a nie IE). wyglada na to ze poprawili :)
    0
  • Users Avatars Mini
    DJ pisze: 2004-03-24 10:28
    i znów kopia z Idei. czy w Erze zatrudnili byłych pracowników Idei???
    0
  • Users Avatars Mini
    eska pisze: 2004-03-24 10:49
    A wiecie kto jest właścicielem domeny www.t-mobile.pl? Wcale nie era czy PTC tylko... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    OKO KILLERA pisze: 2004-03-24 10:52
    Wpisałem adres www.era.pl ...... czekam, czekam i nagle otwiera się strona do złudzenia przypominająca Ideę.pl. Pierwsze wrażenie chyba źle wpisałem adres, sprawdzam jeszcze raz nie jest prawidłowo. Moje gratulacje dla twórców. Te same linki w tych samych miejscach, te same strzałki, ta sama nawigacja, te same tabelki w opisach telefonów, itd. itp. Co ciekawe nawet roaming jest na tej samej zasadzie (zmieniają się fotki przy odświeżaniu strony) o mapkach już nie wspomnę. Czyżby zaczęła się era idealnych rozwiązań. Jak się nie ma własnych pomysłów to najlepiej zapożyczać od najlepszych.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-24 11:17
    ***OKO KILLERA: jakby zapozyczali od najlepszych to raczej nie od idei by sciagali ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-24 11:34
    Strona Ery jest podobna do Idei tylko w tym że jest o telekomunikacji i są pionowe kolumienki. Nowa strona ERy jest po prostu oparta na światowych standardach portali. No ale skoro Ideowcy się upierają, że to zrzyna to odsyłam ich na ich stronę. Może im się otworzy, jak będą mieli dużo szczęścia...
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2004-03-24 12:01
    **oko killera: Ty się w głowę punknij. To może gsmonline też ci z Idei ściągnął, co??? Bo i układ podobny i kolorystyka, kolumienki po bokach, niusiki po środeczku...:)) Przyjmij do wiadomości, że tak się teraz portale robi. Są specjalne badania, gdzie człowiek patrzy jak stronę otwiera i jak mu jest najwygodniej oglądać i na bazie tych badań robi się strony. Nic dziwnego, że mają podobne układy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-24 12:05
    W przeciwienstwie do strony idealnej witryna Ery działa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Allen3 pisze: 2004-03-24 12:07
    Stronka spoczko. Nawet już się zarejestrowałem tylko nie wiem czy to zarejestrowanie ma czemuś słuzyć :-) Bo chcąc wysyłać sms'y z ery to muszę się jeszcze raz logować :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-24 13:02
    Stronka jeszcze nie działa...Patrząc na screeny nawet fajna...Ale własnie opodabnia się, kolorystycznie do T-Mobile, tak samo, jak IDEA do Orange...Tylko Plus nie robi się czerwony ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-24 13:09
    Bardzo fajne są te profile po prawej u góry. Jak się np. kliknie na TakTaka to zmienia się kolorystyka całej strony i niusy są specjanie dla taktak, to samo dzieje się przy era i era biznes. Nie pamiętam, czy coś takiego było w poprzedniej wersji. I ładnie zrobione są te kafelki na których można sobie wybrać co nowego na stronie. jak szuakać info i ocenę:)) Nice.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-24 13:11
    Ooo Orange też ma jakąś taką czerwonawą kolorystykę...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-03-24 13:31
    ***loco, ***dude: myslalem ze portale to cos wiecej. wp, onet, takie tam. to o czym piszecie to serwis www operatora telefonii komorkowej ;) niestety....
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-24 13:37
    **klops: oczywiście masz rację. Tak mi się powiedziało jakoś potocznie. Np. na gola też mówię portal, chociaż to technicznie wortal, prawda? Co nie zmienia faktu, że moim zdaniem stronka ery jest właśnie oparta na standardach dot. tworzenia efektywnych i wygodnych serwisów. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    OKO KILLERA pisze: 2004-03-24 15:21
    Czy plagiat to: - zerżnięcie grafiki 1 do 1 - a może kodu strony - koncepcji nawigacyjnych - pomysłów - rozwiązań Według niektórych to korzystanie ze światowych standardów. Bardzo ładnie powiedziane, światowe standardy. Lubię to słowo. Nie zmienia to faktu że słowo plagiat bardziej pasuje do nowej strony ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    no-idea pisze: 2004-03-24 15:34
    ***OKO killera: to może T-Mobile też z Idei ściągnął?? Bo jakoś mi się wydaje że strona ery bardziej przypomina strony T-Mobile, jeśli już porównywać a nie Idei. Ale oczywiście zapatrzeni w Ideę-Telekomunę zawsze wszystko wiedzą najlepiej. To sobie przebijaj się po stronach idei i tpsy jak ci się Ery nie podoba i uważasz ją za sciągniętą. Nawiasem mówiąc może gola też oskarżysz o podróbkę z IDEI, bo pomarańczowo-żółty taki jakiś ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-24 15:55
    ** oko killera: jezusicku! właśnie byłem na stronie ministerstwa finansów i ONI chyba też z Idei ściągnęli, bo układ i strzałeczki takie same... to się w tej Polsce porobiło normalnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-24 16:02
    Czytaliście już raport Ery za czwarty kwartał? Przyznali się wreszcie do efektów, jakie daje "rozdawnictwo" taktakow. Przy okazji tego jak plus wylaczyl ilestam martwych simplusow to twierdzili, ze u nich nieaktywnych klientow nie ma. A teraz ? Ale wieśniaki! *** "Niższy poziom ARPU generowanego przez klientów systemu pre-paid w 2003 jest spowodowany dynamicznym wzrostem liczby klientów, spadkiem ARPU generowanego przez nowych użytkowników systemu, jak również spadkiem cen dla klientów pre-paid. Spadek ARPU jest również spowodowany wzrostem liczby klientów nieaktywnych (o bardzo niskim ARPU bądź w ogóle nie generujących przychodów), co jest wynikiem bardziej agresywnej strategii sprzedaży wdrożonej w połowie 2002 roku."
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-24 16:05
    W każdym razie u mnie na półce sześć niezasilanych simów tak tak aktywnie włącza się w to budowanie niskiego ARPU ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    OKO KILLERA pisze: 2004-03-24 16:05
    Era Mix to też nie jest plagiat? (proponuję dokładnie przejrzeć obydwie oferty i porównać daty wejścia w życie ) Tak Tak dla każdego (bez komentaża)
    0
  • Users Avatars Mini
    FIOŁEK pisze: 2004-03-24 16:34
    Nowa strona!!! W końcu! Ile mozna było czekać. Kiedys Era chwaliła się,ze podobno wg. jakis tam badań ma najlepszą strone internetową ze wszystkich sieci GSM! Jak dla mnie była ona najgorsza! Ale teraz nie ma sie naprawde o co przyczepic! Jeszcze niech ceny Tak-Tak obnizą bo po pierwym kwietnia zostaną daleko w tyle!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2004-03-24 20:24
    strona super:)) jest łatwa, czytelna i nie ma problemu ze znalezieniem w niej tego co potrzeba ,, brawo
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2004-03-24 23:06
    Popieram , inforamatycy ery się postarali - duży PLUS :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2004-03-24 23:06
    & Idealne Wykonanie... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    maq pisze: 2004-03-25 10:53
    Lubiłem starą stronę Ery, więc najpierw zrobiło mi się przykro że zmienili, ale trzeba przeznać, że nowa jest dużo lepsza. Łatwiej się informacje znajduje, np. o fonach i innych drobiazgach. Ukłąd jest bardziej funkcjonalny. Teraz jeszcze Plus musi zrobić coś ze swoją koszmarną stroną, bo lata to cholerstwo z nartami po całej stronie, wszystko się przesuwa w zależności o rozdzielczości, nic nie można znaleźć, no horror po prostu. Idea byłaby może spoko gdyby się otwierała bez problemu... Ale w takiej sytuacji to Era prowadzi zdecydowanie. era ma najlepszą i najładniejszą stronę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-25 13:09
    Mimo ze uplynelo 2 dni info o Era Mixie nadal nie ma na stronie.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-26 11:35
    Strona, której szukasz nie istnieje przejdź na stronę główną i znajdź szukaną stronę
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-26 11:40
    moze cos zmieniaja ze nie chodzi
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: