Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Idea, oficjalnie otworzyła w dn. 13 lutego 2003 r. nowe Centrum Idea, mieszczące się we Wrocławiu przy ul. Kazimierza Wielkiego 19/23 (obok multikina Helios). Z okazji uruchomienia wrocławskiego Centrum Idea dla klientów przygotowano specjalną akcję promocyjną - odbywającą się w nowym salonie i jego okolicach oraz na wrocławskiej starówce w dniach 12-14.03.2003 r. - pod hasłem "Kogo Idea kocha najbardziej?", z licznymi nagrodami (walentynkowe kartki Idea Optima, koszulki Idea Optima). W dwóch konkursach "Na najlepsze hasło" i "Na Najpiękniejszy Pocałunek" nagrodami głównymi są wyjazdy weekendowe dla dwojga zakochanych w Kazimierzu nad Wisłą.
Bardzo zależy nam na jak najlepszej jakości obsługi naszych klientów, zarówno w momencie pierwszego kontaktu i sprzedaży, jak i potem w obsłudze posprzedażnej - w związku z czym przygotowaliśmy specjalne rozwiązania w ramach nowo otwartego Centrum Idea we Wrocławiu, tak aby klient w komfortowej sytuacji mógł zapoznać się z naszą ofertą i zakupić nasze produkty i usługi - mówi Leszek Narowski, dyrektor sprzedaży sieci Idea - dzięki naszej stale powiększającej się ofercie oraz elastycznej sieci sprzedaży możemy lepiej zaspokajać potrzeby naszych klientów, których liczba przekracza obecnie 4.500.000.
Nowe Centrum Idea we Wrocławiu zlokalizowane jest w handlowym sercu aglomeracji, przy zbiegu ciągów komunikacyjnych. Jego kierownikiem jest Marzena Bogusz. Powierzchnia Centrum Idea wynosi 412 m2. W Centrum Idea znajduje się część sprzedażna z pięcioma stanowiskami, dwiema kasami, recepcją (informacją) oraz pięcioma stanowiskami Biura Obsługi Posprzedażnej. W podziemiu (poziom -1) mieści się Salon Usług Dodanych z 2 stanowiskami konsultantów i 3 stanowiskami internetowymi. Pełną obsadę Centrum Idea stanowi 28 osób.
Salon otwarty jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 20.00, w soboty w godz. 9.00 - 17.00 i niedziele w godz. 10.00 - 16.00. Kontaktować się można pod numerem telefonu (71) 344 71 66 i faxu (71) 344 71 88; adres e-mail: centrum.idea.wroclaw@centertel.pl.
PTK Centertel posiada 40 Salonów Firmowych, w tym pięć Centrów Idea (w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach i najnowszy we Wrocławiu).
Kogo Idea kocha najbardziej? Oczywiście swoich Klientów!
Działania promocyjne i konkurs Na Najlepsze Hasło
Specjalna akcja promocyjna z okazji uruchomienie nowego Centrum Idea we Wrocławiu odbywa się w dniach 12-14.02.2003 r. i opiera się o aktywność 4 grup promocyjnych działających na terenie wrocławskiego starego miasta i w okolicach Centrum Idea (Helios).
Grupy promocyjne składające się z młodych ludzi ubranych w walentynkowe kostiumy (widoczne z daleka), którzy zachęcają do pocałowania się pod jemiołą napotkane pary i wręczają walentynkowe ulotki Idei w postaci złamanego serca. Osobom, które zostawią dane osobowe i adres e-mail zostaną wysłane zdjęcia. Ulotka jest elementem konkursu na najlepsze hasło. Wszyscy są informowani również, że w salonie odbywa się konkurs na najpiękniejszy pocałunek, a nagrodą jest romantyczny weekend w Kazimierzu nad Wisłą.
Wszystkie osoby, które przyjdą do salonu z ulotką otrzymają w nagrodę walentynkową widokówkę Idea Optima. Pierwsze 5 osób, które przyjdzie do salonu Idea w godzinach jego otwarcia o pełnej godzinie otrzyma koszulkę Optimy. Nagrodą główną w promocji jest romantyczny weekend dla Zakochanych w Kazimierzu nad Wisłą. Zestaw ten otrzyma osoba, która napisze hasło reklamowe dla marki Idea i wrzuci do urny znajdującej się w salonie Idei. Ogłoszenie wyników nastąpi o 17.00 14.02.2003 r. Warunkiem otrzymania nagrody głównej jest osobista obecność podczas ogłaszania wyników.
Dzień Św. Walentego w Centrum Idea - konkurs Na Najpiękniejszy Pocałunek
Podczas akcji w Centrum Idea jest specjalny romantyczno-miłosny nastrój, który tworzy m.in. walentynkowa scenografia: serca z baloników, jemioła, serduszka oraz jedno złamane serce (wygrywające w konkursie) wraz z urną do której wrzucane są kupony biorące udział w promocji. W salonie znajduje się udekorowana m.in. scena z napisem: "Miłość to piękna Idea). Moderatorzy zachęcają do pocałowania się na scenie pod jemiołą - kto to zrobi, zapewni sobie szczęście, dodatkowo może wygrać romantyczny weekend w Kazimierzu nad Wisłą. Wodzirej rozdaje upominki i drobne nagrody (kartki walentynkowe, koszulki). Chętnym parom, które całują się pod jemiołą na scenie wykonywane są pamiątkowe zdjęcia (wysyłane zna ich adres e-mailem).
Na scenie umieszczony jest także ekran na którym wyświetlany jest romantyczny montaż wideo, pokazujący najsłynniejsze pocałunki w historii kina i telewizji, od symboli romantyzmu (Red Butler i Scarlett O'Hara w "Przeminęło z Wiatrem"), poprzez legendy (Humphrey Bogart i jego kobiety), namiętności (famme fatale), śmiesznostki (seria pocałunków w stylu romantica brasiliana) aż po perwersję (Breżniew z Honekerem).