Nowe ceny Nokii 8850 i Nokii 6310 w Idei Meritum

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 79

Od 7 sierpnia br. w Idei Meritum dostępne są nowe ceny telefonów Nokia 8850 i Nokia 6310

Nokia 8850

  • Idea Meritum 20 - 50 - 999 PLN

  • Idea Meritum 100 - 150 - 799 PLN

  • Idea Meritum 200 - 250 - 599 PLN

Główne zalety telefonu Nokia 8850: wybieranie głosowe numerów, wbudowane urządzenie wibrujące, antena, kieszonkowe wymiary i ekskluzywny wygląd, port na podczerwień, 10 standardowych wiadomości obrazkowych z możliwością zapisania jednej własnej, gry elektroniczne, zegar, budzik, kalendarz z możliwością zapisania 50 notatek oraz oprogramowanie PC Suite dla Nokia 8850 dostępne na dołączonej do zestawu podstawowego płycie CD (umożliwia przesyłanie danych z telefonu do komputera, jak również wysyłanie SMS przy wykorzystaniu komputera) 

 


Nokia 6310

  • Idea Meritum 20 - 50 - 399 PLN

  • Idea Meritum 100 - 150 - 299 PLN

  • Idea Meritum 200 - 250 - 199 PLN

Nokia 6310 to aparat kierowany do klientów wymagających profesjonalnego narzędzia pracy o możliwie szerokich możliwościach komunikacyjnych. Jest bezpośrednim następcą modelu 6210 - co widać na pierwszy rzut oka. Funkcjonalność akcesoriów dotychczasowi użytkownicy Nokii 6210 mogą przenieść na model 6310, ponieważ są pod tym względem zgodne. Możliwości komunikacyjne tego modelu są szerokie i należą do nich: złącze Data, port podczeriweni, Bluetooth, wbudowany modem, GPRS i przeglądarka WAP. W stosunku do swojego poprzednika model 6310 otrzymał nowy wyświetlacz o wyższej rozdzielczości oraz litowo-polimerową baterię o pojemności aż 1100 mAh. Moduł Bluetooth wbudowany w Nokię 6310 pracuje w standardzei 1.1 i umożliwia komunikację bezprzewodową z poszerzającą się dynamicznie listą urządzeń, do których należą m.in. głośnomówiące zestawy samochodowe, HandsFree nauszne, karty PCMCIA i CF do komputerów i palmtopów, drukarki, skanery, LAN AccessPoint'y, moduły USB i drukarkowe i wiele innych

 


Cena zakupu bez podpisania załącznika do umowy na czas określony 24 miesięcy lub bez dokonania aktywacji promocyjnej wynosi: Nokia 8850 - 1 799 PLN; Nokia 6310 - 1 299 PLN. Podane ceny nie zawierają podatku VAT.

Opłata aktywacyjna w planach taryfowych Idea Meritum 20 wynosi 50 PLN, w pozostałych planach taryfowych aktywacja jest bezpłatna. Opłata specjalna za zmianę planu taryfowego na niższy niż wskazany w umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych w ciągu pierwszych pełnych sześciu okresów rozliczeniowych trwania umowy wynosi 150 PLN. W przypadku zmiany planu taryfowego na Idea Meritum 20, klient ponosi koszt opłaty aktywacyjnej - 50 PLN.

Do 30.08.br. w Idei Meritum dostępna jest specjalna promocyjna oferta wakacyjna 'Letnia Promocja - Podwójny Pakiet Minut', w ramach której klient Idea Meritum ma możliwość otrzymania dodatkowego pakietu bezpłatnych minut przez okres 6, 8 lub 10 pełnych okresów rozliczeniowych kupując odpowiednio 1, 2 lub więcej aktywacji. W Letniej Promocji dostępne są wszystkie modele telefonów sprzedawanych w promocyjnych cenach w ofercie Idea Meritum.

Opinie:

Opinie archiwalne (79):

Komentuj

Komentarze / 79

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pajacek pisze: 2002-08-06 13:13
    wstyd!!!! Nokia 8850 to staroc bez funkci a oni ją za taką kasę sprzedają
    0
  • Users Avatars Mini
    zeruel pisze: 2002-08-06 13:13
    jezdem 1-szy
    0
  • Users Avatars Mini
    zeruel pisze: 2002-08-06 13:14
    a to pech!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kriss pisze: 2002-08-06 13:16
    Ciekawe dlaczego nie wprowadza 6310i i dlaczego za 8850 jest tak wysoka cena,ale to wkoncu taniej czyli ida w dobra strone...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-08-06 13:41
    **m.kubiczek** to akurat się załapiesz :P
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-08-06 13:58
    No i w porządku. Znam osobiście parę osób, którym własnie takie telefony w zupełności wystarczają (8850). A że troche starsze? Nic wielkiego, w końcu ile osób zmienia telefony co miesiąc? Ale w jednym się zgodzę: cena troszkę szokuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-08-06 14:01
    Cisco: Pan kubiczek chce sie pewnie zalapac na promo na 1 wrzesnia 8850 za 1zl :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-08-06 14:03
    co do 8850 to malo ktory telefon ma taka ladna obudowe , chodzi mi glownie o materialy z ktorych zostala wykonana
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-08-06 14:14
    to teraz niech stanieja w optimie i dalej w "zostańmy razem"!
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2002-08-06 14:15
    m.kubiczek: to chyba logiczne, ze jesli cos lezy w magazynie to sie najpierw to wypuszcza, prawda? idea to jakis wolontariat?! moze 8210 byl niespecjalna, a zobacz jak ludzie ja kupowali! to byloby wbrew zasadom ekonomii, by co miesiac dawac nowe i tanie telefony. sluchawki ida na rynek masowy, a jak narazie wiekszosc ludzi nie potrzebuje zawrotnych funkcji. chociaz troche z cena przesadzili to jednak ogolnie ich rozumiem. jest wolny rynek. maksymalny wynik najmiejszym kosztem. kazdy by tak robil! pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-08-06 14:17
    w komisach 8850 chodzi po 800 ...ale np w takiej erze 8210 kosztuje wciąż 499z to że ceny w tzw. promocjach są durne wiadomo chyba nie od dziś.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-08-06 14:38
    nie no ceny nie sa zle, 8850 mogla byc lekko mniejsza, do 6310 dodac i :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-08-06 14:40
    wyobraźcie sobie co by było gdyby 8850 weszła do optimy za 99 zł. i na dodatek żeby można je było normalnie dostać. Po 2 tygodniach promocji wszyscy by nim rzygali, a tak wciąż jest fajny :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2002-08-06 14:40
    Sciemniaja jak Era z ta 6310 moze by tak czas wprowadzic 6310i??????? Ten ospały Plus ma ja juz dawno w ofercie a o 6310 juz dawno zapomniał........
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-08-06 15:00
    Nie rozumiem tych gości którzy przede wszystkim potrafią tylko narzekać że coś nie jest tanie, że przestarzałe (bo już ma pół roku!) Normalny człowiek nie śpi z komórką, nie chodzi z nią do kibla i zeby wyrzucić śmieci, no i oczywiście nie wymienia z każdej dowolnej okazji. Oczywiście normalne jest że chce sie mieć coś nowoczesnego ale nie popadajmy w paranoję! Poza tym co będzie jak mamusia obetnie kieszonkowe ;))) Aha i jescze jedno: no i co z tego że bez "i"? To że nie obsługuje JAVY to dla przeciętnego (a nawet troche ponadprzecietnego) klienta żaden problem -(zresztą podobno można dograć!) - ważne że jest możliwość kupna - jeżeli będą chetni towar pójdzie po takich cenach, jeśli nie bedzie za jakiś czas znowu sie cenę obniży TO JEST PO PROSTU RYNEK
    0
  • Users Avatars Mini
    nikos_13 pisze: 2002-08-06 15:01
    no wlasnie + jest najlepszy jesli chodzi o ceny najnowszych telefonow
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-08-06 15:09
    **Franek** w takim razie życzę mu i jemu podobnym powodzenia :P
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2002-08-06 15:21
    Pro, zgadzam sie z Tobą pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-08-06 15:24
    No prosze... co dzien nizsze ceny ;). A tak na serio - ceny za hi-endy zaczynaja byc przystepne! Oby tak dalej!
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2002-08-06 15:35
    Telefon (8850) pozbawiony kupy przydatnych funkcji w takiej canie SMIECHU WARTE !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    gnat pisze: 2002-08-06 15:41
    ŻAŁOSNE-sprzedawac tak stary telefon za taką cenę-nie rozumiem tego-co to za kretynska polityka-zamiast juz dawno wysprzedac ten model za smieszna cene oni sie z nim mecza a mogliby w miejsce tego rżęcha wprowadzic juz nowe modele (np. samsung t100:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    odbyt pisze: 2002-08-06 16:04
    Niech mi Idea zwali konia!
    0
  • Users Avatars Mini
    emfuz pisze: 2002-08-06 16:04
    Czy widzial ktos w salonie mercedesa wywieszke "wyprzedaz" Obudzcie sie ludzie to ze cos jest starsze ale biznesowe nie znaczy ze bedzie sprzedawane za 49 zl netto. Czy starego Mercedesa E ktos kupi za 40 tys. w PROMOCJI. Wiecie co to jest PRESTIZ!! Litosci glupota ma chyba granice!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    emfuz pisze: 2002-08-06 16:06
    Powyzszy kolega "odbyt" rozumiem ma 13 lat
    0
  • Users Avatars Mini
    Odbyt pisze: 2002-08-06 16:10
    Kolego emfuz! Mam 41lat !Wypraszam sobie smarkaczu!
    0
  • Users Avatars Mini
    emfuz pisze: 2002-08-06 16:12
    To widocznie szare komorki ci "wymarly"
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2002-08-06 16:15
    Czlowieku - odbyt - jesli masz 41 lat to nie prezentuj poziomu wprost z wiejskiego gimnazium. Poza tym jesli masz takie "propozycje" dla Idei to zadzwon do Biura Obslugi Klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-08-06 16:16
    fajna xywa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Odbyt pisze: 2002-08-06 16:17
    A tobie prącie odfrunęło!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-08-06 16:22
    **ProJacK** bardzo fajnie napisałeś -- ale nie obrażaj "dzieci" z wiejskiego gimnazjum POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    elliotek pisze: 2002-08-06 16:22
    Ja was nie rozumiem, a w szczegolnosci ludzi ktorzy uwazaja ze cena n8850, jest dobra cena!!spoko, cena 6310 jest ok, nawet bym rzekl ze ejst bardzo atrakcyjna, bo \"i\" to nie problem, idzie go wgrac! ale 8850 to juz lekka przesada, przeciez ten telefon nic nie ma!! i oni chca za niego 1000! jak mozna go kupic na gieldzie za 600-700 zl!! A jeszcze bardziej mnie smiesza wypowiedzi tresci ze n8850 to telefon biznesowy! 8850 tak naprawde nei rozni sie w niczym od n8210, pozatym ze ma inna obudowa(podobno lepsza, z czym sie nei zgadzam), no i inne podswietlanie! Ale to chyba nie czyni go telefonem biznesowym!
    0
  • Users Avatars Mini
    elliotek pisze: 2002-08-06 16:22
    cd.....A po drugie n8850 tak naprawde ma juz chyba z 3-4lata wiec juz dawno powinni go sprzedawac za 49zl! a co do mercedesa \"e\" to patrzac na to ze n8850 ma 4lata, to mercedes ma ok 15-20lat, patrzac na rozwoj samochodowy a komorkowy(wiec to jest przepasc)!!wiec emfuz nie osmieszaj sie!!prestiz???n 8850 ma prestiz?? prestiz ma teraz se t68i, n7650, n6310, i kilka innych telefonow ale nie n8850!! aha EMFUZ-:\"Litosci glupota ma chyba granice!!!!!\"
    0
  • Users Avatars Mini
    Odbyt pisze: 2002-08-06 16:23
    dzwoniłem do nich.umówiłem się na 15:00 jutro
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-08-06 16:24
    **Odbyt** ty piszesz że masz 41 lat yhyhyh mógłbym byc twoim ojcem ale mnie pies na schodach wyprzedził :P
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2002-08-06 16:28
    _CISCO_: Nie chcialem obrazic dzieci, tylko zasygnalizowac, ze co jeszcze ujdzie mlodziutkiemu chlopcu to raczej nie wypada doroslemu. Pozdro cisco!
    0
  • Users Avatars Mini
    emfuz pisze: 2002-08-06 16:28
    elliotek: nie przyrownuj mi cen z gieldy. Bo jak chcesz do dam ci przyklad gdzie mozesz kupic samochod wart 45 - 50 tys za 10 tys. (taki maly szczegol ze jest on "krojony") natomiast co do telefonow to zlodziejstwo sie szerzy i jest b. trudne do udowodnienia. Tak wiec porownanie troche nie na miejscu bo op nie ma na uslugach dresiarzy ktorzy wyrwa ci telefon a pozniej sprzedadza komus innemu!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    emfuz pisze: 2002-08-06 16:30
    Co do kolegi Odbyta to jesli ma on 41 lat to pewnie mozg wieku 12 przestal sie u niego rozwijac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-08-06 16:33
    elliotek: prestiz ma t68i ? oj chyba nie bo ma taka kiepska obudowe plastikowa , presiz to wiesz co to w ogole jest ? ja bym powiedzial ze to jest vertu
    0
  • Users Avatars Mini
    elliottek pisze: 2002-08-06 16:37
    emfuz: czy ty uwazasz ze na gieldach sa tylko kradzione telefony?? a po drugie bylem ostanio w sklepie noki i sie okazalo ze tam juz od jakiegos roku czy nawet ponad roku nie sprzedaja n8850!! wiec cena 1000zl jest troszku przesadzona!! troszku o 951zl! A widze ze Ty nie umiesz sie przynac do bledu, nie lubisz przegrywac, jestem cianiasem, tak przynajmniej mi sie wydaje, wnioskuje tak czytajac Twoje wypowiedzi! Aha przeczytaj sobie jeszcze raz moja wypowiedz i sie zastanow co chialem przez nia powiedziec!! A napisalem o gieldzie tylko dlatego zeby przyblizyc cene n8850! Jeszcze mam pytanie czy Ty uwazasz ze telefonu powinno sie kupowac u opow albo u oficjalnych dystrybutorow?? bo tak mi sie wydaje po Twojej wypowiedzi, a teraz pomysl ze nie kazdego stac zeby w salonie noki mogl kupic np 6310i za 1.900 jak moze ja kupic np w komisie za 1000!
    0
  • Users Avatars Mini
    elliottek pisze: 2002-08-06 16:39
    franek, moze troszku przesadzilem z prestizem w se t68i ale pomysl sobie ze to jest teraz najbardziej pozadany telefon w europie! i nie kazdy moze go miec, bo se nie wyrabia sie z jego produkcja!! wiec se t68i ma jakis prestiz!! czyz nie??
    0
  • Users Avatars Mini
    emfuz pisze: 2002-08-06 16:42
    A czy ty uwazasz ze jesli telefon byl w klasie biznesowej to moze z niej spasc bo jest za stary. Jesli 6310 to dla ciebie prestiz to sprawdz jego cene w sklepie firmowy Nokii i nie osmieszaj sie. A co twojego zdania cyt. "jestem cianiasem, tak przynajmniej mi sie wydaje" no coz jesli sam o sobie masz takie zdanie to niestety nie bede cie pocieszal.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-08-06 16:42
    elliotek : dla mnie nie ma zadnego presizu ten telefon, kiepski jest i tyle , moj cioteczny brat go ma i klnie bo mu scieraja sie klawisze
    0
  • Users Avatars Mini
    elliotek pisze: 2002-08-06 16:45
    emfuz: to TY sobie sprawdz ile kosztuje n8850 i czy go kupisz!! oczywiscie w sklepie firmowym noki!!
    0
  • Users Avatars Mini
    elliotek pisze: 2002-08-06 16:47
    Franek: spoko, ale widzisz ja znam tez ludzi ktorzy bardzo sobie chwala ten telfon. ale ok powiedz czy n8850 ma prestiz??!! jak myslisz?? i co myslisz o tej cenie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-08-06 16:51
    jezeli chcodzi o obudowe to t68 nie moze sie rownac z 8850, a co do ceny wiesz dlaczego jest taka ? boo jest duzo ludzi ktorym ten telefon nadal sie podoba i sa w stanie za niego tyle i tyle zaplacic i to takie dziwne !? nie potrzebnie sie tak tym podniecasz...
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-08-06 16:59
    Idea probuje nam udowodnic ze n8850 prestiz ma, bo przeciez byle jakiego lumpa nie stac na to zeby wywalic 1000 zl za niego wraz z aktywacja w Idei, natomiast n8210 prestizu nie ma bo ja ma co drugi smarkacz.
    0
  • Users Avatars Mini
    zenek pisze: 2002-08-06 17:16
    8850 zawsze byl przeznaczony do bajerowania firm z ktorymi operator chcial podpisac umowe. Gadka byla taka: "podpiszcie umowe na 50 aktywacji, a my w zamian damy wam za 1 zloty telefon wart 2500". Teraz juz nikt sie na tem bajer nie daje zalapac wiec trzeba sie pozbyc tego "nieco" starego modelu. Stawiam, ze dadza go zaraz do promocji typu "... z karta" za 49.
    0
  • Users Avatars Mini
    mikalu pisze: 2002-08-06 17:54
    przecież Nokia 8850 to jest zwykły złom,to się psuje bardziej niż samochody produkcji naszych wschodnich sąsiadów.Ciągłe problemy z gubieniem zasięgu,i bardzo słabym sygnałem.Tego telefonu nie chciałbym nawet gdy mi za niego dopłacali.Oprócz wyglądu nie w nim nic, co mogło by za nim przemówić w obliczu jego wad.pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    artoodetoo pisze: 2002-08-06 17:56
    czemu tak drogo za 6310 ??? bo wchodzi 6310i to ile będzie kosztowała ???
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-08-06 18:02
    no pewnie 6310i bedzie drozsza o 100 zl niezaleznie od planu taryfowego
    0
  • Users Avatars Mini
    zadyma pisze: 2002-08-06 18:38
    Dajcie spokoj z n8850, za te pieniadze mozna kupic 2 lepsze i bardziej zbajerzone telefony np. niedoscigniony wzor sl45.
    0
  • Users Avatars Mini
    elliotek pisze: 2002-08-06 18:45
    wreszcie mnie ktos poparl ktos kto wie co pisze, dzieki za kilka ostanich komentarzy:-) a rozpisywalemn sie tak o n8850 bo ja mialem ja i wiem jaka ona jest do dupy!!!!nara
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-08-06 18:55
    i znowu marudzicie za za drogo ? a kto wamm kaze to to kupowac ? nikt , po za tym elliotek mowilem ci ze cena 8850 dlatego dlaej utrzymuje sie na wysokim poziomie bo ludzie w dalszym ciagu moga dac znaczna kwote pieniedzy za ten telefon , jakby mysleli wszyscy jak ty ,to oczywiste ze kosztowalby grosze ale tak nie jest! ,wiec pogodzta sie wszyscy z tym wrescie do jasnej cholery !
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-08-06 20:08
    Przestancie sie klocic o szczegoly. Ja sie podlaczam pod opinie, ze jak na mozliwosci aparatu, to cena 999 PLN jest przesadzone. Natomiast 6310 wyglada w tej ofercie calkiem ciekawie. To tyle, a Idea pewnie musi troszke sprzedac tych nokii. Niezadowolonych z ceny 8850 (tak jak powiedzmy ja), ktorzy chcieli by ja kupic taniej (tu sie juz nie dodam, bo nie kupilbym jej nawet za 1 PLN ze wzgledu na funkcje - no chyba, zeby komus sprzedac za 800 hehe) pozostaje czekac na kolejna obnizke, ktora pewnie kiedys nastapi. Jak juz w magazynach w ogole miejsca nie bedzie. Ale chwala Idei za kolejna obnizke. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    overflowed pisze: 2002-08-06 22:11
    Mam wrazenie ze niezalezenie od pogladu na cene 8850 i tak nawet jesli bylaby za 49 plnow w promocji moze jeden z moich przedmowcow by ja kupil. Ta "dyskusja" jest taka jak aktualna cena czyli "ale o co chodzi?" pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-08-07 00:07
    8850 to telefon kupowany dla prestiżu a nie po to by miał ładne funkcje. Ot taki blichtr dla nowobogackich. Wiec- niech kosztuje...
    0
  • Users Avatars Mini
    piotrek pisze: 2002-08-07 00:38
    prosze prosze, wystarczy ze sie NOKIA przewinie w topicu newsa a juz liczba komentarzy grubo 50 przekracza :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2002-08-07 00:41
    Dlaczego Nokia 8850 nadal tyle kosztuje ??? przecież jest to naprawdę stary telefon, a np. Siemens Sl-45 jest od niego dużo lepszy i tańszy... dziwne, ale widać, że Idea pozbywa się złomu.
    0
  • Users Avatars Mini
    timeport pisze: 2002-08-07 01:06
    wreszcie nareszcie chłopaki z idei się przeztawili na nową cene : ))) mniejszą bo to co się działao wcześniej to czysta apstakcja telefon jest badziewny ale tak jak Franek juz napisął komuś się jeszcze podobał dlatego pewnie jeszcze tyle kosztował ; ))) i może przez to ta zniszka bo wszedł już do oficjalnej sprzedazy 8910 : )) za 4000pln : ))
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-08-07 02:09
    oj narzekacie, ja bym chciał aby ceny np. samochodów tak się zmieniały jak ceny telefonów. A jakoś u dealerów np Audi nie widać takich wyprzedazy :))) w 2000 roku kupiłem w Niemczech 8210 za jakieś 1800 PLN (wtedy w Polsce 2600 PLN) i każdy kto go widział przezywał jego wygląd wagę itp. Teraz każdy twierdzi że to gówno bo sieci wprowadziły go za 1 czy 49 pln (pomijam fakt wadliwosci sprzedawanych egzemplarzy) i rynek się nasycił. Tylko że gdyby operatorzy nie stosowali takich sztuczek (za które wszyscy płacą drogim abonamentem i rozmowami) to większość by oglądała ten telefon tylko na zdjęciach. a to że N8850 nie ma wszystkich dostepnych teraz bajerów (których używa się przez 2 tyg od kupienia telefonu a potem o nich zapomina) nie ma znaczeniajeżeli znajdą się niego amatorzy. Nie wszyscy kupują kradzione telefony na Wolumenie które przestają działać po miesiącu. ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-08-07 02:10
    ...A tak na marginesie stary ford mustang i tak jest drożyszy od nowego np VW Passata wieć wiek nie zawsze ma znaczenie. I mimo że nie przepadam ża NOKIĄ i nie kupił bym obecnie 8850 to nie jestem za mieszaniem segmentów i sprzedawaniem telefonu z górnej półki za Złotówkę jakiemuś gimnazjaliście któremu mamusia wykupiła najniższy abonament - tym bardziej że odbywa się to kosztem innych abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2002-08-07 02:28
    jak kogoś nie stać na 8850 to są na rynku inne telefony na jego kieszeń C25, N5110, Alcatel DB itp. Nie każdy musi mieć t68 Sl45 czy inne i po co żeby pochalić się przed kumplami z bloku. Żal mi niektórych z was - spoglądających z zazdrością na gościa który na ulicy rozmawia przez T68, a wy już zastanawiać się czy nie przypier.... mu w łep i zajeb.. telefon. Telefeon (póki co) służy do rozmawiania a tą funkcję póki co zapewniają wszystkie telefony na rynku. Nie kazdy musi jeździć jaguarem. od pewnego czasu używam 8850 i jak dotąd spełnia moje potrzeby (telekomunikacyjne).Nie obsługuje najnowszy funkcji ale po co mi one: GPRS - na razie kiepska oferta operatórów, MMS - może za rok można będzie się w to pobawić bo teraz nie ma sensu; gry- nie mam czasu na pierdoły. To już nie wiem czego niektórzy z was szukją w telefonie Akceleratora 3D i karty telewizyjnej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-08-07 02:54
    Uff, al tu dziś zadyma. Ja powiem tak: 1. niektórzy za bardzo wierzą w segmenty (biznes, low end itp.) i chcą w nie na siłę coś wciskać, bo dużo kosztuje czy cuś. 2. Bardzo wielu biznesmenom wystarczy w telefonie możliwość dzwonienia, sms i identyfikacja dzwoniącego, to najważniejsze funkcje komórki i zapewniam, że wielu ludzi którzy obracają non stop wielkimi pieniędzmi korzysta tylko z tych funkcji. 3. "prestiż" to jest właśnie jak telefon kosztuje 1000, a ma takie możliwości jak ten za 49, a my go i tak kupimy. Możecie to nazwać również "szpanem". To chyba na razie wszystko! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2002-08-07 09:08
    dysputy na temat oferty aparatow/nowinek tech w powiazaniu z cenami operatorow ciagna sie bez konca :) prosta zasada: potroj cene produktu, a umiescisz go na innej polce. 8850 jak wchodzil, nie roznil sie zbytnio od 8210, a jednak cena byla od razu o kilka progow wyzsza. to nie jest kwestia ceny wyprodukowania aparatu, bo ta jest akurat smiesznie niska w porownaniu z koncowa. nazywanie 8850 hajendem, to raczej lekka pomylka. to nie byl hajend nawet w chwili produkcji. to jest raczej gadrzet, dodatek do tytanowego zegarka, albo damskiej torebki. co do ilosci funkcji, to 5110 + vibra to wszystko z czego korzysta nadal 90 proc abonentow. dalej to juz gadzety + przesyl danych, a ceny tego ostatniego pozostaja w sferze dostepnej raczej dla biznesu. kwestie naszej (meskiej) fascynacji zabawkami zostawie na kiedy indziej. fakt, tez je kocham:] ... greetz... looc
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-08-07 09:59
    To rewelacja ze "dostępne są nowe ceny telefonów "! Nie wiedzialem, ze ceny sa dostepne!??? Co do samych telefonow, to jeszcze troche i 6310 stanie sie bardziej dostepna dla ludzi, zas co do 8850 to wstyd to komentowac!
    0
  • Users Avatars Mini
    harhacz pisze: 2002-08-07 11:26
    8850 to stary syf, a nowa 6310 i tak mi sie nie podoba i nie ma co sie nia podniecac. precz z nukiami
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-08-07 11:53
    Widzę, że dyskusja rozgorzała na dobre. Prawie wszystko zostało już powiedziane… Czy można coś jeszcze do tego dodać ? 1/ Pragnę zwrócić uwagę, że to są ceny w Idei Meritum… Czyli w Optimie dalej za 8850 obowiązuje cena 2299 netto… (not comment) 2/ Tak już to jest, że to cena określa prestiż, więc gdyby nagle biznesmeni zobaczyli, że dzieciaki biegają z tymi fonikami, to od razu porzuciliby swoje „narzędzia pracy” na rzecz jakiegoś „prestiżowego telefonu biznesowego” za, powiedzmy 3.999 netto… Co nie znaczy, że zgadzam się z tą ceną 8850. I tu podpowiedź w stronę działu marketingu Idei – zróbcie 8850 za 49 w optimie i wypuście jakiś szałowy fonik, to nic że kilka lat będący na rynku, za jakąś zawrotną cenę. Proponuję kampanię pt. „Alcatel club db – chcesz mieć prestiż ? Musisz go mieć !!!” albo „Telefon nie dla smarkaczy” Sukces gwarantowany…
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-08-07 12:57
    "Główne zalety telefonu Nokia 8850: ..., antena,..." No ja cie kręcę, super telefon, ma nawet antenę. :))))) A wszystkie inne wymienione funkcje to ma prawie każdy telefon z niższej lub średniej półki. Ale z tą anteną to mnie rozwalili.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-08-07 15:08
    Tyle tu chetnych na 8850,że nic dziwnego,że Idea nadal ją ma po tej cenie,tyle tylko,czy nadal by byli chetni na zakup jeżeli cena oscylowałaby ok.1zł.:))),kogo stać na zakup tego fona jego sprawa i śmiech mnie bierze jezeli ktoś kogo nie stać na jego zakup wypisuje tu takie bzdury,ze drogo,że stary itp.,a czy ktoś wam na siłę sprzedaje ten aparat.Jak ktoś,kto ma kieszonkowe może drwić z kogoś,kto kupuje ten model,czy Wasze wypowiedzi mają jakikolwiek sens,najcześciej kupujecie słuchawki w najniższej taryfie,a smiejecie się z tego kogo stać na zakup słuchawki rzędu kilkuset złotych(netto)jego wola i pieniadze,nawet jeżeli za cegłę wyda 2000zł.Pozdrawiam wiecznych malkontentów,którym nawet obniżki cen nie podobają się.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-08-07 18:54
    Slowko do Marasa - co to sa wedlug Ciebie bajery, ktorych uzywa sie przez 2 tygodnie? Ja na przyklad korzystam z tego, ze Era ma ryczalt na Wap over GPRS, jest to dla mnie zrodlo informacji (aktualnosci, sport - np. NBA na zywo - bez internetu raczej ciezko a dzieki GPRSowi moge miec wyniki z kazdej kwarty nawet w puszczy), zabawy (wysylanie SMSow znajomym, chociaz milo jest nie placic za nie), a przede wszystkim jest to wygoda (sprawdzic sobie poczte stojac w korku albo czekajac na kogos). Wszystko to jest dostepne po minimalnych kosztach i w ciagu kilku chwil. Zaczynalem korzystac z GPRSu na samym poczatku i uwazam, ze stal sie on duzo bardziej stabilny niz na poczatku, a w ciagu dwoch-trzech miesiecy bedzie chodzil bez zastrzerzen...
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-08-07 18:58
    ...dlatego poniewaz przyzwyczailem sie do tego, nie kupilbym nokii 8850 nawet za 1 PLN. Wiem, ze nie jest prestizem miec tani telefon, ale gdyby nokia 5110 miala GPRS (pomijajac fakt, ze rozwiazania nokii odnosnie internetu mi sie nie podobaja) i przyjazna obsluge WAPu, to chetnie bym z niej korzystal. Sorry, ze przynudzam i za takie ilosci. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Bakłażanista pisze: 2002-08-07 19:51
    jkac: z tym "przynudzaniem" to chyba nikt Ci nie ma za złe, dyskusja to dyskusja, a Twój komentarz jest jak najbardziej na miejscu. Zgadzam się: jeśli chodzi o wykorzystanie "nowych" technologii, wap over gprs w erze wymiata. Co do 5110+vibra, to gdyby dorzucić do niej 1800 mhz, to też mi styka.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-08-08 00:45
    Bakłażanista: Dzieki! Chodz przekonamy bossow w nokii, zeby wprowadzili na rynek model nazwijmy go 51-wypas czyli wlasnie tak uzbrojona 5110 - dwa systemy & GPRS. Sukces na rynku gwarantowany. Wymietlibysmy cala konkurencje... pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    hohoho pisze: 2002-08-08 02:28
    n8850 ładna zabawka dla luksusowych lasek, ładnie wygląda i nic poza tym. Ściągnąłem sobie fajną tapetkę na mojego se t68i w erze z resztą: NOKIA just sey no
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-08-10 20:35
    Nareszcie zmienijszyli i tak zdrowo przesadzoną cene Noki 8850...
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-08-10 20:36
    A i ktoś tam wyżej napisał, że był w salonie Noki i że nie mają już od roku 8850 na stanie. W takim razie jakiś kiepski był salon, który odwiedziłeś. W Wawie cały czas ją ma salon Noki w Promenadzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-08-29 20:57
    Oj boje sie, ze sie zejdzie. Poza tym i tak sie nie namierzam, bo przez najblizsze dwa lata bedzie na pewno z niesamowita cena...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-22 20:57
    Ale to tylko w meritum szkoda bo nie jeden ma na te telefony chrypke
    0
  • Users Avatars Mini
    szym563 pisze: 2016-06-13 17:17
    Bylem kiedyś w meritum i miałem telefon 6310 i nadal z niego korzystam.Firma zbankrutowała i przeniosłem się do popa i mam popa nadal.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: