Nowe funkcje internetowej bramki SMS w sieci Idea

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 69

Idea wprowadziła nowe funkcje swojej bramki internetowej SMS. Użytkownik telefonu komórkowego w sieci Idea, który otrzyma wiadomość SMS z Internetu będzie mógł na nią odpowiedzieć, a nadawca otrzyma odpowiedz w specjalnym polu na stronie bramki. Osoba korzystająca z bramki może zapisywać swoje ustawienia konfiguracyjne strony internetowej z bramką SMS.

Internetowa bramka SMS sieci Idea znajduje się pod adresem sms.idea.pl

Regulamin Internetowej Bramki SMS oraz usługi E-mail SMS Standard (Obowiązuje od 05.08.2003)

  1. PTK Centertel Sp. z o.o., operator sieci IDEA z siedzibą w Warszawie przy ul. Skierniewickiej 10a, udostępnia Internetową Bramkę SMS, zwaną w dalszej części niniejszego regulaminu Bramką SMS.

  2. Bramka SMS umożliwia wysyłanie krótkich wiadomości tekstowych SMS z serwisu internetowego www.idea.pl wyłącznie do Użytkowników sieci Idea, którzy mają aktywną usługę E-mail SMS Standard.

  3. Warunkiem wysłania wiadomości SMS z Bramki SMS jest wpisanie w oznaczone pola Bramki SMS:
    a. dowolnego wyrazu w polu Od na Bramce SMS,
    b. numeru telefonu odbiorcy wiadomości SMS,
    c. treści wiadomości SMS,
    d. tekstu zamieszczonego w elemencie graficznym umieszczonym obok odpowiedniego pola Bramki SMS.

  4. Do każdej wiadomości SMS przesłanej za pośrednictwem Bramki SMS zostanie dołączony tekst reklamowy, który znajduje się na stronie www Bramki SMS przed wysłaniem wiadomości SMS.

  5. Wysyłać wiadomości SMS za pośrednictwem Bramki SMS może każda osoba fizyczna.

  6. Wysłanie wiadomości SMS z Bramki SMS na telefon komórkowy sieci Idea, zgodnie z niniejszym regulaminem, jest bezpłatne.

  7. W celu odbierania wiadomości SMS z Bramki SMS konieczna jest aktywacja usługi E-mail SMS Standard. Aktualne opłaty za usługę E-mail SMS Standard zawarte są w obowiązującym Cenniku sieci Idea.

  8. Aktywując usługę E-mail SMS Standard poprzez wysłanie SMS o treści INTERNET pod nr 102 abonent sieci IDEA wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną.

  9. Odbiorca wiadomości przesłanej z Bramki SMS ma możliwość wysłania z telefonu komórkowego sieci Idea wiadomości SMS z odpowiedzią. Opłaty za wysyłanie wiadomości SMS zawarte są w obowiązującym cenniku sieci Idea. Odpowiedź ta pojawia się Nadawcy wiadomości na stronie www Bramki SMS na stacji roboczej, z której SMS został wysłany. Odpowiedź zwrotna pojawia się na stronie www Bramki SMS w przypadku gdy:
    a. nie minęło więcej niż 10 minut od chwili wysłania ostatniej wiadomości SMS z Bramki SMS przez danego Nadawcę, do chwili otrzymania odpowiedzi, oraz,
    b. Nadawca nie zamknął przeglądarki internetowej poprzez wciśnięcie przycisku "Zamknij" lub nie wcisnął przycisku "Usuń skrzynkę" na stronie www Bramki SMS. W przeciwnym wypadku, odpowiedź nie zostanie doręczona do osoby inicjującej rozmowę na Bramce SMS.

  10. W przypadku gdy został spełniony pkt 9a, a Nadawca przed zamknięciem przeglądarki internetowej wcisnął przycisk "Zachowaj skrzynkę", odpowiedź może zostać wyświetlona osobie trzeciej na stronie www Bramki SMS na stacji roboczej, z której został wysłany SMS inicjujący rozmowę.

  11. Bramka SMS jest udostępniona wyłącznie do komunikacji prywatnej. Bramki SMS nie można wykorzystywać w celach komercyjnych. Wiadomości SMS nie mogą zawierać tekstów naruszających przepisy prawa, dobre obyczaje, lub prawa osób trzecich.

  12. PTK Centertel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do blokowania możliwości wysyłania wiadomości SMS z Bramki SMS Użytkownikom naruszającym postanowienia niniejszego regulaminu.

  13. PTK Centertel Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści wiadomości wysłanych za pośrednictwem Bramki SMS. Całkowitą odpowiedzialność za treść wysyłanej wiadomości SMS ponosi Nadawca wiadomości.

  14. PTK Centertel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do ustalenia dziennego limitu odebranych wiadomości z Bramki SMS przez Użytkownika sieci Idea.

  15. PTK Centertel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do ustalenia dziennego limitu wszystkich wysłanych wiadomości z Bramki SMS.

  16. Informacje szczegółowe dotyczące funkcji Bramki SMS oraz usługi E-mail SMS Standard dostępne są w serwisie www.idea.pl.

  17. PTK Centertel Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu Bramki SMS w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania na stronie www Bramki SMS PTK Centertel Sp. z o.o.

Opinie:

Opinie archiwalne (69):

Komentuj

Komentarze / 69

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    hehe pisze: 2003-08-05 13:10
    Przeczytajcie sobie to!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! \"Bramka umożliwia wysłanie tylko 10 SMS-ów na dobę do jednego użytkownika Usługi E-mail SMS Standard ale każdy SMS wysłany przez niego do Bramki zwiększa tę liczbę o 1\" hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    ocean77 pisze: 2003-08-05 12:46
    super,super
    0
  • Users Avatars Mini
    smichal pisze: 2003-08-05 12:48
    czyli tak jak to jest teraz w mBox
    0
  • Users Avatars Mini
    WB4 pisze: 2003-08-05 13:13
    I wszystko za darmo! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-05 13:14
    skomplikowane to odbieranie odpowiedzi, ale cóż... ważne że coś nowego jest :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-05 13:15
    Przyznam ze niektore puynkty sa dziwnie sformułowane...Ale mozna wreszcie odpowiadac bezposredniop na bramke. Choc i tak czesciej korzystam z miasta plusa... :D
    0
  • Users Avatars Mini
    DyGi pisze: 2003-08-05 13:21
    heh, ale co z gg i tlenem ? :) dziala wam ?
    0
  • Users Avatars Mini
    antyjudea pisze: 2003-08-05 13:26
    ale kicha! bramce judei daleko nawet do podstawowej w erze. a na dodatek ja musze korzystać z neostrady....
    0
  • Users Avatars Mini
    antyjudea pisze: 2003-08-05 13:27
    dodam tylko, ze telepies dokleja jakies wiadomosc typu : masz 10 minut aby odpowiedziec!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-05 13:28
    Już zadawałem to pytanie chyba z pięć razy - teraz jest kolejna okazja. Zna ktoś jakiś dobry prosty program do wysyania esemesów z komputera przez komórkę? Ważne, żeby obsługiwał wszelkie metody połączenia telefonu z komputerem i żeby miał własną bazę numerów. Może być freware, shareware, lub komercyjny nawet, byle bez przesady.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-05 13:29
    antyjudea - czyżby nadal (likwidowana ponoć po wprowadzeniu wersji komercyjnej :-)) publiczna bramka Plusa nadal była najlepszą ofertą na rynku?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2003-08-05 13:32
    ***hehe gdzie to jest niby napisane? Doklejanie tekstow siux. Ciekawe kto bedzie z tego korzystal i czekal na stronie,czy ktos mu odpowie czy nie,skoro ta osoba moze odpowiedziec na komore,bo raczej i tak kazdy ma,a poza tym po cholere bede odpowiadal,jak nie wiem,czy ta osoba bedzie czekac na odpowiedz.Lepiej by zrobili to opcjonalnie.Zaznaczasz "chce odp.na strone" i wtedy jest doklejona tresc "odpowiedz na strone" i juz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-05 13:43
    Myślę wlo, że jest to głos wołającego na puszczy..takeigo programu chyba jeszcze nie ma, w każdym razie nie na Nokię. Tylko Siemensy od 45 w górę mają tę możliwość.
    0
  • Users Avatars Mini
    antyjudea pisze: 2003-08-05 13:45
    bramka + ma straszne limity. wole wysyłąć z www.1rstwap.com. A moze ma ktos inny adres bramki sms?
    0
  • Users Avatars Mini
    danonek pisze: 2003-08-05 13:46
    Mam nadzieje ze ten system bedzie bardziej "sprawny" niz komercyjna usluga m-box.
    0
  • Users Avatars Mini
    antyjudea pisze: 2003-08-05 13:47
    Pala - jak spróbujesz wysłąc mesa z bramki judei to zobaczysz gdzie to jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-05 13:49
    Powtarzam: najlepszą bramką jest ta z miasta +, ale trzeba miec telefon w + albo brata który ma i udostępnia hasło :)
    0
  • Users Avatars Mini
    laura pisze: 2003-08-05 13:54
    Pala-- zgadzam się. Skoro odpowiadając i tak płacisz normalnie za smsa to kiego wała wysyłać go na stronę jak nie wiadomo czy ta osoba odbierze. Można nie zdążyć w 10 minut, ta osoba mogła zamknąć okno choćby niechcący itd. i kasa przepadła. Lepiej normalnie odpowiedzieć na komórkę. Ew. na maila bo wiadomo że ze skrzynki nie ucieknie. Możecie mi powiedzieć o co chodzi w pktcie 10?!
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-08-05 13:59
    czyli judea sciaga rozwiazania z ery, coz trzeba gonic najlepszych
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2003-08-05 14:01
    Era-sknera sciągneła pomysł od Plusa-zdzierusa ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-08-05 14:03
    wlo- jakbyś już coś takiego wypatrzył to daj mi znać - też bym chętnie z takiego programu skorzystał - w Erze przepadają mi smsy a te z bramki są wyjątkowo upierdliwe i krótkie (mam na myśli tę bramkę podstawową)
    0
  • Users Avatars Mini
    laura pisze: 2003-08-05 14:21
    Sorry ale do dupy ta bramka. Od dłuższej chwili próbuje wysłać smsa i co? Nie pokazuje sie tekst na obrazku tylko napis: przeładuj stronę. Przeładowuję już ósmy raz, wciąż dookoła przez główną stronę idei. Mam dość. W dodatku kliknęłam "..oznacza akceptację r e g u l a m i n u Bramki sms" żeby poczytać tenże i niestety otwiera sie " The page cannot be found" :) Oj Ideo, jak zwykle niedoróba i olewka.
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris_ pisze: 2003-08-05 14:24
    @anyjudea cicho siedz z ta bramka, bo ona tez cos zaczyna szwankowac:( zeby nie skonczylo sie tak jak z A1.net czy T-SMS ....;((((
    0
  • Users Avatars Mini
    laura pisze: 2003-08-05 14:37
    Porażka!! W końcu udało mi się wysłać smsa, pocieli go na 4 jako LONG i napisali ze limit znaków wyczerpany! Ale do każdego mojego zdania było doczepione: "teraz możesz odpowiedzieć na tego smsa w ciągu 10 minut!", "Masz 10 minut, odpowiedz mi na strone www" itd 4 razy! Koleżanka odpowiedziała mi w końcu (zresztą na komórkę;) pytając czemu ją tak usilnie namawiam do odpowiedzi i ze ona nie jest nienormalna i jak raz jej powiedzieć to zrozumie;) Najgorsze ze jesli NIE CHCESZ zeby ktos ci odpowiadal na strone to wlasciwie musisz go uprzedzic i poswiecic na to calego smsa! Koszmar.
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-05 14:38
    Laura u mnie chodzi bez zarzutu.Problem tylko, że np. z gg smsy nie idą a takie wysyłanie z oficjalnej bramki to troche strata czasu.Ale to i tak lepsz niż w Erze, gdzie trzeba sie motać z hasłami aby wysłać raptem jednego smsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2003-08-05 14:38
    laura - masz szczęście, że udało Ci się wejść na stronę główną Idei! Ja właśnie próbuję i cały czas wyskakuje mi napis, że przepraszają ale poziom ruchu na ich serwerach nie pozwala chwilowo na obsłużenie kolejnych użytkowników... :))) A poza tym to ja korzystam z bramki Ery i jestem bardzo zadowolony!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-08-05 14:46
    laura, a czego sie spodziewasz to przeciez idea, najpierw im serwis kiepsko dzialal teraz bramka nie nadaza, ale przeciez wszyscy jestesmy do tego przyzwyczajeni ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebekoo pisze: 2003-08-05 15:51
    tak czy inaczej jest jakaś nowość z której i tak nie skorzystam wole wysyłać z fonu niż WŁANCZAĆ kompa, logować sie na stronie i wysyłac dopiero. I to jeszcze idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-08-05 16:37
    Kamil chyba se zartujes zbramka ery dobra buhahah na dodatek platna i zeby do niej dotrzec to pol godziny trzeba stracic i te chalsa wrr... a co do tej nowinki hmm nieiwem kto bedzie chciao to bedzie kozystal a kto nie to nie moim zdanieniem najlepsza jest bramka plusa puk jeszcze bedzie bezplata ciekawe jak dlugo a pozniej pozostanie nam tylko Idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-08-05 17:47
    nawet jak bramka + stanie sie platna to zawsze zostanie mozliwosc wysylania sms na + przez e-mail +4860xxxxxxx@text.plusgsm.pl - powrocilem ostatnio do tej formy sms-owania i dziala ;-) w dodatku bez ograniczen.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-08-05 17:47
    nawet jak bramka + stanie sie platna to zawsze zostanie mozliwosc wysylania sms na + przez e-mail +4860xxxxxxx@text.plusgsm.pl - powrocilem ostatnio do tej formy sms-owania i dziala ;-) w dodatku bez ograniczen.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2003-08-05 17:49
    przepraszam za dubla ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    antyjueda pisze: 2003-08-05 18:35
    Tyski bos chyba napiłeś się sikacza z Tych. judea ch........
    0
  • Users Avatars Mini
    kowal pisze: 2003-08-05 18:38
    Tyski - bedziesz Boss jak sie nauczysz po polsku. A "puki" co to musisz wpisywac te "chasla" i nie dziwie sie ze zajmuje ci to pol godziny ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-08-05 18:43
    Kowal sluchaj kolego chyba nie wziołes pod uwage takieju opcji ze ktos moze mic dysgrafie wiec pomysl najpierw a pozniej pisz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-08-05 18:45
    ojj antyjudea smiac mi sie chce ale co tam kazdy ma prawo do swojego zdania:P Tylko niektorym brakuje obiektywizmu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-08-05 18:46
    Dmin no masz racje tylko ja sie troche wkur.. bo posłąłem kiedys sms-a wpisalem haslo i wysyalo sie ale drogi raz juz sie niedalo poslac wiec niewiem dlaczego i juz nieprobowałem trzymaj Sie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-08-05 18:51
    Ale szczeze mowiac Dmin troche mnie wkurza ten podpis do kazdego sms-a ze mozesz odpowiedzc w Ciagu 10 minut .
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-05 18:52
    Gonzales - nie chodzi mi o midlet JAVA ale o zwykły program na PC - PC Suite to ma, Logo Manager to ma... Problem, że przy każdym uruchomieniu oba te programy wczytują książkę telefoniczną. Przy objętości mojej trwa to wieki. Oxygen też ma fajny program do zarządzania esemesami, nawet z własną książką, jednak jakiś niedorobiony jest - ma problemy z łączeniem się z telefonem.
    0
  • Users Avatars Mini
    luke pisze: 2003-08-05 18:57
    Niech Idea wsadzi sobie tę bramkę i odblokuje SMS-y wysyłane z 1rstwap.com (od kilku dni nie działa na Ideę)!!! Tam też odbiorca może odpowiedzieć na SMS-a, od razu na telefon i nie ma ograniczeń czasowych, nie to co ta badziewna bramka Idei!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-05 19:16
    klops - są limity, są, tylko duże - aż tak, że nie zauważasz :-) jogi - nie chodzi mi o program do obsługi bramek esemesowych tylko o program do wysyłania esemesów z komórki.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-05 19:22
    bodopl - na razie daję sobie co prawda radę z Palmem (używam funSMS - shareware, 19$ lifetime, wart tej ceny), ale przydałoby mi się coś na PC jeszcze.
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2003-08-05 19:37
    *wlo* od upalu mam problemy z czytaniem prostego tekstu :)...ale polecam mimo wszystko Oxygen-a ale w wersji 2 i wyzej - pracuje bezproblemowo przynajmniej z N6310i
    0
  • Users Avatars Mini
    ST-7 pisze: 2003-08-05 20:21
    Najbardziej klawa bramka sms ze wszystkich operatorów. Reszta niech się chowa. Nie mozna powiedzieć , faktycznie z poprzednią bramką Ideai bywało różnie , TĄ KUPUJE W KAŻDYM CALU..... !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2003-08-05 20:31
    wlo:lakarstwem na twoje problemy jest TDK MOBILE
    0
  • Users Avatars Mini
    sepa pisze: 2003-08-05 21:50
    Miasto Plusa 1rstwap tx3.com sweg czasu:textus.ie
    0
  • Users Avatars Mini
    waszkins pisze: 2003-08-05 22:02
    idiotyczne haslo - "odpowiedz na tego sms w ciagu 10 min" i inne takie swiadcza dobitnie o inteligencji odpowiedzialnych osob za ten projekt.. gdy dostalem pierwszy raz takiego smsa myslalem ze to znajomej sie spieszylo bym jej odpowiedzial. okazalo sie jednak ze spieszylo sie operatorowi by odzyskac pieniadze ktore wylozyl na smsy z internetu. IDEA - CIAGLE NOWE POMYSLY - jakze idiotyczne!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2003-08-05 22:32
    Czy Wam także nie działa 1rswap na Ideę?? Bo ta bramka Idei jest na prawdę paskudna. Chyba będę korzystał z płatnej bramki Ery przy wysyłaniu SMSów na IDEĘ - jeśli mi 1rstWap nie zadziała.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2003-08-05 22:39
    Dodam tylko, że do wysyłania SMSów z internetu jest najlepsza taka bramka, która wysyła SMSy szybko, nie dokleja reklam i jako nr nadawcy podaje mój nr telefonu. Takie funkcje spełnia 1rstwap. Nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba!! Tak więc wszelkie "nowe funkcje" - to bzdury i utrudnienia!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-05 22:43
    jogi - dzięki, ale to za duży program - archiwa z mojej 6310i robię nokiowym PC Suite - sprawdza się wystarczająco. Sprawdzałem też Oxygen SMS Manager - byłby super gdyby poprawnie obsługiwał nowsze telefony przez podczerwień i bluetooth. Chyba dali sobie spokój z tym programem odkąd jest Oxygen II, a szkoda. kwiatas - no to świetnie, ale gdybyś przybliżył nieco gdzie tego szukać... dźwięczny byłbym ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    luke pisze: 2003-08-05 22:44
    Szy może mi powiesz jak z 1rstwapa wysyłasz SMS-y na Ideę, bo mnie to jakoś ostatnio nie wychodzi;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2003-08-06 04:12
    luke: Wysyłałem z 1rstwapa SMSy na Ideę - teraz nie chcą się wysłać. Dlatego pytam. A ta nowa bramka Idei - to na prawdę popelina - tym bardziej, że w SMSie się mieści tylko _89_ _znaków_ . To są kpiny z użytkowników!
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2003-08-06 04:24
    SMS na IDEĘ to 89 znakóe (jeśli nie używamy podpisu)... Bramka podstawowa Era to SMS o długości 125 znaków. Bramka Omxnix - SMS - 160 znaków (lub kilka/kilkanaście SMSów) - i nie ma przymus posiadania telefonu w Erze. Bramka Plus GSM - 160 znaków (i kilka SMSów.). Tak więc IDEA sux... mnie tam rybka, bo nie mam telefonu w Idei, ale Ci, co mają - teraz będą dużo-dużo mniej SMSów odbierać!!
    0
  • Users Avatars Mini
    scp pisze: 2003-08-06 04:28
    Mozliwosc odpowiedzi na SMSa OK,ale dolaczanie durnego tekstu na koncu kazdej wiadomosci to wielki shit!
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2003-08-06 09:56
    wlo:usun spacje a nastepnym razem wystarczylo wspisac w google tytul - troche wysilku:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tadzio pisze: 2003-08-06 12:16
    Kurcze,nie mozna juz wysylac z Gadu-Gadu smsow na Idee? jedynie moj Plusik dziala..I kto w tym wzgledzie jest najlepszy oczywiscie moj Plusik.!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    woj pisze: 2003-08-06 12:20
    Co to za atrakcja, że można odpowiedzieć na takiego sms'a, jeżeli trzeba to zrobić w ciągu 10 minut???? Bramka Ery umożliwia odpowiadanie na sms do skrzynki e-mail (którą, nie oszukujmy się, ma w tej chwili praktycznie każdy)! Ale co ważniejsze, można odpowiedzieć nie tylko w ciągu 10 minut i nie tylko do komputera, z którego został wysłany sms!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-06 12:52
    Off topic... właśnie rozmawiałem z kolegą. Podobnie jak ja dwa tygodnie temu, miał wczoraj telefon od konsultanta Meritum z ofertą - też ma firmę. Ponieważ niedawno (w grudniu, więc jest związany umową) zmienił operatora na Erę, powiedział, że nic z tego, bo ma zobowiązania, pani mu odpowiedziała, że wszelkie zobowiązania wobec dotychczasowego operatora biorą na siebie!!! Oczywiście wszelkie bonusy związane ze zmianą operatora dostałby bez problemu (jakiś obniżony abonament chyba). No ludzie... Jeśli to nazywamy zdrową konkurencją to dziękuję bardzo za taką konkurencję.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-08-06 13:49
    ciekawy i troche innowacyjny pomysl, ale ja jak wysylam sms do znajomych do Plusa to E-mail-SMS.Wlo to lane rachunki musial placic twoj znajmy ze Ideii by sie cos takiego oplacalo.pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-08-06 14:07
    wlo***: no wiesz... zależy, jak na to spojrzeć. Faktycznie, to już chyba nie jest zdrowa konkurencja, ale z drugiej strony kto Idei zabroni takich praktyk? IMHO tego rodzaju działania z pktu widzenia formalno-prawnego są dozwolone, tzn. nie "podpadają" chyba pod czyn nieuczciwej konkurencji ani praktykę monopolistyczną... Musiałbym w Lex'ie sprawdzić w ustawach o ochronie konkurencji i konsumentów oraz o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Tak czy inaczej, pewnie nie jest to coś "oficjalnego", o czym dowiesz się dzwoniąc do BOK'u Idei, czy nawet na infolinię Meritum. Założę się, że kolega ma ileś tam aktywnych kart SIM i generuje spore koszty, bo w przeciwnym razie Idei taki biznes zwyczajnie by się nie opłacał... A tak swoją drogą, ja i tak bym nie zmienił swojego Plusika na Ideę, nawet gdyby zaproponowano mi niższe stawki za połączenia, gdyż bogactwem i poziomem usług jeszcze długo "Idealna" sieć nie przebije Plusa. Dobrze mówię, wlo ? Pzdr. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2003-08-06 14:11
    wlo:(dalej offtopic) nie podcina sie galezi na ktorej sie siedzi no chyba ze... kolega generuje duzy ruch w sieci (ciekawi mnie ile jesli wiesz)Jesli by przejeli moje zobowiazania to ... i tak bym nie poszedl do Ideii (jestem uprzedzony) i nie zmienie zdania !!! Pewnie pamietasz nasze rozmowy na temat Plusa i Ery poszedlem do Ery bedec w Plusie kilka lat i daje zarabiac teraz PTC. Ocenaiajac moj ruch po paru miesiacach powiem szczerze nie zaluje, nawet teraz gdy Plus bylysnal nowymi taryfami sadze ze cala polityka w/w firmy wiarze sie z jednym - przygotowaniem do sprzedarzy np. Voodoafone.(ale to temat na inny offtopic) Wracajac do konkurencji uczciwej lub mniej - niech sie bija a my zwykli zjadacze chleba powinnismy na tym skorzystac. BTw ciekawe dlaczego do mnie jeszcze nikt nie zadzwonil och jak ja czekam na taki telefon:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-08-06 14:44
    Właśnie nie - ma cztery aktywacje (3 w Erze i 1 w Plusie) rachunki niższe od moich. Śerdnio 120 na numer. Nie dużo więc. Namówić się nie dał - w jego mieście Idea ma delikatnie mówiąc kiepski sygnał. Właśnie uciekł w zeszłym roku z Idei z tego powodu. Już nawet myślałem, że takie warunki dają właśnie żeby zwiększyć zagęszczenie komórek w tamtym rejonie? W sumie panienka, która wcześniej do mnie dzwoniła przedstawiła mi warunki cenowe usług i na tym jej przerwałem a chciała powiedzieć jeszcze i warunkach przejścia od innego operatora... Teraz żałuję, że jeszcze 5 minut jej nie poświęciłem. Miałbym ciekawy materiał :-) Chcesz numer do tej konsultantki Meritum? Z Białegostoku podobno jest - dzwoniła z kierunkowego 85 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2003-08-06 15:05
    wlo:(offtopic)a nie wiesz czy ladna ta konsultantka ?:)bo tylko w takim przypadku przydal by mi sie jej numer. Co ciekawe jesli chodzi o zasieg to Idea wyprzedzila Plusa i dziwi mnie to ze sa problemy (pewnie zalezne od regionu). choc z drugiej strony to plus wzial sie do odrabiania strat(zasieg) i duzo teraz stawia. Co do wysokosci rachunkow to jestem bardzo zdziwiony bo ostatnie kilka generuje w wysokosci ok 700zl/miesciac niestety przy jednej aktywacji. Ciekawi mnie czy to byla konsultatnka z IDEII czy tez moze jakis dealer pomyslal o tym zeby cos "zrobic" i przyciagnac do siebie paru klinetow. Jakos nie moge z to uwierzyc ze chcieli by przejac naleznosci kogos z innej siec bo to sa calkiem nie male koszty przy 24 miesciecznych cyrografach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-08-06 15:48
    Co do konsultantki - ja myślę, że ładna, ponieważ to można wyczuć przez telefon - przynajmniej według teorii (oraz wyników badań) co poniektórych psychologów i socjologów. Natomiast co do numeru kierunkowego 085 - myślę, że tam powstało jakieś telecentrum - z uwagi na niższe koszty funkcjonowania firmy (aniżeli - przykładowo - w Warszawie). Co do nieuczciwych działań (odnośnie pokrycia kosztów zmiany operatora) - ja myślę, że jest to legalne, ale bardzo nieetyczne. Upowszechnione byłoby w stanie popsuć wizerunek tej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2003-08-07 12:21
    oj macie problemy z ta konsultantka...normalna napewno byla jak kobieta,dlugie wlosy i cycki ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    berr pisze: 2003-08-07 14:46
    No tak konsultantki konsultantkami a sms z idei jest teraz strasznie chudziutki, bo prawie połowę zajmuje to info o dpowiedzi. No doprawdy debilne.
    0
  • Users Avatars Mini
    bupalus pisze: 2003-08-08 16:15
    st na ere nadal działa .Moze GG tez zacznie działać?
    0
  • Users Avatars Mini
    sara pisze: 2004-09-13 17:55
    czy strona z ktorej w lipcu wysylalam darmowe sms na heyah jeszcze ustnieje bo nie moje jej znalesc.prosze o kontakt
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-04-02 03:37
    Te teksty reklamowe zajmuja chyba juz wiecej miejsca niz sam SMS.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: