W połowie lipca wystartowały kampanie reklamowe telefonów komórkowych Siemens SL55 oraz M55. Działania reklamowe potrwają do końca sierpnia. Adaptacją reklam zajęła się agencja reklamowa McCann-Erickson Polska, za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Group.
SL55 oraz M55 to telefony skierowane są do dwóch różnych segmentów rynkowych, co przekłada się na przygotowane kreacje oraz media plany. Kampania SL55 podkreśla elegancję tego modelu, jego zaawansowane funkcje oraz niezwykle małe wymiary telefonu. "Gdy atrakcyjny wygląd idzie w parze z niezwykłymi możliwościami, wybór jest oczywisty..." - przekonuje stwierdzenie umieszczone na ulotce promocyjnej.
Kampania, której hasło przewodnie brzmi "Przedmiot pożądania" ma trafić do odbiorców o wyższym statusie majątkowym i społecznym. do klientów, którzy cenią innowacyjność i elegancję. W grupie docelowej znaleźli się m.in. styliści, fotograficy, projektanci mody, dyrektorzy kreatywnymi, architekci oraz inni przedstawiciele wolnych zawodów. Reklamy modelu SL55 Siemensa pojawią się m.in. w telewizji (TVP, TVN, TVN24), prasie kobiecej (Twój Styl, Gala, Wysokie Obcasy (GW), Viva, Twój Styl, Elle, Marie Claire, Glamour, Dom & Wnętrze), prasie dla mężczyzn oraz głównych magazynach (Wprost, Duży Format, Polityka, Playboy, National Geographic), a także w prasie branżowej (Twoja Komórka, Mobile Internet).
M55 to telefon dla młodszego odbiorcy, ceniącego życie towarzyskie, muzykę, sport oraz zaawansowaną technologię. Kampania ma trafić do konsumentów aktywnie spędzających czas, którzy "żyją w autentyczny sposób", lubią mocne wrażenia i ekscytujące, nawet ekstremalne przeżycia. Motywem przewodnim kampanii M55 jest sylwetka skorpiona pojawiająca się we wszystkich reklamach. Skorpion ma kojarzyć się ze stylowym designem telefonu M55. Plany mediowe uwzględniają m.in. outdoor (citylighty na przystankach i reklamy na autobusach komunikacji miejskiej), prasę (Dos Dedos, Fluid, Laif, Ślizg, Aktivist, City Magazine, Newsweek, CKM, Film), media branżowe (Chip) oraz Internet (wybrane serwisy odwiedzane przez młodych ludzi).
"Kampania naszych nowych telefonów komórkowych dobrze wpisuje się w atmosferę gorącego lata. Odpowiada ona wyjątkowemu wyglądowi oraz zaawansowanym funkcjom SL55 oraz M55" - powiedziała Kinga Kozicka, dyrektor marketingu ICM D Siemens Sp. z o. o