Deutsche Telekom ma nowe logo - to nadal litera T

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Deutsche Telekom ujednolica globalny branding i obiera kurs na przyszłość

Deutsche Telekom ujednolica globalny branding. DT wprowadza nowe logo Grupy, koncentrując uwagę wokół samego „T”.

 

W ramach strategii jednej marki Deutsche Telekom będzie używać nowego logo Grupy docelowo we wszystkich spółkach działających pod brandem „T” w różnych krajach. W formie 1-T-1 (cyfra-T-cyfra) logo stanowi podstawę przejrzystej architektury marki, a samo „T” staje się bardziej kompaktowe. Aby uzyskać ten efekt, firma zoptymalizowała krzywizny i wzmocniła górę, środek oraz dół logotypu.

 

Nowe logo zaznacza aktualny kierunek pozycjonowania marki, stanowiąc zarazem symbol cyfrowego optymizmu. Przyjęty przez Deutsche Telekom cel został ujęty w haśle „Nie zatrzymamy się, dopóki wszyscy nie będą połączeni” („We won't stop until everyone is connected”).

 

Magenta, czyli barwa marki, pozostanie wyróżnikiem dla jej klientów.

 

Po raz pierwszy Deutsche Telekom wykorzysta nowe logo podczas Mobile World Congress, który odbędzie się w dniach 28 lutego – 3 marca w Barcelonie.

 

Zmiana zostanie sfinalizowana we wszystkich krajach w ciągu najbliższych dwóch, trzech lat.

 

W pierwszej kolejności firma wprowadzi zmiany w kanałach cyfrowych, w obrębie kampanii komunikacyjnych oraz sponsoringu. Następnym etapem będą modyfikacje w fizycznej przestrzeni, uwzględniającej budynki i sklepy.

 

Strategiczne fundamenty nowej prezentacji marki zostały opracowane przez Group Brand Management w Deutsche Telekom. Ich wdrożenie obejmuje wszystkie istotne obszary w Grupie i zostało zaplanowane we współpracy z MetaDesign z Dusseldorfu.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: