Nowe Meritum - materiały operatora PTK Centertel

Newsy
Opinie: 25

Od dnia 2 lipca 2001 w ramach sieci Idea dostępna jest nowa oferta Meritum. 
Z dniem 30 lipca 2001 oferta będzie dostępna we wszystkich punktach sprzedaży bezpośredniej i pośredniej (Salony Firmowe PTK Centertel i Salony Autoryzowanych Przedstawicieli). 
Od 2 lipca zostają uruchomione nowe dodatkowe numery specjalnie dedykowane potencjalnym nowym Klientom oraz nowym Abonentom oferty Meritum:
Informacja Handlowa Meritum - 0801 100 501 (dostępny z sieci stacjonarnych)
Biuro Obsługi Klienta - *525 lub 502 000 525.
Poniżej zamieszczamy:

  • Podstawowe informacje o nowej ofercie Meritum, 

  • Cennik usług i połączeń, 

  • Opisy wybranych nowych usług dostępnych w ramach nowej oferty, 

  • Pytania i odpowiedzi do nowej oferty, 

Podstawowe informacje o nowej ofercie Meritum.


Meritum to marka telefonii komórkowej przeznaczona specjalnie dla biznesu. Jej istotą jest idealne dopasowanie do potrzeb każdej firmy. Użytkownik może w dowolny sposób dobrać zestaw usług do swoich indywidualnych wymagań, ponieważ Meritum to pierwszy, stale rozwijający się, zintegrowany system komunikacji o charakterze modułowym. Możliwość nieskrępowanego kształtowania profilu Meritum czyni je idealnym narzędziem pracy każdego człowieka biznesu. 
Przedstawiamy najważniejsze korzyści, które można osiągnąć, dzięki bogatej ofercie usług Meritum.
Bez względu na to, z ilu telefonów korzysta Twoja firma, możesz spośród sześciu planów taryfowych Meritum wybrać ten, który najlepiej odpowiada Twojemu profilowi. Każdy z nich zawiera odpowiedni pakiet bezpłatnych minut połączeń w ramach abonamentu. Opłaty naliczane są co 30 sekund, co wpływa znacząco na obniżenie kosztów użytkowania telefonów komórkowych w firmie.

  • Chcesz zapewnić sobie swobodę działania?
    Wybierz Meritum 20 lub Meritum 50
    Niski abonament w tych planach taryfowych obejmuje odpowiednio 20 lub 50 bezpłatnych minut połączeń i gwarantuje korzystanie z podstawowych usług dodanych. To idealne rozwiązanie dla tych, którzy telefonu używają głównie do przyjmowania rozmów.

  • Twoja praca to częste spotkania i wyjazdy? Potrzebujesz pewności, 
    że decyzje podejmowane przez Ciebie w terenie oparte są na aktualnych informacjach?
    Wybierz Meritum 100, Meritum 150 lub Meritum 200
    Zagwarantujesz sobie odpowiednio 100, 150 lub 200 bezpłatnych minut połączeń w ramach abonamentu, w zależności od Twoich potrzeb. 
    To propozycja dla ludzi, którzy cenią sobie swobodę prowadzenia 
    rozmów, komfort i wygodę korzystania z telefonu komórkowego.

  • Jesteś w ciągłym ruchu? Nie masz wątpliwości, że bezpieczny stały kontakt z firmą to podstawa właściwych decyzji i powodzenia w interesach?
    Dla ciebie stworzyliśmy Meritum 250
    Korzystaj ze swojego telefonu bez ograniczeń i miej poczucie komfortu, że gdy przekroczysz pulę 250 przysługujących Ci bezpłatnych minut połączeń, będziesz korzystał z najniższej stawki za minutę rozmowy. Meritum 250 to oferta stworzona dla ludzi sukcesu, którzy pokonują wszelkie bariery stojące na drodze do celu.
    Dzięki możliwości wyboru wielu usług dodanych, stworzonych specjalnie z myślą o Klientach biznesowych, nowa oferta Meritum w pełni dopasowuje się do indywidualnych potrzeb i wymagań nawet najbardziej wymagających użytkowników telefonii komórkowej.

  • Pakiety Info Meritum
    Wygodna forma kontroli wykorzystania pakietu bezpłatnych minut dzięki informacji głosowej lub SMS-owej.

  • Usługa Optymalna
    W zakresie planów taryfowych: Meritum 150, Meritum 200 i Meritum 250 usługa Optymalna dostosowuje najkorzystniejsze, najtańsze dla Abonenta, rozliczenie połączeń i abonamentu w ramach automatycznie wybieranego planu taryfowego.

  • Trzy specjalne Biznes Grupy
    Atrakcyjne warunki tworzenia Biznes Grupy już od 6 aktywnych 
    telefonów na jednym koncie abonenckim, pozwalają obniżyć koszty połączeń w ramach numerów należących do tej grupy nawet o ponad 80%. Naliczanie opłaty w przypadku połączeń w ramach Biznes Grupy następuje co 15 sekund i gwarantuje najniższą stawkę za połączenie już od 24 groszy.

  • Rozdzielny billing
    Usługa ta daje możliwość opcjonalnej kontroli wykonywanych połączeń, co umożliwia proste rozliczanie pracowników z rozmów prywatnych.

  • E-billing
    Połączenie nowoczesnej aplikacji zawartej na CD-romie i systemu przesyłania rachunku przez pocztę elektroniczną pozwala na dogodniejsze zarządzanie rozmowami w firmie. Analizując zestawienia połączeń można korzystniej i efektywniej dobrać zestaw usług i planów taryfowych oraz monitorować połączenia wykonywane przez pracowników, aby pełniej dopasować infrastrukturę telekomunikacyjną firmy do jej potrzeb i wymagań.

  • Pakiety SMS
    Możliwość korzystania ze 100, 250 lub 500 tańszych SMS-ów przeznaczonych dla jednego telefonu. Cena pojedynczego SMS-a w Pakiecie już od 15 groszy.

  • Korporacyjne Pakiety SMS
    To 1000, 5000 lub 10000 wspólnych SMS-ów dla wszystkich telefonów na koncie abonenckim z rozbudowanym systemem kontroli ich  wykorzystania. Idealne rozwiązanie dla firm, które traktują SMS jako główne narzędzie wymiany informacji. W ramach Pakietów, cena pojedynczego SMS-a już od 9 groszy netto.

  • Korporacyjne Pakiety Głosowe
    Wybierając tę usługę możesz stworzyć wspólną pulę bezpłatnych minut połączeń dla wszystkich telefonów na Twoim koncie abonenckim. Oferujemy 5000, 10000 lub 25000 minut w jednym Pakiecie. Dzięki rozbudowanemu systemowi informacji usługa pozwala funkcjonalnie kontrolować stopień wykorzystania Pakietu. Opłata za minutę połączenia w ramach Pakietów już od 45 groszy netto.

  • Atrakcyjne Rabaty
    przysługujące Klientom Meritum z tytułu:
    - liczby telefonów na koncie abonenckim
    - wysokości generowanych rachunków
    - stażu w nowej ofercie Meritum
    to kolejne narzędzie obniżające koszty korzystania z usług w sieci Idea.
    Specjalne usługi dodane, stworzone wyłącznie w celu "hurtowej" wymiany informacji między firmą a klientami, kontrahentami i współpracownikami

  • Infolinia Bezpłatna
    Koszt rozmowy w tej usłudze ponosi strona odbierająca połączenie. Usługa działa analogicznie do oferowanej przez TPSA Linii Bezpłatnej 0-800

  • Infolinia Ulgowa
    Specjalnie rozliczenie kosztu rozmowy w tej usłudze polega na podziale opłaty pomiędzy stronę inicjującą i stronę odbierającą połączenie. Usługa działa analogicznie do oferowanej przez TPSA Linii Ulgowej 0-801

  • SMS Premium Rate
    Usługa umożliwia skuteczną i prostą wymianę informacji w postaci tekstowej. W łatwy sposób można przekazywać informacje o oferowanych usługach i promocjach, dokonywać zamówień towarów, itd.

Konkurencyjność nowej oferty Meritum potęguje dodatkowo:

  • Pakiet bezpłatnych minut połączeń w ramach abonamentu

  • Kapitał Minut - bezpłatna usługa przenosząca niewykorzystane minuty z danego okresu rozliczeniowego na następny, dostępna we wszystkich planach taryfowych Meritum

  • jednolita stawka za połączenia w szczycie i poza szczytem, bez względu na sieć, do której wykonywane jest połączenie, czyli jasny i czytelny sposób naliczania opłat

  • tańsze połączenia po wykorzystaniu pakietu bezpłatnych minut połączeń

  • połączenia międzynarodowe w wybranych planach taryfowych - tylko stawka TPSA

  • Poczta Głosowa GOLD - rozszerzona wersja automatycznej sekretarki, z której korzystanie jest całkowicie bezpłatne tylko w ofercie Meritum.

  • najniższa na polskim rynku telekomunikacyjnym stawka 15 groszy za połączenia z WAP.

  • w ramach usług Idea.net oferujemy bezpłatnie możliwość pełnej integracji poczty elektronicznej i wiadomości tekstowych SMS.

  • szereg nowatorskich rozwiązań teleinformatycznych, pozwalających na radykalne zmniejszenie kosztów wynikających z użytkowania telefonów komórkowych, np:
     - SMS Bearer - nowe medium komunikacji hurtowo obsługujące wiadomości tekstowe SMS
     - WAP Corpo - usługa umożliwiająca bezpośrednie podłączenie zewnętrznych dostawców informacji do WAP - Gateway.

Biuro Obsługi Klienta przeznaczone wyłącznie dla Abonentów oferty Meritum.
W każdej chwili, 24 godziny na dobę Biuro Obsługi Klienta (*525) służy bezpłatną informacją i odpowiada na wszystkie pytania Abonentów Meritum.


Zasięg
Dynamicznie rozwijająca się sieć Idea oferuje swoim Klientom coraz wyższą jakość świadczonych usług i stale rosnący zasięg. Do końca 2001 roku obejmie on 97% ludności Polski. Umowy roamingowe gwarantują możliwość korzystania ze 190 sieci różnych operatorów w niespełna 
90 krajach całego świata. Ponadto sieć Idea, jako jedyna w Polsce, dzięki współpracy z firmą Globalstar, oferuje dostępność roamingu satelitarnego. Teraz możesz korzystać ze swojego telefonu we wszystkich ważnych dla Twojej firmy miejscach, mając gwarancję wysokiej jakości połączeń w sieci Idea.
Prezentowana oferta dedykowana jest nowoczesnym firmom małym, średnim i dużym, i jest dostępna we wszystkich punktach sprzedaży sieci Idea. 
To bez wątpienia jedyna propozycja dla ludzi, którzy drogę do sukcesu widzą w nieustannym rozwoju i doskonaleniu narzędzi pracy. Osiągając precyzję w każdej dziedzinie, wymagają rozwiązań indywidualnych, 
dostosowujących się do specyfiki prowadzonej działalności.

Cennik usług i połączeń w ofercie Meritum
 

WYKAZ OPŁAT ZA POŁĄCZENIA W OFERCIE MERITUM

OBOWIĄZUJE OD 02.07.2001 DO ODWOŁANIA

Okres rozliczeniowy: JEDEN MIESIĄC

Plan taryfowy

Meritum 20

Meritum 50

Meritum 100

Meritum 150

Meritum 200

Meritum 250

Pakiet bezpłatnych minut połączeń 1)

20

50

100

150

200

250

Kapitał minut 2)

(przechodzenie niewykorzystanych bezpłatnych minut połączeń do puli w następnym miesiącu)

Bezpłatne

Bezpłatne 

Bezpłatne 

Bezpłatne 

Bezpłatne 

Bezpłatne 

Opłata za włączenie do sieci (aktywacja)  300,00 300,00 300,00 300,00 300,00 300,00
Abonament miesięczny (płatny z góry) 3) 34,00 59,00 95,00 135,00 169,00 199,00
Opłata za minutę połączenia po przekroczeniu pakietu bezpłatnych minut połączeń do 4):
  • sieci komórkowych (Idea, Centertel, Era GSM, Plus GSM)
  • sieci stacjonarnych
1,40 1,00  0,84 0,76 0,64 0,60
Połączenia z pocztą głosowa (numer *501) Bezpłatne  Bezpłatne  Bezpłatne  Bezpłatne  Bezpłatne  Bezpłatne 
Połączenia międzynarodowe 5) 1,40 + stawka TPSA 1,00 + stawka TPSA 0,84 + stawka TPSA 0,76 + stawka TPSA Tylko stawka TPSA Tylko stawka TPSA

Do podanych cen (PLN) należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22%.
1) Pakiet bezpłatnych minut połączeń obejmuje połączenia (typu głosowego, transmisji danych i faksów) i przekierowania do Abonentów wszystkich krajowych operatorów z wyłączeniem połączeń z numerami bezpłatnymi i specjalnymi. Połączenia (*501) i przekierowania na pocztę głosową nie są zaliczane do pakietu bezpłatnych minut połączeń. W przypadku połączeń międzynarodowych pakiet nie obejmuje opłat rozliczanych wg taryfy TP SA. Niewykorzystane minuty zostaną udostępnione w następnym okresie rozliczeniowym, po uprzednim wykorzystaniu pakietu bezpłatnych minut połączeń, przypadających na aktualny okres rozliczeniowy. 

2) Kapitał minut jest usługą bezpłatną i oznacza, że niewykorzystane minuty połączeń zostaną udostępnione w następnym okresie rozliczeniowym, po uprzednim wykorzystaniu pakietu bezpłatnych minut połączeń, przypadających na aktualny okres rozliczeniowy.
3) Abonament obejmuje opłatę za możliwość realizowania połączeń radiotelefonicznych, pakiet bezpłatnych minut połączeń oraz standardowy pakiet usług dodanych.
4) Opłaty za pełną minutę połączenia. Opłata naliczana jest za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia.
5) W planach taryfowych Meritum 200 i Meritum 250 pobierana jest wyłącznie opłata TPSA naliczana za każdą rozpoczętą minutę połączenia. Cena połączenia międzynarodowego zależy od zaszeregowania kraju przez TP SA do odpowiedniej strefy taryfowej.


W planach taryfowych Meritum 20, Meritum 50, Meritum 100, Meritum 150 oprócz opłaty TPSA naliczanej za każdą rozpoczętą minutę połączenia, pobierana jest standardowa opłata za minutę połączenia (odpowiednia dla danego planu taryfowego) naliczana za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia.
Połączenia z numerami 0-70 i 0-80 są zablokowane. 

 

Standardowy pakiet usług dodanych (w abonamencie) Usługi dodane 

OPŁATY ZA USŁUGI DODANE W OFERCIE MERITUM

OBOWIĄZUJE OD 02.07.2001 DO ODWOŁANIA Okres rozliczeniowy: JEDEN MIESIĄC Opłata za udostępnienie Abonament miesięczny Opłata za minutę połączenia Opłata za zdarzenie
Poczta Głosowa Gold (*501) - - - -
Blokady połączeń 1) 2) - - - -
Prezentacja Numeru Przychodzącego (CLIP) - - - -
Rachunek szczegółowy - - - -
Blokada prezentacji własnego numeru (CLIR) 2) - - - -
Zastrzeżenie danych Abonenta 2) - - - -
Pakiet Info Meritum - Telekontakt (*533) 3) - - - 1,00
Pakiet Info Meritum - SMS (333) - - - 0,24
SMS wychodzący (przesyłanie krótkich wiadomości) - - - 0,24
SMS przychodzący (otrzymywanie krótkich wiadomości) - - - -
Przekierowanie połączenia 4) - -

Wg planu taryfowego

-

Zawieszenie połączenia - - - -
Informacja o połączeniu oczekującym - - - -
Połączenie konferencyjne - -

Wg planu taryfowego

-

Standardowa transmisja danych (bez dodatkowego numeru) 5) - -

Wg planu taryfowego

-

Usługa Optymalna 6)

-

10,00

Wg planu taryfowego 7)

-

Mała Biznes Grupa 8)

-

10,00 0,48 8) 20,00 (za modyfikację)
Średnia Biznes Grupa 9)

-

10,00

0,32 9)

20,00 (za modyfikację)
Duża Biznes Grupa 10)

-

10,00

0,24 10)

20,00 (za modyfikację)
Rozdzielny billing

-

10,00

-

10,00 (za modyfikację)
E - Billing 11) - 50,00 - -

Do podanych cen (PLN) należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22%.
1) Oferowany jest pakiet 5 blokad indywidualnie wybieranych przez Abonenta z klawiatury telefonu: 
 - Blokada połączeń wychodzących (całkowita) 
 - Blokada połączeń przychodzących (całkowita) 
 -  Blokada połączeń międzynarodowych 
 - Blokada połączeń przychodzących w roamingu 
 - Blokada połączeń wychodzących w roamingu z wyjątkiem połączeń lokalnych i do Polski
2) Usługa jest oferowana na podstawie zgłoszenia Abonenta w punkcie sprzedaży sieci Idea, Biurze Obsługi Posprzedażnej oraz Biurze Obsługi Klienta (*525).
3) Opłata 1,00 PLN za połączenie obowiązuje bez względu na jego długość. Informacja o minutach pozostałych do wykorzystania w ramach pakietu bezpłatnych minut połączeń jest podawana w zaokrągleniu w górę do pełnej minuty.
4) Dostępne są następujące typy przekierowań:
 - bezwarunkowe (natychmiastowe przekierowanie wszystkich połączeń) 
 - w przypadku zajętości (innego wcześniej rozpoczętego połączenia) 
 - w przypadku niedostępności Abonenta w sieci Idea 
 - w przypadku nie odbierania połączenia
5) Połączenie typu standardowa transmisja danych jest objęte pakietem bezpłatnych minut połączeń, z wyjątkiem połączeń pod numery: *888, 501 80 80 80 lub 501 800 800. 
6) Usługa automatycznie rozlicza faktury telekomunikacyjne dla danego numeru abonenckiego, w zależności od ilości przeprowadzonych rozmów i optymalnie (wyliczony najtańszy plan taryfowy w zależności od ilości wykonanych połączeń przez Abonenta) wybranego planu taryfowego. Samoczynne wybranie przez system fakturujący stawki na abonament i połączenia odbywa się w zakresie planów taryfowych Meritum 150, Meritum 200 Meritum 250. Zmiana planu taryfowego w ramach działania usługi "Optymalna" nie podlega dodatkowym obciążeniom za zmianę planu taryfowego. 
7) Opłata za minutę połączenia w zależności od stawki wybranej przez usługę Optymalną w ramach planów taryfowych Meritum 150, Meritum 200, Meritum 250. 
8) Mała Biznes Grupa obejmuje połączenia pomiędzy telefonami sieci Idea znajdującymi się na jednym koncie abonenckim. Usługa jest dostępna od 6 aktywacji w planach taryfowych Meritum 20, Meritum 50, Meritum 100, Meritum 150, Meritum 200, Meritum 250 i działa wyłącznie w tychże planach taryfowych. Opłata za pełną minutę połączenia. Opłata za minutę naliczana jest za każde rozpoczęte 15 sekund połączenia. 
9) Średnia Biznes Grupa obejmuje połączenia pomiędzy telefonami sieci Idea znajdującymi się na jednym koncie abonenckim. Usługa jest dostępna od 20 aktywacji w planach taryfowych Meritum 20, Meritum 50, Meritum 100, Meritum 150, Meritum 200, Meritum 250 i działa wyłącznie w tychże planach taryfowych. Opłata za pełną minutę połączenia. Opłata naliczana jest za każde rozpoczęte 15 sekund połączenia. 
10) Duża Biznes Grupa obejmuje połączenia pomiędzy telefonami sieci Idea znajdującymi się na jednym koncie abonenckim. Usługa jest dostępna od 100 aktywacji w planach taryfowych Meritum 20, Meritum 50, Meritum 100, Meritum 150, Meritum 200, Meritum 250 i działa wyłącznie w tychże planach taryfowych. Opłata za pełną minutę połączenia. Opłata naliczana jest za każde rozpoczęte 15 sekund połączenia. 
11) Usługa dostępna na podstawie pisemnego zamówienia ze strony Abonenta składanego w punkcie sprzedaży sieci Idea lub Biurze Obsługi Posprzedażnej.

 

OPŁATY ZA USŁUGI DODANE W OFERCIE MERITUM

OBOWIĄZUJE OD 02.07.2001 DO ODWOŁANIA

Okres rozliczeniowy: JEDEN MIESIĄC

Infolinie Abonenckie 1)

Abonament miesięczny Opłata za wybór numeru na życzenie lub numeru złotego Opłata za minutę połączenia przychodzącego na numer Infolinii ponoszona przez Abonenta sieci Idea Opłata za minutę połączenia przychodzącego na numer Infolinii ponoszona przez Abonenta Infolinii

Infolinia bezpłatna

  • numer na życzenie

  • numer złoty

200,00

400,00

700,00

1500,00

- 0,32 2)

Infolinia ulgowa

  • numer na życzenie

  • numer złoty

200,00

400,00

700,00

1500,00

0,10 3) 0,22 3)

1) Usługa umożliwiająca Abonentom tworzenie własnych infolinii bezpłatnych i ulgowych. Opłaty za minutę połączenia z numerem Infolinii dotyczą wyłącznie Abonentów sieci Idea. Opłaty za połączenia wykonywane z innych sieci w całości ponoszone są przez osobę inicjującą połączenie. Dotyczy zarówno Infolinii bezpłatnej jak i ulgowej. Opłata za minutę połączenia wychodzącego z numeru Infolinii, ponoszona przez Abonenta Infolinii, naliczana jest według planu taryfowego właściwego dla numeru, dla którego działa usługa Infolinii. 
2) Opłata za minutę połączenia przychodzącego na numer Infolinii bezpłatnej ponoszona jest wyłącznie przez Abonenta Infolinii bezpłatnej. Opłaty za pełną minutę połączenia. Opłata naliczana jest za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia. Abonent sieci Idea, wykonujący połączenie na numer Infolinii bezpłatnej nie ponosi żadnych kosztów.
3) W usłudze Infolinia ulgowa następuje podział opłaty za minutę połączenia przychodzącego pomiędzy Abonenta sieci Idea a Abonenta Infolinii ulgowej. Opłaty za pełną minutę połączenia. Opłata naliczana jest za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia

 

Pakiety Głosowe 1)

OPŁATY ZA USŁUGI DODANE W OFERCIE MERITUM

OBOWIĄZUJE OD 02.07.2001 DO ODWOŁANIA

Okres rozliczeniowy: JEDEN MIESIĄC

Ilość bezpłatnych minut połączeń zawartych w Pakiecie Koszt jednej minuty połączenia w Pakiecie Koszt jednej minuty połączenia po przekroczeniu Pakietu Cena Pakietu (abonament miesięczny)
Korporacyjny Pakiet Głosowy 5 000 2) 3) 5 000 0,55 6) Wg planu taryfowego 2750,00
Korporacyjny Pakiet Głosowy 10 000 2) 4) 10 000 0,50 6) Wg planu taryfowego 5000,00
Korporacyjny Pakiet Głosowy 25 000 2) 5)  25 000 0,45 6) Wg planu taryfowego 11250,00

Do podanych cen (PLN) należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22%.
1) Usługa działa dla wszystkich telefonów na koncie abonenckim. Aktywacja usługi może nastąpić jednorazowo z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 
2) Niewykorzystane minuty w ramach Korporacyjnego Pakietu Głosowego, nie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy. Połączenia w ramach Korporacyjnego Pakietu Głosowego są realizowane po przekroczeniu przez Abonenta danego numeru telefonicznego pakietu bezpłatnych minut połączeń w ramach abonamentu i minut niewykorzystanych z minionego miesiąca dla danego numeru telefonicznego. Po przekroczeniu Korporacyjnego Pakietu Głosowego, obowiązuje wysokość stawki za połączenie wg planu taryfowego dla danego telefonu. Zgłoszenie aktywacji, modyfikacji lub deaktywacji usługi Korporacyjny Pakiet Głosowy skutkuje na ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 
W ramach usługi dostępny jest automatyczny system powiadamiania o procentowym wykorzystaniu Pakietu oraz szczegółowy system informacji otrzymywanej po wysłaniu wiadomości SMS o treści KPG pod numer 333.
3) Pakiet jest dostępny od 20 aktywacji w planach taryfowych Meritum 20, Meritum 50, Meritum 100, Meritum 150, Meritum 200, Meritum 250 i działa wyłącznie w tychże planach taryfowych. 
4) Pakiet jest dostępny od 40 aktywacji w planach taryfowych Meritum 20, Meritum 50, Meritum 100, Meritum 150, Meritum 200, Meritum 250 i działa wyłącznie w tychże planach taryfowych. 
5) Pakiet jest dostępny od 100 aktywacji w planach taryfowych Meritum 20, Meritum 50, Meritum 100, Meritum 150, Meritum 200, Meritum 250 i działa wyłącznie w tychże planach taryfowych. 
6) Stawka będąca wynikiem podzielenia ceny abonamentu za usługę przez ilość bezpłatnych minut połączeń dostępnych w Pakiecie.

Cennik usług i połączeń w ofercie Meritum c.d.
 

Pakiety SMS

OPŁATY ZA USŁUGI DODANE W OFERCIE MERITUM

OBOWIĄZUJE OD 02.07.2001 DO ODWOŁANIA

Okres rozliczeniowy: JEDEN MIESIĄC

Ilość SMS-ów zawartych w Pakiecie Koszt jednego SMS-a w Pakiecie Koszt jednego SMS-a po przekroczeniu Pakietu Cena Pakietu - abonament miesięczny
Pakiet SMS 100 1) 2) 100  0,22  0,22 22,00
Pakiet SMS 250 1) 2) 250 0,20 0,20 50,00
Pakiet SMS 500 1) 2) 500 0,15 0,15 75,00
Korporacyjny Pakiet SMS 1 000 3) 1 000  0,13 0,24 130,00
Korporacyjny Pakiet SMS 5 000 3) 5 000 0,11 0,24 550,00
Korporacyjny Pakiet SMS 10 000 3) 10 000 0,09 0,24 900,00

Do podanych cen (PLN) należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22%.
1) Usługa działa dla pojedynczego telefonu na koncie abonenckim. Nie dotyczy Serwisów Informacyjnych TELEPRESS (numer 777) objętych oddzielną opłatą abonamentową oraz nie dotyczy SMS-ów Specjalnych (numery 7000-7999). W celu aktywowania wybranego Pakietu SMS należy skontaktować się z BOK pod nr tel. *525. 
2) Aktywacja usługi Pakiet SMS następuje na dzień następujący po dniu, w którym nastąpiło zamówienie usługi. Wartość abonamentu miesięcznego oraz ilość SMS-ów zawartych pakiecie jest proporcjonalna do okresu pomiędzy aktywacją usługi a zakończeniem okresu rozliczeniowego dla danego Abonenta. Zgłoszenie aktywacji, modyfikacji lub deaktywacji usługi Pakiet SMS skutkuje na ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. 
3) Usługa działa dla wszystkich telefonów na koncie abonenckim. Nie dotyczy Serwisów Informacyjnych TELEPRESS (numer 777) objętych oddzielną opłatą abonamentową oraz nie dotyczy SMS-ów Specjalnych (numery 7000-7999). W celu aktywowania wybranego Pakietu SMS należy skontaktować się z BOK pod nr tel. *525.
Aktywacja usługi może nastąpić jednorazowo wraz z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. Po przekroczeniu Korporacyjnego Pakietu SMS, stawka poza pakietem wynosi 0,24 PLN netto. W ramach usługi jest dostępny automatyczny system powiadamiania o procentowym wykorzystaniu pakietu oraz szczegółowy system informacji otrzymywanej po wysłaniu wiadomości SMS o treści KPS pod numer 333.
Zgłoszenie, modyfikacji lub deaktywacji usługi Korporacyjny Pakiet SMS skutkuje na ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.

 

TELEPRESS Interaktywne serwisy informacyjne SMS

Inne usługi dodane

OPŁATY ZA USŁUGI DODANE W OFERCIE MERITUM

OBOWIĄZUJE OD 02.07.2001 DO ODWOŁANIA Okres rozliczeniowy: JEDEN MIESIĄC

Opłata za udostępnienie Abonament miesięczny Opłata za minutę połączenia Opłata za zdarzenie
Pakiet INFORMACJE SMS- wydarzenia, sport, kalendarium - 4,00 - -
Pakiet IMIENINY SMS- imieniny - 4,00 - -
Pakiet POGODA SMS- pogoda na dzień bieżący i dzień następny - 4,00 - -
Pakiet INFORMACJE DLA KIEROWCÓW SMS- informacje o ruchu drogowym, kolejki na przejściach granicznych - 4,00 - -
Pakiet PROGRAM TV I CIEKAWOSTKI SMS- ciekawostki, interesujące programy TV, cytat dnia - 4,00 - -
Pakiet GIEŁDA SMS - tendencje giełdowe, statystyka, wskaźniki bankowe, średni kurs NBP i zmiana oprocentowania w stosunku do dnia poprzedniego - 4,00 - -
Lotto - gry do wyboru:Duży Lotek, Multi Lotek, Zakłady Specjalne, Twój Szczęśliwy Numerek, (oddzielny abonament za każdą grę)  - 3,00 - -
Pakiet LOTTO SMS (pakiet wszystkich gier) - 8,00 - -
Pakiet PeKaO SA SMS  - 5,00 - -
Serwisy informacyjne do wyboru - - - 0,24
E-mail SMS 1) - - - 0,24
Idea E-mail 1) - - - 0,24
TELENET - dostęp do internetu(*888 lub 501 80 80 80) 2) - - 0,50 -
Transmisja danych (z dodatkowym numerem) 3) - 10,00 wg planu taryfowego -
Transmisja faksów (z dodatkowym numerem) 3) - 10,00 wg planu taryfowego -

Do podanych cen (PLN) należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22%.
1) E-mail SMS oraz Idea E-mail to usługi integrujące pocztę elektroniczną i wiadomości tekstowe SMS (stawka za wysłanie SMS-a zgodna ze stawką dla SMS-a wychodzącego). 
2) Połączenia z numerami Telenetu nie są zaliczane do pakietu bezpłatnych minut połączeń. Opłaty za pełną minutę połączenia. Opłata naliczana jest za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia. 
3) Istnieje możliwość inicjowania i odbierania połączeń transmisji danych/faksów. Połączenia typu transmisja danych/faksów są objęte pakietem bezpłatnych minut połączeń.

 

Rodzaj rabatu

RABATY W OFERCIE MERITUM 1) OBOWIĄZUJE OD 02.07.2001 DO ODWOŁANIA

Rabat z tytułu ilości aktywnych kart SIM Ilość kart SIM Do 5 SIM 6 - 20 SIM 21 - 50 SIM  51 - 100 SIM powyżej 100 SIM

-

Wysokość rabatu 2) 0% 1% 2% 3% 5%

-

Rabat z tytułu wysokości obrotów 3) Opłaty (PLN netto) za połączenia w minionym okresie rozliczeniowym dla karty SIM 101 - 200 201 - 300 301 - 400 401 - 500 powyżej 501

-

Wysokość rabatu 2) 0% 1% 2% 3% 5%

-

Rabat z tytułu stażu w ofercie Meritum 6)  Staż 4) do 1 roku Po 1 roku po 2 latach po 3 latach po 4 latach Po 5 latach
Wysokość rabatu 5) 0% 3% 6% 9% 12% 15%

1) Rabaty są przyznawane automatycznie (jeśli warunki określone w umowie o świadczenie usług w ofercie Meritum nie regulują tego w inny sposób) w rachunkach za usługi telekomunikacyjne w sieci Idea dla aktywnych kart SIM. Rabaty nie wykluczają się wzajemnie i obowiązują w planach taryfowych Meritum 20, Meritum 50, Meritum 100, Meritum 150, Meritum 200, Meritum 250. 
2) Rabat jest naliczany od połączeń głosowych wykonanych poza pakietem bezpłatnych minut połączeń. Nie obejmuje połączeń z numerami specjalnymi, opłat TPSA za połączenia międzynarodowe i połączeń naliczanych przez operatora roamingowego. Rabat naliczany jest osobno dla każdego numeru na koncie abonenckim. 
3) Rabat jest uwzględniany w kolejnym rachunku za usługi telekomunikacyjne w sieci Idea i dotyczy wysokości obrotów wyliczonych w minionym okresie rozliczeniowym. Przez obroty rozumie się sumę opłat (netto) za połączenia głosowe (poza numerami specjalnymi, opłatami TPSA za połączenia międzynarodowe i połączenia naliczone przez operatora roamingowego). 
4) Staż dotyczy pełnych okresów rozliczeniowych. 
5) Rabat dotyczy kart SIM znajdujących się na jednym koncie abonenckim i jest naliczany od wysokości opłaty abonamentowej dla każdej karty SIM znajdującej się na wyżej wymienionym koncie. 
6) Rabat jest naliczany od kwoty abonamentu, zawierającego pakiet bezpłatnych minut połączeń.

 

Usługi dodane

OPŁATY ZA USŁUGI DODANE W OFERCIE MERITUM

OBOWIĄZUJE OD 02.07.2001. DO ODWOŁANIA Okres rozliczeniowy: JEDEN MIESIĄC Opłata za udostępnienie Abonament miesięczny Opłata za zdarzenie
Rachunek szczegółowy na żądanie 1) - - 15,00
Wymiana karty SIM 2), 3) - - 50,00
Zmiana numeru telefonu - - 100,00
Zmiana planu taryfowego: 4)
  • Z planu taryfowego o niższym pakiecie bezpłatnych minut na wyższy
  • Z planu taryfowego o wyższym pakiecie bezpłatnych minut na niższy
  • Z planu taryfowego innych ofert sieci Idea na plan taryfowy Meritum 20 - 250 5) o wyższym abonamencie
  • Z planu taryfowego innych ofert sieci Idea o na plan taryfowy Meritum 20 - 250 6) o niższym abonamencie
- -

25,00

49,00

99,00

Zawieszenie wszelkich usług na życzenie Abonenta (maks. 3 miesiące) 7) - - 100,00
Zawieszenie wszelkich usług telekomunikacyjnych z tytułu przekroczonego terminu płatności - - 50,00
Blokada połączeń wychodzących z tytułu przekroczonego terminu płatności - -

16,00

Ponowne włączenie po zawieszeniu - -

-

Ponowne włączenie do sieci (po rezygnacji) - -

100,00

Ponowny wydruk faktury - -

10,00

Numer złoty - - 1500,00
Numer na życzenie - - 750,00
Zdjęcie blokady SIM-lock 8) - - 500,00
Zmiana Abonenta - -

-

Depozyt - zabezpieczenie opłat - -

2000,00

Udostępnienie kodu PUK 2 - -

10,00

Opłata za zerwanie kontraktu (przedwczesne odłączenie) - - 750,00
Roaming Satelitarny - 100,00 9) -

Do podanych cen (PLN) należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22%.
Podatek VAT nie obejmuje opłaty za zerwanie kontraktu (przedwczesne odłączenie).
1) Usługa rachunek szczegółowy na żądanie jest usługą płatną i oznacza, że na żądanie Abonenta może zostać wysłany rachunek szczegółowy za dowolny okres rozliczeniowy. 
2) Opłata jest pobierana w przypadku gdy karta SIM jest uszkodzona, zablokowana lub zgubiona. 
3) Gdy karta SIM jest wadliwa z przyczyn niezależnych od Abonenta, opłata nie jest pobierana. 
4) Zmiana planu taryfowego możliwa jest w dowolnym momencie okresu rozliczeniowego, nie częściej jednak niż raz w ciągu danego okresu rozliczeniowego. Zmiana obowiązuje od następnego okresu rozliczeniowego. 
5) Dotyczy Abonentów korzystających z planów taryfowych: 
· Meritum (dotyczy oferty Meritum dostępnej do dn. 01.07.2001), 
· Idea Optima, 
· Idea 50, 150 i pochodnych, 
którzy na mocy aneksu do umowy dokonają zmiany planu taryfowego na Meritum 20 - 250 o opłacie abonamentowej wyższej od dotychczasowej. 
6) Dotyczy Abonentów korzystających z planów taryfowych: 
· Meritum (dotyczy oferty Meritum dostępnej do dn. 01.07.2001), 
· Idea Optima, 
· Idea 50, 150 i pochodnych, 
którzy na mocy aneksu do umowy dokonają zmiany planu taryfowego na Meritum 20 - 250 o opłacie abonamentowej niższej od dotychczasowej.
7) Po upływie okresu zawieszenia (3 miesiące), w przypadku braku innych dyspozycji Abonenta, usługi zostają wznowione. 
8) Dotyczy telefonów komórkowych, w których istnieje taka możliwość. 

9) Abonament jest naliczany proporcjonalnie do ilości dni, w których usługa jest aktywna. Aktywacja bądź rezygnacja z usługi jest bezpłatna. 

Cennik usług i połączeń w ofercie Meritum c.d.

 

Numery specjalne

OPŁATY ZA POŁĄCZENIA Z NUMERAMI SPECJALNYMI W OFERCIE MERITUM

OBOWIĄZUJE OD 02.07.2001 DO ODWOŁANIA

Okres rozliczeniowy: JEDEN MIESIĄC

KIERUNEK POŁĄCZENIA

Numer telefonu Opłata 1) Pakiet bezpłatnych minut
POLICJA 997 - niezaliczone
STRAŻ POŻARNA  998 - niezaliczone
POGOTOWIE RATUNKOWE 999 - niezaliczone
MIĘDZYNARODOWY NUMER ALARMOWY 112  - niezaliczone
BIURO OBSŁUGI KLIENTA *525 2) lub 502 000 525 - niezaliczone
PAKIET INFO MERITUM - TELEKONTAKT *533 2)

 1,00 za połączenie 3)

niezaliczone

PAKIET INFO MERITUM - SMS 333 2) 0,24 za SMS niezaliczone
BIURO OBSŁUGI KLIENTA (dla Abonentów zagranicznych wizytujących sieć Idea) *200 2) - niezaliczone
PROGRAM IDEA PROFIT *300 2) lub 501 400 300 1,00 za połączenie 4) niezaliczone
PROGRAM IDEA PROFIT SMS 300 2) 0,24 za SMS niezaliczone
PROGRAM IDEA PROFIT - usługi TAXI *4444 2) wg planu taryfowego zaliczone
POCZTA GŁOSOWA *501 2) - niezaliczone
BEZPOŚREDNIE POZOSTAWIENIE WIADOMOŚCI W POCZCIE GŁOSOWEJ INNEGO ABONENTA 50X 88 XXX XXX 2) wg planu taryfowego niezaliczone
TELENET - dostęp do Internetu *888 2) lub 501 80 80 80 0,50 niezaliczone
WAP IDEA - dostęp do usługi WAP 501 800 800 0,15 niezaliczone
SERWIS INTERNETOWY 501 70 70 70 wg planu taryfowego zaliczone
CENTRUM WSPARCIA TECHNICZNEGO - IDEA.NET 5) *874 2)  1,65 4) niezaliczone
SMS SPECJALNY 0 5) zakres numerów od 7000 do 7099 0,50 za SMS 6) niezaliczone
SMS SPECJALNY 1 5)  zakres numerów od 7100 do 7199 1,00 za SMS 6)  niezaliczone
SMS SPECJALNY 2 5) zakres numerów od 7200 do 7299 2,00 za SMS 6) niezaliczone
SMS SPECJALNY 3 5) zakres numerów od 7300 do 7399 3,00 za SMS 6)  niezaliczone
SMS SPECJALNY 4 5) zakres numerów od 7400 do 7499  4,00 za SMS 6)  niezaliczone
SMS SPECJALNY 5 5) zakres numerów od 7500 do 7599 5,00 za SMS 6) niezaliczone
SMS SPECJALNY 6 5) zakres numerów od 7600 do 7699 6,00 za SMS 6) niezaliczone
SMS SPECJALNY 7 5) zakres numerów od 7700 do 7799 7,00 za SMS 6) niezaliczone
SMS SPECJALNY 8 5) zakres numerów od 7800 do 7899 8,00 za SMS 6) niezaliczone
SMS SPECJALNY 9 5)  zakres numerów od 7900 do 7999 9,00 za SMS 6) niezaliczone
NUMER SPECJALNY 0 5) zakres numerów od *7000 do *7099 2) 0,50 7) niezaliczone
NUMER SPECJALNY 1 5) zakres numerów od *7100 do *7199 2) 1,00 7) niezaliczone
NUMER SPECJALNY 2 5) zakres numerów od *7200 do *7299 2) 2,00 7) niezaliczone
NUMER SPECJALNY 3 5) zakres numerów od *7300 do *7399 2) 3,00 7) niezaliczone
NUMER SPECJALNY 4 5) zakres numerów od *7400 do *7499 2) 4,00 7) niezaliczone
NUMER SPECJALNY 5 5) zakres numerów od *7500 do *7599 2) 5,00 7) niezaliczone
NUMER SPECJALNY 6 5) zakres numerów od *7600 do *7699 2) 6,00 7) niezaliczone
NUMER SPECJALNY 7 5) zakres numerów od *7700 do *7799 2) 7,00 7) niezaliczone
NUMER SPECJALNY 8 5) zakres numerów od *7800 do *7899 2) 8,00 7) niezaliczone
NUMER SPECJALNY 9 5) zakres numerów od *7900 do *7999 2) 9,00 7) niezaliczone
INFORMACJA HANDLOWA MERITUM 0 801 100 501 8) wg planu taryfowego sieci TPSA 8) niezaliczone
INFORMACJA O NUMERACH ABONENTÓW PTK CENTERTEL I NUMERACH KIERUNKOWYCH *123 2) lub 501 200 123 wg planu taryfowego zaliczone
WIRTUALNY SERWIS EKONOMICZNY IDEA I PROREXIM S.C. 501 213 213 wg planu taryfowego zaliczone
AUTOMATYCZNY GŁOSOWO - FAKSOWY SERWIS INFORMACYJNY IDEA 501 234 234 wg planu taryfowego zaliczone
TELESERWIS PEKAO SA 800 121 881 wg planu taryfowego zaliczone
INFOLINIA WBK 800 161 054 2) - zaliczone
HOROSKOP AGNIESZKI 501 200 175 wg planu taryfowego zaliczone
INFORMACJA TURYSTYCZNA DLA GOŚCI ZAGRANICZNYCH *201 2) wg planu taryfowego zaliczone
DOSTĘP DO POCZTY GŁOSOWEJ W ROAMINGU +48501501501 wg planu taryfowego zaliczone / niezaliczone 9)
NUMER KONKURSOWY 9) *789 2) wg planu taryfowego zaliczone
OFERTA - ZOSTAŃMY RAZEM 501 400 400  0,50 4) niezaliczone

Do podanych cen (PLN) należy doliczyć podatek VAT w wysokości 22%.
1) Przy połączeniach z numerami specjalnymi obowiązuje naliczanie opłaty za każdą rozpoczętą minutę połączenia. 
2) Połączenia z numerami skróconymi możliwe wyłącznie w sieci Idea. 
3) Opłata 1,00 PLN za połączenie obowiązuje bez względu na jego długość. 
4) Opłata za połączenie obowiązuje bez względu na jego długość. 
5) Usługi dostępne w podanym zakresie numerów opisane są w bieżących materiałach reklamowych publikowanych i dystrybuowanych przez PTK Centertel oraz na stronie internetowej www.idea.pl. Format numerów specjalnych w ramach podanych zakresów może ulec rozszerzeniu o kolejną cyfrę. 
6) Opłata naliczona za wysłaną wiadomość SMS w ramach podanego zakresu numerów. 
7) Opłata za minutę połączenia w ramach podanego zakresu numerów. 
8) Abonent pokrywa koszty za pierwszą minutę połączenia z numerem 0 801 100 501. Opłata jest zgodna z obowiązującym Cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci TP S.A. Koszty kolejnych minut połączenia pokrywa PTK Centertel Sp. z. o. o. Połączenie z numerem 0 801 100 501 nie jest możliwe z telefonów działających w sieci Idea. 
9) Opłaty naliczane przez operatora zagranicznego w roamingu nie wchodzą do pakietu bezpłatnych minut. Opłaty za połączenia wykonane z sieci Idea są wliczane w pakiet bezpłatnych minut. 

Opisy wybranych nowych usług dostępnych w ramach nowej oferty


Usługa Optymalna
Efektywne zarządzanie firmą polega na ciągłym wykorzystywaniu pojawiających się szans. Jedną z nich jest możliwość ciągłego oszczędzania na swoim rachunku telefonicznym oraz rachunkach pracowników firmy. Analizy użytkowania telefonów przez klientów biznesowych, wykazują iż większość telefonów firmowych może generować znaczące straty wynikające z niewłaściwie wybranego planu taryfowego, co przejawi się w postaci zawyżonych rachunków. Do takiej sytuacji przyczyniają się następujące trudne do zarządzania przez firmę przypadki:

  • niewłaściwie wybrany i używany plan taryfowy, 

  • zbyt niski plan taryfowy w stosunku do wysokiej ilości połączeń poza pakietem bezpłatnych minut połączeń, 

  • zbyt wysoki plan taryfowy w stosunku do niskiej ilości połączeń, 

  • brak możliwości kontroli wyliczania poszczególnym pracownikom optymalnego planu taryfowego, wg którego ich rozmowy powinny zostać rozliczone, 

  • ograniczenia czasowe na comiesięczne analizy optymalnych rozliczeń i planów taryfowych dla każdego telefonu w firmie, 

  • opłaty za zmiany planów taryfowych na niższe w przypadkach, gdy dane telefony korzystają poniżej określonego planu taryfowego 

Teraz dajemy naszym Abonentom narzędzie - usługę, która sama zadba o najniższe rachunki w firmie. Usługę, która automatycznie wyliczy optymalny abonament i rozliczy Abonenta według najniższych stawek za połączenia w ramach najkorzystniejszego planu taryfowego - to po prostu usługa "OPTYMALNA". Od tej pory abonament będzie naliczany z dołu, a nie jak do tej pory - z góry. Dzięki temu środki finansowe pozostają w dyspozycji naszych Abonentów przez cały okres rozliczeniowy.


Jak w praktyce działa usługa Optymalna?
Usługa automatycznie rozlicza faktury telekomunikacyjne dla numeru abonenckiego, w zależności od ilości przeprowadzonych rozmów, według najkorzystniejszego dla Abonenta, optymalnie wybranego planu taryfowego. Samoczynne, bezpłatne wybranie przez system fakturujący planu taryfowego odbywa się w zakresie planów: Meritum 150 - Meritum 250, a więc w przedziale najbardziej preferowanym przez Klientów ze względu najniższe stawki połączeń.
Niewykorzystane minuty połączeń z poprzedniego okresu rozliczeniowego zostaną doliczone do bezpłatnych minut połączeń przypadających w kolejnym okresie. Opłata abonamentowa wybranego przez system fakturujący planu taryfowego będzie zgodna z obowiązującym Cennikiem usług i połączeń w sieci Idea i zostanie naliczona z dołu, co oznacza, że kwota abonamentu za plan taryfowy nie będzie naliczana awansem, lecz po zakończonym okresie rozliczeniowym. 
Biznes Grupy Meritum
Działanie usługi Biznes Grupa oraz jej szerokie możliwości są oparte na nowoczesnej teleinformatycznej platformie sieci Inteligentnych. Usługa została stworzona z myślą o firmach małych, średnich i dużych.
Podstawową zaletą Biznes Grupy jest możliwość wykonywania nawet o ponad 80% tańszych połączeń pomiędzy telefonami komórkowymi, dla których usługa. Dodatkową korzyścią usługi jest możliwość zarządzania prawami do wykonywania połączeń poza grupę poszczególnym jej członkom. W przypadku firmy korzystającej z tej usługi, oznacza to że wszyscy jej pracownicy mogą łączyć się z telefonami należącymi do Biznes Grupy. Nie wszyscy natomiast mają możliwość wykonywania połączeń na numery z poza grupy.
W ramach oferty Meritum, stworzono 3 warianty usługi z różnymi stawkami na połączenia pomiędzy telefonami będącymi w Biznes Grupie - minuta połączenia już od 0,24 PLN netto z taktowaniem co 15 sekund w ramach każdej 
Każdy z wariantów usługi jest dostępny od zależnie od ilości aktywnych telefonów (planów taryfowych Meritum 20 - 250) na jednym koncie abonenckim. Im większa ilość telefonów na koncie, tym niższe opłaty za minutę połączenia w ramach Biznes Grupy:

  • Mała Biznes Grupa - od 6 aktywnych telefonów 

  • Średnia Biznes Grupa - od 20 aktywnych telefonów 

  • Duża Biznes Grupa - od 100 aktywnych telefonów

Korzyści wynikające z korzystania z usługi Biznes Grupa

  • Nawet ponad 80% tańsze połączenia na numery wewnątrz Biznes Grupy 

  • Brak konieczności limitowania dłuższych połączeń pomiędzy pracownikami dzięki znacznemu obniżeniu kosztu połączeń 

  • Możliwość kontroli wydatków dzięki dostępnej funkcji definiowania restrykcji na połączenia dla każdego numeru działającego w Biznes Grupie 

  • Możliwość tworzenia list numerów: użytkownika oraz firmowej dla każdego numeru w Biznes Grupie 

  • Przejrzyste przedstawienie szczegółów rozmów w podziale na połączenia wewnątrz i poza Biznes Grupę 

Korporacyjne pakiety głosowe
Usługa jest przeznaczona dla dużych firm, w których pracownicy wykonują wiele połączeń w ramach sieci Idea oraz poza nią.
Dodatkowe pakiety minut połączeń do wyboru, działają dla wszystkich kontraktów na koncie abonenckim jako jeden wspólny dodatkowy "mega" pakiet. Taki pakiet włącza się dla danego telefonu po wykorzystaniu jego indywidualnego pakietu bezpłatnych minut określonych w ramach planu taryfowego. W ten sposób, każdy z telefonów po przekroczeniu swojego pakietu bezpłatnych minut połączeń może korzystać z najniższych stawek na połączenia - już od 0,45 z PLN netto za minutę!
Aby korzystanie z usługi było w pełni mierzalne i wygodne, w cenie abonamentu oferowany jest opcjonalny system kontroli wyczerpania Korporacyjnego Pakietu Głosowego: 

  • możliwość otrzymywania powiadomień SMS o procentowym wykorzystaniu pakietu 

  • na wszystkie telefony korzystające z usługi 

  • tylko na wybrane telefony korzystające z usługi (max. do 8 numerów) 

  • możliwość otrzymywania w dowolnej chwili powiadomienia SMS z informacją o liczbie minut wykorzystanych i pozostałych w ramach Korporacyjnego Pakietu Głosowego. Aby otrzymać informację należy wysłać SMS o treści: KPG pod numer *333. 

W ramach oferty Meritum, stworzono 3 rodzaje Korporacyjnych pakietów głosowych z różnymi stawkami na połączenia, gdzie nazwa pakietu oznacza ilość bezpłatnych minut połączeń do dowolnych sieci:

  • Korporacyjny Pakiet Głosowy 5 000 - minuta połączenia w cenie 0,55 PLN netto 

  • Korporacyjny Pakiet Głosowy 10 000 - minuta połączenia w cenie 0,50 PLN netto 

  • Korporacyjny Pakiet Głosowy 25 000 - minuta połączenia w cenie 0,45 PLN netto

Dostępność Korporacyjnych Pakietów Głosowych jest uzależniona od ilości aktywnych telefonów (planów taryfowych Meritum 20 - 250) na jednym koncie abonenckim. 

  • Korporacyjny Pakiet Głosowy 5 000 - od 20 aktywnych telefonów

  • Korporacyjny Pakiet Głosowy 10 000 - od 40 aktywnych telefonów 

  • Korporacyjny Pakiet Głosowy 25 000 - od 100 aktywnych telefonów

Korporacyjne pakiety SMS
Usługa jest przeznaczona dla dużych firm, których pracownicy w znacznej mierze korzystają z wiadomości SMS jako medium kontaktu ze swoją firma i jej partnerami.
Dla firmy oznacza to konieczność redukcji kosztów wynikających z wysyłanych wiadomości SMS. W tym celu, Meritum oferuje Korporacyjne Pakiety SMS, gdzie cena za pojedynczy SMS może wynosić już od 0,09 PLN netto!
Korporacyjne pakiety SMS działają dla wszystkich kontraktów na koncie abonenckim jako jeden wspólny "mega" pakiet.
Aby korzystanie z usługi było w pełni mierzalne i wygodne, w cenie abonamentu oferowany jest opcjonalny system kontroli wyczerpania Korporacyjnego Pakietu SMS: 

  • możliwość otrzymywania powiadomień SMS o procentowym wykorzystaniu pakietu 

  • na wszystkie telefony korzystające z usługi 

  • tylko na wybrane telefony korzystające z usługi (max. do 8 numerów) 

  • możliwość otrzymywania w dowolnej chwili powiadomienia SMS z informacją o liczbie SMS'ów wykorzystanych i pozostałych w ramach Korporacyjnego Pakietu SMS. Aby otrzymać informację należy wysłać SMS o treści: KPS pod numer *333. 

W ramach oferty Meritum, stworzono 3 rodzaje Korporacyjnych pakietów SMS z różnymi stawkami za wysyłane wiadomości SMS, gdzie nazwa pakietu oznacza ilość bezpłatnych SMS'ów:

  • Korporacyjny Pakiet SMS 1 000 - pojedynczy SMS w cenie 0,13 PLN netto 

  • Korporacyjny Pakiet SMS 5 000 - pojedynczy SMS w cenie 0,11 PLN netto 

  • Korporacyjny Pakiet SMS 10 000 - pojedynczy SMS w cenie 0,09 PLN netto 

Pakiety SMS
Usługa jest przeznaczona dla wszystkich użytkowników Meritum, niezależnie od wielkości firmy, ilości posiadanych telefonów i stopnia korzystania z innych usług. Jest to usługa indywidualna, aktywowana dla pojedynczego telefonu. Stawka za wysłanie pojedynczego SMS-a już od 0,15 PLN netto. Oznacza to, że Pakiet SMS warto zamówić dla numeru telefonu, który generuje wyjątkowo dużą ilość SMS-ów w ciągu miesiąca. Niewątpliwą zaletą usługi jest fakt, że po przekroczeniu ilości SMS-ów zawartych w wykupionym przez państwa pakiecie SMS stawka za kolejne wysyłane SMS-y pozostaje taka jak w Pakiecie
W zależności od potrzeb indywidualnego użytkownika dostępne są następujące Pakiety SMS:

  • Pakiet SMS 100 - pojedynczy SMS w cenie 0,22 PLN netto

  • Pakiet SMS 250 - pojedynczy SMS w cenie 0,20 PLN netto

  • Pakiet SMS 500 - pojedynczy SMS w cenie 0,15 PLN netto

W przypadku jednoczesnego korzystania z usług Pakiet SMS i Korporacyjny Pakiet SMS, w pierwszej kolejności wykorzystywany jest indywidualny Pakiet SMS (Pakiet SMS 100, 250 lub 500) działający dla danego telefonu


Rozdzielny billing
Usługa pozwala pracodawcy w prosty i przejrzysty sposób kontrolować i odróżniać rozmowy prywatne od służbowych wykonywane przez pracowników. W zależności od opcji limitu określonego przez pracodawcę, każde połączenie prywatne, nie preferowane w firmie, będzie wyeksponowane w papierowej wersji załącznika do faktury otrzymywanego co miesiąc wraz z fakturą za usługi telekomunikacyjne. Dodatkowo, połączenia prywatne zostaną ujęte w osobnym podsumowaniu każdego załącznika. 
Usługa umożliwia wprowadzenie pracodawcy egzekwowania należności od pracownika, za naliczone w fakturze opłaty wynikające z wykonanych rozmów prywatnych.
W ramach usługi możliwe jest ustalenie jednego z limitów pozwalającego wykazywać rozmowy prywatne: czasowego lub minutowego.


Limit czasowy
Umożliwia pracodawcy określenie godzin w dniach powszednich i świątecznych, w których wykonane przez dany telefon połączenia będą rozpoznane w fakturze jako prywatne. Przykładowo, wszystkie połączenia w dni świąteczne i poza godzinami pracy - od godziny 18:00 do 8:00 rano.


Limit minutowy
Przykład: Pracownik korzysta z planu taryfowego Meritum 200. Pracodawca określa limit dla jego telefonu jako 250. 
Pracodawca ustala z pracownikiem, że firma opłaca tylko abonament, w ramach którego przysługuje 200 minut bezpłatnych połączeń. Pracownik może oczywiście kontrolować wykorzystanie swojego pakietu dzięki usłudze Pakiet limit info. Niezależnie od tego, pracodawca ustala z pracownikiem, że dodatkowo pracownik może wykonać maksymalnie 50 minut połączeń ponad abonament. Kolejne połączenia powyżej 250 minut będą wyszczególnione w załączniku do faktury jako połączenia prywatne. 
Limit minutowy odnosi się do wszystkich połączeń płatnych (w tym numerów specjalnych) z uwzględnieniem połączeń w ramach Biznes Grupy i Korporacyjnego Pakietu Głosowego.


E - billing
Usługa umożliwia pracodawcy zarządzanie danymi o połączeniach wykonywanych przez jej pracowników. W ten sposób można analizować szczegóły połączeń i zwiększać efektywność wykorzystania telefonów przez pracowników w firmie.
To wszystko jest możliwe dzięki połączeniu aplikacji na CD-romie i comiesięcznego, błyskawicznego e-mailowego systemu dystrybucji zawartości billingu.
W chwili wystawiania faktury za usługi telekomunikacyjne, na adres e-mailowy pracodawcy jest wysyłany plik zawierający skompresowane dane z faktury wraz ze szczegółami połączeń. 
Niezależnie od możliwości wielu opcji sortowania danych, aplikacja zawiera funkcjonalne możliwości tworzenia raportów.
W przypadku jednoczesnego korzystania z usługi "Rozdzielny billing", połączenia w wersji elektronicznej nie będą zawierały oznaczenia zgodne z ustalonym limitem.

PYTANIA I ODPOWIEDZI DO NOWEJ OFERTY MERITUM

  1. Abonent ma już telefon w ofercie IDEA OPTIMA oraz obowiązuje go jeszcze aneks do umowy na np.: 8 miesięcy. 
    Co się stanie w momencie przejścia na NOWE MERITUM ? Czy okresy promocyjne z aneksów się łączą czy obowiązuje tylko ten z NOWEGO MERITUM ? 
    W przypadku, gdy warunki specjalne poprzednio zawartej umowy dobiegły końca, nowa umowa może być zawarta na czas nieokreślony. W przypadku, gdy warunki specjalne poprzednio zawartej umowy niewygasły aneks zostaje zawarty do dnia obowiązywania ww umowy. 
    Zgodnie z przykładem opisanym w pytaniu, abonent zawiera aneks na okres 8 miesięcy.

  2. W którym momencie abonent może sobie uaktywnić usługę optymalną i od kiedy ona zaczyna działać ? 
    Zgłoszenie chęci posiadania usługi może nastąpić w dowolnym momencie jednakże Usługa po aktywacji działa od pierwszego dnia nowego cyklu billingowego (w przypadku gdy dany abonent miał aktywny plan taryfowy Nowe Meritum lub miał zmieniony plan taryfowy z Optimy lub Starego Meritum). 
    Jeśli abonent jest aktywowany wprost na plan taryfowy Meritum Optymalny usługa Optymalna działa od momentu aktywacji planu taryfowego.

  3. Czy usługa optymalna działa wstecz ? 
    Nie. Jej działanie polega na analizie billowania bieżących rozmów i abonamentu.

  4. Co się dzieje z minutami bezpłatnymi przechodzącymi na następny okres rozliczeniowy w przypadku, gdy klient posiada usługę optymalną ? Prosimy o przykład. 
    Minuty niewykorzystane w danym okresie billingowym przechodzą do kolejnego okresu. Bez względu na to jaki zostanie wybrany plan taryfowy optymalny w kolejnym okresie wszystkie niewykorzystane minuty z poprzedniego okresu będą dostępne po wykorzystaniu bezpłatnych minut z bieżącego okresu rozliczeniowego. Przykłady:
    Przykład 1 - Pełne wykorzystanie minut z bieżącego okresu
    Ilość minut bezpłatnych przysługujących w danym okresie (do wykorzystania) Ilość bezpłatnych minut połączeń wykorzystanych w danym okresie Minuty przechodzące na następny okres (do wykorzystania w przyszłym okresie)
    Saldo minutowe z poprzedniego okresu (np. wybrany został Meritum 150) 10 5 0
    Ilość minut przysługująca w danym okresie (znane po zakończeniu okresu, np Meritum 200) 200 200 0
    RAZEM 210 205 0
    Przykład 2 - Częściowe wykorzystanie minut z bieżącego okresu
    Ilość minut bezpłatnych przysługujących w danym okresie (do wykorzystania) Ilość bezpłatnych minut połączeń wykorzystanych w danym okresie Minuty przechodzące na następny okres (do wykorzystania w przyszłym okresie)
    Saldo minutowe z poprzedniego okresu (np. wybrany został Meritum 150) 10 0 0
    Ilość minut przysługująca w danym okresie (znane po zakończeniu okresu, np Meritum 200) 200 190 10
    RAZEM 210 190 10

  5. Co w przypadku, gdy klient posiada usługę optymalną i wygada 185 minut. Do jakiego planu taryfowego zostanie zaliczony Meritum 150 czy Meritum 200 ? 
    Algorytm wyliczający najtańsze nie jest udostępniany. Najlepszym przykładem obrazującym taką sytuację może być następujący przekaz: załóżmy, że na koniec okresu rozliczeniowego, system billingowy wystawia trzy faktury - dla RP M150, M200, M250. Następnie porównuje, ich wysokość, po czym wybiera fakturę najniższą, cenowo najbardziej korzystną dla Abonenta. 

  6. Opłata za usługę optymalną jest pobierana z dołu czy z góry ? 
    Opłata za usługę jest pobierana z góry. Natomiast opłata za abonament Meritum 150, 200 lub 250 jest pobierana z dołu (po wybraniu planu taryfowego przez system)

  7. Czy w Nowym Meritum będzie działała usługa CO Druga Minuta Gratis ? 
    Nie działa.

  8. Co z limitami i depozytami w Nowym Meritum ? 
    Nie obowiązują. Zasady obsługi klientów w zależności od ilości zakupywanych przez nich telefonów zostaną przedstawione przez Pion Sprzedaży.

  9. Czy każda grupa klientów otrzymuje dostęp do roamingu i rozmów międzynarodowych ? 
    Tak, jeśli określi to w umowie.

  10. Czy każdy potencjalny klient wykupując jedną aktywację ma dostęp do wszystkich rate planów Meritum 20 - 250 ? 
    Tak.

  11. Czy abonenci podlegają procesom windykacji a może są w jakiś sposób wyróżnieni? 
    Pytanie do Działu Windykacji.

  12. Od ilu aktywacji jest dostępna usługa optymalna ? 
    Od jednej aktywacji.

  13. KPG : Abonent posiada 3 telefony na koncie - dwa z nich wyczerpały już swój pakiet bezpłatnych minut a jeden nie . Czy dwa telefony mogą już wykorzystywać pakiet KPG ? 
    Nie mogą. Usługa jest dostępna od 20, 40 bądź 100 aktywacji w RP Meritum 20-250 i nie powinna być uaktywniona dla dwóch czy trzech planów taryfowych. Jeśli chodzi o moment, w którym zaczyna działać KPG dla danego kontraktu, należy przyjąć iż dla danego kontraktu działa po wyczerpaniu pakietu bezpłatnych minut połączeń zawartych w abonamencie.

  14. Na koncie mamy 5 telefonów - trzy z rate planem NOWE MERITUM a dwa z OPTIMĄ. Czy w w/w sytuacji wszyscy mogą korzystać z KPG czy tylko Ci co mają nowe meritum ? 
    Z KPG korzystają tylko kontrakty z Meritum 20-250.

  15. Wysyłając SMS o treści KPG jaką informację zwrotną otrzymujemy - prosimy o przykład? 
    Informacja automatyczna wysyłana do wybranych bądź wszystkich użytkowników KPG:
    "Pakiet wolnych minut na koncie został wykorzystany w xx%"
    Informacja zwrotna wysyłana w odpowiedzi do użytkownika KPG:
    "Do godz. xx:xx dnia rrrr/mm/dd miałeś do wykorzystania mmmm:ss bezpłatnych minut w ramach pakietu przypisanego do konta"
    Analogicznie wyglądają treści komunikatów dla KPS.

  16. Od ilu kart SIM działa KPG i KPS ? 
    Wg Cennika: KPG od 20, 40 lub 100 aktywacji w M20-250, a KPS bez ograniczeń (od 1 aktywacji)

  17. Czy abonent ma możliwość korzystania ze zwykłych pakietów SMS i Korporacyjnych Pakietów SMS - KPS jednocześnie ? 
    Tak. W takim przypadku w pierwszej kolejności wykorzystywany jest pakiet aktywny na kontrakcie, w drugiej zaś kolejności pakiet korporacyjny. W takim przypadku dla kontraktu z aktywnym pakietem na kontrakcie, obowiązująca stawka za pojedynczy SMS po wykorzystaniu pakietu korporacyjnego będzie zgodna ze stawką w ramach pakietu aktywnego na kontrakcie.

  18. Rabat z tytułu stażu odnosi się do stażu w ofercie Nowe Meritum czy w sieci ? 
    Odnosi się wyłącznie do stażu w ofercie Meritum 20-250.

  19. Czy rabaty dotyczą tylko telefonów posiadających plany Nowe Meritum czy całego konta ? 
    Rabaty są naliczane wyłącznie dla kontraktów z Meritum 20-250.

  20. BG Czy z BG będą mogły korzystać telefony z planami Nowe Meritum ? Czy będzie możliwość łączenia do BG telefonów z planami NM , IDEA OPTIMA , OLD MERITUM ? 
    W ramach małych, średnich i dużych BG będą mogły korzystać tylko kontrakty z RP M20-250.

  21. Czy BIZNES GRUPA w nowej ofercie Meritum ma tę samą funkcjonalność co dotychczas, tzn. czy rodzaje restrykcji pozostają bez zmian? 
    Tak.

  22. Co się stanie ze starymi pakietami : LIMIT INFO i LIMIT INFO KONTO ? Czy będą działać w NM czy ich funkcjonalność przejmą inne usługi ? 
    W ramach nowej oferty Meritum, w/w usługi nie są oferowane. Zastąpiły je: Pakiet Info Meritum Telekontakt, Rozdzielny billing oraz w przypadku KPG i PKS opcjonalny system kontroli SMS.

  23. Abonent korzystający z pakietu INFO MERITUM : Telekontakt i SMS otrzymuje informację o ilości minut wykorzystanych czy o ilości minut do wykorzystania ? Jaką informację otrzymuje : prosimy o przykład . 
    Dostaje te same informacje, co dotychczasowy Abonent korzystający z usługi Pakiet Info Optima.

  24. Co z darmowymi minutami w momencie kiedy taktujemy co 30s. ? Czy są liczone w rozbiciu na impulsy co 30s czy co 1 minutę ? Prosimy o przykład ? 

  25. Rozdzielny billing - czy do limitu minutowego zaliczamy wszystkie połączenia :sieci i poza siecią : TPSA , roamingu, międzynarodowe? 
    Tak, z wyłączeniem połączeń bezpłatnych z numerami specjalnymi.

  26. Wg cennika w planach taryfowych Meritum 20-150 pobieramy opłatę za połączenia międzynarodowe (oczywiście poza opłatami TPSA). Czy w usłudze Optymalna jest tak samo, jeżeli kontrakt zostanie zakwalifikowany jako Meritum 150? 
    Zasada jest zgodna z Cennikiem: jeśli Optimizer staryfikuje wg RP M200 lub M250, będzie obowiązywała tylko stawka TPSA, Jeśli taryfikakacja nastąpi wg M150, opłata za minutę poł = stawka wg RP + opłata TPSA.

  27. Jak wygląda i czy jest możliwe korzystanie KPS w Biznes Grupach ? 
    KPS i KPG działają niezależnie od BG.

  28. Co ze świętami ustawowymi w przypadku limitu czasowego w rozdzielnym billingu ? 
    Nie są uwzględniane. Można jednak parametryzować łącznie weekendy (soboty i niedziele).

  29. Czy naliczanie połączeń (taktowanie) co 30 sekund obowiązuje tylko dla połączeń poza pakietem bezpłatnych minut połączeń? 
    Taktowanie 30 sekundowe obowiązuje także podczas korzystania z pakietu bezpłatnych minut połączeń przysługujących w ramach abonamentu. 

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2001-09-27 13:11
    ciekawe, ile juz firm się na to zdecydowało?
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-10-03 20:40
    może zaczęliby wreszcie do aktywacji dawać telefony za darmo jak to robią na zachodzie
    0
  • Users Avatars Mini
    sgober pisze: 2001-10-04 02:43
    co za idiota nabazgral tyle znaczkow??? czego to sie nie robi dla pogoni za punkcikami w statystykach!
    0
  • Users Avatars Mini
    lechu pisze: 2001-10-04 16:55
    %#$@$%#@%&%@$% jakiś czy co?
    0
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-10-05 20:58
    pewnie był pod wrażeniem i nie wiedział co mądrego napisać
    0
  • Users Avatars Mini
    francuzz pisze: 2001-10-07 16:39
    Hej, mysle ze takie bledy powinna wyeliminowac obsluga serwisu i sie przed tym jakos zabezpieczyc, nikt normalny nie wysyla przeszlo 20 wiadomosci po kolei z tego samego ardesu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-11 03:03
    no %#$@$ (wszystkich pożądnych userów przepraszam za wyrażenia) ale co za pojebany złamany %#$ %#$@$%#@ takie znaczki jaka zajebiście ciekawa jest ta dyskuzja dzięki tobie kutasie jak chcesz sobie ponabijać punkciki to pokomentuj jakieś bardzo stare newsy których nikt nie czyta a nie artykuły które są jednak aktualne dużo dłużej
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-11 03:07
    o jednak jest tu jakaś cenzurka (całe szczęście)Ok adminie chyba nie za często czytasz artykuły Jak usuniesz te idiotyczne posty to cyknij ten powyrzej - Wszystkich przeprasza za teks nie związany z tematem ale krew mnie zalewa jak widze co się zaczyna dziać na tym serwisie chyba czas skończyć z nagrodami bo może to zniszczeć ten fajny wortal , albo niech admin zacznie działać jak poleci pru cwaniaczków to może sprawa uspokoji się na kilka tygodni
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-11 05:21
    Cóż, taryfa jest fajna (choć WAP over GPRS mógłby być na ryc\załt jak w Erze) - to jedyny zarzut do taryfy. Gorzej z osobnikiem który się tu produkuje - takich należałoby chyba przymusowo leczyć!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-11 19:23
    no nareszcie przegryzłem się przez ten artykuł oferta podobna do oferty ery ale tutaj miłym zaskoczeniem jest przymus posiadania tylko 6 telefonów choć już naprawde poważnie się robi po 20 kartach. Ale ta oferta ma racje bytu nawet w małych firmach np 3 karty dla rodziny + 3 karty dla firmy wszystko wykupuje oczywiście firma (np rodzinna zatrudniająca 2 - 3 osoby) i wszyscy są zadowoleni bo i mają fajną promocje i cenki nienajgorsze (nawet powiem że bardzo fajne)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-11 19:26
    Co do Wap i grps to sądze że idea wprowadzi ryczałt niedułgo przecież zaczeła już udowadniać że jest firmą ktura naprawde szybko reaguje na rynek a że teraz wap jest dopiero w powijakach to nie ma co się promować (nawet era tego zbyt nie nagłaśnia a jest liderem w tym segmęcie rynku) Po za tym telefony z grps nie są jeszcze zbyt popularne i rozpowszechnione ale za 6 miesięcy sytuacja się zmieni i wtedy zobaczymy czy idea się zachowa tak jak do tej pory
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-11 23:16
    Oby, ten ryczałt - to może przemyślę sprawę i przejdę do Idei (jak znajdę sposób żeby kupić meritum)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-11 23:18
    Podoba mi się bardzo usługa "optymalna"
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-10-30 15:47
    a ja i tak nie lubie Idei i tam telefonu nie kupie
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-25 17:47
    A ja juz mam Meritum'a i jest OK :P
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-25 17:52
    Szczególnie jak płacę za 250 przez 6 miesięcy 1 zł :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    westbammm pisze: 2002-03-06 10:51
    możliwość skorzystanaia ze 100, 250 lub 500 tańszych smsów - to coś dla mnie :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    kkrzysiekk pisze: 2002-03-13 19:48
    brzmi interesująco
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-09-19 00:22
    Polecam wszystkim :)
    0
  • Users Avatars Mini
    parys pisze: 2003-01-28 17:00
    Juz karzdy op ma marke tylko dla biznesu.
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-03-01 17:06
    wole optime
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-05-09 22:04
    czy ktos moze wie ktora oferta dla firm naszych operatorow cieszy sie najwiekszym powodzeniem??
    0
  • Users Avatars Mini
    kolczatka2 pisze: 2003-06-15 18:34
    ciekaweee
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-01-17 17:08
    + ma najwięcej klijentów biznesowych , skupia także wszystkich urzedników Państwowych i inne urzedy dlatego jest taki bogaty ...
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-08-04 20:08
    ej od kiedy tylko pamietam kazda firma ma w plusie fony :
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: