Nowe modele telefonów firmy Nokia

Newsy
Opinie: 88

Pojawiły się pierwsze zdjęcia nowych modeli Nokii - 7650 i 5210. Oba telefony mają być zaprezentowane na rozpoczynającej się 20 listopada konferencji  Nokia Mobile Internet w Barcelonie. Telefon 7650 ma być całkowicie nowym produktem, który prawdopodobnie będzie miał zaimplementowane środowisko Java. Model 5210 to następca low-endowej serii telefonów 33xx.

 

Nokia 7650

Nokia 7650

Nokia 5210

Opinie:

Opinie archiwalne (88):

Komentuj

Komentarze / 88

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2001-11-17 21:37
    Te telefony są jednym słowem za...biste. Ciekawe kiedy trafią na polski rynek i ile będą kosztować.
    0
  • Users Avatars Mini
    bzyk77 pisze: 2001-11-17 21:38
    ciekawe zdjecia, ale wole siemensy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-17 21:41
    A ja chciałbym powiększenie tych zdjęć... Na to czekałem, buaaaaaaaa.....
    0
  • Users Avatars Mini
    bzyk77 pisze: 2001-11-17 21:45
    PROSIMY O POWIEKSZENIE ZDJEC !!!! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-17 21:47
    A słyszeliście o tym, że "od lipca 2002 roku nie będzie już najprawdopodobniej na rynku telefonów komórkowych aparatów Ericssona i Sony." Będzie jakaś nowa wspólna marka. A więc nokia będzie miała mniej konkurentów...
    0
  • Users Avatars Mini
    mathew81 pisze: 2001-11-17 21:53
    no fajne to 7650. Moze wreszcie zmienie zdanie o Nokii i sie do niej przekonam. Po 3310 nie zostawila mi za duzego pola wyboru opini.
    0
  • Users Avatars Mini
    mathew81 pisze: 2001-11-17 21:55
    Macklin: a widziales te nowe sluchawki sony i ericssona. Nie powiedzialbym zeby polaczenie tych firm umililo zycie nokii. Moze konkurentow mniej ale ci co sie polaczyli jak juz cos wymyslili to bylo superrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    0
  • Users Avatars Mini
    ASQ pisze: 2001-11-17 21:56
    Do maciejmarciniuk: Dlaczego Ericsson ma rezygnować z bardzo dobrze sprzedającego sie na zachodzie T68? Z powodu \"następcy\" najbardziej nieudanego telefonu Nokii 7110? Jeszcze jedno - pomieszały Ci się klasy telefonów! No i na koniec to ja proponuję Nokii zrezygnowanie z produkcji wszystkich modeli po pojawieniu się Ericssonów R520 i T39....
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-11-17 21:57
    hmmm.aciejmarciniuk: napewno nie, bo eryk wyjdzie duzo wczesniej od nokii, jak znam ta firme to tych telefonow jeszcze dluuugo nie zobaczymy, a do t68 sa juz przymiarki (t65) a zanim te nokie beda dosteone w Polsce, to juz SonyEricsson bedzie mial nowe modele. Propo smaych teleofnow, to niestety nic nie widze! Propo 7650 to jakis dziwny ten symbol, jak by byl przeznaczony na ameryke?w ameryce jest pelno takich symboli, moze ten telefon nigdy nie ujzy europy?... Gdzie mozna znalesc wieksze zdjecia?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-17 21:57
    Mathew, poczekamy - zobaczymy... Bo 7650 wg mnie wyprzedza T68 o wiele kroków.
    0
  • Users Avatars Mini
    Matey pisze: 2001-11-17 22:01
    Fajne te telefoniki ciekawe ile beda kosztowac u opow a ile na gieldzie lub aukcji i do tego kolorowe wyswietlacze ciekawe ciekawe
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-17 22:06
    Po prostu niczego dobrego po tych firmach się nie spodziewam, ale życzę im dobrze na nowej drodze życia.
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-11-17 22:07
    mcbrain: co do SonyEricsson to juz byly przedstawione modele na rynek japonski. W stylu v. motki (skrzydelka)
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2001-11-17 22:21
    Te Nokie są cudowne, ale nie najeżdżajcie na SonyEricsson. Jeżeli stworzą markę o innej nazwie, to wróże im przyszłość. Sony ma kapitał, a Eryk zaufanie u operatorów, więc nie można z góry przewidzieć co za rok, albo nawet pół roku wyjdzie na rynku. Ale Nokia odwaliła kawał roboty!
    0
  • Users Avatars Mini
    Don Pedro pisze: 2001-11-17 22:40
    Ludzie opanujcie te huraoptymistyczne okrzyki na temat tych telefonów. Jak wiele osób zauważyło zdjęcia są jak znaczki pocztowe, a samo fakt kontynuowania linii 7xxx to próba rehabilitacji po blamażu jakim było wypuszczenie tego fajnego, ale totalnie wadliwego apratu (a wiem to z autopsji). Na rok użytkowania przeleżał 2,5 miesiąca w serwisach. Postawa Nokii w tej reklamacji mogłaby być niezłą antyreklamą, dlatego rozumiem tych którzy wierzą w inne marki takie jak Eryk czy Szczymens.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-11-17 23:06
    Pewnie nastepne serie NOKII beda mialy wyswietlacz na spodzie w baterii, bo przeciez NOKIA musi byc na sile orginalna(pseldo).Osobiscie nadal wole Ericssona, ktorego cenie za ciagle ulepszanie swych modeli i wprowadzanie nowych technologii.
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2001-11-17 23:10
    OD ORGAZMÓW, KTÓRE - SĄDZĄC PO WYPOWIEDZIACH - MA CO DRUGI Z WAS WYCHODZI NA TO ŻE KOCHACIE INACZEJ. PO CO TE PODNIETY - TO SĄ ZWYCZAJNE PRZYŻADY DO CODZIENNEJ EKSPLOATACJI A NIE STOSUKÓW SEKSUALNY, DO KTÓRYCH MACIE TAKIE ZAPEDY W WYPOWIEDZIACH!!! WYLUZUJCIE.............
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-17 23:13
    Doczytałem, że 5210 bedzie mial wap i mini-organizer, ale większych zdjęć znaleźć jakoś nie mogę...
    0
  • Users Avatars Mini
    Matey pisze: 2001-11-17 23:15
    a ciekawe jak duze one beda ??? i jak funkcjonalne nasuwa sie pelno pytan, ale trzeba czekac do pierwszych testow. potrzeba cierpliwosci. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-17 23:18
    Tak, trzeba poczekać do 20-tego. 5210 stylistyką napewno nawiązuje do 33xx, a takich telefonó nielubię. Grube, tak jak młodzieżówki Ericsona. 7650 warto się zaś przypatrzeć na poważnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    KRFAWY_TOSTER pisze: 2001-11-17 23:25
    telefony sa piekne ! ale kiedy na naszym rynku ?? pewnie za rok ! a jaka cena ! :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-17 23:36
    jestem pod wrazeniem 7650. mokia jednak potrafi zaskozyc i to pozytywnie, ale pewnie wiekszosc z nas zejdzie na ziemie jak oglosza cene. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzes pisze: 2001-11-17 23:46
    calkiem calkiem aparaciki , jade pod koniec miesiaca na spotkanie z przedstawicielami Noki , moze sie cos dowiem wiecej
    0
  • Users Avatars Mini
    ST-200 pisze: 2001-11-17 23:47
    Zgadzam sie z intermasterem tylko w pewnym sensie! Tam jedna rzecza podobna bedzie tylko odsuwana klawiatura :) I kolorowy wyswietlacz (jezeli mozna bylo nazwac kolorowy w SL10). Jak narazie to ladnie sie prezentuja :) Szkoda, ze zdjec sie nie da powiekszyc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-17 23:49
    Zobaczcie: www-aftonbladet-se [vss[it[story [0=2789=106651 =00-html
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-17 23:51
    I taraz mała legenda: myślnik zamieńcie na kropkę "." , [nawias na slasha "/", a = na przecinek ",", pomińcie spacje. Ale nowych (albo większych) zdjęć tam nie ma... Jest za to dłuższy opis.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-11-18 00:09
    Poprosze dane techniczne tych fonów !!!!!!!!!! mogą być na priv ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-18 00:19
    Michał. Oto informacje o tych fonach: Nokia presenterar två nya mobiltelefoner på måndag, avslöjar nyhetsbrevet Telekom Online. Med nya 7650 tar Nokia upp färgskärmskampen mot Ericssons T68. I samband med Nokia Mobile Internet Conference i Barcelona på måndag presenterar Nokia två nya mobiltelefonmodeller. Enligt Telekom Online rör det sig om Nokia 7650 och Nokia 5210, två nallar som riktar sig till två olika marknader. En traditionell och en nyskapande mobil. 7650 är utrustad med färgskärm, som sitter i locket på mobilen tillsammans med en joystick. Under locket sitter tangenterna, som skjuts ut undertill. Detta är ett helt nytt format, och den utfällda luckan gör att mobilen blir bananformad. - Det är otroligt häftigt med en grundfunktion som består av bara en joystick och en skärm. Tangenterna behöver du bara när du ska ringa, säger Telekom Onlines redaktör Mats Sjödin.
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-18 00:20
    Skąd dane techniczne, jak telefony jeszcze nie były zaprezentowane?
    0
  • Users Avatars Mini
    amiri pisze: 2001-11-18 00:33
    Dużego zdjęcia na razie nigdzie nie znajdziecie. A dane techniczne to tylko spekulacja :-(((( Podoba mi sie 7650, wreszcie jest jakis telefon (poza T68), na ktory moglbym wymienic 6210. Zobaczymy tylko jak bedzie z cenami i awaryjnościa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2001-11-18 00:33
    Macklin: znasz fiński ? Gratuluje To ze nie byly zaprezentowane, to jeszce ni znaczy że danych nie ma Skoro konferencja rozpoczyna sie we wtorek, to telefony fizycznie już isnieją. Liczyłem na to, ze moze gdzieś są juz konkrety Zdjecia telefonów .. hm jak zdjęcie kobiety, ma niewiele wspólnego z rzeczywistościa. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    scout131 pisze: 2001-11-18 00:44
    Nie przepadam za słuchawkami tej firmy (chociaż zaczynałem od 3110 i była spoko) i dlatego nie włączam sie do zażartej dyskusji o + i - niezaprezentowanych dotychczas telefonów. Prawda jest taka, że każda firma musi wprowadzić coś nowego - i Nokia też tak robi (patrz klapka w N7650). Tucoss - w zupełności się z Tobą zgadzam!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    desen pisze: 2001-11-18 00:50
    Telefony owszem nie najgorsze,ale ludzie wyluzujci lekko bo jak tylko usłyszeliście o jakiejś nowości z nokii i już sikacie po nogach a tak naprawde to jeszcze nikt ich nie widział,nikt nie zna danych technicznych tych telefonów i nie jest w stanie przewidziećjak siębęda używały bo z tym nokia miała ostatnio problemy (zarówno kultowy pod tym wzgledem 7110 jak i 6210)!Ja tam spokojnie poczekam aż "dotknę" tego telefonu i dopiero póżniej ją zopiniuję!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-18 00:56
    Michał. To akurat nie jest fiński, ale szwedzki. Co Wam się tak spieszy z tymi telefonami?! Jakieś trzy dni temu poszły dopiero pierwsze informacje, a Wy już chcecie wiedzieć o nich wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2001-11-18 01:26
    Super foniki!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-18 01:54
    No przecież jest napisane, że będą na jakiejś konferencji 20 listopada, czyli najwcześniej na początku przyszłego roku w Polsce, a wtedy zobaczymy wysokie ceny ?(pamiętajcie o N,33330 jej wysokiej cenie, która nie ruszała się z miejsca przez długi czas).
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-18 02:46
    wiecie co za duzo oceniacie z wygladu co z tego ze ladnie wygladaja ? najwiecej komentarzy dotyczy zdjec. dane techniczne to dane techniczne
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-18 03:35
    Hmm, oczywiście ja też jestem bardzo ciekaw co z tych telefonów wyjdzie, zwłaszcza z 7650, ale akurat że ten model pojawi się w 2002 roku (i to jeszcze w Polce) to jakoś nie wierzę, już prędzej 5210. Tak czy inaczej chętnie bym coś takiego jak 7650 dostał w swoje łapki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ted pisze: 2001-11-18 03:36
    Do PatGSM: Na Amerykę to modele NOKII mają symbol XX90, a nie XX50 !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ted pisze: 2001-11-18 03:37
    Zgadzam się z Tobą graffi
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-18 03:38
    Macklin, Sonyericsson wypuści na pewno super telefony i przy ich połączonym potencjale to Nokia może wyjść na tym, że ma jednego konkurenta mniej jak przysłowiowy Zabłocki na mydle...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-18 03:38
    Ted, dziękuję! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Lysy pisze: 2001-11-18 11:22
    Szkoda tylko ze T68 juz mozna kupic a te sluchawki beda za jakies pol roku najwczesniej w sprzedazy :))
    0
  • Users Avatars Mini
    kiero pisze: 2001-11-18 12:16
    Ciekawe telefony tylko jak będzie z ich jakością wykonania i ceną rynkową
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-11-18 12:32
    to sie moze nokia jednak zreflektuje, ale t68m nie pobija ze wzgledu na cene t68m kosztuje 1000 marek jesli 8310 kosztuje okolo 1200 marek to ile bedzie kosztowal model 7650 moze trzeba bedzie dodac jeszcze jedno zero?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Cherub pisze: 2001-11-18 12:47
    tucoss: dobrz gadasz, podobalo mi sie ;-) a co do telefomow to rzeczywiscie fajne tylko pozostaje pytanie co do ceny bo znajac Nokie to te beda baaardzo wysokie
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-18 13:21
    Szkoda ze nie znane sa blizsze szczegoly, wymiaryxwaga itp. 7650 mi sie podoba, 5210 niestety nie (chociaz malo widac). Cena pewnie bedzie kosmiczna. pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-18 15:28
    nooooo... 7650 wyglada extra, gorzej z 5210 :(, ciekawe co maja w srodku......
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2001-11-18 15:53
    7650 zapowiada się fajnie, choć mam pewne wątpliwości co do jej funkcjonalności (wysuwana kalwiatura). Z doświadczenia wiem, że wszelkie bajery typu klapki są mało praktyczne na dłuższą metę. Mam nadzieję, zę technicznie będzie dopracowany. A tak swoją drogą to mam niezły ubaw przeglądając powyższe wypowiedzi niektórych z Was. Chłopcy, nie orgazmujcie się tak! Są różne firmy i różne fony a i te w różnych cenach. Dla każdego coś miłego. A dyskusje na temat wyższości Ericssona nad Nokią czy Nokii nad Ericssonem świadczą o niedojrzałości NIEKTÓRYCH z Was! Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na pierwsze testy. P.S. Czy Ericsson t68 jest już gdzieś w sprzedaży a jeśli nie to kiedy ma się pojawić? Będę wdzięczny za info.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotrek pisze: 2001-11-18 16:07
    Fajna sprawa: tylko się pojawi zdjęcie nowej NOKII, nawet zdjęcie wielkości znaczka pocztowego, a niektórzy już piszą: \"Te telefony są za...biste\", \"Eryk T68 powinien się schować\"... itd itp... hehe... Nokia mogłaby wypuścić pudełko zapałek firmowane swoim znaczkiem, a niektórzy już by się do niego modlili :)
    0
  • Users Avatars Mini
    kUkiz kUkiz kUkiz pisze: 2001-11-18 16:30
    buahahahahaha zajebiste te telefoniki ale niema to jak klasyczny Philips z krystalicznym wyswietlaczem i wibracją przyciskową na dotyk z 1965 roku naszej ery! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-18 16:48
    NOKIA to NOKIA tak jak BMW to BMW!!! I jeszcze jedno: wlasnie sobie zdalem sprawe ze wiekszosc moich rozmow to nokia-nokia... czyzby zbieg okolicznosci .... chyba nie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr_D pisze: 2001-11-18 17:47
    Do Wandik: T68 jest już w sprzedaży w Niemczech, możesz zobaczyć oferty na ebay.de bez umowy (vertrag) kosztuje chyba 1300DM, jest też T39 zazwyczaj po 600DM, w D1 za 745DM bez simloka i umowy czyli unas za 1125PLN (po odjęciu MWsT) Do reszty: ta NOKIA 7650, która jak sądze pojawi się w sperzedaży za rok, nie może być porównywana z telefonem od roku sprzedawanym, którego premiera była ze dwa lata temu. To jak porównywania nowego Fiata ze starszym modelem BMW ;) A tak na serio to poczekajmy przynajmniej do danych technicznych
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-18 17:49
    Maciejmarciniuk, jeśli już rozmawiamy o nokiach to częściowo się zgodzę - reklama nokii jest bardzo skuteczna. Jednak patrząc an jakość i funkcje, to już się różnie zapatrujemy. Nokia 3310 jest telefonem, który pod względem funkcji przypominał produkty konkurencji tak z 2 lata wcześniejsze (w momencie pojawienia się na rynku!). Jedynie melodyjki, loga i SMSy obrazkowe "wyprzedzały" konkurencję. Brak WAPu naprawiono dopiero w 3330, baterii Li-Ion do tej pory w standardzie nie dają, oprogramowanie wśród moich znajomych ma opinię bardzo awaryjnego (zawiesza się) itp. :( Naprawdę udanym modelem jest/był 6210, ale też trochę zbyt drogim
    0
  • Users Avatars Mini
    Buliones pisze: 2001-11-18 18:40
    Piotr_D: jakos nie bardzo sie zgodze. W ofercie T-D1 nie znalazlem T39, w ofercie EPlus z 24miesiecznym cyrografem 299DM. Na ebay T39 za okolo 500-600DM. Sa tez oferty na T68 za okolo 1100DM. Dla niewtajemniczonych ebay do aukcja a nie sklep internetowy. Dla szukajacych dobrych ofert polecam: www.powershopping.de
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-18 18:40
    piotr ja nie fersztejen ale z tego co rozumiem to jest do kupienia fajna r520 za 740 zl - ebay o 18 koniec :((( jakbym fersztejen to bym se qpil. mozesz powiedziec co to MWsT ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Nordek pisze: 2001-11-18 19:02
    niezle telefoniki , pozostaje jeszcze jedno - cena ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2001-11-18 19:04
    znowu jakies %#$@$%#@% byle by jak najwiecej modeli wypuscic...
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-11-18 20:20
    luk23 MWsT to podatek który ci zwrócą jak wywieziesz zakupiony towar z Niemiec.
    0
  • Users Avatars Mini
    musi pisze: 2001-11-18 20:54
    trzeba przyznać że fachowo wykonane zdjęcia!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-11-18 20:54
    niewiele widac na tych zdjeciach - szczegolnie jezeli chodzi o ta low endowa nokie...ta drozsza wyglada na niezly kombajn ale to chyba niezupelnie to co communicator?
    0
  • Users Avatars Mini
    bobopik pisze: 2001-11-18 22:27
    nie zachwycajcie sie tymi telefonami!!!!! to w koncu nokia....
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2001-11-18 22:33
    narazie nie zachwycajcie sie zbyt bardzo . Zdjecia sa nie wyrazne , ale moze cos z tego bedzie dobrego
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2001-11-18 22:42
    maciejmarciniuk; PatGSM; wandik; T68 jest dostepny na rynku od 3 tygodni i kosztuje średno1090 (w zależności od wersji obudowy (Luna Grey, Luna Gold) w normalnym sklepie ze sprzętem telekomunikacyjnym w Niemczech, ale o tym już nie raz pisałem, podawałem nawet stronę www gdzie można go zamówić. Co do Noki to od zaprezentowania zdjęcia, czy nawet telefonu, to do masowej produkcji jeszcze długa droga - patrz przykład 8310. Proponuję z tą optymistyczną euforią poczekać jak wejdą te telefony do sprzedaży ,o ile wogule wejdą. P.S. większych zdjęć nie było :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-11-18 23:11
    Już wielokrotnie rozczarowałem się do produktów Nokii... Myślę, że i tym razem pokazują zdjęcia modeli, które dopiero są w zamysłach tej firmy. Przykładem może być nokia 6310 którą zaprezentowano wiele miesięcy temy - zupełnie niedopracowaną a telefonu jak nie było tak nie ma. Zanim pojawią się te dwa modele konkurencja będzie już dawno w 3g. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    PatGSM pisze: 2001-11-18 23:11
    Wlasnie nokia bardzo dlugo zwleka przy wprowadzaniu nowych modeli z wyzszej polki. Dlatego gdy wejda do sprzedazy u nas, to juz nie beda niczym nadzwyczajnym. Co do T68 to 1090DM To atrakcyjna cena, ciekawe ile bedzie kosztowal w Polsce, i ile w promocji, szk0da tylko ze nasi operatozy dosc powoli wrowadzaja nowe modle do oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    krystek pisze: 2001-11-18 23:25
    Myśle zę telefony będą wtrafiały dość szybko na polski rynek z tego względu że polacy są coraz większym odbiorcą telefonów komórkowych, a za nim nokia wogle wprowadzi te telefony to myśle że Polska będzie jeszcze ważniejszym odbiorcą niż jest to kwestia czasu.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-11-18 23:30
    Do krysteka: oj nie bylbym takim optymista. O tym, ze jestesmy jeszcze prowincja mozemy sie przekonac o sladowych ilosciach prawdziwych nowosci na polskim rynku (np. Ericssony T39 lub T39 itp.).
    0
  • Users Avatars Mini
    szulu pisze: 2001-11-18 23:30
    na zdjeciach nic nie widac. a co do funkcji to pewnie teraz nokia dodala znowu jakies bajerki dla dresow (np. rysowanie logo albo animacja zamiast logo). a co do popularnosci nokii: reklama i niska cena.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-11-18 23:32
    A ja 103!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sonni pisze: 2001-11-19 00:35
    bardzo ładne te telfoniki, szkoda tylko że szybko nie trafią na nasz rynek. A cena to pewnie bedzie zajeb...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-19 03:45
    Do optymistów, którzy liczą na to, że się szybko w Polsce te telefony pojawią - nie liczcie na to!!! Po pierwsze, na rynku będą NAJWCZEŚNIEJ za jakieś 6 mies (a raczej rok) a do Polski trafiają nowości gdzieś z pół roku po wejściu na rynki zachodnie! :(
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-11-19 04:18
    graffi: no ja ta to już nie liczę, swoją drogą w wakacje byłem w Turcji i telefony mieli zupełnie takie jak u nas (nawet te w miarę nowe), a podobno Polska jest bardziej cywilizowanym krajem. Tak to już chyba musi być :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-19 09:12
    Wygladaja calkiem ladnie, ale zdjecia sa nieostre i do konca mnie mozna stwierdzic jak wygladaja! Oby ich pierwsze parte nie mialy takich klopotow z softem jak ostatnie nokie, ktore wychodzily na polskim rynku i nie tylko! Pozyjemy zobaczymy! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-19 10:23
    Moze ma ktos jakis adresik, zeby zobaczyc je lepiej i zastanowic sie na zetelna ocena tego sprzetu! Nara!
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-19 11:40
    nawet nawet te suchawki
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-19 11:43
    Po pierwsze: Widzę, że ostro sypnęło komentarzami. Chyba aż za ostro. Po drugie: Telefoniki ładne i poprawne stylistycznie (ach Nokia to ma to coś, ten wygląd). Po trzecie: Poczekajmy aż będzie widać (i nie tylko widać) coś więcej niż jest na tych zdjęciach (bądź co bądź bardzo małych).
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-19 12:11
    5210 czyli nastepca 5110 troszke zamale zdjecia zeby cos powiedziec oby nie byl gorszy
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2001-11-19 12:31
    Szkoda tylko że ta 5210 prawdopodobnie nie bedzie miała GPRS-u, bo jesli nie ma tego w 5510 to pewnie w nizszym modelu tym bardziej nie bedzie. Dla mnie to byłoby ładgodne przejście w tej samej firmie w tym samym segmencie telefonów (bo mam wciąż poczciwą 5110) ale (gdyby był GPRS) na o niebo wyzszą jakosc uzytkowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-19 14:04
    Czy informacje o nowych telefonach noki zawsze wywierają więcej dyskusji niż innych marek
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2001-11-19 14:26
    Piasek - tak,tak wywieraja bo jakby nie było firma ta ma największy udział w rynku telefonii komórkowej - dziwisz sie ? Bo ja nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Boss pisze: 2001-11-19 15:32
    Moja też 6210 też się nie wiesza i jest jak na razie najlepszym phonem na polskim rynku. Kupa pamięci na SMSy, książka tel. na 500 wpisów (plus teksty) i bateria na tydzień (z gadaniem)!!! 6210 RULEZ!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Zeeke pisze: 2001-11-19 15:49
    Boss: nie pisz może że 6210 jest najlepszym telefonem na polskim rynku, ale że Ci się najbardziej podoba. Według twojej nomenklatury dla mnie co najmniej 10 fonów byłoby najlepszymi telefonami na polskim rynku. A mi na razie podoba się najbardziej Alcatel 501. Pomimo tego że się czasami (rzadko) wiesza.
    0
  • Users Avatars Mini
    VSS pisze: 2001-11-19 17:13
    Hehehehe, ładne, ale spadnie na ziemie i zbierasz na szyfle i do smietnika. Pozostanę przy R310s. Nawet jak sie zezłoszczę i walnę nim o ziemie to się jic ne stanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jola.trochimczyk pisze: 2001-11-20 01:03
    Wszystkich zainteresowanych obejrzeniem telefonów i poznaniem ich funkcji i parametrów, zapraszam na strony www.nokia.com.pl lub www.nokia.com.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-20 01:07
    Ja jestem naprawde pod wrazeniem. Nie spodziewalem sie jakiegos wznosu Noki - a tu takie telefony. Mi sie z wygladu i opisywanych gfzie inndziej funkcji SUPER podobaja.
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-11-21 12:31
    Ciekawe co sobą oferują oprócz Javy
    0
  • Users Avatars Mini
    ciekaw pisze: 2003-02-26 16:46
    To już blisko półtora roku od ukazania się tego newsa, tyle różnych fonów nowych się ukazało, a te prezentowane tutaj są nadal aktualne, no no i drogie :-)))))))))))))))))))
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: