Multimedia Polska rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą pakiety usług z prezentami: smartfonami i tabletami.
Jestem multimedialny, a Ty? – pod takim hasłem Multimedia Polska rozpoczęły wiosenną akcję promocyjną. Od 5 marca, wraz ze startem kampanii, spółka wprowadza nowy sposób komunikacji wizualnej marki. Centralnym punktem nowej linii kreatywnej jest znak graficzny „M” znajdujący się w logo Multimedia Polska.
Marcowa odsłona kampanii Multimedia Polska
Dodatkowym hasłem „Wybierz swój multimedialny pakiet” spółka zachęca do zakupu usług w pakietach, do której w prezencie dodaje gadżety multimedialne: tablety lub smartfony.
Spółka promuje pakiety:
1. smartfon Samsung GIO w prezencie w pakiecie z:
telewizją cyfrową (najwyższy pakiet 90 kanałów)
internetem 6Mb/s
modemem WiFi
cena 99 zł.
2. tablet Samsung Galaxy w prezencie w pakiecie z:
telewizją cyfrową (najwyższy pakiet 90 kanałów)
internetem 20Mb/s
modemem WiFi
telefonem w planie Optymalny (100 minut darmowych rozmów)
cena 159 zł.
Kampania prowadzona jest w 56 miastach, m.in. w Warszawie, Olsztynie, Gdyni, Szczecinie, Wrocławiu, Łodzi, Lublinie. Na akcję składają się: kampania outdoorowa w wybranych miastach (mobileskyboard, autobusy), kampania internetowa, wykorzystująca m.in. największe serwisy ogólnopolskie i Google oraz kampania BTL. W ramach akcji odświeżona została strona internetowa multimedia.pl. Za koncepcję kreatywną oraz zakup mediów odpowiada agencja MediaMocni.