Nowe roamingi Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 36

Idea uruchomiła komercyjnie nowe roamingi z działającym w Turkmenistanie operatorem GSM900 - Barash Communication Technologies Inc. oraz nowy roaming GPRS z działającym w USA operatorem T-Mobile US. Idea posiada obecnie 287 wdrożonych komercyjnie umów roamingowych w 124 krajach na całym świecie. Idea oferuje obecnie możliwość korzystania z usług GPRS w roamingu u 31 operatorów na terenie 23 państw (Belgia, Dania, Egipt, Filipiny - 2, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia - 2, Hong Kong - 3, Izrael, Niemcy - 2, Portugalia - 2, Singapur, Słowacja, Szwajcaria, Szwecja, Turcja - 2, USA, Węgry, Wielka Brytania, Włochy - 3).

Opinie:

Opinie archiwalne (36):

Komentuj

Komentarze / 36

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-12-11 13:45
    A kiedy GPRS w Mixie i w Popie będzie dostępny w Polsce??
    0
  • Users Avatars Mini
    komar pisze: 2003-12-11 13:56
    Idea jest the best :P
    0
  • Users Avatars Mini
    aleksja pisze: 2003-12-11 13:56
    diamantez: przeciez sa od grudnia mmsy w mixie i popie - to jest gprs - bo jak by chodzily?!
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-12-11 14:08
    a co z gprs w mongolii???
    0
  • Users Avatars Mini
    Zenek pisze: 2003-12-11 14:46
    @spiro, jesli chodzi o infrastrukture techniczna to raczej Mongolowie moga powiedziec kiedy ci piep...Polacy uruchomia wszystkie uslugi? Pod wzgledem infrastrukury technicznej zdecydowanie przewyzsza naszych - pozal sie Boze - operatorow. Nie wierzysz to sprawdz: www.mobicom.mn/index.jsp Tak wiec radze skierowadz pytanie do Skrodzkich, Pachowskich i reszty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2003-12-11 14:55
    Jutro kolejne 100 serwisów sms na okres przed świąteczny .... Pozdrawiam ...
    0
  • Users Avatars Mini
    kulis pisze: 2003-12-11 16:03
    Idea jest do bani. Najgorsza siec komorkowa! Zawsze byla, bedzie i jest do kitu!
    0
  • Users Avatars Mini
    Diamantez pisze: 2003-12-11 16:11
    Rzeczywiście pod względem ilości i jakości oferowanych usług Idea odbiega od pozostałych dwóch operatorów. Może natomiast z nimi konkurować cenami, chociaż też nie zawsze...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2003-12-11 16:26
    No wiesz*kulis* jestem bardzo Ciekawy na jakiej podstawie wnioskujesz to ze Idea jest do bani Twoje nedzne wpisy sa naprawde bez sensu no ale coz masz prawo miec swoje zdanie ;d.
    0
  • Users Avatars Mini
    wosiekk pisze: 2003-12-11 16:27
    Dobrze, niech będzie, ale dalej czekamy na nowy pakiet serwisów SMS - niechby choć 50 ich było jeszcze przed Świętami. A dalszych 400 jeszcze przed Wielkanocą.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-12-11 17:20
    idea ma najnizsze ceny rozmow, dobry zasieg i b.szeroka game uslug! uslugi dodane sa tansze niz u konkurencji!! dlaczego wiec tak psioczycie na nia?????ja jestem w erze i wiem co to znaczy bulic jak za zboze!!!1
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-12-11 17:23
    zreszta na dzien dzisiejszy czegos takiego jak konkurencja nie ma!!!! kazdy boi sie wychylic i ceny sa prawie takie same, z tym ze era jest najdrozsza,plus czasami ale tylko czasami ciut tanszy, groszowe sprawy, natomiast idea jest najtansza!ale tez nie tak zeby powalac! oferta dla biznesu jest b.dobra i duzo tansza niz glownych zdzieraczy!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-12-11 17:25
    to teraz era dziala w najmniejszej liczbie krajow???bo plus jest chyba tu liderem i zaraz jest idea, a na koncu era. czy sie myle?
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2003-12-11 17:29
    pamietajcie ze gdyby nie idea to nadal smsy mielibysmy za 0.60 lub 0.50 gr!!!! tu najbardziej zdzieral plus!!!!0.60 gr za smsa!!!!!!!i tylko idea ma smsa zagranicznego za 0.24 gr, w plusie i erze kosztuje on 100% wiecej!!!!!!! nie wspominam juz o mmsach!!!! tej idei to na kolanach dziekowac powinniscie, bo jak by dalej tylko plus z era rzadzili to bysmy bulili ze hej.....z kolei gdyby era i plus sie nie pojawil to PTK Centertel dalej by chcial pobierac oplaty za polaczenia przychodzace.....
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-12-11 18:51
    Ja Wam powiem tylko tyle. Jesli chodzi o sieci to najlepsza (czytaj najbardziej rozwojowa) siecią jest PLUS. Dlaczego??? Jako pierwszy wprowadza EDGE. Jako pierwszy wprowadzil MMSy komercyjnie, GPRS i ma naprawde dobrze dzialajacy roaming (czesto podrozuje i znajomi erowcy i ideeowcy maja bardzo duze problemu). dalej - usluga Strefa Plusa - REWELACJA. Za 44 gr brutto dzwonic na stacjonarne w godzinach szczytu. W ideii to nawet tyle nie ma w najdrozszym aboanmencie. 30 gr w ramach sieci z wybranymi, a korzytsajac z promocji Aboanement ZERO to juz bezkonkurencyjna oferta. Nie ma tego dzierajacego przelicznika 1 min=4 smsy (policzcie sami). No i IDEA to sieci 1800 a plus 900/1800 co daje mi po pierwsze wspolprace ze starymi telefonami i lepszy zasieg na terenach slabo zurbanizowanych, a jest takich troche w Polsce. Przestancie wiec chranic jaka to Idea jest swietna, bo cos co ma choc troche wspolnego z TP NIGDY nie jest dobre. Zapamietajcie to sobie!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-12-11 18:53
    ::T-Mobile: Masz racje PLUS ma umowy roamingowe w 133 krajach swiata
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-12-11 18:56
    Ad mojego przedostatneigo posta... nie wspomnialem o standardowym taktowaniu (BEZ DODATKOWYCH OPLAT) 30/30 a nie tak jak w ideii i erze 60/30 to daje mi w taryfie Plus 30+10 min mozliwosc wykonania az 80 polaczen do 30 sek. Naprawde dobra oferta. Duzo spraw sie zalatwia krotkimi telefonami ponizej 30 sek. i wtedy nie ma potrzeby korzytsania z drogiego naliczania sekundowego
    0
  • Users Avatars Mini
    simonn pisze: 2003-12-12 01:56
    ktoś krakał, że się pojawi i wykrakał nowe roamingi w Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    poli pisze: 2003-12-12 05:38
    nareszcie jest roaming gprs z T-mobile USA mimo iz idea mogla podpisac takowe z wieloma innymi opami w USA wybor padl wlasnie na T w pierwswzej kolejnosci poniewaz to raczej w tej sieci skupia sie gro naszej emigracj z powodu.....prawie darmowych smsow z Polska....i nie tylko! BRAVO!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _kb pisze: 2003-12-12 08:50
    tkubon - Idea od dłuższego czasu też działa w 900-tce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Agent Smith pisze: 2003-12-12 09:47
    działa od marca 2000 r. ale w miastach gdzie wcześniej było tylko 1800 jest dużo dziur zasięgu 900 (np. w moim Krakowie), stąd starsze telefony raczej odpadaja, chyba że ktoś nie bywa w wielkich miastach ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pio pisze: 2003-12-12 11:08
    tkubon; wolnego bracie, jak już ktoś napisał idea działa na paśmie 900 od marca 2000, wcześniej tylko na 1800... ale musisz wiedzeć że teraz działa na tym paśnmie jak i na 900. więć zasięg jest większy... a plus nigdy nie działał na paśmi 1800!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-12 14:27
    ***aleksja- diamantez pisał prawdopodobnie o tym ,kiedy będzie "czysty" gprs do internetu via gprs oraz wap via gprs.Oczywiście ,że gprs jest w zasięgu i mms-y przez gprs hulają ,ale pytając się o o gprs chodzi właśnie o w/w kwestie.A tego nie ma anie w Pop ani w Mix-nie miej wątpliwości :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-12 14:33
    ***tkubon-żeby jeszcze Plus zechciał zmienić cenę mms-a na stałe na 1zł w cenniku, a nie tylko okazyjnie w promocji :-).Pewnie ,że Strefa Plus w "Zero Abonamentu" jest spoko i że schodzą w niej SS-bardzo dobra oferta,to fakt. :-). Zapominiałeś jeszcze pochwalić Plusa za cenę gprs-u :-))) , czy tu też Idea przegrywa z Plusem? Poza tym nikt nie każe Ci kupować sztywnego abonamentu(1min=4sms) ,jak chcesz luzik i elstyczne wykorzystanie pakietu(kwoty) jest Mix i Pop.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-12 14:36
    A z tym EDGE... Już widzę jak abonenci Plusa hurtowo kupują sobie telefony z EDGE(Nokia 6600 np.-bardzo "tania" będzie z pewnością na początku) .Chciałbym mieć dane dotyczące korzystanie z gprs w Plusie(w Ideai też) oraz z pakietów internetowych w tych sieciach . A co tu mówić o EDGE teraz i o transmisji telewizyjnej dzięki temu na komórki w Plusie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2003-12-12 18:34
    A Era udostępnia roaming w 156 państwach w siecisach 292 operatorów. Inna sprawa to to, że w kilkunastu tylko przez satelite. Za to roaming GPRS jest w 44 państwach w 76 sieciach.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-12-13 18:50
    pio: Plus ma pasmo 1800 od dluzszego czasu (niedlugo po tym jak ta siec powstala). I ciagle jest siecia 900/1800. Z porzadnym telefonem nawet na najbardziej zapomnianych miejscach Polski JEST zasieg. Mialem juz tego wielokrotne przypadki! issa: Co do MIX\'a to jest do bani: po pierwsze dlatego ze nie oferuje jeszcze wszystkich uslug tak jak Opitma i ma ten ogranicznik (ale tu wg uznania). Jesli chodzi o GPRS to tu w IDEI TERAZ jest troche lepiej (GPRS Maniak) wczesniej bylo fatalnie ten GPRS chodzil w IDEI jak nie powiem co. Co chwile wywalalo itd., ale do transmisji wiekszej ilosci danych wole HSCSD wychodzi duzo korzystaniej! A co do EDGE to zaczekaj jeszcze troche (podobne glosy byly w przypadku wprowadzania GPRS). Zobaczymy co powiesz jak ta usluga sie upowszechni (stanieje) i naturalnie telefony obslugujace EDGE, bo na razie IDEA nawet chyba nie wie co to jest.... nawet nie chce o tym slyszec.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-13 20:38
    ***tkubon-daję Ci słowo ,że internet via gprs w Idei chodzi bardzo dobrze.Było "trzęsienie" na początku ,kto używa ten wie, teraz jest spoko.Sprawdzałem także oczywiście gprs5.plusgsm.pl i wdzwanianie się przez "normalny" numer ze Strefy Plus z HSCSD.Też spoko, i do ściągania dużych plików się nadaje zgoda.Jednak przy luźnym i spokjnym czytaniu lepszy gprs przy 29groszach za mintę w Strefie .A co do tego EDGE ,powtarzam niech Plus zacznie od udostępnienia swoim abonentom( czyli mi też ) taniego gprs-u a nie cudownego ,dobrze hulającego i niezrywającego sesji gprs-u to będzie lepiej.Nie łudź się ,EDGE będzie najpierw wykorzystywany prze biznesowych klientów bo ich będzie na to stać.A jak na razie możesz sobie przeczytać na Gol-u jak odpowiedział Plus na promocję Idei i HP z gprs...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-13 20:48
    I jeszcze co do Mix. Zgadzam się , że jest on jeszcze dosyć poważnie ograniczony i traktowany troszkę dziwnie przez Idee , bo wykorzystywanie usług opartych na gprs będzie w większości w rękach młodych ludzi,czyli korzystających z Mix i Pop , bo oni są najbardziej skorzy do korzystania z nowości i praktycznego ich wykorzystywania.Nie chcę tu znowy przynudzać ale brak wap-u i internetu via gprs w Mix nie jest żadną przeszkodą i powiem to po raz n-ty , wystarczy kupić Start Optimę i aktywować sobie albo 5 mega wapu via gprs za 10.70 zl , albo w/w Gprs Maniak za 5.35 , tak więc za 22.70 masz 5 mega wapu, albo za 17.35 otwarte wrota do internetu od 18 do 8 rano.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2003-12-13 20:49
    Po prostu do szpanerskiego i świetnego Siemensa S55 w Mix włożysz Start Optimę a sim Mix-a do gorszego.A takie można bez trudu nabyć na Allegro (chodzące) od 50 zł.Np. Motki T192 ,chodzą chyba po 80-90 zł , Nokie 5110 ,albo np. sendo bez sim-locka do wyboru do koloru . Kupno telefonu zrównoważą tanie usługi z pewnością. Pozdrawiam fana Plusgsm i polecam.A Plus ostatnio ma super pomysły jak właśnie choćby z pakietami.
    0
  • Users Avatars Mini
    k-a-d-i pisze: 2003-12-14 15:54
    Wkońcu
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-12-14 18:24
    Jak widac z wypowiedzi to Plus jest lepszy od IDEII. A co do Gprs to korzystam z tej formy lacznosci jedynie poza domem, gdzies w terenie i place za gprs punktami z 5plus... pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    hawkeye pisze: 2003-12-15 05:55
    uch... Co za tepy kon z PLUSa tu wlazl... Ja mam +, idee(nazywana przez dresow z + Judea) i ERE i powiem Ci TKUBON ze + to chamstwo niesamowite!!! Drogo strasznie!!! I wcale tak sie strukturalnie + nie rozwija!!! Od roku + nie stawiaja juz BTSow-wiem to od znajomego przedstawiciela handlowego z + (grupa G400),a Idea z Era pomimo dobrego zas. w kraju nadal rozwijaja swoja siec.W tej chwili gprs jest najtanszy w idei, a ten Twoj wdzwaniany net jest dobry ale na chwilke gdy powiedzmy poczte trzeba sciagnac... Co do zasiegu na pasmie 1800 to powiedz mi kto dzis uzywa tylko telefonu na tym pasmie, lub tylko na pasmie 900?I ten Roaming... a powiedz mi ile dzwonisz z budki za granica do polski a ile z Twojej jednopasmowej komorki? Jak sie nie masz do czego przyczepic to lepiej sie glupio nie odzywaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    zzzz pisze: 2003-12-15 12:39
    hawkeye: wybacz ale co do odpalania BTSow to nie masz racji! To wlasnie Plus odpala teraz najwiecej BTSow nadrabiajac braki w zasiegu, Idea tez odpala nie tak malo natomiast Era spi - moze jakies pojedyncze BTSy w miastach odpalaja, ale w terenie to juz dawno zasneli snem zimowym! Poprzegladaj regionalne strony o zasiegach to bedziesz wiedzial jak jest naprawde. Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-12-15 21:49
    hawkeye:::: Jesli chodzi o Plusa to mieszkam w woj. opolskim i bylo u nas kilka miejscowosci gdzie sieci mialy po jednej kresce. I wiesz kto postawil BTSa jako pierwszy i jedyny na razie wlasnie +. Jesli chodzi o roaming to nie tylko o rozmowy tu chodzi. Chodzi takze a moze przede wszystkim o smsy, bo to dosc tania forma kontaktu z Polska. Moim znajomi erowcy i ideowcy w Niemczech nie potrafili wyslac smsa a wiesz dlaczego? dlatego ze gateway ery i ideii nawalil!!! Wiec nie mow, ze to nie ma znaczenia ani cos w tym stylu. A jesli chodzi o ceny to sie juz wypowiedzialem wyzej na ten temat i powtarzam naliczania 30/30 zadna siec nie oferuje bez dodatkowych. Wiec nie gadaj glupot bez wczesniejszego zastanowienia sie. A jesli chodzi o pasma to PLUS jest 900/1800 co daje prawie 100% pokrycie w calej Polsce!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2003-12-15 21:51
    hawkeye: Co rozumiesz pod pojeciecm Drogo strasznie!!!!???? Nie uzasadniasz tego, bo ja tak!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: