W sieci Idea dostępne jest 8 nowych serwisów SMS: ZAMÓWIENIA SMS, WYKRYWACZ KŁAMSTW, INTEROPTIMA QUIZ, PORADY MIŁOSNE, GRA GIEŁDOWA, BEZCENNE WSPOMNIENIA, HOOP QUIZ, EXPRESS SMS.
ZAMÓWIENIA SMS
Od 01.11.2002 r. funkcjonuje serwis Zamówienia SMS, który umożliwia składanie zamówień SMS na produkty dostępne na stronie www.rejestracja.mobista.pl. Serwis funkcjonował będzie do 31.01.2003 r. Szczegóły: www.rejestracja.mobista.pl.
Aby złożyć zamówienie należy wysłać SMS pod numer 7136 (koszt 1 PLN netto), 7355 (koszt 3 PLN netto), 7636 (koszt 6 PLN netto) lub 7936 (koszt 9 PLN netto) w treści podając odpowiedni kod, który dostępny jest na stronie www.rejestracja.mobista.pl
W odpowiedzi abonent otrzyma SMS o treści: 'Twój kod dostepowy to: [...] Dziękujemy za skorzystanie z uslugi. W razie problemow napisz do nas email:sms@gratka.pl'
WYKRYWACZ KŁAMSTW
Serwis Wykrywacz Kłamstw (dotychczas dostępny pod numerem 7198, na którym odbywają się głosowania telewidzów) od 17 listopada do 29 grudnia 2002 r. będzie również funkcjonował pod numerem 7598. Nowy numer 7598 umożliwiał będzie abonentom branie udziału w konkursach dotyczących programu "Wykrywacz Kłamstw" emitowanego na antenie Programu 1 TVP co tydzień, w niedzielę w godzinach (przybliżone godziny emisji) 21.00-22.00.
Każdy, kto będzie chciał wziąć udział w zabawie powinien wysłać SMS pod numer 7598 (koszt 5 PLN netto) w treści podając odpowiedź na zadane na antenie pytanie. Pytania konkursowe prezentowane będą
wraz z możliwymi odpowiedziami.
W odpowiedzi użytkownik otrzyma SMS zwrotny o treści: "Dziękujemy za udział w konkursie WYKRYWACZ KŁAMSTW. Aby poznać rozwiązanie oglądaj nasz program w niedzielę (data). Losowanie samochodu (data) w Pr. 1 TVP ok. 22.00"
W przypadku błędnej treści SMS zwrotny będzie brzmiał: "Aby wziąć udział w konkursie WYKRYWACZ KŁAMSTW zdecyduj, które stwierdzenie nie jest prawdziwa i wyślij SMS o treści: A, B lub C na numer 7598"
Uwagi i reklamacje dotyczące funkcjonowania serwisów prosimy kierować na adres: Matrix.pl S.A.; ul. Bema 89; 01-233 Warszawa lub elektronicznie: sms@matrix.pl
INTEROPTIMA QUIZ
Quiz InterOptima jest nowym konkursem SMS-owym, w którym nagrodami są m.in. laptopy, zestawy komputerowe Adax Alfa, telefon PANASONIC GD96 wraz z bezpłatnym abonamentem InterOptimy oraz pakiety bezpłatnych minut dla 99 osób, które odpowiedzą na największą ilość pytań w jak najkrótszym czasie. Szczegóły: www.idea.pl
W konkursie może wziąć udział każdy abonent Idei Optimy, który w okresie od 04.11.2002 do 25.11.2002 wyśle SMS pod numer 7188 (koszt 1 PLN netto) o treści: INTER. Rejestracji w konkursie można także dokonać poprzez link WAP na stronie wap.idea.pl.
Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch częściach: "Codzienne Konkursy" i "Wielki Finał" przy czym warunkiem uczestnictwa w finale jest wzięcie udziału w pierwszej części konkursu.
W przypadku zabawy za pomocą SMS, użytkownik po wysłaniu SMS o treści INTER otrzyma trzy pytania z możliwymi odpowiedziami, każde za pośrednictwem oddzielnego SMS, na które powinien odpowiedzieć wysyłając wiadomość pod numer 7188. W przypadku zabawy poprzez WAP uczestnik powinien, po udzieleniu poprawnych odpowiedzi na stronie wap.idea.pl, wysłać SMS pod numer 7388 (koszt 3 PLN netto) z otrzymanym na stronie kodem.
W ramach konkursu zostanie przeprowadzony Wielki Finał, który odbędzie się w okresie od 26 listopada do 1 grudnia 2002 roku włącznie. Udział w nim będą mogli wziąć wszyscy, którzy uczestniczyli wcześniej w "Konkursie Codziennym" i którzy wyślą SMS pod numer 7188 o treści FINAL (uczestnictwo w wielkim Finale nie jest możliwe poprzez WAP).
PORADY MIŁOSNE
Od 30.10.2002 do 28.02.2003 r. będzie funkcjonował serwis "Porady miłosne". Głównym jego celem jest umożliwienie aktywującym go abonentom otrzymywanie wiadomości na temat efektywnego nawiązywania znajomości poprzez SMS. Szczegóły: www.idea.pl
W celu aktywacji usługi należy wysłać SMS pod numer 7306 (koszt 3 PLN netto) o treści: SEX. Wiadomości będą przesyłane codziennie w okresie 25 dni od dnia w którym aktywowano usługę. Kolejne przesłanie SMS o treści SEX pod numer 7306 spowoduje wydłużenie czasu trwania usługi o kolejne 25 dni i kolejne 25 SMS. Deaktywacji serwisu można dokonać wysyłając SMS pod numer 7306 o treści NIESEX.
GRA GIEŁDOWA
W okresie od 30.09 do 29.11.2002 r. będzie funkcjonował serwis Gra Giełdowa. Serwis będzie zabawą polegającą na inwestowaniu na wirtualnej giełdzie papierów wartościowych. Każdy z graczy, który zarejestruje się w okresie 30.09 do 22.11.2002 r., dostanie do swojej dyspozycji wirtualne 100.000 zł, za które będzie mógł kupować oraz sprzedawać akcje i obligacje na wirtualnym rynku, zgodnie z kursami papierów wartościowych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Uczestniczyć w grze można korzystając z Internetu lub wysyłając SMS-y. Szczegóły: www.rp.pl/gragieldowa/
Rejestracja odbywa się poprzez wejście na stronę internetową gry (www.rp.pl/gragieldowa/ - rejestracja bezpłatna) lub poprzez wysłanie SMS pod numer 7183 (koszt 1 PLN netto) o treści: GRA imię nazwisko np. GRA Jan Kowalski. Potwierdzeniem rejestracji składanej za pomocą SMS będzie odesłanie przez system numeru rachunku i hasła dostępu. Od tego momentu rachunek jest aktywny i można składać zlecenia kupna i sprzedaży. Po zakończeniu rejestracji internetowej można również uruchomić kanał SMS-owy, który umożliwia składanie zleceń przez telefon komórkowy. W tym celu należy wysłać z telefonu komórkowego SMS, w którym zostanie podane słowo SMS, numer rachunku oraz hasło dostępu (podane po dokonanie rejestracji na stronie www.rp.pl/gragieldowa/) np.: SMS 1122 F7D9H, gdzie SMS - pierwsze słowo, 1122 - numer rachunku, F7D9H - hasło. Dodatkowo każdy gracz może otrzymać instrukcję rejestracji przez SMS wysyłając SMS pod numer 7183 o treści REJESTRACJA. Dokonując transakcji należy zawsze p!
odawać kod autoryzacji drukowany od poniedziałku do soboty w "Rzeczpospolitej". Jest on niezbędny do wejścia na rachunek gracza. Kod jest ważny jedynie w dniu publikacji od godziny 0.01 do 24.00. Kod sobotni obowiązuje również w niedziele.
Wysyłając pod numer 7183 SMS o treści PORTFEL kod autoryzacji, gracz otrzyma informację o aktualnym stanie swojego rachunku oraz o posiadanym portfelu akcji np. PORTFEL las, gdzie: PORTFEL - pierwsze słowo w treści SMS, las - kod autoryzacji Gracz ma także możliwość wykupienia usługi abonamentowej, w ramach której będzie otrzymywał codziennie do końca danego miesiąca w godzinach popołudniowych informacje o aktualnym stanie konta. W tym celu powinien wysłać SMS o treści GRA kod autoryzacji pod numer 7983 (koszt 9 PLN netto). Każdy gracz musi przynajmniej raz w tygodniu potwierdzić swój udział w grze wysyłając SMS o treści AKTYWNY kod autoryzacji pod numer 7183 np. AKTYWNY las
Aby wysłać SMS ze zleceniem wykonania transakcji należy wysłać SMS o treści ZLECENIE kod autoryzacji a następnie podać informacje dotyczące zlecenia np.: ZLECENIE las BRE K 1000 12 1, gdzie: ZLECENIE - pierwsze słowo w treści, las - kod autoryzacyjny, K - kupno, 1000 - liczba akcji, 12 - limit ceny, 1 okres ważności zlecenia.
BEZCENNE WSPOMNIENIA
Serwis "Bezcenne wspomnienia" umożliwi korzystającym z niego abonentom wzięcie udziału w losowaniu atrakcyjnych nagród. W zabawie może wziąć udział każdy pełnoletni abonent, który spełni następujące warunki:
1. w okresie od 1 listopada do 31 grudnia 2002 dokona w punkcie handlowo-usługowym minimum trzech transakcji o wartości 50 PLN każda przy użyciu jednej z kart płatniczych MasterCard lub Maestro
2. wyśle pod numer 3636 SMS, który w treści zawierał będzie dane osobowe uczestnika, tj. imię i nazwisko, numer telefonu (tylko w przypadku wysyłania wiadomości z Internetu) oraz dane dotyczące dokonanych transakcji tj. daty oraz kwoty zgodnie z podanym wzorem: imię#nazwisko#dd.mmtransakcji1#kwotatransakcji1#dd.mmtransakcji2#kwotatransakcji2# dd.mmtransakcji3#kwotatransakcji3
np. Jan#Kowalski#02.11#55,60#30.11#60,06#17.12#54,30
W odpowiedzi na poprawnie wysłane zgłoszenie użytkownik otrzyma SMS o treści: "Dziękujemy za zgłoszenie. Konkurs trwa do 31 grudnia 2002. Prosimy pamietac, ze kazde zgloszenie zwieksza szanse na wygrana w losowaniu 6 stycznia 2003 roku"
W odpowiedzi na SMS o błędnej treści zostanie do abonenta wysłana wiadomość o treści: "Przepraszamy ale tresc zgloszenia jest bledna. Prosimy wyslac ponownie wg przykladu: imie#nazwisko#01.11#56,50#23,11#10,20#14.12#345 Losowanie nagród odbędzie się 6 stycznia 2003
Reklamacje należy składać po adres: Momentum Experiential Marketing Sp. z o.o.; ul. Rumiana 10b;
Warszawa; Regulamin loterii dostępny jest pod adresem organizatora podanym powyżej.
Zgłoszenia do konkursu można przesyłać od 1.11.2002 do 31.12.2002 Główne losowanie nagród odbędzie się 6.01.2003 r. Losowanie uzupełniające odbędzie się 3.02.2003 r.
HOOP QUIZ
Hoop Quiz jest konkursem, w którym nagrodami są między innymi bluzy i koszulki z grafiką Spidermana oraz jedna dwuosobowa wycieczka do USA na plan filmu Spiderman II. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch częściach: "Codzienne Konkursy SMS-owe" i "Wielki Finał" przy czym warunkiem uczestnictwa w finale jest wzięcie udziału w części pierwszej konkursu.
Każdy, kto chce wziąć udział w "Codziennym Konkursie SMS-owym" powinien wysłać SMS rejestracyjny, pod numer 7136 (koszt 1 PLN netto), którego treść stanowić będzie siedmiocyfrowy kod, umieszczony na nakrętce napoju HOOP COLA. Po dokonaniu rejestracji, uczestnik otrzyma SMS zawierający potwierdzenie rejestracji i skrócone zasady Konkursu oraz jedno pytanie, za pośrednictwem oddzielnego SMS-a, z listą odpowiedzi, z których tylko jedna odpowiedź na pytanie będzie prawidłowa. Odpowiedzi na pytania (A, B, C, lub inną podaną w treści pytania) można przesyłać za pośrednictwem SMS-a wysłanego na numer 7136 do godziny 24.00 tego samego dnia, w którym uczestnik dokonał rejestracji w "Codziennym Konkursie SMS-owym".
W ramach Konkursu zostanie zorganizowana część pod nazwą "Wielki Finał", która przeprowadzana będzie w dniu 03.01.2003. Będą mogli wziąć w niej udział uczestnicy Codziennych Konkursów SMS-owych, którzy przeprowadzili co najmniej trzy pełne gry w Codziennych Konkursach SMS-owych w okresie od 08.11.2002 do 31.12.2002 r.
Reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu powinny być zgłaszane na piśmie do dnia 20 stycznia 2003 roku włącznie na adres: HOOP S.A., ul. Smocza 18 paw. 2, Warszawa; z dopiskiem: "KONKURS HOOP QUIZ". Serwis funkcjonował będzie od 8.11.2002r. do 03.01.2003 r. Szczegóły: www.hoop.pl
EXPRESS SMS
Serwis Express SMS jest grą składającą się z trzech rund i polegającą na odpowiadaniu za pomocą SMS na zadawane pytania. Celem zabawy jest zdobycie jak największej ilości punktów, które przydzielane są po udzieleniu poprawnej odpowiedzi i odejmowane po udzieleniu błędnej.
W celu aktywacji serwisu należy wysłać SMS pod numer 7193 (koszt 1 PLN netto) o treści Express
Komendy używane w trakcie konkursu
EXPRESS - rozpoczęcie gry - prośba o pierwsze pytanie
PAS - rezygnacja z odpowiedzi na aktualne pytanie i przejście do następnego
RYZYKO - podwojenie stawki punktów możliwych do wygrania za następne pytanie
LISTA - sprawdzenie miejsca w klasyfikacji konkursu
PSEUDO - przydzielenie pseudonimu który będzie przedstawiony wraz z wynikiem gracza
POMOC - zwraca SMSa z wiadomością informującą o możliwości ruchu na danym etapie
KONIEC - kończy grę
PODPOWIEDZ - wysyła wiadomość z podpowiedzią
Zakończenie zabawy następuje w sposób bierny - poprzez zaprzestanie wysyłania odpowiedzi na zadawane pytania. Zwycięzca pierwszej sesji otrzyma nagrodę, którą będzie samochód Skoda Fabia.
Pytania i wątpliwości związane z grą należy przesyłać e-mailem na adres gamemaster@pixzell.pl oraz support@pixzell.pl. Oficjalne reklamacje należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem, do organizatora konkursu pod adres: PixZell Sp. z o.o.; ul. Wałbrzyska 11/83b; 02-739 Warszawa
z dopiskiem "Express SMS", w terminie 14 dni od daty ogłoszenia zwycięzców. Szczegóły: Tygodnik "Dzień Dobry", www.pixzell.pl