W sieci Idea dostępnych jest 8 nowych serwisów SMS: Wygraj, Netmania WP, Last Minute, Wyprawa po brykę, Mobilny Sondaż Siemensa, Turniej Reversi, Pepsi Muza, WP Poczta.
WYGRAJ
Konkurs SMSowy "WYGRAJ" dostepny jest w sieci Idea o 5 do 24.06.2003 r. i mogą w nim wziąć udział użytkownicy telefonów komórkowych sieci Idea, Era i Plus GSM. Konkurs jest podzielony na dwa etapy: I etap - od 5.06 do 14.06.2003r., II etap: od 15 do 24.06.2003 r. jego uczestnik bierze udział w etapie konkursu trwającym w okresie, w którym dokonał rejestracji.
Zasady konkursu SMS WYGRAJ są proste:
Wystarczy zarejestrować się w konkursie, wysyłając SMSa o treści GRA, GRA1 na numer 7136 (koszt SMSa - 1,22 zł brutto)
Po dokonaniu rejestracji, uczestnik otrzymuje powitalny SMS zawierający potwierdzenie rejestracji, skrócone zasady Konkursu oraz prośbę o wybór Nagrody Głównej, o którą zamierza grać. Nagrodami Głównymi w konkursie są najnowsze telefony Nokia (Nokia 7650, Nokia 3650 oraz Nokia 6800) z pakietem 10 gier Java z kolekcji http://java.mobista.pl. Po wybraniu Nagrody Głównej uczestnikowi konkursu otwierane jest konto gry o daną Nagrodę Główną. Uczestnik może otworzyć dodatkowe konta gier (o pozostałe nagrody główne) dokonując ponownie rejestracji. Każda z gier prowadzona jest niezależnie. Uczestnik może zarejestrować maksymalnie 3 konta gier o Nagrodę Główną.
Następnie należy odpowiadać na pytania konkursowe
Po otworzeniu konta gry, uczestnik otrzymuje SMSem pierwsze pytanie konkursowe, z listą odpowiedzi, gdzie tylko jedna odpowiedź na pytanie jest prawidłowa. Udzielenie odpowiedzi na pytanie, poprawnej lub nie, oznacza zgodę na przesłanie kolejnego pytania w ramach danej gry.
Za każdą prawidłową odpowiedź na pytanie uczestnik otrzyma jeden punkt dodatni na swoim koncie gry, za każdą nieprawidłową punkt ujemny na swoim koncie gry. Celem gry jest zdobycie maksymalnej ilości punktów na swoim koncie gry w danym etapie Konkursu. Punkty z poszczególnych gier oraz etapów nie sumują się. Po wysłaniu SMS o treści SALDO na numer 7136 uczestnik otrzyma odpowiedź z informacją o ilości punktów jaką zdobył w otwartych w danym etapie grach.
WYGRYWAJ!!!
W każdym etapie konkursu zostanie wyłonionych trzech zwycięzców Nagród Głównych. Zwycięzcami zostaną osoby, które zdobędą największą ilość punktów w grach o poszczególne Nagrody Główne danego etapu Konkursu. Jeden uczestnik może wygrać tylko jedną Nagrodę Główną w konkursie. ze Ze zwycięzcami Nagród Głównych organizator skontaktuje się telefonicznie, w ciągu czternastu dni roboczych od dnia zakończenia danego etapu Konkursu. Każdy uczestnik Konkursu, który nie wygrał Nagrody Głównej jest dodatkowo uprawniony do otrzymania Nagrody Gwarantowanej od Idei POP w postaci rabatu na zakup określonego Zestawu POP z telefonem. Rabat liczony jest od aktualnej ceny brutto Zestawu POP podanej w cenniku POP na stronie internetowej.
Oferta promocyjna obejmuje zestawy Idea POP z telefonami :
Zestaw POP z telefonem: | obecna cena brutto | Nagroda Gwarantowana - rabat | cena brutto w ofercie promocyjnej |
Samsung SGH R200S | 295 zł | 50 zł | 245 zł |
Motorola T191 | 365 zł | 50 zł | 315 zł |
Alcatel OT 511 | 365 zł | 40 zł | 325 zł |
Nokia 5510 | 429 zł | 30 zł | 399 zł |
Panasonic GD67 | 489 zł | 30 zł | 459 zł |
Nagroda Gwarantowana upoważnia uczestnika konkursu do zakupu wyłącznie jednego Zestawu POP z telefonem objętego niniejszą ofertą. O rodzaju i sposobie otrzymania Nagrody Gwarantowanej, uczestnik zostanie poinformowany przez automatyczny system telefoniczny, który dokona do niego połączenia (połączenie bezpłatne dla uczestnika). Połączenie zostanie wykonane na numer, z którego uczestnik konkursu dokonał rejestracji, po zakończeniu każdego z etapów konkursu. Realizacja Nagrody Gwarantowanej, czyli Zakup zestawu POP z rabatem, odbywa się przez sklep internetowy. Pracownik sklepu skontaktuje się z uczestnikiem konkursu, który w trakcie połączenia z automatycznym systemem telefonicznym, wyraził chęć skorzystania z Nagrody Gwarantowanej od Idei POP. Pracownik sklepu potwierdzi wówczas model Zestawu POP, wybranego przez uczestnika konkursu, ustali adres, pod który ma być dostarczona przesyłka oraz poinformuje go o:
terminie dostarczenia przesyłki przez kuriera
kwocie do zapłaty - zgodnie z obowiązującymi cenami promocyjnymi
sposobie zapłaty - za pobraniem, tzn. kurier wydaje przesyłkę dopiero po uregulowaniu zapłaty zgodnej z wartością podaną w liście przewozowym
koszcie dostarczonej przesyłki - w całości pokrywa PTK Centertel.
Uczestnik konkursu, który chce zapoznać się ze statusem złożonego zamówienia na zakup Zestawu POP z rabatem promocyjnym, powinien zadzwonić do Sklepu Internetowego pod numer: (22) 588-71-71, gdzie, uzyska wszelkich niezbędnych informacji. Regulamin promocji dostępny na stronie www.mobista.pl/gra Uwaga: Oferta promocyjna łączy się z innymi promocjami w ofercie Idea POP - oprócz oferty sprzedaży POP dla abonentów post-paid w sieci Idea oraz oferty dla Uczniów i Studentów!
NETMANIA WP
Od 21.05 do 30.06.br. w sieci Idea dostępny jest serwis SMS NETMANIA WP, który polega na udzielaniu odpowiedzi na pytania publikowane w portalu WP.PL, które należy przesyłać poprzez SMS na numer: 7113, 7213, 7513 lub 7913. Treść SMS: w.[login_osoby].[numer pytania].[odpowiedź: "n"]; gdzie "n" oznacza wybraną przez Uczestnika Turnieju literę "a", "b" lub "c" przyporządkowaną danej odpowiedzi, a "login_osoby" to unikatowy pseudonim przydzielany indywidualnie uczestnikowi, podczas niezbędnej do wzięcia udziału w zabawie rejestracji na stronie: www.netmania.wp.pl/logowanie.html.
Odpowiedzi na pytania powinny być przesyłane na numery 7113, 7213, 7513 lub 7913 w zależności od liczby punktów, którą użytkownik chciałby zdobyć (im wyższa taryfa SMS tym większa ilość punktów).
Opłaty związane z usługą Netmania WP (Numer SMS - Cena netto za SMS - Cena brutto za SMS):
7113 - 1 zł (1,22 zł)
7213 - 2 zł (2,44 zł)
7513 - 5 zł (6,10 zł)
7913 - 9 zł (10,98 zł)
LAST MINUTE
Od 1.06 do 30.09.2003 r. w sieci idea dostępny jest nowy serwis LAST MINUTE, który ma na celu udostępnienie abonentom informacji o aktualnych ofertach Last Minute firmy Scan Holiday Travel. Aby aktywować usługę należy wysłać pod numer 7473 SMS o treści: LM - koszt 4 zł netto (4, 88 zł brutto). W odpowiedzi użytkownik otrzyma następujące odpowiedzi:
SMS powitalny: "Dziękujemy za zainteresowanie oferta. Zyczymy udanego urlopu ze Scanholiday!"
do 11 SMS z ofertą last minute firmy Scanholiday w ciągu kolejnych dwóch tygodni
SMS zapraszający do ponownego skorzystania z serwisu o treści: "Dziękujemy za skorzystanie z naszego serwisu. Przeslij ponownie SMS na numer 7473 - czeka na Ciebie wiele atrakcyjnych ofert! "
W przypadku innej treści SMS niż "LM" użytkownik otrzyma wiadomość: "Sprawdz tresc SMS - jeżeli chcesz zaabonować serwis last minute prześlij SMS o tresci LM na numer 7473"
WYPRAWA PO BRYKĘ
"Wyprawa po brykę" to konkurs SMS dostępny w sieci Idea od 1 do 30.06 br., składający się z dwóch etapów: Konkursy codzienne i Finału.
KONKURSY CODZIENNE
Aby rozpocząć grę, należy wysłać SMS o treści: WYPRAWA pod numer 7110 - koszt SMSa 1 zł netto (1,22 zł brutto). W odpowiedzi abonent otrzyma powitalny SMS zawierający potwierdzenie rejestracji oraz pytanie o miejsce, gdzie chciałby udać się na wyprawę, z listą możliwych odpowiedzi: Witaj w quizie Wyprawa. Wyslij SMS na nr 7110 o tresci A,B,C,D lub E odpowiadającej wybranemu regionowi: A) Ameryka, B) Europa, C) Azja, D) Afryka, E) Australia
Po udzieleniu odpowiedzi na to pytanie uczestnik otrzyma pierwsze pytanie konkursowe odpowiednie do miejsca wyprawy, które wybrał, z listą odpowiedzi, z których tylko jedna na dane pytanie będzie prawidłowa. W przypadku, gdy uczestnik nie udzieli odpowiedzi w czasie 2 godzin od momentu wysłania do niego pytania, jego gra zostaje anulowana. Powrót uczestnika do Konkursu następuje po wysłaniu przez niego SMS o treści Wyprawa na numer 7110
FINAŁ
Zabawa finałowa zostanie rozegrana od 26 - 30.06.br. W finale mogą brać udział tylko uczestnicy grający wcześniej w rozgrywkach dziennych. W celu wzięcia udziału w Finale, uczestnik powinien wysłać SMS rejestracyjny, o treści FINAL pod numer 7110. W odpowiedzi otrzyma pierwsze pytanie konkursowe z listą odpowiedzi, z których tylko jedna będzie prawidłowa. W treści swojej odpowiedzi użytkownik powinien podać literę określającą wybraną odpowiedź (np. A, B, C lub inną podaną w treści pytania). Jeśli uczestnik odpowiedział prawidłowo na mniej niż trzy pytania może poprawić swój wynik. Po ponownym wysłaniu SMS o treści FINAL na numer 7110 będzie mógł odpowiedzieć na kolejną serię trzech pytań Finału.
MOBILNY SONDAŻ SIEMENSA
W dniach 2-9.06.br. w sieci Idea dostępny był konkurs MOBILNY SONDAŻ SIEMENSA skierowany tylko dla użytkowników sieci Idea, posiadających telefony Siemens z obsługą Javy, w szczególności MT50, C55, SL45i, S55. Aby wziąć udział w Konkursie należało aktywować serwis wysyłając SMS z hasłem UE na numer 7067 - cena SMSa - 0,50 zł netto (0,61 zł z VAT). W odpowiedzi firma Emisja wysyłała na telefon nadawcy wiadomość:
WAP Push z aplikacją Java lub
SMS z linkiem do strony WAP, z której można pobrać aplikację lub
SMS z adresem strony WAP, z której można pobrać aplikację.
Konkurs polegał na zebraniu jak największej liczby ankiet (m.in. od swoich znajomych) i tym samym maks. zbliżeniu się do oficjalnych wyników głosowania w referendum. Zwycięży osoba, której wynik będzie najbardziej zbliżony do wyników oficjalnych i wyśle najwięcej wiadomości. Wyniki z przesłanych ankiet można będzie sprawdzić wysyłając wiadomość SMS o treści WYNIK. Midlet będzie wyświetlał kilka prostych pytań, przy czym kluczowym pytaniem będzie "Twój głos?" z możliwymi odpowiedziami "za" "przeciw".
Jak działa midlet?
Po uruchomieniu Aplikacji wyświetlone zostaje pierwsze pytanie ankiety i możliwe odpowiedzi, z których wybrać można tylko jedną. Po zaznaczeniu odpowiedzi Aplikacja automatycznie przechodzi do następnego pytania. Po wybraniu odpowiedzi na ostatnie pytanie Aplikacja przechodzi do ekranu, gdzie można wybrać:
Wyślij ankietę
Podsumowanie ankiety
Po wysłaniu ankiety Aplikacja wraca do pierwszego pytania nowej ankiety. Midlet będzie wysyłał ankiety za pomocą wiadomości SMS na numer 7067. Nagrody główne zostały ufundowane przez firmę Siemens:
I miejsce - Siemens SL55
II miejsce - Siemens S55
Miejsca 3 - 12 polary
Miejsca 14 - 43 koszulki
Miejsca 44 - 53 kubki
Darmowe doładowania: miejsca 54-64 doładowania po 10 minut bądź 10 PLN; miejsca 65 - 75 doładowania po 5 minut bądź 5 PLN.
Nagrody ufundowane przez firmę Emisja: Logotypy o tematyce związanej z Unią Europejską (Tak dla UE, Nie dla UE - po 5 w obu kategoriach) dostępne za darmo na stronie internetowej Konkursu, dla wszystkich, którzy wyślą z midletu min. 4 odpowiedzi.
TURNIEJ REVERSI
Od 3 do 30.06.br. w sieci Idea dostępny jest TURNIEJ REVERSI. Aby wziąć udział w turnieju należy wysłać SMS na numer 7200 - cena 2 zł netto (2,44 zł z VAT) i "ściągnąć" grę Reversi oraz wypełnić pełny formularz rejestracyjny, który ukazuje się po wybraniu z menu gry opcji "Rejestracja". Pełny formularz rejestracyjny zawiera pola do wypełnienia następujących danych:
Pseudonim,
Hasło,
nr telefonu komórkowego.
Podanie danych 1 - 2 jest niezbędne i wystarcza do tego, aby grać, nie umożliwia natomiast uczestnictwa w Turnieju. Aby wziąć udział w Turnieju należy podać również numer telefonu komórkowego gracza (musi to być numer telefonu, który gracz wykorzystuje w Turnieju). Dane podane przez Uczestników w czasie rejestracji będą wykorzystane do celów identyfikacji zwycięzców.
Osoby, które pobrały grę bez pełnego formularza rejestracyjnego (czyli przed 03.06.2003) mogą bezpłatnie pobrać nową wersję gry:
wysyłając SMS na bezpłatny numer 2500 o treści TURNIEJ
wchodząc na stronę WAP pod adresem http://wap.emisja.pl w zakładce Turniej,
Przez cały czas trwania Turnieju organizowane są Mini Turnieje. Mini Turnieje rozpoczynają się codziennie o pełnych godzinach, np. 9:00, 10:00, 11:00 itd. Mini Turnieje służą przede wszystkim wskazaniu godzin większej aktywności uczestników.
W czasie trwania turnieju jego uczestnicy zdobywają punkty. Punkty mogą być zdobywane zarówno w Mini-Turniejach, jak i o dowolnej innej. Punkty w turnieju zdobywa się poprzez grę z innym przeciwnikiem lub z jednym z dwóch automatów IQ2 i IQ4, różniących się poziomem trudności (IQ2 - podstawowy poziom trudności, IQ4 - wyższy poziom trudności).
Punktacja:
Każda wygrana partia z innym graczem: 5 punktów
Każda wygrana partia z automatem IQ2: 1 punkt
Każda wygrana partia z automatem IQ4: 2 punkty
Remis z innym graczem: 2 punkty
Remis z automatem: 1 punkt
Przerwana partia przy sumie punktów obu graczy większej od 30: 2 punkty dla gracza, który pozostał w grze. Każda wygrana i dokończona gra z nowym przeciwnikiem, premiowana jest dodatkowo w postaci 2 punktów. dla zwycięzcy i 1 punktu dla pokonanego. Nowy przeciwnik, to taki, z którym nie zestawiano wcześniej gry. Liczba punktowanych partii między tymi samymi graczami: 10. Zliczamy wszystkie zestawione partie, bez względu na to czy zostaną one zakończone. Punkty zdobyte w poszczególnych grach są sumowane. Do Rundy finałowej przechodzi 40 uczestników Eliminacji z najwyższą liczbą punktów.
Ranking graczy:
Podczas trwania turnieju prezentowany jest aktualny ranking graczy. Ranking można oglądać na stronach WWW i WAP. Ranking prezentuje listę najlepszych graczy (pseudonim, ID, liczba punktów).
Zaproszenia SMS:
Aby wyzwać na pojedynek innego gracza, który obecnie nie jest widoczny na liście graczy należy wysłać SMS z hasłem GRAJ ID (np. GRAJ 001) na numer 2500. Organizator prześle SMSem do takiego gracza wiadomość, że jest zaproszony do gry. Jeśli się zgadza odpowiada SMSem TAK i loguje się do gry. Organizator po odebraniu wiadomości SMS, potwierdzającej chęć gry, informuje inicjatora gry (również SMSem), że jego przeciwnik przyjął zaproszenie. Jest to sygnał, że należy zalogować się do gry.
Jeśli zapraszany gracz odrzuca zaproszenie, nie musi odpowiadać. W takim przypadku nie informujemy o tym inicjatora. Dla wszystkich jest to jednoznaczne, że potencjalny przeciwnik odmówił gry. Jeśli w ciągu godziny od odebrania wiadomości, organizator odbierze dokładnie taką samą wiadomość (tzn. z tym samym ID), od tego samego gracza, nie zostanie ona przetworzona i nie zostanie wysłane zaproszenie. Organizator będzie wysyłał zaproszenia tylko do graczy, którzy zarejestrowali się w Turnieju. Aby wyzwać na pojedynek dowolnego gracza, należy wysłać SMS z hasłem SZUKAM na numer 2500. Jeśli w przeciągu ostatnich 15 min. od otrzymania wiadomości, inny gracz wysłał SMSa z hasłem SZUKAM - wysyłamy do niego wiadomość, że ktoś chce z nim zagrać. Jeśli się zgadza odpowiada SMSem TAK i loguje się do gry. Organizator po odebraniu wiadomości SMS, potwierdzającej chęć gry, informuje inicjatora gry (również SMSem), że jego przeciwnik przyjął zaproszenie. Jest to sygnał, że należy zalogować!
się do gry. Od tej pory organizator, nie przesyła do tych graczy następnych powiadomień SMS, aż do czasu przysłania następnej wiadomości o treści SZUKAM.
Jeśli użytkownik nie chce dostawać zaproszeń SMS od innych graczy, może wyłączyć te opcję wysyłając na numer 2500 SMS o treści: BLOKUJ. Jeśli gracz nie chce otrzymywać zaproszeń od konkretnego gracza powinien wysłać SMS z hasłem IGNORUJ ID na numer 2500 (np. IGNORUJ 001).
W ciągu godziny, Organizator może wysłać do jednego gracza nie więcej niż 4 zaproszenia.
W każdej fazie konkursu uczestnik może sprawdzić liczbę posiadanych punktów przez wysłanie na numer 2500 SMS-a o treści MAM.
Runda finałowa:
W rundzie finałowej obowiązują takie same zasady, przy czym gra z automatami nie jest punktowana. Punkty z eliminacji nie zaliczają się do rundy finałowej. Kolejność ustalana jest na podstawie zdobytych punktów. W przypadku zdobycia przez kilku graczy jednakowej liczby punktów, bierzemy pod uwagę liczbę rozegranych partii (im mniej tym lepiej). Jeśli i to nie wyłoni zwycięzcy, zarządzamy dogrywkę, między osobami z taką samą liczbą punktów.
Nagrody ufundowane przez firmę Emisja:
1 miejsce - aparat cyfrowy DSC P32 firmy Sony
Miejsca 2 - 5 okulary Matrix
Miejsca 6 - 7 koszulki Matrix
Miejsca 8 - 15 plakaty Matrix
osoby sklasyfikowane na pozycjach 16 - 25 otrzymają:
pakiety 10 darmowych minut w przypadku gdy zarejestrowany numer telefonu używany jest w ramach usługi abonamentowej Idea lub doładowania o wartości 10 PLN, gdy zarejestrowany numer telefonu używany jest w ramach usługi Idea POP
osoby sklasyfikowane na pozycjach 26 - 40 otrzymają:
pakiety 5 darmowych minut w przypadku gdy zarejestrowany numer telefonu używany jest w ramach usługi abonamentowej Idea lub doładowania o wartości 5 PLN, gdy zarejestrowany numer telefonu używany jest w ramach usługi Idea POP
PEPSI MUZA
Od 1.06 do 1.09.br. w sieci Idea dostepny jest nowy serwis SMS PEPSI MUZA, który umożliwia przesyłanie kodów znajdujących się na opakowaniach promocyjnych Pepsi. Aby skorzystać z usługi i wziąć udział w losowaniu należy wysłać SMS-em pod numer 7047 - cena 0,50 zł netto (0,61 zł z VAT) - omplet sześciu kodów spod żółtych kapsli/nakrętek lub innych produktów Pepsi np.: 75622 75623 76213 85623 62523 653215
W odpowiedzi odesłana zostanie jedna z poniższych wiadomości:
W przypadku wysłania SMS z kodem/kodami i nie zebrania jeszcze kompletu 6 unikalnych kodów: "WyslalesPoprawny(e)Kod(y)!AbyWygracMusiszWysłacW SumieSzescUnikalnychKodow. DoWygraniaKodDoladowaniaKartyPrePaid.Infolinia 0-prefix-22 6657222."
W przypadku wysłania SMS'a z kodem/kodami i zebraniu kompletu unikalnych kodów: "WyslalesJuzKompletPoprawnychUniklanychKodow i WygralesKodDoladowniaKartyPrePaidAbyGoWykorzystac: xxxxxxxxxxxxx"
W przypadku wysłania SMS'a z błednym kodem/kodami: "WyslalesNiepoprawny(e)Kod(y)!SprawdzCzySieNiePomyliles i WyslijKod(y)Ponownie. DoWygraniaKodDoladowaniaKartyPrePaid.Infolinia 0-prefix-22 6657222"
WP POCZTA
Od 27.05.br. w sieci idea dostępny jest nowy serwis SMS WP POCZTA, umożliwiający dostęp poprzez SMS do poczty elektronicznej na portalu poczta.wp.pl Aby skorzystać z usługi należy wpisać jedną z poniższych komend i wysłać SMS pod numer 7113 - cena 1 zł netto (1,22 zł z VAT).
Spis komend serwisu SMS WP Poczta (KOMENDA - OPIS - Odebrany SMS):
LOGUJ login haslo - Komenda umożliwia zalogowanie się do systemu. Wysyła również informacje o stanie folderu INBOX skrzynki pocztowej. - PocztaWP: Zostales zalagowany do PocztyWP [login]. Nowe wiadomości: 3, wszystkie wiadomości: 22, całkowita pojemnosc: 10,00 MB, zajete: 9,99 MB(100%), wolne: 10,80 kB(0%)
WYLOGUJ - Pozwala wylogować się z systemu. Po wydaniu tej komendy można zalogowac się ponownie. - PocztaWP: Zostales pomyslnie wylogowany.
STAN - Wysyła informacje o stanie folderu INBOX skrzynki pocztowej (liczba wszystkich oraz liczba nowych wiadomości, jak również zajętość skrzynki). - PocztaWP: Nowe wiadomości: 3, wszystkie wiadomości: 22, całkowita pojemnosc: 10,00 MB, zajete: 9,99 MB(100%), wolne: 10,80 kB(0%)
NOWE - Wysyła nagłówki nowych wiadomości z folderu INBOX oraz informuje o załącznikach w tych listach (ponowne zastosowanie tej komendy powoduje wysłanie kolejnej listy). - "id:xxx#NZ/"_"#yy.mm.dd#od#temat", gdzie: id:xxx - oznacza kolejność wiadomości,N/"_" - oznacza nową wiadomosć, Z/"_" - oznacza, że wiadomość posiada załącznik(-i), yy.mm.dd - data. PocztaWP: id:02#N #03.02.10#Kasia P.#Impreza - zapraszam!
id:03#NZ#03.04.10#Piotr Wiktor#Zdjecia... id:04#_Z#03.04.12#Michal#Zyczenia.
WSZYSTKIE - Wysyła nagłówki wszystkich wiadomości z folderu INBOX. - j.w.
CZYTAJ ID - Wysyła treść email'a o danym ID (w przypadku długiego emaila, ponowne zastosowanie komendy powoduje wyslanie kolejnej części wiadomości). - PocztaWP: (1/2)Piotr Wiktor#Zdjecia#Przesylam Ci zdjecia z moich wakacji. Szkoda, ze nie mogles pojechac z nami, bo bylo/.../
CZYTAJ - Wysyła treść ostatniego e-mail'a. - PocztaWP: (1/2)Michal#Zyczenia#Hej, skladam najlepsze zyczenia z okazji Swiat, jak będziesz miał czas wpadnij do nas w drug/.../
NAPISZ email_adresata#[temat]#tresc - Wysyła email na podany adres (dodanie tematu jest ocjonalne). - PocztaWP: Wiadomosc zostala wyslana.
USUN - Przenosi do kosza bieżącą wiadomość. - PocztaWP: Wiadomosc zostala usunieta.
USUN ID - Przenosi do kosza wiadomość o danym ID. - PocztaWP: Wiadomosc zostala usunieta.
ODP tresc - Wysyła odpowiedź na bieżący email. - PocztaWP: Wiadomosc zostala wyslana.
ODP:ID tresc - Wysyła odpowiedź na email o podanym ID - PocztaWP: Wiadomosc zostala wyslana.
PD email[#tresc] - Przekierowanie (forward) bieżącej wiadomości do innej osoby (opcjonalnie z dodaniem dodatkowej treści). - PocztaWP: Wiadomosc zostala wyslana.
PD email,email[#tresc] - Przekierowanie (forward) bieżącej wiadomości do wielu osób. - PocztaWP: Wiadomosc zostala wyslana.
PD:ID email - Przekierowanie wybranej wiadomości do innej osoby. - PocztaWP: Wiadomosc zostala wyslana.