W sieci Idea dostępne są 4 nowe serwisy SMS: Zabawne Teksty i Obrazki w Tenbit.pl, Powitania Poczty Głosowej w Bravo.pl i Tenbit.pl oraz Klub Radia94.
ZABAWNE TEKSTY I OBRAZKI ZA POMOCĄ SMS - TENBIT.PL
29.09.br. został uruchomiony nowy serwis, który umożliwia wszystkim chętnym przesyłanie na swój telefon komórkowy lub telefon innego abonenta:
SMS'a utworzonego ze znaków interpunkcyjnych np. :), :((, zajaczki, choinki, misiaczki, itd. które na ekranie telefonu utworzą konkretny rysunek - określany jako ASCI SMS
śmiesznych SMS'ów tekstowych.
Wystarczy wybrać ze strony www.tenbit.pl dowolny rysunek lub tekst a następnie wysłać SMS na numer 7044. Koszt wysłania wiadomości SMS na numer 7044 wynosi 0,50 zł (netto). Treść SMS-a zależy od tego czy zamawiamy obrazek lub tekst na własny czy na inny telefon.
W celu zamówienia wybranego rysunku lub śmiesznego tekstu na własny telefon w treści SMS-a należy wpisać kod numeryczny przyporządkowanemu zamówieniu np. 6074. W celu zamówienia wybranego rysunku lub śmiesznego tekstu dla innego abonenta w treści SMS-a należy wpisać kod numeryczny przyporządkowanemu zamówieniu oraz, po kropce, numer telefonu wybranej osoby, która ma być odbiorcą zamówienia. Schematu SMS wygląda następująco: [kod][kropka][numer telefonu], np. 6074.5011000000. W odpowiedzi zostanie przesłany jeden SMS utworzony ze znaków interpunkcyjnych tworzących konkretny rysunek lub śmiesznym tekstem na telefon zamawiającego lub na numer telefonu wytypowany przez niego w treści złożonego zamówienia. Ponadto Użytkownik, który założył konto e-mail na stronie internetowej www.tenbit.pl może, po zalogowaniu się, korzystać z funkcji tworzenia własnych picture SMS, udostępnianych również na witrynie internetowej.
W przypadku błędnej treści wiadomości zostanie odesłany SMS o treści: "Niepoprawna treść SMS. Spróbuj ponownie wysłać SMSa o tresci kodu przyporządkowanego do obrazka na numer 7044 (koszt 0,50 zł +VAT)" lub "Wprowadziłes niepoprawny numer odbiorcy. Spróbuj ponownie wysłac SMSa na numer 7044 (koszt 0,50 zł +vat)."
Reklamacje należy przesyłać w formie pisemnej na adres: TENBIT Sp. z o.o., Warszawa 02-920, ul Powsińska 12, z dopiskiem "Reklamacja serwisu SMS".
POWITANIA POCZTY GŁOSOWEJ - WWW.BRAVO.PL
Od 2.09.br. został uruchomiony nowy serwis SMS, który umożliwia wszystkim użytkownikom telefonów GSM chętnym do podmienienia standardowego powitania poczty głosowej na powitanie wybrane spośród bazy powitań oferowanych w ramach usługi "Powitania poczty głosowej".
Aby aktywować usługę dla własnego numeru telefonu komórkowego należy wysłać SMS-a z numerem danego powitania oraz z PINem do skrzynki poczty głosowej na numer 7516. Koszt wysłania SMS-a na numer 7516 wynosi 5 PLN (netto). Pomiędzy numerem powitania a PINem musi być postawiona spacja, kropka lub myślnik; np. jeżeli użytkownik, którego PIN do skrzynki poczty głosowej to 1234, będzie chciał zmienić powitanie swojej poczty głosowej na powitanie o numerze 232323 powinien wysłać SMSa na numer 7516 o następującej treści: 232323 1234.
Użytkownik otrzyma SMS zwrotny potwierdzający odebranie SMS-a wysłanego na numer 7516 wraz z informacją o powodzeniu lub niepowodzeniu w dostarczeniu usługi. Usługa nie zostanie prawidłowo wykonana w przypadku, gdy:
użytkownik przysłał SMS o niewłaściwej treści
dane zawarte w SMS są niepoprawne (np. błędny PIN, niepoprawny obiekt)
użytkownik próbuje korzystać z usługi wbrew jej technicznym ograniczeniom np. wyłączona poczta głosowa
Organizator oraz Operator nie ponoszą odpowiedzialności za złożenie zamówienia przez osobę nieuprawnioną. Deaktywacja usługi odbywa się z poziomu poczty głosowej użytkownika bez konieczności ponoszenia żadnych dodatkowych opłat z tym związanych. Użytkownik, dokonuje zmiany dzwoniąc pod numer poczty głosowej po wybraniu odpowiedniej pozycji w dostępnym menu.
Reklamacje należy przesyłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: powitania@bravo.pl z oznaczeniem ''Reklamacja: Powitania Poczty głosowej" w terminie 7 dni od daty realizacji usługi. Reklamacja ta powinna zawierać:
dokładną datę oraz orientacyjna godzinę wysłania SMS;
numer telefonu z jakiego wysłano SMS;
treść SMS.
POWITANIA NA POCZTĘ GŁOSOWĄ W WP.PL
Od 6.09.br. został uruchomiony nowy serwis SMS, który umożliwia wszystkim użytkownikom sieci Idea chętnym do podmienienia standardowego powitania poczty głosowej na powitanie wybrane spośród bazy powitań oferowanych w ramach usługi "Powitania poczty głosowej" w Wirtualnej Polsce.
Aby aktywować usługę dla własnego numeru telefonu komórkowego należy wysłać SMS-a z numerem wybranego powitania (wskazanym na stronie internetowej obok powitania) oraz numerem PIN do skrzynki poczty głosowej - na numer 7555 (koszt 5 PLN netto). W treści SMSa pomiędzy numerem powitania, a PIN'em do skrzynki poczty głosowej musi być postawiona spacja, kropka lub myślnik. np: jeżeli użytkownik, którego PIN do skrzynki poczty głosowej to 1234, będzie chciał zmienić powitanie swojej poczty głosowej na powitanie o numerze 232323, powinien wysłać SMS'a na numer 7555 o następującej treści: 232323 1234
Użytkownik otrzyma SMS zwrotny potwierdzający odebranie SMS-a wysłanego na numer 7555 wraz z informacją o powodzeniu lub niepowodzeniu w dostarczeniu usługi. Usługa nie zostanie prawidłowo wykonana w przypadku, gdy:
użytkownik przysłał SMS o niewłaściwej treści
dane zawarte w SMS są niepoprawne (np. błędny PIN, niepoprawny numer powitania)
użytkownik próbuje korzystać z usługi wbrew jej technicznym ograniczeniom takim jak dezaktywowana poczta głosowa
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za złożenie zamówienia przez osobę nieuprawnioną. Dezaktywacja usługi odbywa się z poziomu poczty głosowej użytkownika bez konieczności ponoszenia żadnych dodatkowych opłat na rzecz Organizatora. Użytkownik, dokonuje zmiany dzwoniąc pod numer poczty głosowej po wybraniu odpowiedniej pozycji w dostępnym menu. Reklamacje dotyczące spraw związanych z usługą 'Powitania poczty głosowej' należy składać do Organizatora za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie http://poczta.wp.pl/napisz/formularz.html?serwis=Powitania+Poczty+Głosowej wraz z uzasadnieniem z oznaczeniem ''Reklamacja: Powitania Poczty głosowej", w terminie 7 dni od daty realizacji usługi. Reklamacja ta powinna zawierać:
dokładną datę oraz orientacyjna godzinę wysłania SMS;
numer telefonu z jakiego wysłano SMS;
treść SMS.
KLUB RADIA 94
Od 27.08. do 31.12.br. dostępny jest dla abonentów sieci Idea nowy serwis KLUB RADIA 94, którego celem jest aktywacja karty klubowej Radia 94. Wszelkie informacje dotyczące serwisu jak i samej karty dostępne są na stronie www.94.pl oraz w siedzibie organizatora (Ad. Point Sp. z o.o.; ul. Lwowska 19; 00-660 Warszawa).
W celu aktywacji karty należy wysłać pod numer 7392 SMS (3 PLN+VAT) o treści: Karta XXXXXX (gdzie XXXXXX jest indywidualnym, sześciocyfrowym numerem karty klubowe).
Potwierdzeniem aktywacji będzie SMS zwrotny, w treści zawierający informacje dotyczące Klubu 94.
Na każdy SMS użytkownika zawierający nieprawidłową treść zostanie odesłany SMS zwrotny informujący o błędnym formacie zamówienia. Reklamacje dotyczące działania serwisu należy kierować z dopiskiem "Klub 94" pod adres: AD.Point Sp. z o.o.; Ul. Lwowska 19; 00-660 Warszawa
lub elektronicznie na adres: reklamacje@94.pl.