Nowe telefony w ofercie Simplus Team

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 173

Oferta Simplus Team została rozszerzona o dwa nowe zestawy z telefonami: 

  • zestaw Simplus Team z telefonem Sagem myX3-2 w cenie 349zł brutto (286,07zł netto), 

  • zestaw Simplus Team z telefonem Siemens C60 w cenie 369zł brutto (302,46zł netto). 

W skład zestawu Simplus Team poza pakietem materiałów informacyjnych wchodzą : 

  • telefon, obydwa posiadają kolorowy wyświetlacz oraz obsługę GPRS i MMS, 

  • karta SIM MEGA3 z limitem początkowym 3 zł z Vat, 

  • dodatkowy MINI zestaw z limitem 3 zł ("prezent dla bliskiej, znajomej osoby").

Opinie:

Opinie archiwalne (173):

Komentuj

Komentarze / 173

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Pawel pisze: 2004-10-13 19:02
    Dziekuje Ci MEDIA MARKT!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mihau pisze: 2004-10-13 19:03
    Z tym c60 to chyba żarty sobie robią... Po co mam dopłacać 20 do simlocka, jak w media kosztuje bez sima 349...
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-13 19:04
    cieniasy!!! nic specjalnego!!!! lipaaaaa
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-13 19:22
    mihau: a nie 399?
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-13 19:29
    ***mihau: no i tak właśnie powinno być:) Media Markt to mój ulubiony sklepik ostatnio:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-13 19:31
    A oglądałem dzisiaj zestawy z TakTakami, cała masa ich jest i też są Sagemiki w całkiem przyjemnych cenach, ten najniższy jest za 199 - przyzwoicie na tela bez lojalki, nawet nie pasztetny z wyglądu:)
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-13 19:33
    *RAFALS: e-e. Koles w zeszlym tygodniu kupil za 3 4 9 , 0 0 zł - bez SIMa, bez kłopotu i nie wiem czy gwarancja nie jest na 24m-ce (tego to nie wiem czy tylko nie plotka).
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-13 19:35
    pedros77: a to faktycznie, źle słyszałem. Nie mam czasu iść do media żeby to zobaczyć. Pewnie że lepiej kupić w media, bo można sobie kilka kart uzywać zamiennie. A myślę że operator też by wolał same startery gonić, bez kłopotu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-13 20:13
    O , widzę że simplusek zaraża się od tak - taka dodawaniem startera z ogromnym limitem do wykorzystania :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-10-13 20:16
    lipa i juz sprzedaja stare telefony mysla ze jeszcze sie frajerzyz znajda na to
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-13 20:16
    Zreszta z Sagemami zalecam najwyższą ostrożność - lepiej omijać...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-13 20:24
    jezeli w MM są tańsze to nowa oferta nie powala...
    0
  • Users Avatars Mini
    pezet pisze: 2004-10-13 20:40
    no coraz lepiej ale to nie to samo co w szwecji T630 w prepaidzie:))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-13 20:41
    sami jestescie frajerzy! ja mam pty 5+ i jak wymienie na bon to bede mial takiego siemensa za 120zl... z gwarancja bo nie bedzie potrzeby zdejmowania smoka. dzieci....
    0
  • Users Avatars Mini
    stasiu_j pisze: 2004-10-13 20:43
    :)(:
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-13 20:50
    Grzegorz_Z - w moim przypadku wyższości abonamentu nad pre-paidem udowadniać nie muszę - widać to po billingu :-) A w kwestii zamiany bonów na zestawy simplus... Może w Szczecinie macie coś nie tak z mikroklimatem... U nas w centralnej Polsce, bez problemu można zamienić bon na zestaw... Oczywiście jeśli ten nie jest w promocji - jak np. kiedyś były w promocji Siemensy M35i, z której zresztą skrzętnie skorzystałem... Nie za bony 5Plus ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-13 21:08
    *Grzegorz: *wlo ma racje z tym mikroklimatem ;) w wa-wie tez mozna. w krk jeszcze nie pytalem
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-10-13 21:12
    wlo- klops to teraz będzie wymieniał w Polsce Południowej pewnie :-) W moich landach ;-)) Ja już nie chcę marudzić, ale te 3 zł na początek to troszkę mało.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-10-13 21:34
    południowej oczywiście miało być, bo to przecież "jakiej", przymiotnik :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2004-10-13 21:36
    Teraz ruch idei, bo w POPie cieniutko z telefonami, a co niektóre mają w dodatku ceny z innej planety w porównaniu do konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    anlich pisze: 2004-10-13 21:56
    Nic, ani nikt nie jest w stanie namówić mnie na SamiSwoi. Filmy z tej serii były o niebo lepsze niż ta "badziewiakowata" oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-13 22:32
    Grzegorz_Z: JA używam Mozilli od dość dawna. Jest rewelacyjna, zintegrowana z klientem poczty, edytorem html. Do IE nie wracam w domu ( w pracy niestety tak). Gorąco polecam. A co do reszty twoich komentarzy, no cóż już tradycyjnie masz obsesje na punkcie polkomtela...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-13 23:41
    Widze ze pojawili sie tutaj rozni kombinatorzy, ktorzy chca kupic tel i od razu zmienic siec. Ludzi walnijcie sie w glowe. jak nie chcecie korzystac z sim+ doladowujac go czasmi to kupcie sobie te w MM i zmieniajce co 2 miesiace karte, numer itd. To jest oferta dla powaznych ludzi, ktorzy kupuja i korzystaja, zreszta Sim+ obecnie najkorzystniej z prepaidow wychodzi, wiec jakakolwiek zmiana moze byc ew. na drozej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 00:13
    ***Grzegorz_Z - ale też można powiedzieć , że masz notorycznie pecha ;-) Tak na serio , to nie wiesz , że w salonach skanują twarz petenta , a Ty jesteś zapisany w bazach danych wszystkich opertorów razem z odciskami palców , numerem kołnierzyka oraz buta? Jak otwierają dane w aplikacji , a tam Grzegorz to (gość blednie) , czyta dalej Z (ciśnienie wzrasta ponad normę) , I (konsultant spogląda śmierci w oczy) , E( tu już po pracowniku danego salonu...) Oczywiście też żartowałem;-) Wiesz , że jesteś sympatyczny gość :-) Poza tym nie mam nic do dodania , bo i ***klops i ***tkubon napisali tu co trzeba. Tylko z tymi 3 złotymi się zgadzam - mało. Ale może to po prostu pomyłka , chociaż chyba nie , bo to Plus przecież ;-) Poczekajmy na oficjalne info na simplusteam.pl i wszystko się wyjaśni :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezes pisze: 2004-10-14 00:16
    Grzegorz_Z: Co do salonu+ w Szczecinie, to moim zdaniem jest to kwestia na jakiego konsultanta/-tkę trafisz - ja już dwa razy kupowałem znajomym zestawy Simplusa na swój rabat 10% i nie było najmniejszych problemów (poza takim jednym faktem, kiedy pani Sandra się pospieszyła i jak płaciłem rachunek w kasie, zdążyła rozpakować starter i zainstalowac SIM kartę, a chodziło o to, aby zestaw nie był uruchamiany). Jeszcze innym razem bez kłopotów kupiłem zestaw Simplusa za bon 5+ z dopłatą, mimo iż bon był wystawiony na brata.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 00:20
    Ja mam od pewnego czasu FireFoxa , ale polska wersja ? No to muszę zaraz sciągnąć :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-10-14 00:34
    a dlaczego Sagema omijac z daleka? od kilku tygodni uzywam MyX5-2 i uwazam ze jest bardzo dobry, jak sie wezmie pozniej do reki np. nokie 6610i to sie nagle odczuwa ogromny dyskomfort.
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezes pisze: 2004-10-14 01:36
    Grzegorz_Z: ____ Ten tęgawy jegomość, pan Tomasz B., to (moim zdaniem + nie tylko) najkompetentniejsza osoba w całym szczecińskim Salonie; co do ulizanej brunetki - nie jestem pewien czy myślimy o tej samej - ale jeśli tak, to zgadzam się z Tobą: wnerwia, jednak muszę Ci powiedzieć, że dzięki jej "niekompetencji" 1,5 roku temu udało nam się wymienić Siemensa S40 po samej ekspertyzie na całkiem nowy inny model. A skoro już tak plotkujemy, to jeszcze zapytam o tę poważną kasjerkę (z reguły w tej lewej kasie siedziała; piszę w czasie przeszłym, bo od pewnego czasu rzadko tam bywam - czytaj: Polecenie Zapłaty).
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezes pisze: 2004-10-14 01:46
    Grzegorz_Z: ____ {Dzisiejszy wieczór na szczecińskich salonach... :-) } Ja jestem niemal od początku Plusowcem i w salonie Ery raczej bywałem dla towarzystwa z kimś znajomym niż w interesach; swego czasu mój kolega z uczelni pełnił tam funkcję kierownika DS. Z w miarę aktualnych pracownic kojarzę jedynie atrakcyjną panią Grażynkę B. (słyszałem jednak o jej praktykowanym sposobie na poprawianie statystyk nowych użytkowników TakTaka).
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezes pisze: 2004-10-14 01:58
    Grzegorz_Z: ____ Niestety (!), nie. Ostatnio jakieś formalności załatwiałem bodajże w lutym br. By the way miłych pań (tajna broń mocnych firm ;-) ): Nie wiem czy nadal pracuje w Salonie, ale jakiś czas temu przy desku obok wejścia głównego pracowała taka sympatyczna blondyneczka, pani Magda (sąsiadka jeszcze z akademika). Co do pozytywnych wrażeń z zakupów zestawów Simplus w szczecińskim salonie: jak polowałem na myX-2 dla brata za bon 5+, to któraś z pań podała mi nawet numer telefonu do magazyniera, aby kontaktować się bezpośrednio z nim w sprawie nowych dostaw zestawów do Salonu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezes pisze: 2004-10-14 02:04
    Sposób pani G. z Ery widziałem jako bierny świadek: Klient decyduje się na zakup zestawu TakTak, informuje panią że zestaw nie jest dla niego ale ma to być prezent dla kogoś z rodziny, natomiast pani G. zmusza tego klienta do wypełnienia formularza rejestracyjnego własnymi danymi, ponieważ, jak twierdzi, potrzebuje dane do wystawienia faktury zakupu. Nie jestem pewien czy to uczciwa praktyka - z Simplusami nie ma takich numerów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-10-14 02:21
    Oj niedoceniałem Plusa... A tu taka niespodzianka. Kupiłem dziś Nokie N GAGE za 99 zł. w 12 miesięcznej umowie w promocji Okazja Plusa... Szok. Wielka jest i nieporęczna, ale funkcjonalnie prawie nic jej nie dorównuje. Uchował im jeden jedyny egzemparz tyle czasu... Choć piękna nie jest to w porównaniu z tą nową ma chociaż MP3 i radio. No i jeszcze była karta MMC w środku...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-14 03:38
    *Tampaboy: zdradz gdzie ;) nie zebym polecial bo nie mam kasy na takie zabawki ale z ciekawosci pytam i dla tych co tak marudza na te promocje ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-10-14 09:50
    ***Grzegorz_Z - nie pamiętam ile kosztował starter ale na pewno mam gdzieś jeszcze fakturę z kwietnia 2000 :-) właśnie wtedy nabyłem tak taka (gadki po 23 za 0,24 PLN netto) ale jakość usług była na tyle wysoka, ze już w czerwcu miałem numer abo w idei :-) Mój ulubiony aforyzm taktakowy: położyłem kom. obok stacjonarki i wybrałem swój numer 10 razy. Dodzwoniłem się do siebie 3 razy! Podziękowałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-10-14 11:09
    Brawo!! Ceny są coraz niższe, a do tego daja niezłe fony, ale cuż Siemens w Media 349zł i bez sima!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-14 11:34
    JESTEM DZIŚ ZŁY:((((((( WCZORAJ NEOSTRADA MI CAŁKIEM PADŁA, JAKIŚ GÓW.... ANY SERWER CZY COŚ INNEGO:(( ALE MAM ZŁOŚĆ NORMALNIE:(
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-10-14 11:44
    locco- no nie mów! Bo ja poważnie się nad Neosreadą zastanawiam. Bo koledzy którzy ją mają to sobie chwalą bardzo! Natomiast moje łącze radiowe pozostawia wiele do życzenia, w godzinach szczytu.
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-10-14 11:50
    neostrada dobrze chodzi do czasu pierwszej awarii, kolega czekal 3 tygodnie zanim wybrali sie do niego panowie z tpsa i to naprawili
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-10-14 11:51
    drugi kolega zas nie dostawal rachunkow, za neo chociaz sie upominal, no i po roku czasu sie doprosil i ma teraz na jeden raz ladna kwote do zaplacenia, tak dziala tpsa
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-10-14 11:56
    a oferna plusa na nowe telefony jest frajerska
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2004-10-14 12:17
    coraz wiecej do wyboru
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-14 12:27
    ***pajorro: no nie mogę CI jej odradzić z czystym sumieniem, bo jeste wygodna i szybka. Ale ze mną tak było, że zamówiłem ją w grudniu zeszłego roku i ciągle mi zrywała, dzwoniłem do nich tysiące razy i w końcu w zeszłym tygodniu przysłali montera, który gniazdko naprawił jak się okazuje zpepsute i przetało zrywać. Za to wczoraj całe centrum Warszawy miało awarię neostrady, serwer im bodaj padł był:( Oprócz tego dziwnie rachunki przysyłają - np nie masz go przez 3 miechy a potem zbiorczy przychodzi. A nie wolno zapłacić na innym blanmiecie bo tam kodów kreskowych nie ma i wtedy te pieniadze wędrują po TPSie i trafiają gdzie tzreba z tak dużym opóźnieniem, że dział windykacji nie przestaje ścigać.... ufff TPSA :(
    0
  • Users Avatars Mini
    finer pisze: 2004-10-14 12:59
    wybor nie jest jakis oszalamiajacy dwie sztuki i to sztuki nie najlepsze i nie najtansze. jakos nie bardzo im sie udaj zrobic cos ciekawego
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-10-14 13:10
    ***klops- W Salonie firmowym w Kielcach. Ale mieli tylko jedną jedyną sztukę...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 13:28
    ***Grzegorz_Z - myślę , że ten gość z nadnaturalną sądową aktywnością jest porządnie walnięty... Takie mi się wnioski nasuwają. To jest wzór dla Ciebie ? "Super"....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 13:31
    Myślę , że gość zawraca d..e , bo mu doliczyli 5 zł do rachunku , a sam płaci w porywach 30zł no to i się przejął. Woli sobie pogadać w sądzie niż przez telefon. No cóż , różni są ludzie , muszą być i tacy. Jak dla mnie to to nie jest bohater tylko idiota. A może dużymi literami ? IDIOTA.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 13:33
    Ja mam innych bohaterów - z bardziej czystszymi intencjami , a nie śmierdzącymi na kilometr...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 13:44
    A co do Plusa i owych zestawów , to faktycznie jest tam 3 zł "na start" he , he. No cóż , bez komentarza... Co do telefonów w ofercie Simplus. Moje są na gwarancji , ale gdyby coś to kupuję T230. Wystarczył by w 100 procentach. Zaraz wysyłam z mojego Simplusa i 3650 plik video mms-em do ***reboot, i wydam całe 1.22 - dla niektórych zgroza ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 13:56
    Zadałem sobie trud , by przeczytać o co mu chodzi. Ta KOLEJNA sprawa jest prostym następstwem "5zł". I dalej twierdzę co powyżej.... I teraz już węszy przy zerwaniu umowy przed terminem , czyż nie ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-14 14:09
    MNie by się nie chciało tak z opem użerać. Ale na poważnie się zastanawiam, czy z tą neostardą jakoś nie powalczyć. TYlko umowa jest jakoś tak chytrze napisana, że chyab wynika z niej że mogą mi odciać neo na 12 godzin i nie mogę tego reklamować, jeszcze raz to muszę na spokojnie jak do domu wrócę przeczytać, bo wczoraj się okrutnie burzyłe. Z tego wszystkiego skończyłem wczoraj Call of Duty i nie mam w co grać teraz:( A dodatek oryginalny wychodzi dopiero w listopadzie Skandal!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 14:24
    Moglibyśmy tak długo dyskutować. Ja Ci mówię , że jego motywy nie są czyste , takie jest moje zdanie i pozostanę przy nim. Użytkownik/abonent sam wybiera sobie grupę do której chce być zaliczany WŁASNYM POSTĘPOWANIEM z reguły. Bo co powiedzieć , o ludziach , którzy nie umieją sobie zmienić nawet taryfy w pre-paid , nie koniecznie zresztą w pre-paid. Sprawę 95 groszy za BOK cała moja rodzina zbyła wzruszeniem ramion. To jest sprawa zastępcza po prostu. Ja nie trzymam strony Plusa , powiedzmy , że mam pewną informację , że Plus przegina także na innym , bardziej indywidualnym polu. Podwyżka abonamentu to już byłby skandal bez dwóch zdań i miałbyś mnie obok siebie w tym wypadku. Ale nie w tym... Ja się też wkurzam czasem na Plusa , częściej na Idee i się po prostu mówiąc brzydko "wypiąłem" na nich i wiem , że w dłuższej perspektywie to ONI stracą. A ten gość (wirtualna ? , stołeczna?) robi z siebie pacana.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-14 14:28
    A ja właśnie sie zastanawiam co robili ludzie odpowiedzialni za wysyłanie faktur w dniach 4- 8 października. 5 dni roboczych jak byk , przy czym fakturę nadano 9 października. Otrzymałem 13 października. Co zabawne ,wciskano mi w BOK ,że to wina poczty , co jest ewidentną bzdurą , bo regulaminowy standard doręczania przesyłek zwykłych ekonomicznych wynosi D+3 ( w ciagu 3 dni po dniu nadania) .Poczta się więc wywiązała należycie. Wychodzi na to,że mam termin na opłacenie 5 dni ..Czy to jest normalne pytam się ? Ani przepraszam ani nic.. Zadzwoniłem do działu windykacji by przedłużyć o 1 dzień termin płatności by w przypadku jakiegoś poślizgu nie zostać obciązonym monitorowaniem.. W poniedziałek 18 zamierzam się pojawić się dopiero w okolicach salonu... Zabójstwo...bo pan z działu windykacji stwierdził ,że moge w sobotę przecież ...Odjazd, po prostu odjazd..
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 14:28
    Ciekawe czy mógłbym pozwać do sądu Erę , za (nie)działaniere/klamowanie NocnegoInternetu i wywalenie w błoto 72zł ? Też się wkurzałem , czytaliście jak się miotałem na Erę, nie raz też na Idee. I po prostu wywaliłem sima Ery i koniec. I tu znowy Twoje ulubione pytanie retoryczne - kto na tym straci(ł) więcej? Z Ideą też mam złe przeczucia , co do deaktywacji karty sim , nawet z karą umowną. Bo mają tam megabajzel i tyle. Może to ja jestem pechowy z Ideą , jak Ty z Plusem , ale jednak nasze opinie na forum są delikatnie mówić różne , jeśli chodzi o opisy naszych pupilów;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 14:30
    **ALEXANDER25 - co do terminów w jakich przychodzą f-ry z Plusa , to pisałem kiedyś o tym. Zgroza , wszystko przychodzi w ostatniej chwili. Mas 5 dni na zapłacenie ? Ciesz się , u nas 2-3 dni to norma. Na szczęście ja już zapłaciłem wczoraj , dane z e-Boku , wystawiona przedwczoraj , termin płatności do 26.10.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 14:33
    Może ***wlo tu zajrzy. Mamy te same okresy rozliczeniowe. Mi wystawili f-rę 12.10 , a nowy cykl zaczął mi się 09.10. Ciekawe kiedy wystawili **wlo i kiedy do niego dojdzie. Ale to jednak chyba wina poczty...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 14:35
    Ale nie każdy ma eBok niestety. Choć niektórych to pewnie nawet cieszy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-14 14:38
    Pan stwierdził też ,że przecież nie żyjemy w średniowieczu i może taką transakcję przeprowadzić o ile mam kartę Visa...Wiecie co - poczynania Plusa to po prostu tragifarsa...Pomyśleć ,że tak długo była to porzadna i godna zaufania sieć...Faktury zawsze dostaję w okolicach 9- 10 , bo są należycie wcześniej nadane. A tu co? Najpierw samowolka w terminie skracania terminu płatności , płatny konsultant i inne niespodziewanki ...dzisiaj to... co dalej? Może termin płatnośći niedługo wyniesie - 24 godziny? Rozbrajające było stwoierdzenie ,że jako długoletni abonent mogę przecież się domyślec ile zapłacę i uiścić opłatę dużo wczesniej..A czy ja wróżka jestem? Widomo , poślizg może zdarzyć się wszedzie , tylko pozostaje kwestia wybrnięcia - automatyczne przedłużenie terminu płatności o dni poślizgu..a tu co? Kpiny. W Plusie źle sie dzieje.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-14 14:40
    ***issa: no właśnie, może im to już git działa? zamówię sobie na grudzień, wyjazdów się wtedy trochę szykuje, a żonka musi mieć dostęp do netu, to powiem ci czy już jest ok. Ale to i tak pewnie od regionu zależy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-14 14:43
    ~~ issa , ale kres jest bliski... uwolnię się od Plusowych rewelacji raz na zawsze , niech tylko umowa się skończy. Koniec powiedziałem , po 5 latach rozstaniemy się ;-) Co do Idei to zawsze możesz miec nadzieję ,że Twoja kara umopwna zginie w ich bałaganie , he he ;-) Ostatnio mnie rozbroił rachunek kolegi... Na dole ma wypisaną rubrykę OSZCZĘDNOŚCI ...byłem zaszokowany na czym to zaoszczędził 40 zł nie robiąc praktycznie nic..Okazuje się ,że to liczba minut abonamentowych pomnożona przez stawkę obowiązującą w danej taryfie ...Myslałem ,że zejdę po prostu ;-))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-14 15:02
    Issa~~ to chyba normalne jest ,ze wystawiają ze 2 - 3 dni po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego. Ja mam zawsze od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca i nigdy nie wystawili 1 kolejnego miesiąca . Najwcześniej raz im się zdarzyło 20go wystawić , ale norma to 3-4y kolejnego miesiąca.Wszystko ok .. tylko dlaczego przez 5 dni roboczych ona leżała sobie gdzieś i nikt jej nie wysłał ?? Spojrz na date nadania. Wszyscy operatorzy w kwestii własnych niedociągnięć wystawiania terminów faktur lubią zwalać na Pocztę ..Nie da się jednak , bo nawet na listach nadawanych za tzw.opłata skredytowaną ,musi być data jego nadania albo w postaci nadruku albo czytelnego odcisku datownika.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-14 15:03
    Błąd - oczywiście 2-go a nie 20go , nie trafiłem w klawisz ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 15:08
    Tak , na wystawienie f-ry mają 3 dni , mi ogólnie tym razem wystawili 4go dnia (nie było tak długo jeszcze o ile pamiętam), ale się nie dziwię , bo jak sytem miał przetrawić wszystkie mojej sesje wap, gprs, video i przelać na papier to wyjdzie z tego 10 stron chyba. Nie oszczedzałem się ( i telefonu) ;-))))) Faktem jest , że u nas , za siedmioma górami i siedmioma rzekami ;-) f-ry przychodzą bardzo późno. Trzeba sprawdzić , czy nie można by dzięki temu rozwiązać umowy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 15:20
    Podobno kto pierwszy zadzwoni dzisiejszej nocy o godzinie 00.00 na 2601 , splunie trzy razy za siebie i powie do słuchawki "Tfu , na psa urok" będzie mógł do końca umowy dzwonić na 2601 za darmo ;-) Ale to nieoficjalne informacje :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-14 15:40
    ~~ issa DOBRE ;-))))) A ja się oszczedzam i to bardzo na abonamentowym - 3 połączenia ... już chyba wiem czmu tak długo wysyłali - nie mogli uwierzyc ,że tak mało mam i zwoływali komisję śledczą ;-) Bu ha ha ha .Sprawa tym bardziej podejrzana ,że nie prxekroczyłem nawet o 1 sms- ka ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-14 16:10
    Dżizasss, co się dzieje z tą siecią co ją nazywają PLUSEM. Chciałem wbić się na "ebok". Wstukałem adres stronki, a tam co? "Wystąpił błąd Wystąpił błąd aplikacji. Proszę spróbować ponownie za parę minut. Wszelkie problemy techniczne związane z Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta prosimy przesyłać wraz z opisem, korzystając z następującej strony www.bok.plusgsm.pl Dziękujemy Państwu za przysłane uwagi i sugestie dotyczące EBOK". Żenada... Czy oni 'małpują" ze strony Idei?
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-14 16:12
    To może od jutra i ebok będzie płatny (może jakieś zmiany wprowadzają?, np. wyślij SMS'a o treści SIANO na nr 7900 a kod wpisz i się zaloguj). Oj cieniutki ten Plusik sie robi... Żeby przypadkiem nam nie przepadł gdzieś...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-10-14 16:27
    *pedros: panikujesz, zwisy kazdemu sie czaem zdazaja. imho dodaja do eboku cos coma od jutra dzialac i dlatego tak jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-14 17:17
    Karta SIM MEGA3 z limitem początkowym 3 zł z Vat!!! Ten Plus to mnie rozbraja!!! Kiedyś tak właśnie było… ale żeby teraz znowu żałować 30 zł na start?
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-14 19:53
    Alexander25: Nie rozumiem czego się domagasz? Przecież masz wyraźnie napisane w regulaminie, że niedostsarczenie rachunku nie zwalnia od terminowej zapłąty. No i jescze jedno. jeśli nie dostajesz rachunku na czas, tak jak zwykle powinieneś zawiadomić dok. A co do terminu płatnosci. To że jsst teraz 14 dni a był 21 to już nie widzisz? W innych sieciach zawsze było 14 dni w Plusie się do tego dostosowali a ty krzyczysz że taki zły. A inni byli lepsi ze swoimi 14 dniami od zawsze? *pedros77:awaria i tyle, czasem się może trafić.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-14 19:54
    Zresztą ebok już działa.
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2004-10-14 20:19
    ceny w miare...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-14 20:49
    ~~~Rafals - właśnie w innych sieciach było zawsze a ,że nie zmieniło się ni z gruchy nie z pieruchy w sposób bezdyskusyjny i prawa głosu ze strony abonenta.Ja umowę podpisywałem jeszcze wtedy gdy było 21 dni...Z jakiej racji bez mojej zgody operator to sobie zmienił ? Więc jak mam powiedzieć ,że Plus taki dobry? Wprowadzają opłaty za rozmowę z konsultantem, na moje pismo ze sprzeciwem oświadczyli ,że to usługa dodana i wcale nie muszę z niej korzystać.. To ma być normalne?To jest normalny sposób traktowania klienta, który na dodatek dał im dużo zarobić ? Szacunek wobec niego? To jest jakieś nieporozumienie.Zapewniam ,że ostatni raz . Znajomi się dziwią ( wielu namówiłem na Plusa) ,że taki zapalony plusowiec jak ja ma ich dość.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-14 20:56
    OOps, kursorek mi się w poprzednim poście przesunał "w innych sieciach było zawsze a nie ,że zmieniło się ni z gruchy ni z pieruchy w sposób bezdyskusyjny i prawa głosu ze strony abonenta".. Nie ma mowy o przedłużeniu...Wiele umów kończy się w okolicach Bożego Narodzenia - wiadomo wtedy zawsze był najwiekszy boom w salonach.. Kto po tych numerach przedłuży taką umowę zdając się na kolejne 2 lata w strachu coż to znowu operator wymyśli i bezdyskusyjnie wprowadzi bez ich wiedzy i zgody.Tego typu niespodzianki są po prostu chore.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-14 21:02
    Lata spokoju , gdy klienci użerali się z innymi operatorami , Plus nadrabia błyskawicznie.Operator powiniem z hukiem wywalić "mądre głowy" , które wymysliły ostatnie innowacje , zrobiły doskonałą antyreklamę i rozszierdziły abonentów. Dzieki nim ja i wielu innych nie przedłuży już umowy. Oby się udławili własną pazernością.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-14 21:13
    Aleksander w regulaminie jest 14 dni więc nie ma o co krzyczeć. Regulamin zaakceptowałeś....
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-14 21:21
    Aleksander25: Operator zmienił za twoją zgodą. Regulamin jest od października 2003. jak się zmieniał mogłeś zerwać umowę. Nie zrobiłeś tego więć zaakceptowałeś więc nie pisz że bez twojej zgody. A że nie czytałeś to inna sprawa. Zawsze krzyczą najwięcej ci któzy nie czytają regulaminów, umów itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2004-10-14 22:18
    Alexander25 nie rozumiem cie chlopie.Siedzisz na necie, masz mozliwosc wejsc na EBOK,mozesz wiec sprawdzic czy juz fakture masz wystawiona,a jesli masz,to albo przelew elektroniczny albo zaplata karta kredytowa,tak wiec w czym problem??? Masz czas na komentarze na gsmonline.pl a 5 minut na EBOK????
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 22:31
    StoPIERWSZY!!! ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 22:34
    ***locco - zmień Neo na gprs. Ale czad ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 22:44
    Ehhh , ***kmis mnie wyprzedził ;-) Ja już wymiękam na debatach regulamino-prawniczych , proszę o nowy news. Mam nadzieję , że po 15.10 , czyli od dnia jutrzejszego kwestia 95 groszy odejdzie do histori i na zasłużony spoczynek.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-14 22:45
    Grzegorz_Z: Ja pamiętam że wszystko się odbyło zgodnie z prawem. Regulamin był opublikowany, każdy dostał go odpowiednio wcześnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-14 22:46
    issa:amen
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 22:47
    ***Grzegorz_Z - przysięgnij tutaj na kanapki w teczce Miśka , oraz hamburgery Bartoszewicza , że już nie będziesz o tym pisał! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-14 22:51
    issa: od jutra, będziemy dostawali dzienną porcję spraw któych kolega nie mógł załatwić ponieważ bok był płatny :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-14 22:53
    Ero proszę wprowadź dla równowagi też dodatkową opłatę za coś....nie bądź taka!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 23:10
    A ja dzisaj sobie kupiłem za 59 złotych (no jak firma to firma - -22% VAT i co najmniej 19% koszty) zestaw startowy z "prawie" złotym, a napewno "prawie" srebrnym numerem... 60x1yy1zz :-) Jeszcze ze starych zapasów - z taryfą promocyjną 1 Sekunda :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 23:14
    issa - coś się opóźnia - wszyscy to mówią - przynajmniej ci z okresem rozliczeniowym rozpoczynającym się od 1 dnia miesiąca i później... O 3 do 5 dni później dprzychodzi faktura. Ja też jeszcze nie dostałem. Na E-bok już jest - wystawiona jak zwykle 12 (później chyba nigdy mi nie wystawili - zwykle jest z datą 11 albo 10 - ale to zależy czy niedziela albo sobota nie przypada w tych dniach). Jutro powinna być w "ormalnym trybie" ale jak widzę z opinii innych nie będzie - załączają te pisma o zmianach... może to z tego powodu się opóźnia?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 23:15
    ***RAFALS - ja już ani mru , mru , o płatnym Boku ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 23:16
    Ale, ale!!! Bonifikata jubileuszowa 20 minut pojawiła się na e-bok pod mim numerem!!! Ha!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 23:21
    Do wykorzystania do 8 grudnia - czyli 2 miesiące, i co najważniejsze - "schodzi" jako pierwszy ten pakiet!! Jak nie lubić Plusa????? Niestety na pozostałych dwóch taryfach (Plus 40 i 20) nie dostałem jubileuszowego pakietu... No tak... tylko pytanie - czy to z okazji jubileuszu 8-lecia uruchomienia sieci czy mojego 7-lecia w sieci??? Bo teraz mija właśnie (chy może już minęło??) Prawdopodobnie to drugie...
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-10-14 23:25
    Większość pisze o opłacie 0,95 pln za polaczenie z konsultantem z BOKu, ale od jutra też będzie płatny 0,29 pln sms pod numer 2580. Z tego co wyczytałem z pisama to oprócz informacji podstawowych ma się pojawić tam też informacja o pozostałych pakietach do wykorzystania, czyli to co mamay w e-boku od pewnego czasu. A tak swoją drogą czy Wy naprawdę tak często łączycie się z konsultantem? Pozdarwiam, Grzegorz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 23:27
    Ja byłem na e-boku właśnie i nic nie widziałem. Chodzi o coś na urodziny Plusa ? Dobra rozłączam się , gprsuję ile się da , a tu jeszcze 60 mega do wykorzystania (na jednym numerze) - dziś poszło z 7 mega. Ale dam radę ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-14 23:32
    O , widzę ***wlo , że zanim zdążyłem zapytać , to już napisałeś. A ja właśnie dostałem dziś Linuxa , chyba zacznę experymenty ;-) Plus się nie da lubić , każdy wie , że to zdzierus. Ja sprawdziłem ebok mamy , dziś mi pożyczyła nawet swój telefon na wieczór:-) Pogadało się "trochę" , a tam zostało ponad 490 minut do Plusa i na stacjonarne , czyli ponad 8 godzin. Czyste zdzierstwo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 23:34
    issa - nie wiem z jakiej paczki mi to dali... Po prostu jest: (nazwa) Bonifikata jubileuszowa 20 min Plus (ilość) 20:00 m:s (cena) 0.0 zł (Data początku obowiązywania) 2004-10-14 (Data końca obowiązywania) 2004-12-08; i w wykorzystaniu pakietów: (nazwa) Bonifikata jubileuszowa 20 min Plus (pozostała ilość) 18 min. 32 sek. Z opisu wynika, że tylko do Plusa, ale i tak jest dobrze - jak nie raz pisałem mam ok. 60 do 70% połączeń do Plusa właśnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 23:43
    z szybkiej analizy połączeń wynika, że ok. południa dzisiaj mi to włączyli - ok. 13 wykonałem ostatnie połączenie do Plusa o czasie rownym różnicy między 20 i 18:32 min. wcześniej do Plusa dzwoniłem ok. 11:30 i rozmowa trwała dość długo - ok. 10 minut...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 23:44
    Grzegorz_Z - nie przeginaj... jeśli chcesz byśmy normalnie rozmawiali...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-14 23:54
    Ja mam np. Dostępne taryfy Brak taryf do wyboru. I nie robię z tego problemu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-10-15 00:42
    ale temat sie spodobal dawno nie widzialem tyle komentarzy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 01:16
    Grzegorz_Z - nie pracuję w Polkomtelu... ale poczytaj sobie moje opinie na ten temat - dokładnie to samo mówiłem :-) I uważam, że sądy też podobnie pojmować będą ten zapis ustawy. Te opinie ostatnio przytaczane - szczególne ta z tego urzędu od "ochrony konsumentów" taka "fajna" dla większości, ma zasadniczą wadę - w całej jej treści ani raz nie odniesiono się do umów na czas nieoznaczony! Ale cóż... Każdy czyta jak chce nie tylko przepisy prawa...
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 10:00
    ***Grzegorz_Z: ostatnio dało się zauważyć, że do obrony opłat w Plusie *wlo używa eBoka, że tam można sprawdzić. Szkoda gadać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon pisze: 2004-10-15 11:06
    Rzeczywiście, u mnie ebok też nie działa. Niech żyje PlusGSM! Niech żyje! Razem: Niech żyje! Niech żyje! Niech żyje! Niech żyje! Niech żyje...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-15 11:11
    Fakt nie ma mozliwosci sprawdzenia konta bezplatnie ;-(( E-BOK nie dziala ....
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-15 11:13
    JA TEZ *Leon* Niech żyje! Niech żyje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-10-15 11:15
    Witam! Po większości komentarzy widzę, że głównym zainteresowaniem cieszy się PLUS GSM, a dokładniej połączenie z BOK za które musimy od dzisiaj zapłacić aż 0.95PLN i krótki termin płatności. Sam jestem w Plus GSM i wiem coś o tym. Ostatnio miałem 4 dni aby uregulować rachunek (przepisowo powinno być 7 dni), cóż, chyba już się do tego przyzwyczaiłem – ale przyznać trzeba że PLUS GSM traktuje swoich klientów bardzo źle! Z własnego doświadczenia wiem że jest to za krótki termin. Kilka razy zdarzyło mi się podsłuchać klientów w salonie, którzy z tego powodu byli bardzo wkurzeni Np. pewna klientka zapłaciła na poczcie rachunek, po paru dniach wyłączono jej zasięg, a to dlatego że poczta tak szybko nie przelewa pieniędzy i czyja to jest wina? Jeżeli chodzi o te płatne BOK, to powiem że jest to cios poniżej pasa, choć ja osobiście z tego nie korzystam. Firma ta chyba szuka pieniędzy! Ale także łamie przepisy! Bardzo nie ładnie! POZDRAWIAM! ! !
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 11:42
    Soul Calibur - "przepisowo" jest 14 dni od daty wystawienia faktury - do wpływu na rachunek wierzyciela - jak np. w energetycznym czy wodociągach... Jeśli na dzisiaj zapowiadali zmiany - w tym rozszerzenie możliwości e-bok - to nie rozumiem dlaczego się dziwicie, że nie działa? Akurat dzisiaj wszyscy musicie sprawdzać konta? Ja sprawdziłem wczoraj, ok. 22 i działało - wiem na czym stoję bo przewidziałem, że mogą być problemy :-) To nie jest "zwykła" witrynka www, że kopiuje się nową wersję i po zabawie... Grzegorz_Z - Krzysiek mnie już wczoraj wieczorem poinformował. Nic śmiesznego w tym piśmie nie zauważyłem a wrecz rzeczowe i jasne argumenty. Np. to, że MSR nie jest jest usługą telekomunikacyjną (podobnie jak dzisiaj wprowadzona płatna usługa pomocy konsultanta) a zwykłą usługą o charakterze cywilnoprawnym, wynikającycm w umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych - bo ta umowa nie tylko usług telekomunikacyjnych dotyczy przecież.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 11:48
    Jeśli masz trudności z rozróżnieniem terminów, to Twój problem. Bo nie to co Ci się wydaje będzie podlegać ocenie prawników, tylko nawet przecinki z przepisie prawa! Tak więc odwaracanie kota ogonem, że jeśli Era konstruuje swoje umowy tak a nie inczej to i Plus może - bo akurat UOKiK w swojej opinii wszędzie pisał o umowach na czas oznaczony - jest odbieganiem od tematu. USTAWA Prawo telekomunikacyjne mówi, że umowy zawiera się na czas NIEOZNACZONY!!! A więc ja bym raczej zadał pytanie, czy to Era nie łamie prawa, zawierając z klientami z łapanki na promocje umów dwuletnich z klauzulą przedłużania na czas nieokreślony w przypadku braku wypowiedzenia w określonym terminie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon pisze: 2004-10-15 11:52
    Ciekawi mnie, ile pytań można zadać konsultantowi za te 0.95 PLN. Możne tak stworzymy listę nurtujących nas kwestii i jeden zadzwoni do 2601 i zada np. 90 pytań. Wyobrażacie sobie ten dialog: -Dlaczego tylko u Was Clip jest płatny? -Dlaczego wczoraj o 12.34 zgubiłem zasięg? -Dlaczego, dlaczego, dlaczego...? Może tak jakieś zbiorowe nieposłuszeństwo abonentów Plusa skrzykniemy.
    0
  • Users Avatars Mini
    apik pisze: 2004-10-15 12:59
    ale dużo tych telefonów zapodali:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 13:37
    A pakiet usług jest typową usługą telekomunikacyjną, więc przepisy ustawy bezwzględnie mają w takim przypadku zastosowanie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 13:24
    Grzegorz_Z - zapomniał? Nie musiał tego robić, bo nie zobowiązuje go do tego żadne prawo! Nie będę komentował 2601/2/1 bo w życiu z tego nie korzystałem... Nie wiem więc o czym miałbym mówić :-) W tej sprawie będzie tak samo - nie musi wskazywać, że klient ma z tego tytułu prawo rozwiązać umowę (a ma prawo w każdej chwili niezależnie od tego czy drożeją czy tanieją usługi) bo go praw2o do tego nie zmusza. Ponieważ tu nie chdzi o "normalną" umowę a o sprzedaż telefonów w promocji i kontrakt na nierozwiązywanie umowy (chodzi o karę dokładnie mówiąc), wg mnie ta zmiana nie skutkuje prawem do rozwiązania umowy. I na ten temat nie mamy co dyskutować. Przynajmniej dopóki nie pokażesz mi autorytatywnego dokumentu w tej sprawie - a więc wyroku, orzeczenia sądów itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 13:32
    I jeszcze jedno!! Jeśliby Plus do cennika wprowadził usługę np. dodatkowych pakietów, z których możesz, nie musisz korzystać - skutkuje ona zmianą cennika, w szczególności, gdzy z niej korzystasz WZROSTEM cen usłu... Co? Idziesz z żadaniem rozwiązania umowy i żądasz żeby od Ciebie nie wymagali wpłacenia kasy za telefon?
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 13:38
    Taaa a *wlo dalej swoje: "cmok Plusik, ja nie korzystam z tego a można z tamtego, wszystko przewidziałem, nie masz racji, i tak jest super..." Boooooże co za koleś...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 13:38
    i na koniec - gdzie się prezes "przyznał"? - raczej dwa razy nie muszę tekstów cztać, ale tym razem przeczytałem i nie znajduję tego "przyznania się" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 13:39
    *wlo: ale DOK jest w cenniku BEZPŁATNY a teraz nie? Nie widzisz różnicy?
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 13:39
    przynajmniej do 15.10.04 BYŁ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 13:43
    pedros77 - pozwól, że pozostanę przy swoim zdaniu, OK? Nie będę zajmował stanowiska w sprawie: "I z przyjemnością przeczytałbym Twój komentarz odnośnie likwidacji bezpłatnej informacji o kosztach (2601-2-1)." Bo nawet nie wiedziałem, że taka informacja istnieje...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 13:45
    pedros77 - no i co z tego? A teraz jest płatny? DUsługa połączenia z konsultantem jest płatna... I poprzestańmy na tym. Polecam Ci rozwiązanie umowy, jeśli to dla Ciebie życiowy problem.
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 13:46
    *wlo: a nie mogłeś przewidzieć tego (tak jak "awarii" eBoka), że taka usługa (2601-2-1) istnieje?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 13:55
    Grzegorz_Z - to, że prezes napisał, że klientów nie poinformował, nie jest "przyznaniem się" w tym znaczeniu, jakiego Ty używleś. Bo on, jeśli już, to PRZYZNAŁ, że nie poinformowali, ale też nie do końca, bo jeśli stoi na stanowisku, że to nie powód do jednostronnego zerwania umowy, to tym bardziej nie mógł tego przyznać :-) To jest dla mnie czytanie ze zrozumieniem :-) pedros77 - w sprawie tej usługi wiedząc jakie są możliwości pewnie wiedziałem że jest... Ale po co ją znać, skoro mam wygodniejsze formy? Po co przewidywać skoro i tak nie używam? Po co mam przewidywać, że mi łańcuch spadnie na wertepach w rowerze, skoro rowerem nie jeżdżę? Daj człowieku już spokój lepiej, bo donikąd idzie ta dyskusja...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 13:58
    Grzegorz_Z - wiesz co? Kiedyś już mi jeden facet doradzał założenie fundacji ludzi którzy stracili pracę po zmianach administarcyjnych... Pomijam to, że chgciał tylko kapita polityczny zbić na tym, "firmując" to swoim nazwiskiem. Biedak nie mógł tylko przyjąć do wiadomości, że nie mnie wyrzucono, a po zmianach w administarcji, sam odszedłem :-) Jak mam się więc identyfikować z ludźmi, którzy naprawdę zostali wyrzuceni?
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 14:10
    *wlo: to może tak ciężko jest Ci się "zidentyfikować" z ludźmi i ich dodatkowo zrozumieć, że są oburzeni wprowadzeniem opłaty za coś,czego Ty wcześniej nie używałeś. BO CIEBIE TO NIE DOTYCZYŁO, TO NIE BYŁO TWOIM "ŻYCIOWYM PROBLEMEM" Hmm? Może zastanów się nad tym?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-15 14:11
    Zrobię wyjątek. Dla tych 2.5 litra MD ;-) A tak na poważnie , to wcale mi się nie podoba , że zlikwidowali 2601 - 1 oraz 2601 - 2 - 1 , czyli sprawdzanie dla numeru , oraz dla konta i danych numerów. Wcale:-( To już mogłoby zostać , a teraz teściowa i nie tylko będzie mnie prosić - "Marek , a o ile przekroczyłam ?" no i będę musiał dzwonić , sms-ować i zaczynać "Rączki całuje kochanej teściowej , a jeśli chodzi o pakiet...." itd. ;-) Swoją drogą Plus już się chyba pogubił w tym wszystkim. A nie lepiej było przyzanać , jak zrobiła Idea -"Możecie rozwiązać umowę bez konsekwenci" ? Lepiej! Bo nie ma nic gorszego niż niezadowolony klient (tryzmany na siłę) , który nie dość , że sam nie skorzysta więcej z danej sieci , to jeszcze zrobi odpowiednią "reklamę" znajomym. Ja podejmę sam odpowiednie środki w razie czego , ale na razie jeszcze nie jest tak źle , bo bardziej mi się opłaca , niż nie opłaca być w Plusie. O wiele bardziej.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-15 14:18
    ***wlo - i tu jestem w kropce. Nie raz sobie rozmawiamy , sms-ów też wysłaliśmy nie mało :-), ale naprawdę aż trudno mi uwierzyć , że osoba , która wie WSZYSTKO o Plusie (sam wiesz , że jesteś BARDZO KOMPETENTNY, co tu ukrywać) nie wiedziała , że jest możliwość sprawdzania bieżącego użycia dla konta i poszczególnych numerów. Dlatego ta kropka , bo jak pisałem jesteś kometentny i ja dla mnie BARDZO wiarygodny - mam podstawy , by tak pisać:-) Swoją drogą , ok.14 wyślę sms-a , bo zaraz zmykam. Wsaze zdrowie , ok.14 będę popijał MD :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-15 14:23
    "Wasze" oczywiście , z dużej litery i bez błędu. To chyba już ten dreszczyk przed MD , ***locco , ma rację , że chyba "cóś" tam sypią;-) Będę miał Was na oku , tj. w przeglądarce ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 14:24
    dzięki Bogu jest juz 12.10 a eBok dalej leży. Hmm, co oni kombinują. Coś mi się wydaje :P ŻE WPROWADZĄ OPŁATĘ ZA EBOK tylko teraz nie włączają bo ustalają jeszcze stawkę. Przecież tam też można sprawdzić bieżące użycie, A TEGO ZA FREE BYĆ NIE MOŻE (zgodnie z ostatnią polityką Plusa)!!! I jak tu sie nie wq..ać
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 14:25
    a zegar na forum oszalał - dodaje jakieś 10 minut do "prawdziwego" czasu (to tak na marginesie)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-15 14:32
    ~~~ RAFALS - otóż , gdy nastąpiła zmiana regulaminu nie było mnie wtedy w kraju - rachunki opłacała mama.Mówiła -przyszedł regulamin , ale nie spodziewałem się ,że wywiną taki numer, a odczytywanie regulaminu punkt po punkcie buląc kosztowny roaming to trzeba być niespełna rozumu. Poza tym jak słusznie napisał Grzegorz nie było słowa na temat ,ze mogę się na ten regulamin nie zgodzić ! Po drugie - krzyczę i zamierzam krzyczeć na tak patologicznie i chore traktowanie klienta jak śmiecia z którym wszechwładny operator może zrobic co mu się podoba. Nie wiem czego bronisz w tym momencie - jak Ci odpowiada takie traktowanie przez operatora ,czyli niespodzianki , wprowadzanie w błąd , niedoinformowywanie to proszę bardzo - Plus widać spełnia Twe wymagania w 100%.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-15 14:32
    Moich absolutnie ne spełnia . Masz rację issa - klient trzymany na siłę to nic dobrego dla operatora ,ale plusowi specjalisci opetani manią sięgania do kieszeni klienta coraz głębiej tej lekcji nie odrobili. Nie dopuszczę już do popełnienia takiej wielkiej pomyłki jak zakup abonamentu Plusa przez kogos z rodziny czy znajomych, czyli wręcz przeciwnie niż to było dotychczas i nie sądzę bym był w tym jedyny ;-) .Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 14:55
    Hehehe... *Grzegorz_Z: chyba w tym cos jednak jest. Bo niby z wprowadzeniem zmian na (j)eBoku czekali do ostatniej chwili? Jak komuś pali się "koło ogona" to co - będzie czekał na ponowne uruchomienie stronki? I PYK 0,95zł za "łosia" jest. A ile jest takich osób, które nie zwróciły na to uwagi, że od dziś jest za "konsultantkę/ta" opłata i nieświadomie dorzyci swoje "trzy" grosze do kiesy Plusa... Przecież są osoby, które dostają rachunek, lookają ile kasy zabać ze sobą żeby w okienku zapłacić, a reszta "makulatury" won... Lajf is brutal end ful of zasadzkas...
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 15:04
    Dochodzi 13.00 a (j)eBok dalej leży... Chyba idą Święta *Grzegorz_Z i to zaje..iście wielkimi krokami :D
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 15:46
    Hmmm... i to już jest news na pierwszą strone forum. Może 3ba to sprawdzić? Może jakaś komisja? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 15:47
    *wlo mówił że coś przewidział. Może on coś o tym wie? Jakoś ostatnio nic nie "mówi"? Hmm...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-15 15:48
    e-BOK dalej nic ??
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 16:24
    14:15 - (j)eBok dalej PADAKA - madafaka...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 17:01
    pedros77 - zmieniłeś temat czy co? Z boku korzystałem - nawet dzwoniłem tam w nie swoich sprawach a znajomych czy rodziny - teraz będę dzwonił z ich telefonów... Natomiast z połączenia 2601/2/1 nie krzystałem i nie tego dotyczy dyskusja. Nie ciągnij tego bez sensu. Oburzenie rozumiem, ale nie oburzenia dotyczy nasza dyskusja. issa - czy ja kiedykolwiek mówiłem, że wiem wszystko? Nigdy. A co więcej zawsze mówiłem, że wiem wszystko na temat, który mnie dotyczy. Jeśli więc nie mogę korzystać z taryf Lider czy Max, wiem, że są i ogólnie tylko wiem, bo oczywiście liczyłem co by było gdyby jednak. Już wiem z jakiej okazji mam te 20 minut - właśnie dostałem esemesa - z okazji jubileuszu Plusa. No nieźle - w zeszłym roku było tylko 10 minut :-) pedros77 - co kombinują? A może już teraz wprowadzają e-billing? Mówię, mówię... Wróciłem z pracy w terenie właśnie :-) Przewidziałem? Raczej pomyślałem, że będą problemy z e-bokiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-10-15 17:02
    Dochodzi 15.00 a na (j)eBoku zmiany - "Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request." WOW - totalna padlina...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 17:34
    U mnie od rana jest ciągle ten sam komunikat: Wystąpił błąd Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Wszelkie problemy techniczne związane z Elektronicznym Biurem Obsługi Klienta prosimy przesyłać wraz z opisem, korzystając z następującej strony www.bok.plusgsm.pl Dziękujemy Państwu za przysłane uwagi i sugestie dotyczące EBOK.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-10-15 17:57
    e-bok dziala, zaraz sprzwdzimy smsa 2580 czy cos sie zmienilo. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2004-10-15 18:00
    Cos dlugo musze czekac na informacje zwrotne po wyslaniu sms'a pod 2580. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 18:02
    Grzegorz_Z - ja kupowałem simplusy przy PWA i nie dostałem możliwości doładowania z e-bok-u. Za to chyba w chwili słabości systemu, pojawiła się ta możliwość na dzień czy dwa i co ciekawe - działało! Zasiliłem konto simplus a obciążenie było na fakturze. Testy pewnie, podobnie jak z Plusnetem - dzięki testom, na "zielonym" mam dwa aliasy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-10-15 19:38
    A ja dzięki testom mam na Simplusnecie alias @plusnet :D I mogę sobie odbierać poczte z innego konta... Grzegorz_Z- Wy znów z MD! Kurcze dzisiaj piątek, coś w TV może ciekawego i nic do picia! A ja mam przez Was taką ochotę na MD! Buuu...Może mi ktoś podeśle smskiem? ;-)) Albo e-mailem. Chociaż 1 szklankę ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-15 19:45
    Teraz nie działa ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Teddybear pisze: 2004-10-15 19:50
    czasami jak sobie czytam Wasze wypowiedzi zastanawiam sie o co Wam dokladnie chodzi. ja mam telefon w Plusie od ponad 5lat i nie zdarzylo mi sie abym mial jakies problemy. jedyny problem (wlasnie sobie przypomnialem) mialem w momencie kiedy nie mialem dowodu a chcieli mnie zweryfikowac jako wlasciciela.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-15 19:56
    ***Teddybear: Twój host tłumaczy brak problemów. Aczkolwiek trzeba przyznać, że Plus był zawsze bardzo bezawaryjny i bez głupich pomysłów. Reszcie zazdroszczę działającego E-boku - u mnie ciągle pad. I mam retoryczne pytanie - czy nie mogliby zostawić komunikatu, że są problemy techniczne i kiedy będzie - orientacyjnie czynne? No, chyba, że chcą sobie od pierwszego dnia napędzić ruch na płatnym BOKU?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-10-15 20:02
    Ta awaria to pewnie zły urok rzucony przez rozwścieczonych na te 95 groszy abonentów :) Ciekawe czy infolinie w salonach i sklepach firmowych nie są dziś oblegane :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-15 20:31
    Ha , teraz już na pewno dwieściePIERWSZY! ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-15 20:32
    Gonzales - niestety płatny bok (esemes na 2580) podaje te same informacje, które podawał przed "zdrożeniem" :-) Rzeczywiście - przed 16 działał e-bok, teraz znowu nie - błąd aplikacji... Teddybear - tu nie chodzi o problemy z siecią a z operatorem... że każe sobie płacić za usługi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-15 20:39
    Dwa nowe telefony w Simplus i tyle komentarzy ;-) Mam pytanie , czy jak ktoś ma pakiet , to połączenie z konsultantem schodzi z pakietu , czy jest naliczane spoza pakietu ? I podobnie ten w/w sms ? Przepraszam , jeśli coś przeoczyłem , ale nie jestem pewny. A różnica jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-10-15 20:43
    issa - ja słyszałem w BOKu że ten SMS schodzi z pakietu darmowych SMSów jeżeli masz takowe w abonamencie. Pakiet kwotowy pewnie też pomniejsza :-) A połączenie pewnie też schodzi z pakietu, tak mi się wydaje.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-15 20:56
    Gonzales: u mnie teraz "Wystąpił błąd aplikacji. Proszę spróbować ponownie za parę minut.". Gowno warty ten &*$#%&#$* E-BOK
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-10-15 21:38
    ***issa*** prosiłeś mnie, żeby sprawdzić numery Heyah i POPa, których już nie używam i powinny być wyłączone Heyah 14.09., a POP 22.09. Heyah pojawiła się dzisiaj na wyświetlaczu i zniknęła na amen. Wyświetla się teraz "niezarejestrowana karta". POP natomiast jest dziwny. Już wtedy było, że konto jest zablokowane i nie można było dzwonić na *111. Dzisiaj zadzwoniłem pod *111 i nagle stan konta to 0 zł 0 gr brutto i mam 147 dni na wychodzące i 357 na przychodzące. Nic już od dawna nie robiłem z tą kartą. Nie ma to jak martwe dusze. Jak widać Idea nie chce psuć sobie statystyk.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-15 21:58
    ***Reboot: witaj w klubie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-10-15 22:38
    ***issa - dzwoniłem do BOKu i powiedzieli, że połączenie z konsultantem nie schodzi z pakietu i jest doliczane do rachunku osobno, również nie pomniejsza pakietu bezpłatnych minut.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2004-10-15 23:47
    No juz super chodzi E-BOK :) Platne jest wcisniecie 5, a czy jesli wejde do Ksiazki Telefonicznej Abonentow i mnie polaczy z konsultantem to sie placi ?? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-10-15 23:59
    Trochę off-topicowo: Wczoraj w radiu słyszałem reklamę SS w stylu "Dzwonię do ciebie z pralki...". Chodzi o to, że przy zakupie pralki w wybranych sklepach dodają zestaw z telefonem SS gratis (przynajmniej we Wrocławiu tak jest).
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-10-16 00:23
    Stosując taką politykę, to może Polkomtel złapie jeszcze kilka tysięcy klientów, ale za to kosztem tych pozostałych. Pewnie na długo też nie pozostaną, chyba że przywiążą się do numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-16 00:33
    ***Tomek19- no to ładnie z tym POP , z tego co mi było wiadomo , zawsze wszystko grzecznie wyłączali , a widziałem dwie takie karty. Chyba sobie rzeczywiście poprawiają statystyki. Z tą pralką , to także słyszałem tę reklamówkę i pisałem o tym na Gol-u kilka newsów temu pod informacjami o SS właśnie , chodzi o ile się nie mylę o sieć sklepów "Bonus". Już wolałbym dostać Simplusa do pralki. Może teraz pierze się SS-ami? ;-) ***Bartplus - dziękuję za informację. Miłego wieczoru :-) Ps. Też idę spojrzeć , co tam na e-boku słychać ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-16 02:19
    Tomek19 15-10-2004 19:38 brzegdolny.gigabit.net.pl a czy te praktyki nie sa karalne?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-16 02:23
    mialem przygode z era TT wlaczylem karte by odczytac nr z sim, karta byla nieaktywana od 3m-cy, po paru min. otrzymalem sms ze jesli chce utrzymac nr to mam (moge) w ciagu 7 dni zasilic konto
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-10-16 10:43
    Zgadza się, E-bok działa. Nareszcie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-10-16 12:00
    ***AQQ*** nie rozumiem, jakie praktyki masz na myśli.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-16 12:10
    Prawdopodobnie ***AQQ chodzi o praktyki "cudownych i nadnaturalnych" zmian w okresach przychodzących i wychodzących o których wczoraj pisałeś;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-10-16 14:45
    Jeszcze mała ciekawostka odnośnie Idei. Ostatnio była promocja 20%. Do doładowania 25 zł dodawali 5 zł na połączenia i smsy do Idei na specjalne konto promocyjne. Korzystam jeszcze z pakietów smsowych. Według regulaminów powinni najpierw pobierać smsy z pakietu, a później z kont. Tymczasem najpierw brali mi z konta promocyjnego, a później z pakietu. Bardzo im dziękuję za takie coś. Płacę 12 zł z góry i mam mieć 200 smsów, a najpierw kasują mi po 20 gr z konta promocyjnego i jak wyzerowują, to dopiero pobierają z pakietów. Reklamacja już poszła. Zobaczymy, co będzie dalej. Dlaczego za smsy, które wewnątrz sieci mają kosztować 6 gr, płacę najpierw 20 gr? Dostrajamy się do Twoich potrzeb :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-10-16 21:11
    mialem na mysli dziwne gratisowe przedluzanie waznosci kont w idei
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2004-10-16 21:18
    Ja ich o to nie prosiłem. Niech sobie tak robią, jak chcą, ale jest to oszustwo. Później podają w statystykach, że co roku tak im ponad milion klientów przybywa, z czego 30% już odeszło, a pewnie kolejne 30% ma telefony w kilku sieciach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-17 01:53
    ~~~ Tomek19 - też miałem podobnie , ale co lepsze m-box działał jeszcze z 4 miesiące po wyłączeniu ostatecznym karty SIM..Ktoś zapyta co z tego , a to że przy wysyłaniu na obce sieci wyświetla się numer tel , więc dosć dziwne , sms- y wysyłał numer , który fizycznie już nie istnieje ...Idea ma porządeczek po byku ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-10-17 15:33
    Wczoraj, a właściwie dzisiaj w nocy doładowało mi konto w POPie o 5 PLN. Majętek to nie jest ale dobre i to, tym bardziej, że nie mam pojęcie z jakiej okazji to doładowanie. Takie pomyłki Idei lubie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    XhubertX pisze: 2004-10-17 16:20
    Co do przedłużania ważności POPów to też tak miałem :) Gdy kończy się ważność na połączenia wychodzące to po jakimś czasie można liczyć na dodatkowe 150 dni wychodzących i 360 pare dni na przychodzące :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-10-18 10:50
    I co z tym Ebokiem ? Ruszył Wam już ? Witam po dłuższej przerwie szanownym GOL maniaków zwłaszcza frakcje dolnoslaska :) A wczoraj Śląsk wygrał z liderem i juz tylko 2 punkty straty ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-10-18 11:10
    Erazmus - :-) Zajrzyj... U mnie działa od późnego popołudnia 15. do dzisiaj bez problemów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-18 12:02
    dziala dziala tylko 15.X nie do godziny 18 moje konto bylo niedostepne ;-) do srody zostalo mi 4 minuty i 25 SMS hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-18 12:03
    Yo Erazmus;-) Potwierdzam ***wlo i ***ICEWIND. U nas wskazania na e-boku są bardzo optymityczne :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-10-30 22:13
    C60 jedynie prezentuje sie w miare dobrze, tych Sagemów w simplusie moim zdaniem jest już do przesady za dużo. Wiem także że komisy nie chcą zbytnio przyjmować telefonów tej marki. Jak więc kupowac Sagema w simplusie to już na stałe, aż do zużycia sie telefonu.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: