W październiku br. Wind Telecom poinformował o wprowadzeniu do swojej oferty nowych usług wartości dodanej skierowanych do operatorów telefonii GSM. Nowe usługi opierają się na wykorzystaniu technologii sieci inteligentnych (IN) i sygnalizacji SS7.
Pierwsze rozwiązanie to Contactis Missed Calls Notification, czyli informowanie o połączeniach przychodzących. Jest to alternatywne rozwiązanie względem tradycyjnej poczty głosowej, które jest dedykowane abonentom, którzy z różnych przyczyn nie chcą lub nie mogą z niej korzystać. W przypadku, gdy użytkownik znajduje się poza zasięgiem, ma zajęty numer lub wyłączony aparat telefoniczny, system odnotowuje wszystkie przychodzące połączenia, a następnie, jak tylko jest on osiągalny, wysyła SMS z listą połączeń nadchodzących zawierającą numery oraz godziny nadejścia.
Drugie rozwiązanie to Contactis Funny Ring Back mający uatrakcyjnić użytkowanie telefonów. Funkcja ta umożliwia zamianę tradycyjnego sygnału wywołań (dźwięk pulsacyjny, który zwykle pojawia się podczas oczekiwania na połączenie) na dowolnie wybrany przez użytkownika dźwięk (utwór muzyczny, śmieszny odgłos czy jingiel). Korzystanie z usługi odbywa się przez wybór opcji umieszczonych w serwisie internetowym.