Już wkrótce abonenci sieci operatora telefonii komórkowej Era będą mieli możliwość otrzymywania krótkich informacji reklamowych w trakcie rozmów telefonicznych. Aby skorzystać z usługi, klienci sieci będą musieli wprowadzić krótki kod cyfrowy przed docelowym numerem. Abonenci, którzy zdecydują się na korzystanie z usługi, będą mogli liczyć na tańsze opłaty za usługi telekomunikacyjne. Abonenci sieci Era będą mieli wybór: prowadzić rozmowy w tradycyjny sposób według ustalonych cen bądź skorzystać z nowej usługi, słuchając reklam i płacąc mniej. Nowa usługa będzie polegała na tym, że rozmowy telefoniczne będą Początkowo Era skieruje ofertę do 50 tysięcy klientów sieci a w przyszłości ma zostać rozszerzona dla wszystkich zainteresowanych. Wprowadzając informacje reklamowe, Era staje się 8 na świecie operatorem oferującym zupełnie nowe medium reklamowe na polskim rynku. Dotychczas w Europie oferta ta dostępna była jedynie w Szwecji, Danii i Francji. Operator planuje poszerzyć usługę informacji reklamowych o inne formy komunikacji np. za pomocą krótkich wiadomości tekstowych SMS lub za pomocą Internetu. |