Nowe serwisy SMS firmy MediaNet Interactive:
Modlitwa przez telefon
Użytkownicy telefonów komórkowych w całym kraju będą mogli otrzymywać cytaty z Biblii w postaci wiadomości tekstowych SMS. Usługa ta została przygotowana przez firmę MediaNet Interactive oraz Radio Józef. Zainteresowani abonenci będą otrzymywać wiadomości SMS z cytatami z Pisma Świętego codziennie w godzinach rannych. Cytaty te będą omawiane wieczorem w programie radiowym stacji Radio Józef. Jednocześnie MediaNet Interactive opracował logo oraz dzwonki o tematyce religijnej, które pozwolą abonentom na przesyłanie otrzymanych wiadomości innym użytkownikom telefonów komórkowych. W planach MediaNet Interactive i operatorów telefonii komórkowej jest również przygotowanie konkursu na antenie Radia Józef dla abonentów korzystających z powyższej usługi.
Informacja Wędkarska o Rybie
Miłośnicy wędkarstwa w Polsce będą mogli złapać wymarzony okaz za pomocą telefonu komórkowego. Taką możliwość oferuje im firma MediaNet Interactive, która przygotowała pierwszą w Polsce usługę pod nazwą "Informacja Wędkarska o Rybie". Usługa ta pozwoli każdemu zainteresowanemu na otrzymywanie wiadomości o okolicznościach połowu jednego z dwudziestu gatunków ryb, w tym tak istotne informacje jak wymiar ryby w centymetrach, termin okresu ochronnego dla danego gatunku czy też normy sieci – junior lub senior. Dodatkowo, po wpisaniu daty i miejsca planowanego połowu, otrzymamy informację dotyczącą warunków panujących w danym dniu, z uwzględnieniem dokładnego czasu wschodu i zachodu słońca, faz księżyca i poziomu brania (dobre, średnie, słabe). Specjaliści oceniają, że usługa ta stanie się bardzo popularna w okresie letnim, kiedy znacząco wzrasta zainteresowanie wędkarstwem.
Serwisy SMS w TRÓJCE
Zabawy SMS-owe na stałe zagościły na antenie radiowej Trójki. Pod koniec lutego zakończyła się IX edycja „Srebrnych Ust” – po raz pierwszy kandydatury zgłaszano wyłącznie za pomocą SMS-ów. Ciesząca się popularnością audycja „Fajny film wczoraj widziałem” zaowocowała kontynuacją pod tytułem „Fachowcy”. Codziennie na antenie Stefan Friedmann i Sławomir Pacek w dowcipny sposób prezentują tajemniczą profesję, a zadaniem słuchaczy jest odpowiedź na pytanie, o jakim zawodzie mowa. W każdą sobotę Muzyczna Poczta UKF przyjmuje SMS-owe dedykacje. 18 marca popularna audycja „Za a nawet przeciw” wprowadziła SMS-owe głosowanie, zaś w kwietniu rozpocznie się konkurs „jakiego fale radiowe jeszcze nie nosiły”. Dedykowany radiowej Trójce numer SMS-owy słuchacze spontanicznie, bez żadnej dodatkowej zachęty, wykorzystują jako sposób kontaktowania się z radiem. Komentują na bieżąco program, zgłaszają uwagi i opinie, a na Święta i Nowy Rok przysłali ponad 3 tysiące SMS-owych życzeń. MediaNet Interactive przygotowała także usługę Hit, polegającą na przesyłaniu abonentowi 3 najnowszych przebojów w każdy poniedziałek tygodnia.