Nowe warunki dla przedłużających umowę z Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 142

Plus GSM wprowadził nowe zasady przedłużania umów z dotychczasowymi abonentami. Pozwalają one na znaczne oszczędności w czasie kolejnych 12 miesięcy korzystania z usług sieci. Stali Abonenci mogą wybrać najkorzystniejszy dla siebie wariant spośród 7, które przewidują m.in. dodatkowe darmowe minuty lub SMSy, rabat na abonament, darmowe rozmowy wieczorami i w weekendy, abonament za 25zł z VAT a w nim 50 minut. 

"Więcej, taniej, za darmo" - nowa oferta dla stałych abonentów:

Aby skorzystać z oferty należy przedłużyć umowę na 1 rok (wariant 1-6) lub na 6 miesięcy (wariant 7) wybierając jeden z poniższych wariantów:

1. więcej darmowych minut - Pakiet Minut

  • Otrzymujesz co miesiąc od 20 do 125 dodatkowych darmowych minut (bez żadnych dopłat) 

  • Minuty wykorzystujesz na dowolne połączenia stacjonarne i komórkowe w kraju 

  • Niewykorzystane minuty przechodzą na 3 kolejne okresy rozliczeniowe. 

  • Dodatkowe minuty otrzymujesz automatycznie, przez kolejne 12 miesięcy 

2. jeszcze więcej darmowych minut - Pakiet Minut Plus

  • Zyskujesz co miesiąc od 35 do 200 dodatkowych darmowych minut (bez żadnych doplat) 

  • Minuty wykorzystujesz na połączenia do sieci Plus GSM oraz na wszystkie numery stacjonarne 

  • Niewykorzystane minuty przechodzą na 3 kolejne okresy rozliczeniowe. 

  • Dodatkowe minuty otrzymujesz automatycznie, przez kolejne 12 miesięcy 

3. taniej - Rabat na Abonament*

  • Zyskujesz co miesiąc od 20 do 50 procent rabatu na abonament 

  • Rabat naliczamy automatycznie obniżajac Twój abonament przez kolejne 12 miesięcy 

  • Zachowujesz w całości dotychchczasową ilość minut/smsów w abonamencie 

4. za darmo - Darmowe Wieczory i Weekendy.

  • Zyskujesz co miesiąc od 60 do 3600 dodatkowych darmowych minut (bez żadnych dopłat) 

  • Minuty wykorzystujesz na połączenia wieczorami (od g.18.00) i w weekendy (sob/nie)

  • Minuty wykorzystujesz na połączenia do sieci Plus GSM oraz na wszystkie numery stacjonarne 

  • Niewykorzystane minuty przechodzą na 3 kolejne okresy rozliczeniowe. 

  • Dodatkowe minuty otrzymujesz automatycznie, przez kolejne 12 miesięcy 

5. dla małomównych - Pakiet SMS

  • Otrzymujesz co miesiąc od 80 do 500 dodatkowych smsów (bez żadnych dopłat) 

  • Smsy możesz wysyłać do wszystkich sieci krajowych 

  • Niewykorzystane smsy przechodzą na 3 kolejne okresy rozliczeniowe. 

  • Dodatkowe smsy otrzymujesz automatycznie, przez kolejne 12 miesięcy 

6. na co chcesz - Pakiet Minuty/SMSY

  • Otrzymujesz co miesiąc od 10 do 65 PLN do wykorzystania jako minuty lub smsy 

  • Kwoty te wykorzystujesz na dowolne połączenia (minuty/smsy) stacjonarne i komórkowe w kraju 

  • Niewykorzystane kwoty przechodzą na 3 kolejne okresy rozliczeniowe. 

  • Kwoty do wykorzystania otrzymujesz automatycznie, przez kolejne 12 miesięcy 

7. więcej i taniej - Abonament z Tanimi Minutami

  • bezpłatnie zmieniasz dotychczasowy abonament na nowy 

  • wybierasz: 50 minut w abonamencie za 25 zł lub 100 minut w abonamencie za 45 zł 

  • Minuty wykorzystujesz na dowolne połączenia stacjonarne i komórkowe w kraju 

  • Stawka za minutę połączenia 0,72 brutto, a za SMS 0,18 brutto 

  • Niewykorzystane minuty przechodzą na 3 kolejne okresy rozliczeniowe. 

  • Wszystkie minuty są zamienne na smsy (odpowiednio: 200 lub 400) 

  • Z minut korzystasz przez kolejne kolejne 12 miesięcy 

  • Oferta jest dostępna z umową na 6 miesięcy 

Abonent może zyskać jeszcze więcej przedłużając umowę na 18 miesięcy.

* Oferta Rabat na abonament jest dostepna dla osób korzystających z następujących taryf:
nowy plus 25, nowy plus 45, nowy plus 55, nowy plus 85, nowy plus 165, plus 20, plus 40, plus 60, plus 100, plus 200, plus400, czasami 10, czasami 30, czasami150, często15, często50, często100, często150, nonstop15, nonstop50, nonstop100, nonstop150, nonstop300, echo, akcja
Jeśli aktualnie abonent posiada inną taryfę - skorzystanie z rabatu jest możliwe po zmianie dotychczasowej taryfy na dowolną taryfę nowy plus lub plus.

Opinie:

Opinie archiwalne (142):

Komentuj

Komentarze / 142

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jaruss pisze: 2005-04-12 13:15
    dałem 9 bo zawsze mozna by było za darmo :P
    0
  • Users Avatars Mini
    5000087 pisze: 2005-04-12 13:19
    UWAGA NA PLUSA!!! PODPISUJESZ UMOWE NA 25 MIESIĘCY A NIE JAK MÓWIĄ NA 24!!! POZATYM KONSULTANCI W SALONACH INFORMUJA O MOŻLIWOŚCI ROZWIĄZANIA UMOWY ZA WCZEŚNIE A POTEM PRZYCHODZI D ZAPŁACENIA KARA!!!! PLUS T0 W.AŁ!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-04-12 13:20
    No dobrze, ale wcale nie jest za darmo co oni gadaja :/ I do tego tylko w Plusie lub stacjonarne...Jednak to dobry krok w strone traktowanych dotychczas jak bezpańskie psy stałych abonentów plusa :|
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-04-12 13:21
    500...: jaK mi przyjdzie ochota to zerwe umowe z Plusem bo mnie na to stać :P
    0
  • Users Avatars Mini
    przemopk pisze: 2005-04-12 13:23
    zawsze to jakiś ukłon w stronę starych klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    5000087 pisze: 2005-04-12 13:25
    Wał to ty jesteś deklu jeden - w prawie telekomunikacyjnym jest jak byk ze wypowiedzenie umowy trwa 30 dni. Mozesz ja wypowiedziec rowno w 23 miesiacu trwania umowy zaznaczajac ze konczysz wspolprace z operatorem od daty konca umowy. Naucz sie prawa bo sam jesteś wałem i to do sześcianu
    0
  • Users Avatars Mini
    palacz pisze: 2005-04-12 13:26
     5000087 - na 24 konczylem umowy juz 2 w plusie i zawsze bylo to po 24 mies, zadnej kary nie placilem a teraz mam juz kolejna umowe przedluzona i raczej dobrze wyszedlem bo przy pakiecie 60 zl (na 18 mies) mozna za 25 zl miec 127 min do wszystkich:):) czy dostane lepsza oferte gdzie indziej??? pozdrawiam maruderow, czasem wystarczy policzyc i pomyslec troche
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2005-04-12 13:27
    A mi ostatnio zaoferowali przy PWA: SEK500i za 199, K700i za 399, T610-199zl!!! Motorola V500 i V600 - niedostępne!!! Od kilku miesięcy mam Max Profit!, rachunki po kilkast złotych i takie warunki... Acha, z PWA nie korzystałem od początku, czyli od 2000 roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    dawid.kulik pisze: 2005-04-12 13:27
    500... co za bzdury? jakie 25 miesiecy? 24 miesiace trwa umowa. pewnie ne wiesz o co chodzi z proporcjonalnoscia minut i sms, ale to juz Twoj problem nieuku. oczywiscie ze mozesz wypowiedziec umowe w 23 miesiacu, bo okres wypowiedzenia jest 30dniowy, czyli.. jesli umowe masz do 15kwietnia, to mozesz zlozyc wypowiedzenie 30dni wczesniej czyli 16-17 marca.. proste. jak zrobisz to wczesniej to wtedy faktycznie jest kara..
    0
  • Users Avatars Mini
    palacz pisze: 2005-04-12 13:30
    mi zaoferowali k700i za 199 zl zle uznalem ze wole miec wiecej min niz wiazac sie na 24 mies za duzo mniejsza kase:) teraz dostane 60 zl co mies przez 18 mies czyli ok 1080 zl a tak tel wart gora 700 zl za 200zl:):)
    0
  • Users Avatars Mini
    palacz pisze: 2005-04-12 13:32
    a przy rachunkach srednia 300 zl i sredniej taryfie:):)
    -1
  • Users Avatars Mini
    arkadiusz_ar pisze: 2005-04-12 13:34
    Nie jestem w temacie Plusa ale moi teściowie kończyli umowe w Plusie.Złożyli wypowiedzenie w normalnym terminie, 30 dni, ale nie wiem dlaczego , okazalo się , że musieliby placic kare za przed terminowe zerwanie umowy. Bez komentarza. ja kończe w Erze w pazdzierniku i cie kawe czy będą takie same jaja jak w Plusie. A co do samej oferty, to wszystko jest pięknie i ładnie, ale jak przychodzi co do czego to okazuje sie ze jest inaczej. Nie można dostać bonusu przy przejsciu na nowe taryfy - i to jest to , o czym "szanowny" Plus zapomina wspomnieć!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kleszcz pisze: 2005-04-12 13:37
    Hmm to dziwne bo ja dostalem propozycje na 3, 6 lub 12 miesiecy i wyszystkie warianty byly dostępne a nie "7" tylko jesli na pół roku
    0
  • Users Avatars Mini
    kleszcz pisze: 2005-04-12 13:38
    *arkadiusz_ar alez oczywiscie ze mozesz tylko najpier musisz zmienic a pozniej wziac przedluzenie :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    palacz pisze: 2005-04-12 13:42
     arkadiusz_ar oczywiscie ze mozna czasem nawet jak w moim przypadki zmienili mi na nizsza za friko bo przedluzalem umowe i dostalem jeszcze po 15 min przez 3 mis dodatkowo:):)
    0
  • Users Avatars Mini
    cygnus pisze: 2005-04-12 13:44
    a ja korzystałem z PWA niecały miesiąc temu i przy rachunkach ~180 zł i 4 latach w plusie dostałem K700i za 99zł + darmowe wieczory i weekendy za free - i przy tym zmieniłem taryfę z plus 100 na nplus 55 za free od razu, a umowa na 24 mies. oferta jaką dostałem całkiem całkiem uważam :) więc dziwne że niby plus wprowadza to dopiero teraz hmmm
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-04-12 13:50
    Ja mam PWA dopiero w lipcu. W sumie bede musial przeliczyc czy wziac wlasnie uslugi czy moze lepiej telefon i od razu sprzedac. Na razie mam n9500 i watpie, zeby w ofercie pojawilo sie cos lepszego...
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-12 13:50
    W SUMIE TO WIEKSZOSC Z TYCH RZECZY BYLA JUZ WCZESNIEJ DOSTEPNA - Z POCZTAKIEM ROKU Z PEWNOSCIA TYLE ZE TERAZ DOPIERO JAKBY OFICJALNIE JEST TA OFERTA DOSTEPNA DO WIDOKU DLA WSZYSTKICH, ALE FAKTEM JEST ZE WRESZCIE STALI KLIENCI SA WRESZCIE LEPIEJ TRAKTOWANI
    0
  • Users Avatars Mini
    arkadiusz_ar pisze: 2005-04-12 13:58
    W przypadku moich teściow dostali taką propozycję - albo 40 minut więcej przy pozostaniu przy obecnej taryfie lub 50% znizki na abo przez 12 miesięcy. Jednak musieliby placić za clip i nie mieliby naliczania1/1. Przy opcji +40 minut wyszłoby 36zł za 75minut lub abo ze znizką 50% - 21zł za 35minut. W koncu wzięli nowy numer w promocji Strzał w 10. Inną sprawą jest że nie wykorzystywali większości minut w abo i musieli dzwonić na siłę. Dobra była propozycja przy nowym tel. SE K700i - za 99zł ale umowa na 2 lata bez zmiany taryfy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzys pisze: 2005-04-12 14:06
    Gdyby Lennox miał przez trzy miesiące abonament na przeciętnym poziomie, np. 100 minut byłby potraktowany w Idei należycie. W innych sieciach też nie tolerują klientów z iluzorycznym abonamentem. Doświadczyłem tego zarówno w Erze jak i w Plusie, więc wiem co piszę. W Plusie nie ważne kiedy chce się rozwiązać umowę ale kiedy się wysłało wypowiedzenie. Doliczają regulaminowe 30 dni i trach... wypadło kilka dni przed terminem i kara gotowa. Pozdrawiam wszystkich fanatyków Plusa a raczej minusa...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-04-12 14:18
    ostatnia oferta utrzymaniowa plusa jest dosc dobra... lepsza niz byla:) jelsi na lepsze to trzeba sie cieszyc a nie marudzic:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-12 14:23
    kazdy bierze co mu pasuje - taka jest prawda.ja mam 6310i z poprzedniej umowy. mialem abo plus60 i 20 min i rachunki rzedu 65-80zl/mies takze za te pieniadze mialem 50 min i 30 smsow. teraz zmienilem abo na maxprofit 30 przedluzylem umowe o 12 miesiecy i dostalem pakiet 40 zl takze mam 70 netto na wykorzystanie co daje od 116 do 700 min rozmow w zaleznosci od konfiguracji i to wszytko za niecale 40 zl - wydaje mi sie ze oferta ciekawa tym bardziej ze w pierwszym miesiacu wykorzystalem zaledwie 20 zl a sie nie ograniczalem na sile :) ...
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-12 14:24
    ... chyba bede musial sie jakims wapem bawic :) moja mama wziela MP 15 i ma teraz 3 okres rozl a jeszcze z pierwszego nie wykorzystala kasy. ja uwazam ze MP jest chyba na prawde oferta na super poziomie - jesli chodzi juz o podstawowy cennik bez zadnych promocji. jedyne ale co do MP to troche za wysoka cena smsa - ewentualnie w sieci tanszy powinien byc, ale mi to i tak za bardzo nie przeszkadza bo nie jestem osoba ktora spi z telefonem w reku ale tak jak mowie kazdy bierze co dla niego najlepsze i w zasiegu przy obecnych ofertach uwazam ze branie nowych sluchawek nie zawsze sie oplaca lepiej kupic ja z drugiej reki a w zamian wziasc jakis pakiet kwotowy czy minut w ramach nowej umowy podejrzewam ze u innych operatorow tez sytuacja powoli bedzie zmierzac w tym kierunku
    0
  • Users Avatars Mini
    palacz pisze: 2005-04-12 14:26
    a ja powiem tak: propozycje wyslane przez plusa do abonenta to najslabsza propozycha jaka maja do zaoferowania, zeby dostac cos wiecej trzeba zadzwonic ze 3 razy i wydusic co jeszcze mozna dostac i tyle i dopiero pozniej mozna sobie przeliczac i kalkulowac:):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    slawek pisze: 2005-04-12 14:29
    U mnie 3 raz skonczyla się umowa-obecnie podpisałem z Plusem umowe na 18 miesięcy zmienilem abonament na 25 i otrzymalem 1440 minut do PLusa i TP.Która siec da wiecej?
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-12 14:31
    w sumie mi tez najpierw telefonicznie cos zaproponowali i doslali jakas badziewna oferte, pozniej wlasnie zmienilem abo poszedlem do punktu plusa w moim miescie i obslugujacy choc mu tego nie wolno wydrukowal pelna mozliwosc ofert dla mnie wzialem to sobie, przemyslalem, policzylem i mam takze nie uznawaj oferty wyslanej za ostateczna - trzeba kolo tego troche pochodzic, ale nie mowie ze bedzie to super oferta - z reszta kazdy ma swoje priorytety i dla Ciebie jest to dno a dla mnie moze bedzie ok
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-12 14:35
    do slawek : ale rozumiem ze te 1440 min to w sumie przez 18 miesiecy?? czyli po 80 miesiecznie to i tak super
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-04-12 14:35
    a ja wam powiem inaczej, po prostu w kazdym wypadku trzeba pojsc do punktu i poprosic o sprawdzenie w systemie oferty, poniewaz sa to rzeczy bardzo indywidualne. dodatkowo nalezy pamietac, ze oferta taka jest aktualna na dzien w ktorym ja sprawdzacie
    0
  • Users Avatars Mini
    pocho pisze: 2005-04-12 14:37
    z informacja bylo do tej pory faktycznie marnie, ale po dluzszym kombinowaniu wczoraj dostalem od nich bonus 70zl - i teraz nie wiem, czy zdazylem w ostatnim dniu dostac o te 5 zl ponad dzisiejsze maximum (oferta 6 "na co chcesz"). I watpliwosc druga pani w BOKu powiedziala mi, ze ten pakiet nie przechodzi na kolejny okres... a na stronie Plusa jak wol stoi, ze przechodza - czy ja dostalem jakas inna oferte? pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    slawek pisze: 2005-04-12 14:49
    do rubens: te 1400 minut to co miesiac jest to w ofercie darmowe wieczory iweekendy do Plus i Tp najczęsciej wtedy wykonuje połącznia.tak normalnie to co mieciąc wydzwanialem ok 500 minut i w związku z tym ta oferta-przechodzą do 3 miesiecy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-12 14:50
    no to slawek gratuluje !!!:) super!! chyba faktycznie nigdzie nie bedzie takiej oferty czyli ogolnie to mozna powiedziec ze musisz teraz siedziec z komorka przy uchu od 18tej:) pozdrawiawam
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-12 14:51
    Pocho, w jakiej kwocie masz rachunki?
    0
  • Users Avatars Mini
    slawek pisze: 2005-04-12 14:57
    ok 200 zl. większość rozmów wykonywana byla ze swojakami, teraz mam to bez ograniczen.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-12 15:03
    Aha. Mam dylemat bo mi zaoferowali 60 zł co miesiąc, ale byłem pewien że ta kwota przechodzi na kolejne 3 miechy...zreszta musi przechodzić, przynajmniej tak było jak dostałem minuty za przedlużenie rok temu....sam już nie wiem czy brać 60 zł czy czekać na v3 aż dojdzie do 499 :)) A dla tych co krytykują Plusa za program przedłużenia umowy, spójrzcie na tepse, ona nie daje wam nic a zabiera 50 zł za nic :D
    0
  • Users Avatars Mini
    pepe pisze: 2005-04-12 15:05
    palacz: Jak oferta Plusa jest dla ciebie najslabsza to ja ci powiem, ze ostanio zadzwonil do mnie Pan z Ery i zaproponowal ze moge przejsc na nowe taryfy za darmo, tylko musze podpisac umowe na kolejne 2 lata. To sie pytam ile dostane darmowych minut, ewentualnie jakie telefony maja dla mnie, za podpisanie umowy na kolejny okres, to on do mnie ze nic takiego nie ma. Moge tylko przejsc na nowa taryfe za darmo i to o wyzszym abonamencie. Wiec mu powiedzialem, zeby sie bujal. Aha umowa mi sie konczy za 3 miesiace. To jest dopiero super oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-12 15:06
    Bi@ły poczytaj regulamin to bedziesz mial pewnosc
    0
  • Users Avatars Mini
    Ksyho pisze: 2005-04-12 15:06
    To dla Plus'a ciągle ważniejsze jest kiedy pismo o rozwiazaniu umowy zostało wysłane niż sama treść tego pisma? To powino już dawno być zakwalifikowane do niedozwolonych praktyk (utrudnianie odstąpienia od umowy). Ciekawe co sąd by na to powiedział, gdyby któryś z Abonentów poszedł z tym do sądu?
    0
  • Users Avatars Mini
    ata pisze: 2005-04-12 15:13
    placic i plakac.....waly jedne...
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-04-12 15:16
    witam słyszałem ze w Plusie nie będzie juz telefonów NOKIA!! powiedział mi to znajomy, ze u niego w firmie chcieli wymienić telefony na nowe (Nokie) i a z Plusa dostali informację ze niebędzie juz Noki bo niema podpisanych Umowy na dostawy telefonów!! Niewiem czy to prawda, jesli moze ktoś to potwierdzić lub zaprzeczyć to bardzo proszę!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-04-12 15:23
    Obecne PWA w Plusie to bajka, chociażby w porównaniu do tego, co było jeszcze pół roku temu. Już gdzieś pisałem - dostałem k500i za 99 PLN netto, przy taryfie Czasami 10 (i ani grosza więcej). Do tego za free zmieniłem taryfę na NP25 i dostałem przez pół roku darmowe wieczory i weekendy za free. A jeszcze pół roku temu proponowali N6610i za 349 PLN netto (obecnie 49) i bez żadnych bonusów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-04-12 15:24
    Rubens : Ale jaki regulamin?Który dokładniej?Podaj linka najlepiej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-12 15:32
    do Bi@ły : na stronie plusa nie ma ale w punktach sprzedazy powinni miec bo w boku to pani x powie Ci jedno a pani Y drugie i to nie jest wiazace - wiec trzeba miec wszystko na papierze. ja dopoki sobie nie przeczytam umowy paragraf po paragrafie to jej nie podpisuje. moze ktos Ci udostepni tekst umowy to tam tez bedzie napisane co i jak
    0
  • Users Avatars Mini
    derek pisze: 2005-04-12 16:12
    Panowie, piszę do Plusa reklamacje średnio co 2 m-ce i widzę, ze to dobra metoda. Tak sie rozbestwiłem, że reklamuję niepoprawne naliczenia za kilka złotych. A to za jakiś pakiet, a to za dodaną usługę itp. Jeszcze nie było tak, zebym sie mylił co do rozliczenia. Plus zawsze staje na wyskości zadania i dodaje mi pakietów kwotowych w rekompensacie. Rekalmowałem teraz 3zł a dostałem 20zł. Forsy oddawać nie chcą, ale pakiety rozdają chętnie. Nie bać się reklamować jak coś nie gra.
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-12 17:07
    dobrze wiedziec, ale nie mialem okazji jeszcze zlapac plusa na jakis bledach. no moze na samym poczatku ( 1998 r. ) pare razy zaliczyli mi tzw. gluche, ale od tego czasu ide na czysto
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-04-12 17:20
    W sumie nowosc to mosliwosc przejscia na super karte (NP25 i NP45 z podwojonymi min) oraz DWiW....ja mam jeszcze czas do pazdziernika :) Mam nadzieje ze caly czas bedzie sie prograj lojalnosciowy zmienial na plus :)
    0
  • Users Avatars Mini
    eelbe pisze: 2005-04-12 17:45
    plusa zgieło coś troche..... Ciekawe gdzie mają telefony po promocyjnych cenach.... Jeśli miałbym mieć ten sam telefon, dopuki nie zerwe umowy (lub jej nie przedluze) i podpisze na nowo umowe to moze wtedy cos dadzą.... JAK DLA MNIE DNO
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-04-12 18:51
    **eelbe: w magazynach i na polkach w sklepie :
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-12 18:55
    ...nie jest to rewelacja, ale kierunek słuszny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-04-12 19:14
    Wszystko cacy , a nowy telefonik to gdzie? Te warunki i tak są o wiele gorsze niż te dla nowych. Niech dadzą do tego telefony w sensownych cenach , zachowają rabaty a umowy na 2 lata, wtedy można i jest oc zym rozmawiać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mlody pisze: 2005-04-12 19:21
    Ta niech powiedza jak zalatwili ludzi ktorzy maja abonament od 5 lat i chcieli by zmienic taryfe na te z serii Nowy Plus... co dostana za swoj staz w sieci... NIC
    0
  • Users Avatars Mini
    ego pisze: 2005-04-12 19:44
    nic najprawdopodobniej, plus zachowal si ejak swinia
    0
  • Users Avatars Mini
    . pisze: 2005-04-12 19:51
    a jaki do tego telefon ?
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-04-12 19:54
    no to zobaczmy jak na tym wyjda Polacy-nasi rodacy
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-12 20:04
    do Mlody : wiesz ja sie tez zastanawialem ze strace Plus Tobie itp, ale okazalo sie ze nowe taryfy z nawiazka mi to zrekompensuja wiec zarowno ja jak i kilkoro moich znajomych przeslismy do nowych taryf - zarowno NP jak i MP bez slowa bo to jest korzystniejsze i tyle jak bede czekal az cos wymysla super to bym byl dalej w abonamencie sprzed 7 lat :) pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-04-12 21:28
    Właśnie! Bardziej opłaca się wziąć Nowe Plusy niż trzymać stae taryfy z Plus Tobie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-04-12 21:49
    ja klientom przede wszystkim polecam Tanie Minuty,na 6 miesięcy z możliwością korzystania z oferty przez rok.nie zawsze cena aparatu jest dla klienta satysfakcjonująca, więc proponuję to. chyba za pół roku telefony będą tańsze, nie? poza tym droższe aparaty są przy ofertach wiązanych- jak np. obecnie-ze zmianą taryfy i dodatkowym pakietem wieczorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-04-12 21:52
    jak macie jakieś wątpliwości to mój mail jest do dyspozycji...
    0
  • Users Avatars Mini
    MILA pisze: 2005-04-12 21:53
    Dzis podpisałem aneks w Idei: Zmiana na Jedną Ideę 50, plus 125 min Idea/Stacjonrne + 500 sms/250 MMS do ideai za darmo przez 12 m-cy, umowa na 12 m-cy.... Chyba nie zle - chyba nie zle jak minuta wyniesie mnie srednio 0,26 zl z vatem i do tego za friko 500 smsów...
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-04-12 22:56
    z ofertami pwa w plusie jest naprawde roznie jedni klienci z niską srednia z rachunkow mają super ceny inni z jak to mowią wysoką średnią mają wysokie ceny...zasada jest jedna jak są fajne ceny tel to brać i sie nie zastanawiać jak jest kiepska to mozna poczekac bo oferta moze sie zmienic w ciągu kilku dni...teraz troche sie pogorszylo jesli chodzi o ceny sluchawek... a jeszcze dwa tygodnie temu nawet indywidual mogl miec s65 za 99 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-04-12 22:59
    młody..pamiętaj ze jest coś takiego jak 5plus za staz i tego nikomu nie zabierają(narazie)a poza tym to nic mi nie wiadomo i minutach za sataz czyli plus tobie w innych sieciach
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-04-12 23:02
    yyouzyczka ma racje...zawsze znajdzie sie rozwiązanie jesli tylko chce sie go poszukać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pocho pisze: 2005-04-12 23:27
    Bi@ly: od ostatniego podpisania umowy place ok. 70 zl/mies., max do 110. Moze uwzglednili to, ze zanim mi zaproponowali smieszne warunki ostatniej umowy (co spowodowalo, ze dokupilem sobie fonik w Idei), placilem 300-400 zl. Ale oferta mi sie ogolnie podoba :) i tym razem (na tle innych!) Plusowi gratuluje.
    0
  • Users Avatars Mini
    mariobull pisze: 2005-04-12 23:34
    "(...)kto Murzyna ma dla tego Murzyn gra(...)" cytat pasuje jak ulal. wiekszosc Przedmowcow chwali jedna a gani inna siec w zaleznosci od upodoban i symaptii... a fakty czasem wynikaja z naszych umiejetnosci negocjacji i potrzeb ;))) w moim przypadku: umowa 12 m-cy, abo 25 zeta - JI25, czyli 33 min/125 sms do tego gratis + 125 min na rozmowy z Idea i Stacjonarne + 20 zeta na GPRS (w cenie 5gr z vat za 50 kB)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-04-12 23:37
    Teraz warto się zastanowić: nowy aparat czy "nopwe warunki" ?
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-04-12 23:38
    A ja za półtora miesiąca się zapisuje z moim numerem do 5 Plus ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mariobull pisze: 2005-04-12 23:39
    aha Lennox piszac iz oferta utrzymaniowa w Idei jest gorsza niz dla nowych klientow mijasz sie z prawda. ale sie nie przejmuj - kazdemu sie zdarza :(
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-04-13 00:16
    pajorro...mozesz juz smialo wysylac formularz zgloszeniowy...zanim sie za niego wezmą to minie tak mniej wiecej z poltora miecha
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-13 00:43
    Jakoś nie po kolei się newsy ostatnio pojawiają... Albo ja niedowidzę ;-) Co Wy z tymi umowami? Umowa w Plusie jest na czas nieokreślony podpisywana. Wypowiedzieć ją można dopiero po upływie kontraktu na jej nierozwiązywanie! Weźcie w końcu zacznijcie czytać, bo się o Was wyrażę ;-) derek - jakiś pechowiec jesteś... Ja już dostałem od Plusa bez mała setkę faktur i reklamacji dotyczącej "złego naliczenia" jeszcze nie pisałem ;-) Zdarzyło się pisać, ale dotyczyło to czego innego. Jeśli się na fakturze pomylili, to dwa razy na moją korzyść - raz przy zmianie taryfy na Plus 200 z Non Stop 150 bodajże - podwójnie mi dali w pierwszym miesiącu pakiet 100 minut i 100 esemesów i drugi raz chyba w '98 - też ptzy zmianie taryfy - na Master zmieniałem i 120 minut dawali do tego - nie pamiętam dokładnie na czym pomyłka polegała... Mlody - przejrzyj sobie do tego jeszcze program 5 Plus i nie gadaj głupot.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-13 00:43
    neko - wystarczy, że wyślesz im polecenie zapłaty i już przy niższych rachunkach masz lepszą ofertę niż przy wyższych bez polecenia zapłaty - to samo dotyczy terminowych płatności - płacisz regularnie i w terminie to z pewnością będziesz miał lepszą ofertę przy niższych rachunkach niż płacący na wezwanie przy fakturach 500 czy więcej złotych ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wet pisze: 2005-04-13 00:52
    *wlo:... to sprawdzone?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-04-13 01:06
    Wlo - naprawde uważasz, że gdy zlozę wypowiedzenie 29 dni przed uplywem tegoż terminu to każą mi karę zapłacić??? Ileż razy to było tutaj wałkowane. Tak więc lepiej sam trzy razy się zastanów, zanim komuś zarzucisz pisanie głupot :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-04-13 01:13
    ~~~wlo - umowę można wypowiedzieć tak by dokładnie ostatni dzień lojalki był ostatnim dniem żywota karty sim, bez żadnych kar, robiłem to sam dwukrotnie, raz kuzynka. ~~~Grzegorz - masz rację, nie ma sensu przedłużania umowy. Skoro b.dobre warunki są w stanie zapewnić nowicjuszom , to rzucanie tego ochłapu dla starych jest po prostu hańbiące.
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-04-13 01:18
    mam pytanie do innych uzytkownikow sim+ czy przed wczoraj czyli 10.04 okolo godziny 22.00 przez conajmniej kolejna godzine (pozniej nie wiem bo poszedlem spac) mogliscie wykonac jakies polaczenie? ja nie moglem zadzwonic nigdzie i moja dziewczyna to samo. rano problem znikl i przez prawie caly dzien bylo dobrze wiec pomyslalem ze jakas chwilowa awaria ale wczoraj czyli 11.04 okolo godziny 20.00 znow to samo NIGDZIE NIE MOZNA ZADZWONIC mimo ze do mnie mozna spokojnie sie dodzwonic :( nie wiem co jest grane ja mam sim+ od tygodnia i jestem szczerze rozczarowany a moja dziewczyna mowi ze nie miala takich problemow dopoki nie namowilem jej na ta opcje "dostepny limit" czyli rozliczania w czasie rzeczywistym z ktorego ja rowniez korzystam. ciekaw jestem jak u Was bylo? dodam ze dzis czyli 12.04 od godziny 21 do 23 znowu to samo :( czyli to juz 3 dzien z rzedu :(
    0
  • Users Avatars Mini
    rubens pisze: 2005-04-13 01:20
    panowie spokoj !!! zaczynamy miedzy soba wlaczyc kto ma co lepszego, a czy nie lepiej by bylo zebysmy sobie nawzajem pomagali jak wycisnac z opow jak najlepsze oferty?? no!! w sumie w szczegolnych przypadkach, duzego przylozenia sie do tematu w kazdej sieci mozna cos ciekawego wycisnac niezaleznie czy to + era czy idea w kazdej zdarza sie cos co komus sie spodoba i jest atrakcyjne. sek w tym ze czesto opy wciskaja nam umowe z pseudo dobrymi warunkami, ale zeby miec faktycznie dobre warunki to musimy dobrze poglowkowac! WIEC GLOWKUJMY RAZEM !! pozdr dla wszystkich + era i idea
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-04-13 01:24
    I tak na koniec, by dać upust mej skłonności do czepiania się szczegółów : Na podstronie odnośnie tej oferty Polkomtel sam pisze co następuje: "Aby skorzystać z oferty wystarczy przedłużyć z nami umowę na 1 rok (wariant 1-6) lub na 6 miesięcy (wariant 7)" - skoro umowa jest na czas nieokreślony, to jak można ją przedłużać? ;-))))))) Może więc lepiej uznać, że głupoty piszą nie komentujący na GOL-u, tylko ci którzy sami teksty na stronie Polkomtela układają. Dobranoc.
    0
  • Users Avatars Mini
    kebab pisze: 2005-04-13 10:32
    Kiedyś dawali nowy telefon i minuty...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-13 11:31
    ***piet - SIMPLUS MA PROBLEMY DALEJ I TO ZACZYNA WKURZAĆ LUDZI KTÓRZY KORZYSTAJĄ Z NIEGO U NAS. Telefon jest po to , żeby dzwonić , każdemu zdażają się gorsze i lepsze chwile , ale nie z takim natężeniem jak Simplusowi. Efekt finalny będzie pewnie taki , że wywalą karty do kosza i przesiądą się na popularną Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-13 11:32
    ***Grzegorz_Z - TY się minąłeś z powołaniem (albo i nie). Powinieneś być PRAWNIKIEM he,he..;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-13 11:37
    Jest coś na rzeczy w tym co mówi ***wlo. Jeśli ja mając abonament promocyjny 18.3zł +gratosowo pakiet 24.4 zł i rachunki w porywach dochodzące do 40zł (i to dzięki pakietom gprs) , dostałem K700i w Plus20 za 364 zł , to raczej tylko dzięki poleceniu zapłaty. Aktualnie na tym numerze w Plusie mam już Nowy Plus45 , więc patrząc na aktualną cenę K700i w taryfie Nowy Plus45 (699zł brutto) , wiem , że zrobiłem bardzo dobry interes:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-13 11:38
    ***Grzegorz_Z - na serio wierzysz , że zlikwidowali Program Wymiany Aparatów? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-13 11:43
    Wracając jeszcze do Simplusa , to może zajrzy tu ***Q i napisze jaką "odpowiedź" w sprawie niestabilnego działania przesłał mu BOK (sim)plus.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-13 11:47
    ***wlo 22.43 - chyba nie jest tak jak mówisz z tymi umowami. Ja wypowiedziałem kiedyś jedną umowę i kupiem na to miejsce dwie aktywacje w Plusie. Pomijając fakt , że zrobiłem naprawdę nieziemsko korzystny interes , to umowę tę wypowiedziałem w czasie trwania umowy , ale oczywiście nie wcześniej niż przed 30 dniem (nie pamiętam teraz który był to dokłądnie dzień)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-13 12:37
    "nie wczesniej niz 30 dni przed zakonczeniem umowy" oczywiscie. Troche zamieszane , ale mysle , ze wiadomo o co chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-04-13 13:33
    Bójcie się abonenci :D:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Alienus pisze: 2005-04-13 14:33
    Szkoda że niema takiej opcji że można podpisać aneks na dodatkowy rok w trakcie trwania umowy z PWA... :-( Przydał by mi się np. 50% rabacik na abonament...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-04-13 16:16
    umowe mozna rozwiązać na dokladnie w dniu kiedy mija okres karencji. wystarczy wyslac 30 dni wczesniej wniosek o rozwiazanie umowy... problem moze byc z wymierzeniem czasu ;) czas liczy sie od dnia wplyniecia wniosku do polkomtel
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2005-04-13 16:20
    .....albo dzien zlozenia w punkcie sprzedazy
    0
  • Users Avatars Mini
    x pisze: 2005-04-13 16:36
    minutki tylko do plusa i stacjonarki - dla mnie lipa i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-04-13 16:49
    piet, issa i inni - nowa platforma simplusa rozłaczająca niespodziewanie rozmowy lub uniemozliwiajaca wykonywanie połaczeń (tzw moje ukochane 3 krótkie sygnały) to jest wlasnie można by rzec \\\"importowy\\\" produkt Polkomtela pt \\\"jakość plus radość\\\". poczatkowo zgłaszałem to do Biura Obsługi potem wysmyczyłem oficjalna reklamację i nic. jest błąd, którego nie potrafią lub nie chcą naprawić ale wykrecaja się i twierdzą, że niby u nich wszystko jest OK. jestem cierpliwy ale wszystko ma swoje granice. po wykorzystaniu środków na koncie emigruję...cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-04-13 16:49
    ... I PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH BY BROŃ BOŻE JEŻELI ZDECYDUJĄ SIĘ JUŻ KONIECZNIE UŻYWAĆ SIMPLUSA NIE PRZECHODZILI NA NOWA PLATFORMĘ, Z KTÓREJ NIE MA POWROTU!!! podobno niektórym działa prawidłowo (np-wlo, ale jemu wszystko w PLUSIE zawsze działa :-) - farciarz), jednak wielu ma problemy. nigdy nie wiadomo, w której puli znajdzie się nasz numer. a najgorsze jest wręcz można by rzecz beszczelne stanowisko(rozłączane przez tą wadliwą platformę \\\"na żywca\\\" połaczenia nawet podczas rozmowy z Biurem Obsługi) i wydaje się brak chęci rozwiązania tej sprawy przez POLKOMTEL. to tyle. pozdr!
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-04-13 16:51
    wlo...terminowość płacenia ma wpływ na oferte ale chyba tylko wtedy kiedy sie płaci nie w terminie i wtedy wcale nie ma oferty...tak naprawde ma wplyw to jakie rachunki placisz i czy juz korzystales z anu...a co do rezygnacji z umowy to rezygnacje składamy 30 dni przed uplywem 24 m-cy od podpisania umowy i mamy rozwiązanie bez zadnych kar...potem jeszcze rachunek, jakas korekta 3 zerowe balnkiety i po zawodach
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-04-13 16:52
    a co do tej nowej platformy w simplusie to fakt...działa nie działa...osobiście odradzam przynajmniej na razie
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-04-13 17:57
    mar, issa i inni: ja jestem strasznie rozczarowany bo simplusa mam od tygodnia i takie numery. na poczaku myslalem ze to wina telefonu bo tez mam go od tygodnia ale jak dowiedzialem sie ze inni maja problemy to wyeliminowalem ta opcje. mnie z BOK rowniez dwukrotnie rozlaczylo i sie strasznie wkurzylem bo z konta 2zl mniej i nic nie zalatwione, wiec wyslalem im maila i odpowiedz jaka dostalem malo nie zwalila mnie z krzesla. oto ona: "Prosimy raz na jakiś czas o przelogowywanie aparatu i sprawdzanie czy już można wykonywać połączenia." no to jest poprostu smiechu warte. juz napisalem im odpowiedz na to, jestem ciekaw co odpisza. a tak swoja droga jestem podwojnie rozczarowany bo nie tak dawno pytalem w inym watku o simplusa i dostalem odpowiedzi w stylu "a co ma byc przechodzisz na nowy system rozliczania i wszystko" z tym ze nikt mi nie mowil ze bede mial telefon tylko do sms i odbierania rozmow :(
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-04-13 19:42
    powiem ze jest w chwili obecnej mile zaskoczony. doslownie przed chwila dzwonil do mnie Pan z BOKu i powiedzial ze pozwolil sobie zadzwonic w ramach odpowiedzi na moj mail (ten co wyslalem gdy napisali mi ta "swietna" odpowiedz :) bo wsumie musze przyznac ze moj mail byl troche ze tak powiem zlosliwy) i powiedzial ze bardzo przeprasza za zaistniala sytuacje, potwierdzil ze ma to zwiazek z tym "nowym" sposobem rozliczania i potwierdzil ze zeczywiscie istnieja takie problemy oraz zapewnil mnie ze wiele osob nie spi po nocach zeby ten problem rozwiazac. wsumie dosc mila niespodzianka ze sie ktos zaineteresowal zwyklym uzytkownikiem sim+ tylko ciekaw jestem ile im zajmie rozwiazanie tego problemu bo z tego co wywnioskowalem po odpowiedziach tutaj to nie jest poblem ostatnich dni lecz znacznie dluzszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-04-13 19:50
    Piet - jeśli oni faktycznie nie spali by po nocach, tylko pracowali nad rozwiązaniem tego problemu, to biorąc pod uwagę, kiedy te problemy dały po raz pierwszy znać o sobie, to już by dawno je rozwiązali. Jakieś dwa lata temu korzystałem z Plusnetu i tak samo zapewniano mnie, że robią wszystko, aby ów system nie przepuszczał zawirusowanych załączników.
    0
  • Users Avatars Mini
    kuzyn pisze: 2005-04-13 20:23
    ja nie przedłuzam, dosc tego
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-04-13 20:24
    Grzegorz: wlasnie tego sie boje :(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-13 21:06
    Czego dość? Mógłbyś sprecyzować? Z chęcią poczytam;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-13 21:08
    Rzeczywiście ***piet , gest bardzo miły. Ale ***Grzegorz_Z dobrze to podsumował , czasu na zrobienie tego było już naprawde bardzo dużo.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-13 21:12
    Jak zawsze w takich wypadkach konsule , czyli ta piękniejsza strona opertora , odpowiadają i zbierają cięgi za to co spartolą technicy i inżynierowie. Ciężką mają robotę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-04-13 21:42
    spróbujcie pogadać około 10 minut z simplusa jak cię nie rozłączy za pierwszym razem to za drugim i tak już jest w tej sieci nic na to nieporadzimy jak narazie mam info od żony która krzysta też z sim+ i to samo więc o przypadku raczej mowy nie może być mają dziadowsko skonfigurowną tą nową platformę i najgorsze jest to że nikt nic w tym kierunku nie robi wszyscy to mają w Plusie głęboko gdzieś
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-13 22:55
    Grzegorz Z. - powiem inaczej - umowę o nierozwiązywanie umowy o świadczenie usług ;-))) issa - być może. Sam nie doświadczałem, czy się da czy nie. Moja opinia wynika z naszych wcześniejszych dyskusji. Aż się dziwię, że nagle wszyscy potwierdzacie, że jednak 24 m-ce trwa w Plusie a nie 25 jak jeszcze pół roku czy rok temu!! mar - nie wiem, sam nie krzystam z Simplusa, ale mam kilka Simplusów - wszystkie na nowej platormie (karty od zwykłej po mega3) i nikt mi nie sygnalizował problemów. Na początku faktycznie coś teść gadał, że bardzo często zajęte miał numery które wybierał - ale mógł to być przypadek tylko. A propos... Sąsiad mojego teścia też ciągle narzekał na to, że mu po kilku minutach połączenie rozłacza... Sam się dziwiłem i zastanawiałem jak to możliwe, bo faktycznie tak było. Dopiero później zorientowałem się, że rozłączało bo bateria padała! Na moment się wyłączał telefon i po spojrzeniu na ekran wszystko się świeciło - nawet 3 kreski baterii ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-13 22:58
    W 3210, którą miał mój teść jeszcze niedawno było tak, że po pełnym naładowaniu mógł przeprowadzić góra 5 minut rozmowy - telefon się wyłączał a po włączeniu poziom naładowania pokazywało maksymalny...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-04-13 23:21
    "Aby skorzystać z oferty wystarczy przedłużyć z nami umowę na 1 rok (wariant 1-6) lub na 6 miesięcy (wariant 7)" - nic nie piszą na co ma być ta umowa. Poza tym Wlo, już nas zdążyłeś przyzwyczaić, że problemów opisywanych przez komentatorów na tej stronie nie posiadasz Ty, znajomi, pracownicy, bliższa i dalsza rodzina. Niestety, ma się to nijak do likwidacji tychże problemów.
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-04-14 00:16
    co do rozlaczania rozmow w simplusie to to w moim wypadku na bank nie bateria bo raz rozlaczylo mi po rowno 2:00 a raz po 6:00 minutach. z tego co mi wyjasnil Pan konsultant (ktory wsumie jak stwierdzil issa ma ciezka robote bo to jemu od ludzi sie obrywa) wyjasnil mi ze chodzi o to ze dzwoniac gdzie kolwiek dostaje "pozwolenie" na 2 minuty rozmowy, po uplywie tego czasu, system wysyla zapytanie czy przedluzyc o kolejne 2 minuty i niestety tu jest taki problem ze czasami dostaje pozytywna odpowiedz i wtedy mozemy rozmawiac dalej a czasami zla odpowiedz i dlatego zrywa nam rozmowy po rownych 2, 4, 6, 8 itd. minutach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-14 01:04
    piet - tego co opowiadasz już zupełnie nie rozumiem... jakie pozwolenie? jakie kryteria decydują, że system ma przerwać badź przedłużyć połączenie? To absurd wg mnie. I chyba bajek Ci naopowiadał...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-14 01:09
    Grzegorz Z. - wiesz... mój syn to szczęściarz - raz dychę znajdzie na ulicy, raz pięc dych... wygra w jakimś konkursie czy losowaniu (ostatnio radioodtwarzacz - tak to nazwę - z "kasetą" i CD z MP3) albo w Lotto... Ja przy tej kumulacji 20 milionów czy ponad nawet, na bodajże 10 zakładów trafiłem dwie... "dwójki" ;-) On nic - ale też nie stawiał nic ;-) Nic dziwnego, że nie przerywa mu rozmów...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-04-14 01:28
    piet - w popie jest tak, że z ABOK-iem możesz się łączyć tylko na 3 minuty, tak więc pewnie masz rację, że coś w tym może być. Wlo - weź opieraj się na jakiejś wiedzy, a nie na własnych przypuszczeniach, bo skąd możesz wiedzieć że czegoś takiego faktycznie nie ma? A sytuacje gdy przestaniesz z kimś rozmawiać i zapomnisz się rozłączyć i to samo uczyni druga osoba? Może software w jakiś sposób ocenia czy nie zachodzi taka sytuacja? Kiedyś zdarzyło się, że zadzwoniła do mnie komórka osoby której nie lubię ;-) zapewne przez niezablokowanie klawiatury, a ja gdy się zorientowałem co jest grane siedziałem cicho i czekałem co będzie ;-) Osoba ta nie miała prepaida, więc o wyczeprpaniu konta raczej być mowy nie mogło, mimo to połączenie zakończyło się po kilku minutach, właśnie z dokładnością co do sekundy.
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-04-14 10:09
    potwierdzam, że rozłaczanie rozmów na nowej platformie sim+a jest z dokładnością pełnych minut i jest wielokrotnością 2 tzn równe 2,4,6 itd. naprawdę ciężko jest rozłaczyć rozmowę dzwoniącemu tak by systemowy sms zwrotny właśnie wskazywałm idealnie równe minutki. a w nokiach gdzie nie ma zegara czasu podczas rozmowy jest to wręcz niemożliwe. kiedyś dochodziło u mnie jeszcze notorycznie zjawisko niemożności zadzwonienia gdziekolwiek przez np godzinę (też 3 krótkie sygnały zajętości). teraz już zdarza sie to sporadycznie...
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-04-14 10:18
    ...mi na pisemną reklamację odpowiedzieli między innymi, że w zwiazku z tak strasznie pozytywną polityką firmy do klienta, zwrócą kwote wydaną na połaczenia z Biurem Obsługi. i zwrócili :-) to się szarpnęli na gest :-) ho, ho. odpisali tez, że mogę zrobić sobie konwersję na abonament ale na ogólnych warunkach. kurcze, wiedzą jakie mają problemy z platformą to chociaż tą konwersję mogli by ułatwić i np zaproponować zniesienie opłaty za aktywację w abonamencie, znieść wymóg trzymiesięcznego stażu w sim+ie, albo w inny sposób uprościć procedurę tym bardziej, że numer jest zarejestrowany. nie. taki gest jest już dla nich nazbyt elastyczny i grozi pęknięciem gumy w ....... :-).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-14 10:49
    Grzegorz Z. - nie wiem - być może. Jednak założenie, że system łączy na dwie minuty i później podejmuje decyzje, czy przedłużyć połączenie na kolejne dwie czy nie wydaje mi się, wybacz, idiotyczne! Ty sam kiedyś miałeś zastrzeżenia do faktu, że "system" rozłącza sesję wapową po 10 minutach (w Plusie) - właśnie ze względu na dobro klienta, jeśli nie ma transmisji rozłącza by nie płacił za dużo. Idiotyzmem jest przeniesienie tej zadady z CSD do WAP-u via GPRS... No trudno - jest i nic się nie poradzi - ja przynajmniej się starałem coś poradzić - pisałem do Polkomtela w tej sprawie nie raz, nawet w formie reklamacji. Jeśli więc uznajesz, że dla dobra klientów, którzy zapomną zakończyć połączenie dobrze, że system rozłącza po 2 minutach... skąd cała ta afera, że niby to dziadostwo jest w Simplusie to rozłączanie? Albo rybka albo akwarium - zdecyduj się co akceptujesz - coś co dla kilku osób jest super rozwiązaniem czy stanowi problem dla zdecydowanej większości?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-14 10:49
    Być w opozycji tylko w stosunku do osoby, niezależnie o czym mowa nie jest w moim stylu - Ty natomiast masz to widzę we krwi, bo jeśli popierasz takie rozwiązanie (z tym rozłączaniem) bo uważasz, że to dobre... do daruj - dla mnie to idiotyzm jest, niezależnie kto wyraża taką opinie. Że na piet-a i teraz Ciebie trafiło? Nie bierz tego do siebie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-14 10:53
    Jeśli rzeczywiście tak jest jak mówicie - uwierzę, kiedy zobaczę oficjane stanowisko... Jest okazja, żeby się redaktorzy GOL-a zapytali - przecież od tego są, nieprawda? To przecież jest, jak widać z opinii, dla jednych problem życiowy dyskwalifikujący usługę, dla innych wręcz życiowa potrzeba ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-04-14 15:21
    ***wlo - jeśli się nie da nigdzie dodzwonić w danym momencie , a tak niestety (niekedy) jest , to dykwalifikuje to Simplusa , tak samo jak nie dawało się używać POP.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-04-14 16:31
    wlo mam nowy telefon z poptrawnie naładowanym akumulatorkiem moja żona ma tel. kilku miesięczny i ma to samo potwierdzam inne spostrzeżenia razłacza po równych minutach 2,4,6,8 też to zauważyłem dziwi mnie tylko stanowisko Plusa w tej sprawie nic nie robiąc
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-04-14 17:36
    wlo: sluchaj ja prawde mowiac nie mam pojecia na jakiej zasadzie dziala ustanawianie polaczen bo nie pracuje w takim dziele w plusie (wsumie to wogle w plusie nie pracuje ;) ) i ja jedynie powtarzam to co powiedzial mi konsultant. i prawde mowiac nie wiem co Tobie wydaje sie tutaj idiotyzmem? bo skoro zarowno mi jak i paru osoba ktore to przed chwila potwierdzily rolacza rozmowy po wlasnie krotnosci minut liczby 2 to chyba cos w tym moze byc nie uwazasz? jak dla mnie to wcale nie musisz mi (nam) wierzyc bo ja rowniez naleze do osob ktore uwierza w cos gdy to zobacza ale niestety w tym przypadku przekonalem sie o tym na wlasnej skorze. a swoja droga to tez bym chcial zeby szanowy Plus przedstawil jakies oficjalne stanowsiko w tej sprawie
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-04-14 23:16
    Wlo, to może zamiast wyzywać nas od idiotów zadzwonisz do boku sim+ i zapytasz się co się dzieje z Twoim telefonem, bo coś ostatnio go rozłącza po paru minutach połączenia. Ciekawe co Ci konsultant powie? Że pierwszy raz słyszy coś takiego i że to jakiś idiotyzm?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-15 12:30
    Grzegorz Z. - idiotyzmem jest to "rozłączanie", o którym mówicie. Być może ktoś z Was otrzymał taką informację z BOK - ale idiotami Was na pewno nie nazywam ;-) Naprawdę to bardzo dziwne jest - od wczoraj pytam wszystkich czy zwrócili na to uwagę - nikt (!!) nie potwierdza. Mówią, że owszem przy połączeniu z BOK czasem rozłączy podczas oczekiwania (to zresztą mi też się ze dwa razy zdarzyłao - w abonamencie nawet). Zadzwonię, a jakże...
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-04-15 17:44
    wlo: w takim razie jestem ciekaw co Tobie powiedza. a co do tego rozlaczania to chcialbym zeby to byl jakis idiotyzm bo jak narazie jest to niestety "horror" dla uzytkownikow
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-04-16 06:58
    moj brat ma nowa platforme i na poczatku bywalo ze nie mogl sie dodzwonic ale teraz juz wszystko ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-04-16 07:00
    a co do nowych warunkow to calkiem sympatyczne. przekonam sie o tym dopiero w listopadzie ale pewnie zdazy sie cos zmienic. Mam polecenie zaplaty a r-ki ok.100zl/m-ac. Mam nadzieje ze bedzie juz wtedy K750i albo W800 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2005-04-16 16:34
    jedno słówko odnośnie simplusa i rozłaczania rozmów. jakie modele aparatów macie? na stronie simplusa jest lista modeli, które współpracują z kartami simplus. nie zawsze problem z rozłączaniem połączeń leży po stronie nowej platformy. czasami jest to wina samego aparatu, któy nie obsługuje simplusa. wtedy najczęściej spotykanym tego objawem jest rozłączanie połączeń np. po 3 sekundach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-04-16 17:05
    Następny który nie wie o co chodzi, kolego youzyczka to nie wina telefonu jak już kilka osób wcześniej pisało kiedyś był problem z inicjacją połączeń wogóle teraz to już można się dodzwonić, chodź nie zawsze za pierwszym razem, problem jadnak jest w tym że rozłacza połączenia równo po 2 lub 4 lub 6,8 itd minutach i niewiadomo dlaczego nikt nic w tej sprawie nie chce nic zrobić. Powoli plus zaczyna wyglądać w moich oczach tak jak wy którzy sceptycznie do tego problemu podchodzicie. Proszę mi wierzyć wiem coś o GSM i nie mieści mi się to w głowie że tak można lekceważąco do problemu pdchodzić, ale może się niepotrzebnie dziwię skoro tu niektórzy też wiary tym dziwnym zjawiskom nie dają
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-04-16 21:13
    Marek. - jak mam dawać wiarę, skoro ile razy syn do mnie dzwoni (z Simplusa - wcześniej na starej, teraz na nowej platfornie), zawsze dłużej niż te 2 minuty rozmawiamy (podobnie mój współpracownik czy teść) i NIGDY nam nie przerwał system rozmowy... Dziwisz się, że sceptycznie podchodzę? A propos... Dzwoniłem - konsultanci nigdy o tym nie słyszeli, "techniczni" też nie wiedzą nic na ten temat ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Observator pisze: 2005-04-16 22:06
    Bo tutaj ludzie czy raczej jakieś dzieciaki opowiadają legendy. "Znajomemu nie działa" , "siostra szwagra brata..." i tak dalej. Nie ma co tych bzdur słuchać. Moja firma ma telefony w Plusie i naprawdę - co jak co - jakość usług i obsługi jest na najwyższym poziomie. Wcześniej mieliśmy Erę a potem Ideę jedno gorsze od drugiego. W Plusie jest dedykowany BOK dla nas , dedykowany handlowiec i konsultant, wszystkie usługi które nam potrzeba (UMTS, EDGE i HSCSD - które działają pewnie i stabilnie czego nie da się powiedzieć o ofercie Ery) i już.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-04-16 22:39
    wlo już miałem okazję prowadzić polemiki z tobą i nie mam zamiaru cię przekonywać że tego typu mankamęnty były i są w tej sieci na nowej platformie podkreślam na nowej platformie dziś zadałem sobie tród i zadzwoniłem do kilku osób co wiem że napewno mają simplus (nowa platforma) i kilku z nich podzieliło moje spostrzeżenia więc tymbardziej dziwi mnie to co tu wypisujesz że w toim kręgu znajomych nic takiego nie występuje może oni są na starych platformach może dzwonią krótko i żadko a tobie się tylko wydaje że jest inaczej, bo ja swoje spostrzeżenia nie opieram na domysłach czy plotkach lecz konkretnymi przykładami mam to poparte z własnej rodziny
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-04-17 01:25
    zgadzam sie z tym co przed chwila pisal Marek. a od siebie dodam jeszcze pare rzeczy bo juz zaczyna mnie to irytowac. Observator co ty za %#$@$%#@ opowiadasz piszesz ze dzieciaki bzdury gadaja itp a sam walisz taki tekst \"moja firma ma telefony w Plusie i naprawdę - co jak co - jakość usług i obsługi jest na najwyższym poziomie\" jak bys nie zauwazyl to tutaj nikt nie zarzuca nic Plusowi tylko konkretnie nowej platformie sim+. Ja rowniez znam osoby ktore sa z Plusa bardzo zadowolone, baa znam nawet osoby ktore sa zadowolone z sim+ ale one sa na starej platformie. Po drugie i to sie tyczy juz troszke Pana wlo. Czy syn dzwonil do Ciebie w godzinach poznych wieczornych czy w dzien bo ja zauwazylem ze u mnie problemy pojawiaja sie tak (jesli wogole sie pojawiaja bo ostatnie 3 dni jest ok) po godzinie 20 czasem 21 a nawet 22 a w dzien wszystko ok no po za rozlaczaniem rozmow.
    0
  • Users Avatars Mini
    piet pisze: 2005-04-17 01:25
    i powtorze to po raz kolejny ze naprawde bardzo bym chcial zeby to byla jakas plotka czy bzdura. a co do konsulatantow to dziwi mnie ze Oni nic nie wiedza bo ten z ktorym ja rozmawialem twierdzil cos innego z tym ze ja nie rozmawialem przez koma bo niestety mnie 2 krotnie rozlaczylo tylko wyslalem maila do BOK i facet do mnie oddzwonil.
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-04-17 09:39
    no nie. niektórzy na tym forum mają po prostu na oczach złote klapy z napisem PLUS GSM (lub ERA lub IDEA w zależności od opcji) a obiektywizm jest dla nich pojęciem na wskroś abstrakcyjnym. najlepsze jest to, że właśnie oni najczęściej zarzucają brak obiektywizmu innym. a jakby im nawet udowodnić i pokazać na własne oczy, iz coś w PLUSIE jest nie tak, to gotowi są się poobrażać lub w najlepszym przypadku przemilczą taką rzecz i będą odprawiać wielkie modły by ktoś inny tego nie zauważył. w sumie się nie dziwię. jak ktoś sobie całą życiową filozofię w taki sposób ułoży to lepiej sobie i innym wmawiać, że się nie znają lub to, iż są jakimiś "przerośniętymi dzieciakami". na dodatek czasami trzeba by się przyznać, że własny wybór był niedoskonały, że ma wady, że ma skazy (wszystko je ma)...
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-04-17 09:59
    ... ale nie. coponiektórzy, żyją we własnym świecie utworzonym tylko ze swoich idealnych wyborów i każde naruszenie tej kruchej doskonałej rzeczywistości podtrzymującej ich przy życiu groziło by katastrofą. już kiedyś przy jakiejś okazji wdałem się w dyskusje z Panem wlo. dałem sobie spokój. ten człowiek i podobni tak długo i z uporem maniaka bedą obkręcać temat by w końcu stanęłon na tym, że wydawać by się mogło początkowa wada nabierze samych tylko zalet. OK. kazdy ma swoje bóstwa. z obiektywną przyjemnością za to zawsze czytam obiektywne komentarze Pana issy. korzystałem z usług wszystkich operatorów i zawsze uważałem, że PLUS ma najlepszy jakościowo zasięg i wiele fajnych innych bajerów (strefa, Miasto Plusa itd), że ERA jest jakoś tak najlogiczniej poukładana, że w tej chwili IDEA ze swoimi pakietami tzw kwotami deklarowanymi NA WSZYSTKO jest ofertą naprawdę rewolucyjną w swojej postaci a zarazem dużym ukłonem w stosunku do klienta...
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-04-17 10:11
    ... tak samo uważam, że kłopoty (u niektórych oczywiście) z nową platformą simplusa od prawie 5 miesięcy (w tym niestety u mnie) świadczą nie najlepiej o PLUSIE (nawiasem mówiąc Ci nieśpiący po nocach informatycy próbujący ją naprawić może by na coś wpadli jak by się dobrze w końcu wyspali :-)). plusowa biurokracja też taka jakaś archaiczna. zasięg ERY i jakość połączeń w tej sieci to obecnie porażka przynajmniej z moich doświadczeń. IDEAlny bałagan to osobna historia jednak widać, że bardzo im zależy tylko czasami nie wychodzi. i to tyle. proszę by nikt nie poczuł się dotknięty tym co napisałem. starałem się być obiektywny ale też na początku zareagowałem na wcześniejsze innych zarzuty. pozdr!
    0
  • Users Avatars Mini
    LordHelmut pisze: 2005-04-17 12:20
    A mi Plus zaoferował N6230 za 99 zł na przedłużenie na 24 miesiące przy abonamencie za 50 zł, oraz 7610 za 349 zł, N6260 za 259 zł, SE P910i za 1149zł. Nie mają jeszcze Samsunga D500 na przedłużenie (on mnie najbardziej interesuje), ale obiecali że dadzą mi znać. Zobaczymy... Jakoś nie wierze!!! "Pozdrawiam" pracowników Plusą którzy piszą same pozytywy na tej stronie ;-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Model pisze: 2005-04-18 11:18
    Witam pozdrawiam pracowników plusa. Plus gsm zawsze był sprytny. Dlatego mam tam tylko 1 telefon w erze 2 a w idei 4. Trzeba pochwalić sieć bo jako pierwsi maję D 500 ale nie pobiją tego że w idei mam po 40 groszy brutto na całą polskę a sms na cały świat po 10 groszy. Pozdrawiam wszystkich co się tutaj bezinteresownie wypowiadają.
    0
  • Users Avatars Mini
    anonim69 pisze: 2005-04-20 01:34
    Obserwator- zgadzam sie ,ze Plus na firme ma swietne oferty, tanie polaczenia i atrakcyjne telefony. Lecz indywidualny klijent, jak nie jest bystry, to wezmie sie na sprytne sztuczki Plusa i po pierwsaym rachunku euforia zniaka. Plus oferuje dosc dobre telefony, wiec cos za cos. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    jezior.fm pisze: 2005-04-20 16:39
    nigdy bym nie podpisal z plusem umowy a co dopiero mowic o jakims przedluzaniu smieszni sa ludzie w Polkomtelu. Ja nie wiem kto odpowiada za personel w salonach ale to jest chamstwo - przynajmniej w moim miescie. Wchodze otatnio i pytam sie czy moga mi przedstawic oferte a baka do mnie zebym zobaczyl sobie uotki bo ona nie mam czasu - z tego ca zauwazylem to robila kawe lub herbate
    0
  • Users Avatars Mini
    bizonek23 pisze: 2005-04-26 02:07
    ja mam aktualnie taryle czasami 150 i mam juz 180 min po godzinie 18 i w weekend i 80 min na polaczenia w szczycie i jeszcze do tego 130 sms na miesiac tyko ze mam taryfikacje co 30 sekund co daje mi w smie 260 min i 130 sms za 94 zl to chyba dobrze co?
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2006-09-23 12:59
    dwie sprawy ktore mnie odstreczaja od plusa i przez ktore zrezygnuje z niegi w tym miesiacu to:1) coraz wieksze problemy z zalatwieniem czego kolwiek(biurokracja-odsylaja cie co rusz do kogo innego a kiedys mozna bylo prsciej i szybciej) 2)to ze nowi aboneci maja lepsze warunki zawierania umow i zakupu telefonu w promocji niz ci ktorzy przedluzaja umowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2006-09-23 13:00
    dwie sprawy ktore mnie odstreczaja od plusa i przez ktore zrezygnuje z niegi w tym miesiacu to:1) coraz wieksze problemy z zalatwieniem czego kolwiek(biurokracja-odsylaja cie co rusz do kogo innego a kiedys mozna bylo prsciej i szybciej) 2)to ze nowi aboneci maja lepsze warunki zawierania umow i zakupu telefonu w promocji niz ci ktorzy przedluzaja umowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2006-09-23 13:00
    dwie sprawy ktore mnie odstreczaja od plusa i przez ktore zrezygnuje z niegi w tym miesiacu to:1) coraz wieksze problemy z zalatwieniem czego kolwiek(biurokracja-odsylaja cie co rusz do kogo innego a kiedys mozna bylo prsciej i szybciej) 2)to ze nowi aboneci maja lepsze warunki zawierania umow i zakupu telefonu w promocji niz ci ktorzy przedluzaja umowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2006-09-23 13:00
    dwie sprawy ktore mnie odstreczaja od plusa i przez ktore zrezygnuje z niegi w tym miesiacu to:1) coraz wieksze problemy z zalatwieniem czego kolwiek(biurokracja-odsylaja cie co rusz do kogo innego a kiedys mozna bylo prsciej i szybciej) 2)to ze nowi aboneci maja lepsze warunki zawierania umow i zakupu telefonu w promocji niz ci ktorzy przedluzaja umowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    raven pisze: 2006-09-23 13:00
    dwie sprawy ktore mnie odstreczaja od plusa i przez ktore zrezygnuje z niegi w tym miesiacu to:1) coraz wieksze problemy z zalatwieniem czego kolwiek(biurokracja-odsylaja cie co rusz do kogo innego a kiedys mozna bylo prsciej i szybciej) 2)to ze nowi aboneci maja lepsze warunki zawierania umow i zakupu telefonu w promocji niz ci ktorzy przedluzaja umowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    emil pisze: 2010-12-16 17:14
    nie rozumiem tego,dlaczego abonenci tar syb 75 nie moga bez problemu skorzystac z rabatu na abonament 3 jestem dlugie lata w plusie mam 2 numery zawsze placilem za nowe tel wygorowane ceny czas sie zastanowic z rodzina iznajomymi nad zmiana sieci
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: