Nowe zasady logowania w Mój Orange

Newsy
Opinie: 0
Nowe zasady logowania w Mój Orange

Orange kolejny raz przypomina, że niedługo uruchomi dwuetapowe logowanie, by zwiększyć bezpieczeństwo konta Mój Orange.

Logowanie dwuetapowe (2FA) to dodatkowy poziom bezpieczeństwa, który wymaga dwóch różnych metod weryfikacji, aby uzyskać dostęp do konta. Po wprowadzeniu hasła, trzeba dodatkowo podać kod weryfikacyjny, który jest przesyłany na numer telefonu do autoryzacji. Po dodaniu urządzenia do zaufanych, następnym razem klient zaloguje się bez podawania kodu.

Dodatkowy krok ma chronić przed nieuprawnionym dostępem do Twojego konta nawet wtedy, gdy hasło zostanie skradzione. Odtąd nie wystarczy podać sam adres e-mail i hasło, ale trzeba potwierdzić chęć zalogowania poprzez wpisanie kodu. Kod ten klient dostanie na swój numer telefonu do autoryzacji. Dlatego od razu będzie wiedzieć, jeśli ktoś spróbuje użyć jego danych na nieznanym urządzeniu.

Jeśli klient korzysta z więcej niż jednego telefonu kod sms jest wysyłany tylko na jeden numer do autoryzacji. Nie ma możliwości aby kod był wysyłany na dwa różne numery w zależności od tego z jakiego telefonu się loguje.

Dwuetapowe logowanie

Aby zalogować się dwuetapowo:

  • Podajesz swój adres e-mail i swoje hasło
  • Wysyłamy Ci SMS-a z kodem na Twój numer do autoryzacji.
  • Wpisujesz kod z SMS-a i gotowe.
  • Ważne
    • Aby nie wpisywać kodu ponownie, dodaj urządzenie do zaufanych.
    • Aby nie stracić dostępu do konta, sprawdź swoje dane do logowania: 

E-mail, czyli login konta

  • Wejdź do aplikacji Mój Orange i wybierz Więcej –> Ustawienia.
  • Sprawdź, czy Twój e-mail jest aktualny i masz do niego dostęp.
  • Chcesz go zmienić? Napisz do doradcy na czacie, przyjdź do salonu albo zadzwoń *100 (klient indywidualny) lub *600 (klient biznesowy).

Hasło do logowania

  • Nie pamiętasz hasła? Wejdź do aplikacji Mój Orange i na ekranie logowania kliknij Zresetuj hasło.
  • Wpisz adres e-mail, który jest loginem do Twojego konta.
  • Otrzymasz e-mail z linkiem do ustawienia nowego hasła.

Numer do autoryzacji

  • Wejdź do aplikacji Mój Orange i wybierz Więcej –> Ustawienia –> Zabezpieczenia –> Autoryzacja SMS.
  • Sprawdź, czy Twój numer jest aktualny.
  • Chcesz go zmienić? Kliknij Edytuj, wpisz nowy numer i potwierdź zmianę kodem SMS.
  • Nie masz dostępu do tego numeru? Napisz do doradcy na czacie, przyjdź do salonu albo zadzwoń *100 (klient indywidualny) lub *600 (klient biznesowy).

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: