12 sierpnia 2004 r. Millennium Communications zaprezentowało w Warszawie nową usługę VIC. VIC wykorzystuje model międzyoperatorski w relacjach Klient-Operator. Firma korzystająca z VIC zyskuje, gdy ktoś do niego dzwoni, ponieważ Millennium dzieli się z klientem opłatą miedzyoperatorską (opłatą za interconnect). Klient może wybrać, czy korzysta jedynie z obsługi połączeń przychodzących, czy też z obsługi połączeń przychodzących i wychodzących. Roczna opłata za wykorzystywany numer wynosi 2 PLN rocznie zamiast 35 PLN miesięczne.
VIS jest skierowany głównie do:
operatorów telekomunikacyjnych, którzy planują rozpoczęcie świadczenia usług w telefonii stacjonarnej i nie posiadają umowy o połączeniu sieci z TP
operatorów central abonenckich w budynkach
firm zajmujących się działalnością handlową
firm posiadających przedstawicieli lub oddziały w terenie
firm świadczących dodane usługi telekomunikacyjne, takie jak: call center, biura informacji, hot-line, etc.
firm, do których się często dzwoni, np. jednostki administracji publicznej
Zalety oferty:
połączenia wychodzące do 70% taniej niż w TP
przy standardowym wykorzystaniu telefonu, gdy liczba połączeń przychodzących jest równa ilości połączeń wychodzących (in = out) – VIC daje dodatkowe oszczędności nie mniejsze niż 10% od dowolnej taryfy dowolnego operatora w kraju;
klient, do którego się często dzwoni (in > out) może zredukować koszty swoich rozmów nawet do 0, a nawet jeszcze na telekomunikacji zarobić;
taryfa połączeń wychodzących – SmartTraffic, gdzie gwarantowane są najniższe stawki, pełne naliczanie sekundowe, nie ma żadnej opłaty za inicjację połączenia, żadnego abonamentu, żadnej opłaty instalacyjnej