Nowoczesne Centrum Idea w Łodzi

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 34
Opinie: 34

Idea uruchomiła 11.12.2001 r. nowoczesne Centrum Idea znajdujące się w nowo otwartym kompleksie ECHO INVESTMENT na skrzyżowaniu  ul.Piotrkowskiej i Al. Marszałka Piłsudskiego w Łodzi.


  


Idea przygotowała dla klientów Centrum Idea specjalne promocje:

  • 501 szt. Alcatel OT 511 w cenie - 1 zł (netto)

  • Konkurs ŁÓDZKA IDEA - w dniach 11-24.12.2001 r. - w którym każdy zwycięzca, który ułoży najlepsze hasło promocyjne, będzie nagrodzony (codzienna edycja) Zestawem POP.

Centrum Idea w Łodzi to wyjątkowy salon sprzedaży na polskim rynku telefonii komórkowej. Zbudowano go w rekordowym czasie - tylko 2 miesięcy i jest to największy salon w sieci Idea - gdyż jego powierzchnia wynosi 604 m. kw., z tego sala sprzedaży ok. 230 m. kw. Główne zadania Centrum Idea to nie tylko sprzedaż i obsługa posprzedażna (serwis), ale także prezentacja usług dodanych i nowych technologii.

Przy jego projektowaniu pomyślano o szybko rosnącej liczbie abonentów Idei, dla których przygotowano m.in.:

  • 6 stanowisk sprzedaży,

  • 8 stanowisk obsługi posprzedażnej (docelowo)

  • 2 stanowiska informacyjne

  • 2 stanowiska kasowe.

W pierwszym kwartale 2002 r. uruchomiona zostanie także Sekcja Usług Dodanych. Pełną obsługę Centrum Idea w Łodzi stanowić będą 32 osoby.

Centrum Idea w Łodzi zaprasza wszystkich klientów w godzinach:

  • 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku

  • 9.00-17.00 w sobotę

  • 10.00-16.00 w niedzielę

Do Centrum Idea w Łodzi (ul. Marszałka Piłsudskiego 3) można kierować korespondencję i zamówienia korzystając z telefonów:

  • Salon Sprzedaży - tel. (501) 20 90 20,  (42) 639 60 60, fax (42) 639 60 00

  • Biuro Obsługi Posprzedażnej -  tel. (42) 639 60 39, fax (42) 639 60 10

Jest to już 21 salon firmowy PTK Centertel. Salony działają także w: Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie (2), Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie (2), Toruniu, Wrocławiu (2) i Warszawie (4) - Pl. Konstytucji 6, ul. Okrzei 34, Al. Niepodległości 24/30, ul. Pańska 57/61. Salony są ulokowane w największych miastach - tam gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi komórkowe i w każdym z 4 okręgów (Warszawski, Poznański, Gdański, Katowicki) jest ich po 5. Salony wchodzą w skład Kanału Sprzedaży Pośredniej. Ponadto w sieci Idea działa Kanał Kluczowych Klientów i Alternatywne Kanały Sprzedaży. Łącznie sieć Idea posiada ponad 700 punktów sprzedaży w całej Polsce - mówi Leszek Narowski, dyrektor sprzedaży PTK Centertel - Są to zarówno salony firmowe PTK Centertel, punkty Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych (dealerów i subdealerów) jak i alternatywne kanały sprzedaży (małe punkty detaliczne, sieci hipermarketów oraz Cash & Carry, sklepy RTV/AGD, Internet).

Dzięki prowadzeniu biznesu poprzez dokładne rozpoznanie i kreowanie potrzeb klientów oraz ich realizowanie zaczynamy odnosić widoczne na rynku sukcesy - uważa Iwona Kossmann, dyrektor marketingu PTK Centertel - w ciągu 11 m-cy br. Idea zwiększyła liczbę abonentów o ok. 80% i mamy ich obecnie ponad 2.600.000 - co daje nam ok. 27% udział w rynku!


 

Opinie:

Opinie archiwalne (34):

Komentuj

Komentarze / 34

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-12-11 20:12
    O co chodzi w tym konkursie? Dla kogo on jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-11 20:14
    To będzie tuż obok salonu firmowego Ery:)
    0
  • Users Avatars Mini
    witoldewa pisze: 2001-12-11 20:18
    Jakie kolwiek idea promocje by nie dawala - to nigdy tam nie przejde !!! Tam klient traktowany jest jak smiec, traktuje ludzi tak samo jak starsza siostra tepsa
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-11 20:24
    no sie sie malkovic ucieszy jak zobaczy cene alcatela. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-11 20:30
    Gm, już się ucieszył ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-11 20:34
    malkocic: widze, ze w tym samym momencie pomyslelesmy podobnie, z ta roznica, ze ja zapomnialem, ze Ciebie kręci Era a nie Idea. POZDRAWIAM, gm.
    0
  • Users Avatars Mini
    JJ pisze: 2001-12-11 20:38
    i co po tym centrum jak dzwoniąc do BOK, na najprostsze pytanie odpowiadają 15 minut :-( ciekawe jaka tam będzie obsługa
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-11 20:53
    JJ, niestety, takie są standardy obsługi klientów w idealnej :(
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-11 21:09
    Na miejscu IDEI wstydzilbym sie wspominac o trzech salonach warszawskich, wielkoscia przypominajacych male osiedlowe sklepy spozywcze. Jedyny zaslugujacy na uznanie to salon przy Pl. Konstytucji.
    0
  • Users Avatars Mini
    voY pisze: 2001-12-11 21:12
    o co chodzi w tej pormocji alcatela? 511 tel. i kazdy za 1 zl! i pewnie na abonament, bo nie mozliwe ze sam tel!!! ....... vooooY
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-12-11 21:14
    do malkovic: Czytałem Twój post i wynika z tego że nie wiesz jaka jest praca konsultanta mieszka ze mną koleś który jest konsultantem w BOK-u i wyobraź sobie że wchodzi oferta promocyjna na słuchwkach jest 200 osób łącznie w ciągu godziny a na rozmowę z konsultantem czeka około 25 osób to sobie pomnóż że w ciągu jednej minuty jest odbieranych 1000 połaczeń. A co do tak zachwalanej obsługi sieci + kilka razy dzwoniłem do BOK-u i po podjęciu połączenia przez 2 minut słyszałem ciszę w słuchawce i po 2 misnutach straciłem cirpliwość. Każda sieć ma swoje minuty a na ideii ciąży ten garb że jej właścicielem jest tepsa i choćby nie wiem jak się starali konsultanci ciężko jest zmienić zdanie o jakości obsługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-12-11 21:33
    Do Kamyka: wielokrotnie apelowalem do ciebie o podawanie konkretow!
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-12-11 21:36
    w treści wkradl sie błąd chodziło mi o minusy a nie minuty.:-))) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    micc pisze: 2001-12-11 21:41
    voy: sam sobie odpowiedziales na to pytanie..
    0
  • Users Avatars Mini
    digimon pisze: 2001-12-11 22:14
    malkovic: nie można oceniać pracy całego biura po jednym kontakcie który nie był dla Ciebie miły skąd wiesz być może ta osoba wcześniej rozmwiała z jakimś abonentem który ją sku@#$% i nawyzywał od ku@#$ a wiem że i tacy się zdażają, ciekawe jak Ty byś się wtedy czuł. Szkoda że nie robią w BOK-ach czy w BOA-ach takich dni otwartych że klieci mogliby sobie wpaść na godzinkę i zobaczyć jak się pracuje ciekawe jakie wtedy byłyby opinie na temat pracy BOK-ów i BOA. Pozdrawiam i życzę wszytskim miłych i przyjemnych kontaktów z BOA czy też BOK w zależności od sieci. Ja zawsze się spotykam z miłą obsługą może dlatego że sam staram się być miły.
    0
  • Users Avatars Mini
    gulash pisze: 2001-12-11 22:32
    U nas w Katowicach przydałby się taki salon, jeden jest, ale wielkością przypomina, hmmm.... moje skormne mieszkanie. Tymczasem Era ma w Katowicach dwupiętrowy, piękny salon i tłumy klientów. Jestem zadowolonym użytkownikiem Idei już od dłuższego czasu, ale salony to mają oni kiepskie, ten jeden problemu nie rozwiąże.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-12-11 23:52
    dlatego sieci coraz więcej informacji zamieszczają w menu, aby klient mógł znaleźć sam to co chce usłyszeć i odciążyć konsultantów w BOA. Choć pewne sprawy i tak wymagają bezpośredniej rozmowy z "żywą osobą". gm
    0
  • Users Avatars Mini
    alex pisze: 2001-12-12 00:00
    Poproszę o podobny duży i fajny salon firmowy IDEI w Gliwicach... razem z tak swietnymi promocjami i konkursami! Zobowiązany klient Idei :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2001-12-12 00:06
    I co z tego, ze powstal taki salon, jak traktowanie klientów jest na poziomie zerowym !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2001-12-12 00:07
    Najpierw niech sie nauczą traktowania klientów na odpowiednim poziomie a pozniej niech buduja takie salony!!! Przeciez stosunek do klientow jest u nich najgorszy ze wszystkich operatorow !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-12 00:48
    Digimon, ja się nie czepiam konsultantów, ale kontakty z ideą, które mam dość często nie nastrajaja optymistycznie do tej sieci (poza tym to chętnie bym do niej przeszedł). I uwierz mi, mam gdzieś, kto jest jej spółką matką itp. Zgadzam się, każda sieć ma swoje złe i dobre chwile, ale akurat w idei wypada to najgorzej (niestety) :(
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-12 00:51
    Ron, apropos marmurowych schodów to akurat tam cała okolica taka. I (to do Kamyka) Idei było to bardzo potrzebne, poprzedni "salon" to była farsa - lepiej wyglądały niektóre punkty dealerskie
    0
  • Users Avatars Mini
    mathew81 pisze: 2001-12-12 01:00
    chcioalbym dodac kilka moich slow na temat traktowania klientow. Jestem w Idei i nie narzekam na BOK (fakt ze zadko z niego korzystam) a czas w jakim sa zalatwiane sprawy i kompetencja konsultantow w BOK-ach u riznych operatorow jest na tym samym poziomie, np. Era wcale nie przewyzsza w tym Idei. Chcialem sobie kupic telefon w Plusie ale jak w salonie firmowym w Katowicach na Opolskiej (szczerze odradzam przekraczanie progu tejze instytucji) poprostu mnie olali to powiedzialem dziekuje. A olali mnie nie dlatego ze niechcieli mi sprzedac telefonu za 1 zl, tylko jak chcialem kupic phona za 499 netto i w ciagu dwoch godzin od przyjscia do salonu nie zostalem obsluzony ani nawet mi nie zaproponowano zebym sobie usiadl (podobno maja brak miejsca - to niech se wybuduja salon taki jak ma Idea) poprostu wyszedlem i na tym sie skonczylo dla mnie powazne traktowanie klientow w +
    0
  • Users Avatars Mini
    PlaYMode pisze: 2001-12-12 02:51
    No Idea ruszyła ostatnio ostro do boju. Temu nie możecie zaprzeczyć. naprawdę jestem pod dużym wrażeniem, tego co obserwuję. Ale to i dobrze dla nas. Większa konkurencja = większe korzyści dla nas także u innych operatorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2001-12-12 04:14
    większy i bardziej komfortowy salon to krok w kierunku lepszej obsługi czyli zjawisko ze wszech miar pozytywne i pożyteczne, tym bardziej 501szt. A OT511 za 1,- zł - jak gratis.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-12 04:24
    Ron, pewnie, że trzeba mieć szczęście w każdej sieci, by być należycie obsłużonym. To swoją drogą nieźle świadczy o operatorach, nie? A konsultanci z całą pewnością mają ciężką robotę
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-12-12 05:49
    Fajne te centrum a szczegolnie te 501 Alcateli po 1 zl. No coz po telefon nie bede sie tluk do Lodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-12-12 09:57
    Bardzo ladnie i coraz lepiej! We Wroclawiu jeden z glownch salonowe Idei, a jast ich dwa, caly czas od przeniesienia do ASCO Busines Center rozbudowywuje sie i ulepsza swoj wyglad, choc napewno nie bedzie taki jak ten na zdjeciach!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-12-12 09:59
    A tak pozatym to od dluzszego czasu we Wroclawiu stara sie tez rozbudowac okrotnie maly salon Plusa co jak narazie nie wychodzi mu i chyba juz nie wyjdzie!
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-12-12 12:28
    no to w lodzi sa 3 duze salony 3 sieci obok siebie
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-12-12 13:48
    No i mamy "centrum komórkowe" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2001-12-12 13:49
    a ja bylem wczoraj w warszawskim "saaaaalonie" na Jasnej - myslalem ze pomylilem budynki bo wchodzi sie do jakiegos sklepu z ciuchami a obok jest przycupnieta Idea ... no niby oferta pelna ale jesli to jest firmowy to ja dziekuje (jasna/swietokrzyskiej) a tak a propo ten z Panskiej to gdzie sie przeniosl bo tam jest tera Era. mimo wszystko sądze ze klienci duzo bardziej woleli by nizsze ceny polaczen i przecierpieliby gorsza obsluga w salonie niz kolejne marmury. Tym bardziej ze jakby sie siec postarala to od podpisania umowy na 2 lata ile razu jest sie w salonie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    bidas pisze: 2001-12-12 18:08
    I CO Z TEGO ZE BUDUJA SALONY SZYKIEM PRZYPOMINAJACE POLSKIE ZUSY. WCZORAJ CHCIALEM ZALATWIC COS U KONSULTANTA IDEA PROFIT I STWIERDZAM ZE TAM PRACUJA LUDZIE OGRANICZENI (MOZE NIE WSZCYSCY - SORKI), PRZEZ 20 MIN ROZMOWY PEWNA PANI NIE POTRAFILA MI ODPOWIEDZIEC NA PARE PYTAN, POWIEDZIALA MI ZA TO WSZYSTKO CZEGO OD NIEJ NIE OCZEKIWALEM
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2001-12-12 20:26
    bez komentarzy
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: