Idea uruchomiła 11.12.2001 r. nowoczesne Centrum Idea znajdujące się w nowo otwartym kompleksie ECHO INVESTMENT na skrzyżowaniu ul.Piotrkowskiej i Al. Marszałka Piłsudskiego w Łodzi.
Idea przygotowała dla klientów Centrum Idea specjalne promocje:
501 szt. Alcatel OT 511 w cenie - 1 zł (netto)
Konkurs ŁÓDZKA IDEA - w dniach 11-24.12.2001 r. - w którym każdy zwycięzca, który ułoży najlepsze hasło promocyjne, będzie nagrodzony (codzienna edycja) Zestawem POP.
Centrum Idea w Łodzi to wyjątkowy salon sprzedaży na polskim rynku telefonii komórkowej. Zbudowano go w rekordowym czasie - tylko 2 miesięcy i jest to największy salon w sieci Idea - gdyż jego powierzchnia wynosi 604 m. kw., z tego sala sprzedaży ok. 230 m. kw. Główne zadania Centrum Idea to nie tylko sprzedaż i obsługa posprzedażna (serwis), ale także prezentacja usług dodanych i nowych technologii.
Przy jego projektowaniu pomyślano o szybko rosnącej liczbie abonentów Idei, dla których przygotowano m.in.:
6 stanowisk sprzedaży,
8 stanowisk obsługi posprzedażnej (docelowo)
2 stanowiska informacyjne
2 stanowiska kasowe.
W pierwszym kwartale 2002 r. uruchomiona zostanie także Sekcja Usług Dodanych. Pełną obsługę Centrum Idea w Łodzi stanowić będą 32 osoby.
Centrum Idea w Łodzi zaprasza wszystkich klientów w godzinach:
8.00-20.00 od poniedziałku do piątku
9.00-17.00 w sobotę
10.00-16.00 w niedzielę
Do Centrum Idea w Łodzi (ul. Marszałka Piłsudskiego 3) można kierować korespondencję i zamówienia korzystając z telefonów:
Salon Sprzedaży - tel. (501) 20 90 20, (42) 639 60 60, fax (42) 639 60 00
Biuro Obsługi Posprzedażnej - tel. (42) 639 60 39, fax (42) 639 60 10
Jest to już 21 salon firmowy PTK Centertel. Salony działają także w: Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie (2), Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Sosnowcu, Szczecinie (2), Toruniu, Wrocławiu (2) i Warszawie (4) - Pl. Konstytucji 6, ul. Okrzei 34, Al. Niepodległości 24/30, ul. Pańska 57/61. Salony są ulokowane w największych miastach - tam gdzie jest największe zapotrzebowanie na usługi komórkowe i w każdym z 4 okręgów (Warszawski, Poznański, Gdański, Katowicki) jest ich po 5. Salony wchodzą w skład Kanału Sprzedaży Pośredniej. Ponadto w sieci Idea działa Kanał Kluczowych Klientów i Alternatywne Kanały Sprzedaży. Łącznie sieć Idea posiada ponad 700 punktów sprzedaży w całej Polsce - mówi Leszek Narowski, dyrektor sprzedaży PTK Centertel - Są to zarówno salony firmowe PTK Centertel, punkty Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych (dealerów i subdealerów) jak i alternatywne kanały sprzedaży (małe punkty detaliczne, sieci hipermarketów oraz Cash & Carry, sklepy RTV/AGD, Internet).
Dzięki prowadzeniu biznesu poprzez dokładne rozpoznanie i kreowanie potrzeb klientów oraz ich realizowanie zaczynamy odnosić widoczne na rynku sukcesy - uważa Iwona Kossmann, dyrektor marketingu PTK Centertel - w ciągu 11 m-cy br. Idea zwiększyła liczbę abonentów o ok. 80% i mamy ich obecnie ponad 2.600.000 - co daje nam ok. 27% udział w rynku!