Nowocześnie w TP

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 53

Telekomunikacja Polska uruchomiła nowy sposób  zgłaszania awarii, składania reklamacji i skarg oraz wniosków o przeniesienie linii telefonicznej. Problemy te można rozwiązać wysyłając formularz elektroniczny poprzez Internet. Formularz znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (53):

Komentuj

Komentarze / 53

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-28 15:02
    I tak będzie bałagan i nic sie nie zmieni
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2004-05-28 15:02
    LOL \wczoraj usilowałem wysłać fax pod 9394 uslyszałem "Abonent ma uszkodzona linię"
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-28 15:07
    Też powiem LOL!!! A dla normalnych ludzi to chociaż by budkę ajkąs z żywą osobą postawili do zgłaszania awarii... Bo w tele punktach panie nastawione są na sprzedaż usług idei i nie znają odpowiedzi na palące abonentów pytania i zamiast pomóc wykręcają numer na Błękitną i podają klientowi słuchawkę żeby sobie poczekał na połącznei z telfonistką a kłebiąca sie kolejka chce kota dostać:(
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-28 15:10
    No no, teraz mamy kolejna niespodzianke od TPSY... Ciekawe czemu, ale nie ufam temu w takim samym stopniu, jak nie moge sie przekonac do "wysokiej jakosci" obslugi przez BL. Teraz tysiace formularzy splyna jakims dziuniom na biurko, ktore w naszym imieniu beda dzwonic na blue line hue hue hue
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-05-28 15:30
    Od dziś wszystkie problemy z załatwianiem spraw w TePSie jak ręką odjął... Kurcze, teraz to już strach zgłosić się do nich z czymkolwiek.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-05-28 15:38
    he he juz slysze te pytanie - czy napewno po wypelnieniu formularza nacisnal pan wyslij ?? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomacisz pisze: 2004-05-28 15:59
    Najlepiej wyslac formularz o uszkodzonej linii z uszkodzonej linii - najgorsze co moze spotkac te spolke to te pie... e tysiace klientow ktore ciagle czegos chca palanty. Koncze bo za to chce napisac moge pojsc za ### na baaardzo dlugo
    0
  • Users Avatars Mini
    Lidoro pisze: 2004-05-28 16:04
    Też coś czuję, że to będzie kolejny niewypał Telekomunikacji Polskiej
    0
  • Users Avatars Mini
    hate pisze: 2004-05-28 16:29
    Oglądałem formularz zgłoszenia awarii. Brakuje jeszcze tylko upodobań kulinarnych, preferencji politycznych i wyznania.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-28 16:43
    o matko... ale mam ubaw... bawilem sie tym formularzem zgloszenie awarii no i w dziale "wprowadz szczegoly zgloszenia" dla PSTN jest opcja "podzwania aparat" buahahaha Chyba z ciekawosci zglosze taka awarie, zeby wiedziec co to znaczy jak mi aparat podzwania :D :D :D A moze ktos z GOL wie, co to znaczy? Jak mi telefon robi dzyn-dzyn, czy tez moze jak zawodzi przy slabych bateriach? buhahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-28 16:58
    **vision: :DDDDDDD co robi???? podzwania????? :DDDDDD
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-28 17:04
    No jak ten komputer, na który będą spływać te formularze działa tak samo świetnie jak fax na który oni każą np. sobie wysłać potwierdzenie wpłaty to ja dziękuję bardzo za takie udogodnienia... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-28 17:10
    Jejku, pesel, dowód, adresy, nazwiska... niezła inwigilaja w tym formularzu zgłoszenia awarii...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-05-28 17:14
    daje "10 pkt" za wprowadzenie nowosci, a "-5 pkt" za TPSA
    0
  • Users Avatars Mini
    profek412 pisze: 2004-05-28 17:17
    Blekitn alinia ale w internecie, ciekawe ile bedzie sie czekalo po zgloszeniu awarii
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-28 17:18
    mi aparat podzwania czasem ale zaraz odbieram i przestaje ;)))))))))) zapytam znajomych czy im tez podzwania ;))))) a dziewczyna moja ma w netii to i pewnie nie podzwania, bo to ona podzwania do mnie ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-28 17:19
    Od 2 czerwca rusza kampania Plus Gsm "MIX Plus" . Oferta jest najbardziej atrakcyjna w porównaniu do Mix-a Ideii i Ery. Ceny połaczeń wynoszą 0,80 gr na połączenia w sieci Plus i do tel stacjonarnych oraz 1,80 do innych operatorów, koszt SMS 0,29 gr. Nie ma kontraktu 12 lub 24 miesięcznego. Klient poczas podpisywania umowy zobowiązuje się do 24 lub 30 zasileń telekartą o minimalnym nominale 30 zł. Taktownie od samego poczatku jest 30/30. Ceny telefonów zależą od deklarowanych ilości zasileń i np. Nokia 3150i koszt 19 zł netto przy 30 zasileniach lub 119 netto przy 24 zasileniach. Pozdrawiam i czekam do 2 czerwca. Lutek
    0
  • Users Avatars Mini
    msm pisze: 2004-05-28 17:29
    No to czekamy na 2.06 bo wiele pytań sie pojawi np. ile doładowań kartą 150???
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-28 17:34
    Zasilenie każdym nominałem odblokowuje rozmowy na 1 miesiąc, lecz po 24 lub 30 zasileniach można przejść na zasady ogólne dla Simplus lub dalej pozostać w MIXPlus.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lidoro pisze: 2004-05-28 17:34
    **Lutek - przeczytałem jeszcze raz cały komunikat i nie widzę w nim nic o Plus GSM. NIe rozumiem więc Twojego komentarza. Chyba, że porównujesz obie firmy ze względu na podejście do klienta i poziom obsługi, to wtedy co innego :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2004-05-28 17:53
    i tak pewnie nie beda tego kwestionowac ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    ravi pisze: 2004-05-28 17:55
    TPSA sobie już u mnie tak przegrabila że już jej nic ni pomoże, nawet "podzwaniający " telefon....
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-28 18:06
    **klops: :DD ja się martwię bo nie tylko domowy ale i koórkowy mi podzwania, czy to jest groźne dla zdrowia? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2004-05-28 18:16
    no cóż podobno jest już nowy projekt reorganizacji (który z koleii to już nikt nie pamięta) i znów mają BOKi otwierać. tak to już jest że idioci na górze bawią w menadżerów z bożej łaski ale kosztem klientów i normalnych pracowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2004-05-28 18:22
    burdel w BL jest i bedzie i nic tego chyba prędko nei zmieni
    0
  • Users Avatars Mini
    tarantula pisze: 2004-05-28 18:31
    na tej stronie jest juz wiecej reklem niz samej tresci .Zaczyna mnie to wkurzać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2004-05-28 18:33
    ** Lidoro - a co przeszkadza żeby umieścić tutaj informację na temat nowej ofert Plus Gsm nie odnosząc się do zamiszczonego tutaj newsa. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    filips90 pisze: 2004-05-28 18:54
    po co im mój pesel i numer dowodu osobistego/paszport do zgłoszenia usterki- może jeszcze numer buta i kołnierzyka. Świetne jest też putanie o dokładną datę instalacji- co wpisze 80 letnia staruszka- data instalacji- zaraz po wojnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2004-05-28 19:12
    Hmmm...dodałem stronę z reklamacjami do ulubionych:) Napewno się przyda ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-28 21:40
    ***loco: podzwanianie jest ogolnie szkodliwe, niebezpieczne i moze sie skonczyc koniecznoscia podzwonienia do BL :D :D :D
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2004-05-28 22:42
    Przecież to będzie powodem jeszcze większego bałaganu w TP. Czyli chcąc zgłosić awarię konieczny jest dostęp do netu, który TP serwuje nam nie tani ;-) Milego weekendu
    0
  • Users Avatars Mini
    mileh pisze: 2004-05-29 01:42
    W czerwcu TP zamierza wprowadzić nową wersję Neostrady o nazwie roboczej "Leon" o parametrach 128/64 i limicie 5 GB za kwotę 59 zł brutto. Oferta oczywiście kierowana do klienta indywidualnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-29 02:13
    Mua nie wytrzymalo i zadzwonilo na BL, celem dowiedzenia sie, co oznacza owo "aparat podzwania". Bardzo kompetentny konsultant najpierw z lekka przycichl, potem stlumil smiech i zaczal brnac. Wedlug TPSA apart podzwania wtedy, kiedy co jakis czas wyda z siebie przypadkowy dzwiek. No to ja pytam pana, acha czyli jak ktos zle wybierze numer i sie rozlaczy, albo ew. pusci sygnalka? (hue hue) Pan niezwruszony moja uwaga, zaczal mi wykladac, ze niee, ze to od przepiec na lini, a nie od pomylek i sygnalkow. Nie dalem sie jednak zbyc przepieciami i dalej swidruje pana, jakie to ma byc podzwanianie, czy tak jak normalny dzwonek, czy jakis inny? Pan juz mocno tlumiac smiech mowi, ze no taki normalny ale jakby inny, no moze krotszy. Niestety pan nie dal sie namowic na zwokalizownie podzwaniania, ani normalnie, ani troche inaczej. Postanowilem nie meczyc dalej konsultanta BL :DDDDDDDDDDDDD
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-05-29 03:20
    No co ty Vision???Nie wydał "odgłosu paszczowego"???? LOLL TEPSA :DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-29 03:34
    Chyba jutro zadzwonie i powiem, ze "po podniesienisu sluchawki slychac rozmowy", no moze powiem, ze slysze glosy hehe :D
    0
  • Users Avatars Mini
    kataryna pisze: 2004-05-29 15:00
    ciekawe co jeszcze ci geniusze z tpsa wymysla ??? bylam kiedys na nieszczescie abonentka w tp i nie wspominam tego za milo. kiedy telefon dzialal to slychac bylo jakies glupie rozmowy w tle mojej rozmowy. ale jak linia padla, to kilka tyg. czekalam na jej naprawienie, a abonament trzeba bylo placic i za co ??? zglaszanie awarii nic nie dalo, dopiero jak sie osobiscie przeszlam, podzialalo. na szczescie sie uwolnilam od nich. nie wierze w prawidlowosc dzialania tego sposobu zglaszania awarii. oni sami sa jedna wielka awaria. hihihi
    0
  • Users Avatars Mini
    devon pisze: 2004-05-29 15:16
    TELEKOMUNA -- biedna TP. Ale mam dobrrą nawine już za 3 4 miesiące wchodzi nowy operator z NIEMIEC chyba. Wiec TPSA papappa
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-29 15:44
    *mileh: szczegoly? jakby tak bylo to gratuluje sukcesu, serio, na cos takiego to nawet ja pojde ;) choc wyprowadzam sie i z checia juz nigdy nie podpisze z tepsa umowy w noym lokalu. ale starych na pewno namowie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-29 17:37
    Vision brawo za akcje w BL ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2004-05-29 19:30
    To już jest Sracja a nie telekomunikacja i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-05-29 22:09
    Przydatne , owszem , ale czy skuteczne????
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2004-05-30 02:55
    to nie jest takie głupie. Czesto jak zgłaszałem awarię SDI to blondi z BL potrafiły i przez półtorej godziny nie podnosic słuchawki a jak wyslę maila to przynajmniej mam jdkis dokument potwierdzający zgłoszenie reklamacji (przydatne przy ubieganiu się o rekompensatę)
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2004-05-30 13:16
    heheheheheh ciekawe po jakmi czasie ktos raczy ci odpowiedziec
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-30 15:21
    Można powiedzieć: wszystko z korzyścią dla klienta!!! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-30 15:34
    Jeśli to ma działać, z takim rozmachem jak BL, to ja dziękuje, za taką możliwość składania awarii, reklamacji itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    LeszekJ pisze: 2004-05-30 15:34
    Ja czekam juz 1,5 roku na przeniesienie telefonu niedawno po kilku godzinach rozmów z 9393 (chciałem sie dowiedzieć co jest przyną dak długiego czasu oczekiwania na odpowiedż) Dostałem pismo,że nie ma możliwości technicznych.Po przeczytaniu tego krótkiego tekstu zadzwoniłem sobie jeszcze raz na Nr.9393 i powiedziano mi ,że potrzeba przeciągnąć kabel od słupa do mojego domu o dlugości 60m-koszt 3200,-Zł.Dlatego w tej chwili przyłączenie nie jest możliwe.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-05-30 17:11
    A mi pokazalo,ze certyfikat dostawcy nie jest godny zaufania,nawet moj komputer nie lubi TP.S.A.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-30 17:12
    Ten formularz nic nie da bo ludzie obsługujący reklamacje są zawaleni robotą tak że teraz są rozpatrywane sprawy z marca . Pracują na zasadzie 200 % normy. 2 dni w tygodniu wszyscy zostają po pracy do 24 i rozpatrują reklamacje. Jak im się uda odrobić zaległości z przed dwóch miesięcy to znowu rośnie im góra papierów .
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-30 19:02
    he he wlasnie dzwonie na BL. czekalem pare sekund, serio! wow! i byla mila rozmowa z mila pania, co prawda reklamacja sprzed kilku dni jeszcze w toku (oczywiscie po raz kolejny kazalem dopisac do zgloszenia odmowe zaplacenia rachunku przed rozwiazaniem sprawy) ale zmiana taryfy i rezygnacja z pakietow na net juz sa widoczne w systemie. jak na nich to wow!
    0
  • Users Avatars Mini
    smrtan pisze: 2004-05-31 12:34
    też mi "nowoczesność"... zresztą życie nauczyło mnie, że w kontaktach z tą "firmą" jedynie słuszna strategia to kopia każdego składanego pisma opieczętowana odpowiednim stemplem, z datą przyjęcia i imiennym podpisem pracownika telekompromitacji. Inaczej wszystkiego sie wyprą i pójdą w zaparte - jak zawsze....
    0
  • Users Avatars Mini
    n pisze: 2004-05-31 15:34
    "Informujemy, iż Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane przez Telekomunikację Polską S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Twarda 18, w celu wykonania złożonego zlecenia, a także ich udostępniania podmiotom współpracującym z Telekomunikacją Polską S.A. w procesie wykonywania zleceń. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do złożenia zlecenia. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do danych i prawo ich poprawiania." Czyli tepsa wymyśliła sobie nowy sposób na wyłudzenie zgody na przetważanie danych osobowych i ich sprzedaż innym podmiotom.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-31 20:38
    Chyba kolejna kompromitacja tepsy nas czeka...
    0
  • Users Avatars Mini
    ponczo pisze: 2004-06-03 01:53
    kolejny niewypał, taki jak "błękitna linia"
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: