Press podał, że Polkomtel stworzył dział alternatywnych kanałów komunikacji. Pięcioosobowa komórka powstała w ramach departamentu komunikacji marketingowej, a kieruje nią Konrad Ciesiołkiewicz, zastępca dyrektora tego departamentu. Nowy dział zajmuje się reklamą niestandardową (m.in. eventy, gadżety reklamowe, działania graniczące z PR, niestandardowe rozwiązania w reklamie zewnętrznej i Internecie, product placement, sponsoring). Efekty pracy nowego działu są już widoczne w trwającej od dziś kampanii wizerunkowej Plusa. "Komunikacja tradycyjna bywa dziś zawodna, ponieważ reklam jest coraz więcej. Uznaliśmy, że chcemy nadążyć za zmianami na rynku, więc taka komórka jest nam potrzebna" – mówi Jowita Michalska, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Polkomtelu. W ciągu dwóch-trzech miesięcy Polkomtel rozpisze przetarg na obsługę eventów planowanych przez dział.