W najnowszej wersji aplikacji mobilnej PKP Intercity pasażerowie zyskali możliwość pobrania biletu w formie pliku PDF. Dzięki temu podróżny może łatwo przesłać go na inne urządzenie, udostępnić bliskiej osobie lub okazać bilet do kontroli w przypadku braku połączenia z internetem.
Dodatkowo podróżni mogą już dodawać termin podróży do swojego kalendarza.
W ostatnim czasie narodowy przewoźnik udostępnił w swojej aplikacji także funkcję płacenia z użyciem Apple Pay. Wcześniej pasażerowie mogli skorzystać z płatności kartą, za pomocą Google Pay oraz systemu BLIK. Innym pomocnym narzędziem jest wyszukiwanie celu podróży z funkcją metastacji. To udogodnienie dla podróżnych, dzięki któremu w wyszukiwarce nie trzeba wpisywać dokładnej nazwy stacji. Wystarczy wpisać wyłącznie nazwę miejsca, w którym rozpoczyna i kończy się podróż, a system pokaże wszystkie połączenia dostępne z danego miasta czy miejscowości. Pasażerowie zyskali również możliwość graficznej rezerwacji miejsc w aplikacji, co pozwala wybrać im dokładne miejsce, w którym chcą spędzić swoją podróż.
Aplikacja mobilna spotkała się z dużym zainteresowaniem. Od początku jej działania sprzedało się w niej ponad 500 tysięcy biletów.