Nowy BOK Ery w Łodzi

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 31

W Łodzi zostanie otwarte dodatkowe Centrum Obsługi Klienta Polskiej Telefonii Cyfrowej. Ponad 5,6 mln abonentów i użytkowników sieci Era będzie od poniedziałku 29 września korzystać z nowo otwartego Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta. Zbudowane w niespełna rok kosztem ponad 11 milionów złotych, łódzkie Centrum jest najnowocześniejszą inwestycją tego typu w Polsce i uzupełni działanie warszawskiego. Docelowo będzie w nim zatrudnionych ponad 400 osób.

Opinie:

Opinie archiwalne (31):

Komentuj

Komentarze / 31

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Minister pisze: 2003-09-26 18:47
    Nizełe sumiki ale ciekawe jka to bedzie działało naprawdę
    0
  • Users Avatars Mini
    CrazyIwan pisze: 2003-09-26 18:48
    No ciekawe co się w Erze polepszy? Standard obsługi? Pewnie nie. Szybkość? Pewnie nie. Czas polaczenia z konsultantem? Moze... Ja tego na szczeście nie sprawdze bo nie mam telefonu w Erze. ... i z tego akurat się ciesze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Minister pisze: 2003-09-26 18:48
    Pierwszy raz na forum udało mi się że jestem pierwszy
    0
  • Users Avatars Mini
    andrelub pisze: 2003-09-26 18:48
    nowe miejsca pracy, to dobrze wrozy na przyszlosc, pora na Plusa i Idee
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-26 19:04
    andrelub - na co niby w Plusie jest pora? Widzę, że kolega newsów nie czyta - to jeśli chodzi o centra BOK :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    voy pisze: 2003-09-26 19:38
    nigdy nie czekalem dlugo na polaczenie z kosultantem BOA (nie BOJK),wiec dla mnie to chyba nic nie zmieni. Zreszta czy tak czesto dzwonicie do BOA?
    0
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2003-09-26 19:39
    andrelub: porażka z tą twoją wypowiedzią. Plus już chyba ponad rok temu otworzył nowy BOK w Łodzi. Lepiej nie pisać wcale niż pisać głupoty.
    0
  • Users Avatars Mini
    kronol pisze: 2003-09-26 20:15
    jesli chodzi o te BOK w lodzi to i plus i era maja je na traktorowej wiec ludzie z branzy moga sie spotykac w czasie drogi do pracy;)) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-09-26 20:27
    Właśnie przeczytałem na Onecie, że Deutche Telekom zrezygnował z kupna Ery.!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-09-26 20:43
    Elektrimowi to już całkiem odjeb..o jak można po ustaleniu ceny podnieść ją jeszcze? TO SĄ DEBILE I ZŁODZIEJE. Wreszcie wyjdzie na to że Era popadnie w tarapaty przez Elektrim. BANDYCI I ZŁODZIEJE!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-09-26 20:47
    Jeśli zaś chodzi o BOK to nie ma się co dziwić lokalizacji. Warszawa za parę lat będzie bardzo biednym miastem, wszystkie firmy się wyniosą tam gdzie taniej a i infrastruktura lepsza. Do czego ta podobne żeby w Warszawie hotele kosztowały więcej niż w Paryżu, Wiedniu czy Londynie. Rozbuj w bieły dzień.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-09-26 20:51
    sorka za rozbój, ale się wnerwiłem ciutkę. Idę z psem na spacer, a niech on przynajmniej sika na chodnik w stolicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    mario pisze: 2003-09-26 21:07
    To trochę zbieg okolicznosci; Era otwiera nowy BOK - Deutche rezygnuje z kupna.
    0
  • Users Avatars Mini
    light7 pisze: 2003-09-26 22:59
    Pamiętam że około 4 lata temu na połączenie z konsultantem w Erze czekało się ponad 10 min.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-26 23:17
    Taaa, userzy się kłócą, a w Łodzi konsultanci obu sieci będa zgodnie jeździć tramwajem do pracy.. i wyskakiwac na papierosa... A na poważnie - to dobrze, że również Era aktywizuje bezrobotnych w Łodzi - niezależnie od ogólnych motywów.
    0
  • Users Avatars Mini
    pliers pisze: 2003-09-26 23:37
    eeeeeee moze i 29 otwarcie jakies oficjalne ale moj kumpel juz z miesiac tam pracuje i juz obsluguje klientow.fajnie ze taki punkt..
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2003-09-26 23:55
    a ciekawe czy ma nadal czynne w godiznach pracy. idea ma w lublinie (400osob - pop i idea optima) warszawa ok150 osob - meritum i nmt - CZYNNE 24GODZINY NA DOBE takze DLA POPA, czego nie ma w innych siecahc. a w wakacje byly 2awarie (powazny) BOKU ERY....
    0
  • Users Avatars Mini
    me123 pisze: 2003-09-27 00:03
    light7: Masz racje. Era robi postepy, jesli chodzi o czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Mój kumpel od marca jest w Erze i w tym okresie tego roku czekał średnio 6-8 min. REWELACJA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mike747 pisze: 2003-09-27 00:57
    Nie zdarzyło mi się czekać dłużej na połączenie z konsultantem w Erze niż 2 minuty, może z uwagi na moje CLV Platinuim.. Obsługa jest miła I kompetentna (w porównaniu do tej z Idei). Też słyszałem, że Call Center jest zlokalizowane blisko Plusa - ciekawe czy muszą patrzeć na siebie przez szybę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-27 10:27
    Cóż, w Plusie w standardzie czekasz nie dłużej niż 30 sekund (a i to jest rzadkością).
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatek pisze: 2003-09-27 12:53
    a wiecie ile czeka sie na polaczenie z konsultantem judeii?? bylem kiedys swiedkiem jak kumpel dzwonil i nie przeginajac czekal 20 minut!! dzialo sie to w okolicy godziny 18 2wiec jeszcze nie byla pora na jakies wielkie dzwonienie!! uzytkownicy judeii to dopiero maja przejebane! a wy sie rozczylacie na era!! ojojoj! pomyslcie ludzie co wy piszecie!!! pozdrawiam!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mirano pisze: 2003-09-27 13:07
    Tak szczerze mowiac slowo JUDEA jest przezabawne hehe. LOOOOOOOOOOOOOL bez urazy JUDEO.
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2003-09-27 13:09
    a ja jak dzwonie do ideii to nie czekam dluzej niz 5-10sek
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2003-09-27 13:21
    ja tam nie mam problemów z łączeniem się z BOK w erze, ale ciesze się, że powstają nowe ośrodki widać, że era dba o klienta. Pozytywne jest też zatrudnienie 400 osób, nowe miejsca pracy, to się chwali w dzisiejszych czasach.
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2003-09-27 22:23
    Co z tego, że znajdzie tam pracę ponad 400 osób, jak niewiele z nich ma odpowiednią wiedzę. Czasem trzeba dzwonić do BOA (nie tylko ERY, ale i PLUSa i IDEI) po 3-4 razy, żeby uzyskać odpowiednie informacje...
    0
  • Users Avatars Mini
    matx pisze: 2003-09-28 11:55
    Ciekawe co powiedzą klienci, którzy będą dodzwaniać się do nowego BOA, zwłaszcza ci którzy nałogowo dzwonią do DOK z róznymi dziwnymi rzeczami...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-09-28 13:40
    dedorka - czasem to nie świadczy o wiedzy konsultanta, tylko o pojętności odbiorcy informacji... A wielu znam takich, którym zawodowy nauczyciel nie mógł za wiele wtłoczyć do rozumu, jak się więc dziwić konsultantowi?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-09-28 15:09
    Inna sprawa ***wlo, że pewne informacje dla własnego bezpieczeństwa (finasnowego), lepiej potwierdzać u dwóch-trzech konsultantów, ponieważ z tą wiedzą różnie bywa. A że są słabo pojętni klienci to oczywiste - a jak ma być inaczej skoro, 3/4 społeczeństwa nie rozumie programów informacyjnych? Będę złośliwy - ciekawe do której grupy zaliczaja się konsultanci?
    0
  • Users Avatars Mini
    dEjMaN_GhaN pisze: 2003-09-29 00:18
    PTC szaleje...
    0
  • Users Avatars Mini
    vw9 pisze: 2003-09-29 11:45
    Ważne teraz kto tam zasiądzie. Powinni to być właściwi ludzie na właściwych miejscach, bo inaczej i tak będzie bałagan.
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2003-09-29 22:23
    Do wlo i Gonzales: właśnie przechodzę szkolenia dla konsultantów jednej z sieci. Nie chcę się chwalić bo to nie ładnie, ale zastanawia mnie jak ludzie którzy są ze mną na szkoleniu, załapali się, skoro oni nie wiedzą nawet do czego służy WAP, a o GPRSie nawet nie słyszeli. I nie mówię tylko o dziewczynach. Faceci są zieloni. I teraz się nie dziwcie, że to jednak konsultanci są mało kompetentni, co oczywiście nie znaczy, że klienci są tacy "łapliwi", bo to już inna, długa historia...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: