Netia wprowadziła nową ofertę z internetem światłowodowym i telewizją z dekoderem Netia EvoBox 4K. Jest ona dostępna na łączach własnych operatora.
Netia EvoBox 4K to cztery razy szybszy procesor i dwa razy więcej pamięci RAM niż w dekoderze Netia EvoBox.
W podstawowych pakietach TV (S z 77 kanałami oraz M z 99 kanałami) możemy oglądać programy w jakości 4K dopłacając 5 zł miesięcznie do standardowej oferty (np. internet do 300 Mb/s z telewizją S za 50 zł miesięcznie).
Klienci, którzy wybiorą pakiet L (189 kanałów), dostęp do treści 4K wraz z dekoderem Netia EvoBox 4K otrzymają bez dodatkowych opłat. Przykładowo, dostęp do internetu o prędkości do 300 Mb/s i pakiet telewizyjny L 4K przez 3 miesiące dostępny będzie bez opłat, a w kolejnych miesiącach jego cena wyniesie 90 zł miesięcznie (cena dla lokali z zabudowie wielorodzinnej, z rabatem za zgody marketingowe i e-fakturę).
Przyspieszenie dostępu do internetu, to (miesięcznie) koszt dodatkowych 10 zł (do 600 Mb/s) lub 20 zł (do 1 Gb/s).
Wszystkie pakiety można rozbudować o treści premium (np. HBO, Canal+, Polsat Sport Premium). Pakiet sportowy, który składa się z 4 kanałów Eleven Sports (w tym Eleven Sports 1 4K) i Polsat Sport Premium (2 kanały i 4 serwisy PPV) dostajemy w promocyjnej cenie 20 zł miesięcznie.
Sprzedaż nowej oferty wspiera kampania reklamowa ATL, której hasłem przewodnim jest „Netia to rozrywka”.
W kampanii (potrwa do początku kwietnia br.) zostaną wykorzystane 30, 15 i 8-sekundowe spoty reklamowe oraz 8-sekundowe plansze sponsorskie. Spoty będą emitowane na antenach głównych i tematycznych kanałów Grupy Polsat Plus oraz TVN Grupa Discovery, a także w serwisie YouTube. Reklamy pojawią się też na blisko 200 autobusach miejskich kursujących po aglomeracji warszawskiej, Trójmieście oraz miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego Za kreację odpowiada agencja Freundschaft (d. Scholz & Friends), natomiast produkcja leżała po stronie firmy TFP, a zakup mediów po stornie domu mediowego Iprospect (d. Vizeum).