Nowy portal PLAY.PL w wersji finalnej może być dostępny dla klientów P4 za kilka tygodni lub nawet kilka miesięcy. Od półtora roku tworzy go agencja Artegence. Obecny portal był stworzony kilka lat temu przez agencję K2. Główną nowością w nowym serwisie ma być Responsive Web Design, czyli przystosowywanie się witryny do rozdzielczości ekranu. W PLAY.PL już kilkadziesiąt procent wizyt to wizyty z urządzeń mobilnych. Na Zachodzie Europy i w USA odsetek ten już przekracza u operatorów 50%.
Nowy serwis przez dłuższy czas będzie oznaczony jako wersja beta. PLAY oraz Artegence będą badali odbiór nowej strony przez użytkowników, ulepszali rozwiązania i poprawiali błędy. PLAY chce przede wszystkim uprościć proces zakupu (nowe usługi, przedłużanie umów). Operator przyznaje się, że wzoruje się na sklepie internetowym Apple.
Po uruchomieniu serisu kolejnym etapem będzie stworzenie nowego e-BOK.
Serwis PLAY.PL odwiedza miesięcznie około 5 mln UU.