Nowy produkt Alcatel OmniTouch Unified Communication

Newsy
Żródło: Alcatel
Opinie: 5

Alcatel wprowadził na rynek rozwiązanie Alcatel OmniTouch Unified Communication. Nowe oprogramowanie jest pierwszym na świecie ujednoliconym rozwiązaniem komunikacyjnym, w którym zaimplementowano najnowsze technologie internetowe (XML/SOAP, SIP oraz VXML). Dzięki nim firma ponosi minimalne nakłady inwestycyjne, ponieważ funkcje komunikacyjne są w prosty i niedrogi sposób integrowane z usługami internetowymi, a pracownicy mają do dyspozycji bogatsze i bardziej spersonalizowane środowisko komunikacyjne.

Rozwiązanie Alcatel OmniTouch Unified Communication jest ściśle zintegrowane z serwerami komunikacyjnymi Alcatel OmniPCX.

Pakiet Alcatel OmniTouch Unified Communication obejmuje trzy aplikacje:

  • My Messaging jest aplikacją do ujednoliconego przesyłania wiadomości, opartą na języku VXML i służącą do komunikacji realizowanej nie w czasie rzeczywistym. Oferuje jedną multimedialną skrzynkę poczty głosowej, listy elektroniczne oraz faksy. Dzięki funkcji przekształcania tekstu na mowę (Text-to-Speech - TTS) użytkownik może uzyskać dostęp do poczty elektronicznej za pomocą telefonu; może także wydać głosowe polecenie wydrukowania lub wysłania listu elektronicznego bądź faksu. Aplikacja umożliwia również zarządzanie filtrami powiadamiania.

  • My Phone jest narzędziem do komunikacji w czasie rzeczywistym, opartym na standardach XML i SOAP. Zapewnia pracownikowi znajdującemu się poza siedzibą firmy dostęp do pełnego zestawu funkcji, np. połączeń konferencyjnych, jednolitych usług katalogowych oraz rejestru połączeń, za pomocą każdego telefonu.

  • My Assistant jest aplikacją automatycznie wyszukującą użytkownika i kierującą do niego połączenia z uwzględnieniem praw dostępu (find-me-follow-me). Pozwala zdefiniować, kto, kiedy i gdzie może się z nami kontaktować, a mniej ważne połączenia kieruje do skrzynki poczty głosowej. Narzędzie to monitoruje i inteligentnie kieruje połączenia na podstawie identyfikatora użytkownika i pory dnia.

Dzięki tym trzem aplikacjom oraz funkcjom rozpoznawania mowy i przekształcania jej na tekst pracownik, który np. utknął w korku ulicznym, może zarządzać listami elektronicznymi i pocztą głosową przez telefon komórkowy. Podobnie może zarządzać planem zajęć oraz dzwonić do klientów, wybierając ich z osobistej książki telefonicznej.

Aplikacje Alcatel OmniTouch Unified Communication działają na bazie wspólnego mechanizmu interakcji J2EE i są oparte na otwartych standardach oprogramowania, takich jak języki XML (eXtensible Mark-up Language), Voice XML (Voice eXtensible Mark-up Language) i WSDL (Web Services Description Language) oraz protokoły SOAP (Service Oriented Architecture Protocol) i SIP (Session Initiation Protocol).

Dzięki zgodności z tymi standardami branżowymi możliwa jest integracja rozwiązania Alcatela z już funkcjonującymi zasobami i aplikacjami przedsiębiorstwa, takimi jak korporacyjne serwery pocztowe (np. Microsoft Exchange/Outlook, Lotus Domino/Notes), centrale PBX, portale (np. IBM Websphere Portal, Microsoft SharePoint Portal, BEA WebLogic), aplikacje biznesowe, np. do zarządzania kontaktami z klientem (CRM) lub zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP), oraz usługi katalogowe i bazy danych.

Pakiet Alcatel OmniTouch Unified Communication nie ogranicza rodzaju interfejsu, przez który użytkownik uzyskuje dostęp do aplikacji i zasobów. Dzięki temu pracownicy chętniej korzystają z tego rozwiązania, a koszty szkoleń są minimalne. Rolę interfejsu mogą pełnić: przeglądarka internetowa, telefon komórkowy, bezprzewodowy cyfrowy asystent osobisty, programy Outlook, Lotus Notes, Outlook Web Access oraz iNotes, a także dowolny telefon w przypadku dostępu głosowego.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    adick pisze: 2003-11-26 23:03
    i am the one
    0
  • Users Avatars Mini
    eXiDe pisze: 2003-11-27 00:20
    adick****: No i co z tego??? A wiesz o czym jest ten artykuł?
    0
  • Users Avatars Mini
    young pisze: 2003-11-27 00:38
    Nokia 6220 jest już dostępna za 2749 w Centrum GSM. Cena podobna do 7250i a nawet o 50 zł tańsza. Może nie długo zobaczymy ją w promocji. Mam też pytanie. Dlaczego u naszych operatorów 3650 jest taka droga lub nie jest dostępna w niektórych promocjach. W innych krajach ta słuchawka jest tańsza od SE T610 a u nas trzeba zapłacić krocie za nią. Dziwie się też, że 7650 jest droższa od 3650 (ceny odpowiednio 2999 i 2399) a 7650 jest gorsza od 3650. Ta druga ma lepsza baterie może nagrywać filmy posiada większą paięć. Nie rozumiem tego. Czy chodzi tu o wygląd zewnętrzny?
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2003-11-27 13:54
    Alcatel wprowadza coraz to nowe technologie, może kiedyś prześcignie Nokię?
    0
  • Users Avatars Mini
    pk pisze: 2003-11-27 17:05
    young: co twój komentarz ma wspólnego z newsem? Chyba jesteś very, very young i masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Ale co ja się czepiam, młodość rulezzzz ;-(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: