Nowy program lojalnościowy sieci Era - Era Premia

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 85

Sieć Era od 27 marca br. wprowadziła oficjalnie nową markę swojego programu lojalnościowego - program został nazwany Era Premia. Obecnie punkty zdobywane w programie można wymieniać wyłącznie na pakiety bezpłatnych minut oraz kupony elektroniczne, które mogą być zrealizowane w salonach i sklepach firmowych sieci Era. W programie Era Premia może uczestniczyć każdy abonent, który od co najmniej 3 miesięcy korzysta z usług sieci Era, terminowo reguluje rachunki, korzysta z nie więcej niż czterech kart SIM oraz zgłosi chęć uczestnictwa w programie, rejestrując się poprzez serwis I-BOA. Era zastrzega sobie prawo objęcia programem bez konieczności uprzedniej rejestracji. Abonenci, którzy zgłoszą chęć uczestnictwa, otrzymają drogą korespondencyjną pakiet powitalny zawierający katalog nagród oraz przewodnik po programie Era Premia. 

Uczestnicy Programu "Stokrotka", którzy począwszy od dnia 1 lutego 2003 do 31 marca 2003 zgłosili chęć dalszego udziału w Programie zachowują naliczoną dotychczas liczbę punktów. 

Bezpłatne Minuty 

Ilość punktów  Nagroda 
2000 Promocyjny Pakiet 120 Bezpłatnych Minut na 12 cykli rozliczeniowych. 
4500 Promocyjny Pakiet 240 Bezpłatnych Minut na 12 cykli rozliczeniowych 
6000 Promocyjny Pakiet 360 Bezpłatnych Minut na 12 cykli rozliczeniowych 

Akcesoria telefoniczne 

Ilość punktów Nagroda 
4500 pkt
  • Pakiet Startowy Era Tak Tak o wartości 120, 78 zł brutto na rozmowy i SMSy. Ważność pakietu wynosi cztery miesiące na połączenia przychodzące i wychodzące 
  • Kupon Doładowujący Era Tak Tak o wartości 149 zł brutto (teraz promocyjna wartość 179 zł brutto), przedłużający ważność konta o sześć miesięcy na połączenia wychodzące i siedem miesięcy na połączenia przychodzące.
  • 150 zł do wydania w salonach i sklepach firmowych sieci Era
7000 pkt 
  • 250 zł do wydania w salonach i sklepach firmowych Sieci Era
9000 pkt
  • 350 zł do wydania w salonach i sklepach firmowych sieci Era
  • Zestaw Era Tak Tak z telefonem (wybrane modele)
13000 pkt
  • 500 zł do wydania w salonach i sklepach firmowych sieci Era
  • Zestaw Era Tak Tak z telefonem (wybrane modele)
20000 pkt 
  • 800 zł do wydania w salonach i sklepach firmowych sieci Era
  • Zestaw Era Tak Tak z telefonem (wybrane modele)

Program lojalnościowy uzupełniany jest przez dwie oferty dla stałych abonentów:

  • "Pakiet Ekstra" - telefon za złotówkę (wybrane modele), tańsze rozmowy z wybranym numerem przez cały dzień, bezpłatna zmiana taryfy na taryfę Nowa Era Moja lub Nowa Era Biznes, 100 dodatkowych punktów dla uczestników programu Era Premia 

  • "Minuty Extra" - do 25 dodatkowych minut dla stałych abonentów

Regulamin Programu Era Premia 

Rozdział I 

Postanowienia ogólne

§ 1

Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa Abonentów sieci Era w Programie Era Premia, zwanym dalej Programem. 

§ 2

Użyte w dalszej części Regulaminu terminy oznaczają:
Aktywna Karta SIM - karta SIM, przy pomocy, której wykonywane są połączenia wychodzące;
Konto Abonenckie - konto Abonenta w komputerowym systemie Operatora, do którego przyporządkowana jest określona liczba kart SIM;
Konto Punktowe - konto Abonenta w komputerowym systemie Operatora, do którego przyporządkowane są Punkty;
Kupon Elektroniczny - cyfrowy identyfikator Nagrody wydany przez Operatora;
Materiały Informacyjne Programu - broszury i ulotki dotyczące Programu oraz informacje o programie na stronie www.era.pl;
Nagroda - rzecz lub usługa oferowana Uczestnikowi;
Lista Nagród - publikowany przez Operatora wykaz zawierający Nagrody;
Pakiet Powitalny - zestaw informacyjny wysyłany Uczestnikom;
Podmiot Współpracujący - podmiot, z którym Operator zawarł umowę o współpracy promocyjnej w Programie;
Punkt Sprzedaży Operatora - salon lub sklep firmowy Operatora albo inny punkt sprzedaży wskazany przez Operatora;
Punkty - jednostki miary wyrażone cyfrowo, którym odpowiada określona Nagroda;
Punkty Uznaniowe - dodatkowe Punkty przyznawane przez Operatora według przez niego określonych kryteriów;
Program - akcja promocyjna dla Abonentów Operatora;
Telefon Programu - specjalny numer telefonu dla Uczestników, gdzie można uzyskać informacje dotyczące Programu;
Uczestnik - Abonent, który spełnił warunki uczestnictwa w Programie, zgłosił chęć uczestnictwa w Programie lub został objęty Programem przez Operatora i nie zrezygnował z uczestnictwa w Programie. 
Pozostałe terminy użyte w Regulaminie Programu są wyjaśnione w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez spółkę pod firma Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. z siedziba w Warszawie. 

Rozdział II 


Warunki udziału w Programie 

§ 3 

  1. Uczestnikiem może być każdy z Abonentów, który spełnia łącznie następujące warunki: 1.1. posiada 4 lub mniej Aktywnych Kart SIM na jednym lub kilku Kontach Abonenckich łącznie; 
    1.2. w terminie uregulował opłaty z Rachunków za co najmniej 3 ostatnie Cykle Rozliczeniowe; 
    1.3. wykonuje obowiązki wynikające z Umowy lub Umów o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. 

  2. Uczestnikiem nie może być Użytkownik Systemu TAK TAK oraz Abonent posiadający 5 lub więcej Aktywnych Kart SIM na jednym lub kilku Kontach Abonenckich łącznie. 

  3. Abonent spełniający warunki określone w ust. 1 może zgłosić chęć uczestnictwa w Programie. Abonent powinien zgłosić chęć uczestnictwa w Programie poprzez rejestrację na stronie www lub w salonach i sklepach firmowych sieci Era bądź w innej formie określonej przez Operatora. PTC zastrzega sobie prawo do objęcia Programem Abonentów, którzy spełniają warunki określone w ust. 1 bez konieczności uprzedniej rejestracji. 

  4. W przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 3 zd. 3, Abonent, który nie wyraża zgody na uczestnictwo w Programie, powinien złożyć, w formie pisemnej lub ustnej pod Telefonem Programu, oświadczenie o rezygnacji z udziału w Programie. 

  5. Dane Uczestnika będą wykorzystywane do celów marketingowych na podstawie art. 23 pkt 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych. 

  6. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jego dotyczą, zawartych w zbiorach danych związanych z realizacja Programu, a zwłaszcza prawo do: 6.1. uzyskania wyczerpującej informacji, czy taki zbiór istnieje oraz do ustalenia administratora danych, adresu jego siedziby i pełnej nazwy; 
    6.2. uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze; 
    6.3. uzyskania informacji, od kiedy przetwarza się w zbiorze dane jego dotyczące oraz podania w powszechnie zrozumiałej formie treści tych danych; 
    6.4. uzyskania informacji o źródle, z którego pochodzą dane jego dotyczące; 
    6.5. uzyskania informacji o sposobie udostępniania danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane; 
    6.6. żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane; 
    6.7. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych do celów marketingowych oraz wobec przekazywania jego danych osobowych innemu administratorowi danych. 

  7. Uczestnik może skorzystać z prawa do informacji, o których mowa w pkt. 6.1 - 6.7 nie częściej niż raz na 6 miesięcy. 

  8. W razie wykazania przez Uczestnika, którego dane osobowe dotyczą, ze są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, PTC jest obowiązana, bez zbędnej zwłoki, do uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych, czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania kwestionowanych danych lub ich usunięcia ze zbioru, chyba ze dotyczy to danych osobowych, w odniesieniu do których tryb ich uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania określają odrębne ustawy.

  9. W razie niedopełnienia przez PTC obowiązku, o którym mowa w pkt 8, Uczestnik, którego dane dotyczą, może się zwrócić do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z wnioskiem o nakazanie dopełnienia tego obowiązku.

§ 4 


Informacja o uczestnictwie w Programie Abonentów spełniających wymagania określone w § 3 ust .1.2.3 niniejszego Regulaminu zostanie przesłana przez Operatora na adres Abonentów do korespondencji w formie pisemnej w postaci Pakietu Powitalnego. 

Rozdział III 

Zasady naliczania punktów

§ 5

  1. Uczestnik otrzymuje Punkty.

  2. Punkty naliczane są Uczestnikom od chwili kwalifikacji do Programu. 

  3. Ilość Punktów, które może zdobyć Uczestnik, jest uzależniona od następujących wyznaczników: 3.1. okres, przez jaki Uczestnik pozostaje w Programie; 
    3.2. wysokość uiszczanych opłat z Rachunków za świadczone usługi; 
    3.3. terminowość regulowania należności; 
    3.4. inne określane każdorazowo przez Operatora wyznaczniki. 

  4. Zasady przydziału Punktów określane są przez Operatora w Materiałach Informacyjnych Programu oraz w Pakiecie Powitalnym. Ponadto informacje o zasadach przydziału Punktów można uzyskać pod Telefonem Programu. 

  5. PTC zastrzega sobie prawo do zmiany zasad naliczania punktów.O każdej zmianie zasad przydziału Punktów Uczestnicy Programu zostaną poinformowani w sposób określony w ust. 4.

§ 6

  1. Uczestnik może otrzymać od Operatora Punkty Uznaniowe. 

  2. O zasadach przyznawania Punktów Uznaniowych Uczestnik zostanie poinformowany w Materiałach Informacyjnych Programu 

  3. Punkty Uznaniowe mogą być dodawane do Konta Punktowego w ramach jednorazowych akcji promocyjnych. Przyznanie Punktów Uznaniowych uzależnione jest od Operatora, a Uczestnikom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.

§ 7

Uczestnik może dowiedzieć się o ilości zebranych punktów pod Telefonem Programu. 


§ 8

  1. W przypadku przyporządkowania do określonego Konta Abonenckiego więcej niż jednej karty SIM punkty za korzystanie z tych kart są sumowane na jednym Koncie Punktowym. 

  2. W wypadku przyporządkowania kart SIM do różnych Kont Abonenckich Uczestnik posiada kilka Kont Punktowych, na których naliczane są Punkty oddzielnie dla każdego Konta Abonenckiego. 

  3. Sumowanie Punktów z różnych Kont Punktowych możliwe jest w przypadku połączenia Kont Abonenckich, które może być dokonywane na pisemny wniosek Uczestnika lub przez Operatora. 

  4. W przypadku rozdzielenia Konta Abonenckiego na kilka kont zebrane Punkty pozostają na pierwotnym Koncie Punktowym. Później zebrane punkty są przyporządkowywane do poszczególnych Kont Punktowych. 

  5. W chwili oświadczenia o rezygnacji z udziału w Programie Operator przerywa naliczanie punktów - dotychczas zgromadzone punkty są anulowane.

§ 9

W przypadku cesji praw i obowiązków z Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych nie wykorzystane Punkty nie są przenoszone na konto Cesjonariusza, ale są anulowane. 


§ 10

  1. Termin ważności nie wykorzystanych Punktów upływa po trzech latach, licząc od ostatniego dnia miesiąca, w którym Punkty zostały przyznane przez Operatora. Punkty nieważne są anulowane.

  2. W okresie, o którym mowa w ust. 1, Punkty może wykorzystać tylko Uczestnik.

§ 11

W przypadku nabycia przez Uczestnika piątej lub następnej karty SIM Operator przerywa naliczanie Punktów. Dotychczas zebrane Punkty Uczestnik może wymienić na Nagrody w ciągu trzech kolejnych Cykli Rozliczeniowych, które następują po dniu zaprzestania naliczania Punktów. Po tym terminie nie wykorzystane Punkty są anulowane. 

Rozdział IV 

Zasady otrzymywania Nagród

§ 12

  1. Uczestnik posiadający określona ilość Punktów może otrzymać Nagrodę.

  2. Każdej Nagrodzie odpowiada określona ilość Punktów. Lista nagród zawiera informacje o dostępnych nagrodach i ich wartości punktowej. Lista nagród zamieszczana jest w Pakiecie Powitalnym i uaktualniana w Materiałach Informacyjnych Programu. 

  3. Uczestnik może wymienić Punkty na Nagrody po upływie trzech Cykli Rozliczeniowych od dnia rozpoczęcia udziału w Programie.

  4. Zmiany w Liście Nagród w okresie jej obowiązywania, polegające na ograniczeniu ilości lub rodzaju oferowanych Nagród, mogą nastąpić tylko w wyjątkowych wypadkach.

  5. Operator może zaproponować Uczestnikom Programu wymianę punktów na nagrody inne aniżeli wskazane w Liście Nagród.

  6. Uczestnik, który posiada określona liczbę Punktów, otrzymuje Nagrodę po wcześniejszym, osobistym, pisemnym zamówieniu przesłanym listem, faksem lub elektronicznie na adres Operatora albo ustnym zamówieniu pod Telefonem Programu.

  7. Uczestnik może zmienić lub zrezygnować z zamówionej przez siebie Nagrody przez złożenie oświadczenia elektronicznie na adres Operatora (boa@era.pl) lub złożenie oświadczenia telefonicznie pod Telefonem Programu. Zmiana zamówienia lub rezygnacja ze złożonego zamówienia może nastąpić najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu, w którym zostało złożone zamówienie. W przypadku zmiany zamówienia lub rezygnacji ze złożonego zamówienia następuje korekta Konta Punktowego.

  8. Operator może wprowadzić dodatkowe sposoby składania zamówień na nagrody oraz dokonać modyfikacji już istniejących sposobów.O zmianie sposobu składania zamówień Operator poinformuje w Materiałach Informacyjnych Programu oraz pod Telefonem Programu.

§ 13


Uczestnik nie może otrzymać w zamian za Nagrodę ekwiwalentu pieniężnego. Zasady otrzymywania Nagród od Podmiotów Współpracujących 


§ 14

Nagrody Podmiotów Współpracujących z Operatorem przyznawane są w formie usług lub rzeczy. 
Podmiot Współpracujący może posiadać własny regulamin odbioru Nagrody. 
Uczestnik otrzymuje Nagrodę po jej wcześniejszym zamówieniu zgodnie z zasadami określonymi w § 12 niniejszego Regulaminu. 
Operator lub inny podmiot działający na zlecenie Operatora wysyła Nagrody listem poleconym lub zwykłym na adres Uczestnika do korespondencji. 
W przypadku braku zamówionej Nagrody Uczestnik może wybrać inna Nagrodę. W wypadku, gdy Uczestnik nie wybierze innej Nagrody, Uczestnikowi zostanie przyznana Nagroda o tej samej wartości 

§ 15

Operator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi, gwarancji lub niezgodności z umową za rzeczy i usługi oferowane przez Podmioty Współpracujące. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gwarancji lub niezgodności z umową ponoszą Podmioty Współpracujące. Zasady otrzymywania Nagród od Operatora 

§ 16

  1. Operator przyznaje Nagrody w postaci usług lub rzeczy.

  2. Operator ma prawo do ustanowienia odrębnego regulaminu każdej swojej Nagrody.

  3. Regulaminy Nagród są dostępne w Materiałach informacyjnych Programu.

  4. Nagroda w postaci usługi jest związana z Kontem Punktowym, na którym zostały zgromadzone Punkty wykorzystane do przyznania tej Nagrody. 

  5. Uczestnik może otrzymać nagrodę Operatora w postaci rzeczy korzystając m.in. z Kuponu Elektronicznego. 

  6. Uczestnik otrzymuje Kupon Elektroniczny po wcześniejszym złożeniu zamówienia - zgodnie z zasadami określonymi w § 12 niniejszego Regulaminu. 

  7. Unikalny numer Kuponu Elektronicznego podawany jest Uczestnikowi przez Operatora i potwierdzany krótka wiadomością tekstowa (SMS). Warunkiem odbioru Nagrody jest podanie tego numeru w Punkcie Sprzedaży Operatora.

  8. Uczestnik Programu może zrealizować Kupon Elektroniczny na kwotę w nim wskazana i wybrać Nagrodę spośród rzeczy oferowanych w chwili realizacji Kuponu Elektronicznego w Punkcie Sprzedaży Operatora.

§ 17

  1. Realizacja Kuponu Elektronicznego może nastąpić w terminie jego ważności, który wynosi 21 dni od daty przyznania Kuponu. 

  2. W przypadku braku realizacji Kuponu Elektronicznego jest on anulowany, a Punkty wykorzystane do jego przyznania przywrócone są na Konto Punktowe Uczestnika z pierwotnym terminem ważności. Odebranie Nagrody jest możliwe dopiero po ponownym zamówieniu Kuponu.

Rozdział V 

Postępowanie reklamacyjne

§ 18

  1. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Operatora obowiązków wynikających z postanowień niniejszego Regulaminu Uczestnik ma prawo złożyć reklamacje Operatorowi. Reklamacja powinna być sporządzona na piśmie i powinna zawierać następujące informacje: 1.1. imię i nazwisko (nazwę), numer telefonu w sieci Era oraz adres Uczestnika zgłaszającego reklamacje; 
    1.2. przedmiot reklamacji z uzasadnieniem przyczyn jej wniesienia; 
    1.3. datę i podpis Uczestnika. 

  2. Reklamacje można wnosić w terminie 1 miesiąca od dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego przedmiot reklamacji. 

  3. Uczestnik ma prawo złożyć reklamacje w każdej jednostce organizacyjnej Operatora. 

  4. Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 1 miesiąca od dnia jej wniesienia. Jeżeli w tym terminie reklamacja nie może być rozpatrzona, Operator zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o powyższym Abonenta, podając przewidywany termin, w którym reklamacja zostanie rozpoznana.

  5. Za datę wniesienia reklamacji uważa się datę stempla pocztowego potwierdzającego dzień nadania listu poleconego albo dzień jej zgłoszenia w jednostce organizacyjnej Operatora.

  6. Operator udziela odpowiedzi na reklamacje złożoną przez Uczestnika w formie pisemnej lub telefonicznej. 

Rozdział VI 

Postanowienia końcowe

§ 19

  1. W przypadku dostarczania nagród za pośrednictwem firmy kurierskiej Uczestnik zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera.

  2. W przypadku akceptacji Nagrody Uczestnik zobowiązany jest pokwitować odbiór przesyłki własnoręcznym, czytelnym podpisem.

  3. W przypadku uszkodzenia nagrody lub niezgodności ilościowej przesyłki należy sporządzić protokół reklamacyjny podpisany przez uczestnika i kuriera.

§ 20

W przypadku zmiany adresu do korespondencji Uczestnik Programu jest zobowiązany powiadomić w formie pisemnej lub ustnej w ciągu 7 dni o tej zmianie Operatora. 

§ 21

Operator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. Punkty nie wykorzystane do momentu wykluczenia Uczestnika z udziału w Programie są anulowane.

§ 22

  1. W przypadku, gdy jednorazowa wartość Nagród uzyskanych w Programie nie przekroczy kwoty określonej w odrębnych przepisach, wartość Nagród podlega zwolnieniu od opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 21ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. Nr 14, poz 176 ze zmianami). W sytuacji, gdy jednorazowa wartość Nagród przekracza kwotę zwolniona, Operator przed wydaniem Nagrody pobiera od Uczestnika Programu 10 % podatek. 

  2. W wypadku, gdy Nagrodę w Programie uzyskuje osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarcza lub osoba prawna, wartość uzyskanej Nagrody stanowi dla nich przychód z działalności gospodarczej.

§ 23

  1. Operator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie oraz zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym czasie bez podania przyczyny. Informacja o zmianie w Regulaminie oraz o zawieszeniu lub zakończeniu Programu zostanie umieszczona w Materiałach Informacyjnych Programu oraz pod Telefonem Programu.

  2. Zmiany w Regulaminie oraz zawieszenie lub zakończenie Programu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników Programu.

  3. W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu dotychczas uzyskane Punkty mogą być wykorzystane w terminie 1 miesiąca od dnia zawieszenia lub zakończenia Programu. Po upływie tego terminu nie mogą być wykorzystane i są anulowane.

§ 24

  1. Warunkiem uczestniczenia w Programie po wejściu w życie niniejszego Regulaminu wobec Abonentów objętych programem przed datą 1 marca 2003r. jest wyrażenie woli uczestniczenia w Programie w sposób określony w § 3 pkt. 3 Regulaminu w okresie od 1 lutego 2003r. do 1 marca 2003r.

  2. Uczestnicy, którzy nie wyrazili woli pozostania w Programie w sposób określony w pkt. 1 dotychczas naliczone punkty mogą wykorzystać do 1 kwietnia 2003r.

  3. Uczestnicy, którzy wyrazili wolę pozostania w Programie zachowują dotychczas naliczoną liczbę punktów. Termin ważności zachowanych punktów upływa zgodnie z § 10 niniejszego Regulaminu.

§ 25

W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie maja w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego. 

§ 26

Operator zastrzega sobie prawo do zmiany nazw własnych używanych w Programie w tym również nazwy Programu. O wszystkich zmianach Operator poinformuje Uczestników Programu w Materiałach Informacyjnych Programu. 

§ 27

Regulamin obowiązuje od dnia 01 marca 2003.

Opinie:

Opinie archiwalne (85):

Komentuj

Komentarze / 85

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    lupino pisze: 2003-03-29 13:02
    idzie ma lepsze
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2003-03-29 13:03
    stokrotki to byla taka beznadzieja ze hoho:D ale ztego co widze PREMIA to super miernota przy 5plus(podwyzki:P na telefony)
    0
  • Users Avatars Mini
    MISIEKZZ pisze: 2003-03-29 13:05
    nie moga oni tych regulaminow mniejszych pisac no polowa jest totalnie niepotrzebna
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-03-29 13:09
    No0 nie powiem, oferta k troszke lepsza os Stokrotki.. chociazby z tymi minutami
    0
  • Users Avatars Mini
    robek pisze: 2003-03-29 13:33
    plus rob się co raz gorszy z programem 5+ (chodzi mi o wymianę aparatów) ,a era co raz to lepsza -o co w tym wszystkim chodzi??
    0
  • Users Avatars Mini
    polkmn pisze: 2003-03-29 13:45
    muszę przyznaź że ten progrsm jest lepszy niż w idei(profit) za względu że mozna za pkt kupować co się chce w salonach a w proficie takiej opcjio nie ma a szkoda
    0
  • Users Avatars Mini
    MISIEKZZ pisze: 2003-03-29 13:47
    ale poczekajcie 5 plus przechodzi metamorfoze pod koniec maja przejmuje to m punkt i bedzie bardzo ciekawa propozycja
    0
  • Users Avatars Mini
    rooster pisze: 2003-03-29 14:03
    Dodam jeszcze ze w 5+ 1PLN=2punkty, a w era premiun 1pln=1punkt
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-03-29 14:13
    fajnie, tylko wcześniej było mówione, że ta promo dotyczy tylko abonentów Nowa Era Moja, a nie dotyczy posiadaczy starych taryf...tymczasem tu nie widzę takiego warunku...jest mowa o abonencie, który posiada nie więcej, niż 4 karty SIM...więc jak to w końcu jest?
    0
  • Users Avatars Mini
    Athlon pisze: 2003-03-29 14:19
    Najlepsze w tej ofercie sa bezpłatne minuty - bo to jest to z czego po prostu kazdy kto jest abonentem - korzysta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2003-03-29 14:32
    Szkoda, że wybór pakietu minutowego wiąże się z przejściem na taryfę NOWA MOJA, która jest mniej atrakcyjna niż MOJA. Ja skorzystałem z Minut EKSTRA + tani numer i w taryfie Moja 10 mam 35 minut oraz 5 SMSów za 29,90+VAT (co po odjęciu SMSów - tu po 50gr, czyli 29,9 - 2,50 minuta rozmowy mi wychodzi za 78gr+VAT, a potem każda następna po szczycie za 65gr - w NowaMoja tak tanio mieć nie będę. Dodatkowo za GPRS abonament można WAPować do woli...).
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-29 14:39
    programy lojalnościowe są po to by przybliżyć klienta do sieci jesczze bardziej, by stał się wierny tak jak idea-profit tak era-premia. pakiety bezpłatnych minut są przeze mni od czasu doczasu wykorzystywane jak wiem że przekrocze abonament i jak wiem żenie będe chciał przepłacać, także uważam że i ten program dla użytkowników ery się spodoba :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2003-03-29 14:42
    Do Athlon: - Na stronach I-BOA nie ma możliwości skorzystania z oferty minutowej bez zmiany taryfy. Era zapewne bardzo stara się przeciągnąć abonentów do nowych taryf ze względu na WAP. Dając dodatkowe triki w postaci sekundowego naliczania, które po symulacjach - wogóle mi się nie opłaca, albo w postaci przechodzących minut na kolejny miesiąc (aby ludzie przewymiarowywali swoje taryfy). Ja miesięcznie rozmawiam około 50-60 minut (średnia z ostatnich 6 miesięcy) i właściwie nigdy nie zostają mi minuty... koszty w Moja10+25 wychodzą mi niższe, niż by to było w Moja45+25 (70min), albo w nowych taryfach. Do tego abo na GPRS.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szy pisze: 2003-03-29 14:56
    ar2ro: - Gdyby pełen program był dostępny także dla starszych taryf, to by było ekstra... I należy jeszcze jedno pamiętać - 1 punkt Era-Stokrotka to 1zł (w Era-Premia nigdzie nie znalazłem zasad naliczania punktów, ale Stokrotki przechodzą na Premię - po potwierdzeniu), czyli w pakiecie 120 minut - jedna minuta, to wcześniej wydane w Erze 16,67zł. W pakiecie 240 minut - jedna minuta, to 18,75 zł, W pakiecie 360 minut - jedna minuta, to 16,67zł wydanych w Erze. Tak więc te darmowe minuty, to nie jest wielka łaska od operatora!
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2003-03-29 15:38
    a co ze STOKROTKAMI juz zebranymi? przechodza do PREMII? /nie chce mi sie czytac:P/
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2003-03-29 15:41
    co to znaczy ze te pakiety minut sa na dwanascie miesiecy? 120 minut to przez rok po 10 minut ekstra?? aha, i czy ktos wie po jakim czasie niewykorzystane punkty znikaja?
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-03-29 15:42
    ******Szy: Zgadza się, że 1 minuta to wydane wcześniej 16,67 pln. Zauważ jednak pewną istotną rzecz - tą kwotą 16,67 zapłaciłem już za poprzednie usługi (wcześniejsze abonamenty, rozmowy itd.), a teraz dodatkowo za tą samą kasę mogę dostać coś jeszcze. A zatem, skoro za tę samą kasę po jakimś czasie (czyli po uzbieraniu stokrotek) mogę dostać coś jeszcze - to tylko świadczy o tym jak bardzo operator zdarł z nas kasę poprzednim razem. Poza tym, oferując nam dodatkowe minuty za kasę, którą zapłacilismy za poprzednie usługi - nadal opeator wychodzi z tym na plus - zatem jeszcze bardziej pokazuje to, że nasi operatorzy mają nas za dużej wydajności krowy dojne!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-03-29 15:47
    ******Aha, i jeszcze coś - po każdych 6 miesiącach era dodaje 300 puntów-stokrotek, a zatem w roku masz ich 600 - to jakbys wydał 600 złotych, ale nie wydałeś przecież. Zatem wystarczy, by rachunki w ciągu roku za każdy miesiąc wynosiły 116,67, by co roku móc sobie sprawić dodatkowe 10 minut w każdym miesiącu przez kolejny cały rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2003-03-29 16:02
    wpe: dobre wyliczenia, troche obrazuja. Trzeba przyznac, ze kwestia jest taka - albo ktos kupuje np. t68i z aparatem, obniza abo na najnizsze i nic ponad abo nie placi - wtedy z takich stokrotek/premii nie skorzysta za bardzo, bo i operator widac na nim wiele nie zarobil (oczywiscie w porownaniu), albo ktos wezmie tego samego t68i albo nawet cos mniej warte, ale za to placi co miesiac np. 200 pln, wtedy Era jest zadowolona i spokojnie moze mu cos odpalic, bo i tak wyjda na swoje. A wiadomo, ze nie podwoja np. minut tym na ktorych zarabiaja odpowiednio malo... Stad duza dysproporcja - duzo ludzi placi 40 PLN lub mniej, a rownie duza grupa moze miec srednio ponad 250 miesiecznie... A zasady musza byc takie, zeby wlasnie ta druga grupa mogla skorzystac...
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-03-29 16:17
    oferta nie za ciekawa .Powoduje powstanie uprzezy miedzzy klientem a opem
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-29 16:30
    Szkoda, że nie ma już Stokrotki.
    0
  • Users Avatars Mini
    marek995 pisze: 2003-03-29 16:41
    Wciąż robią tak żeby z nas sciągnąć tylko kasę
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-03-29 16:45
    Ostatnio w stokrotce nic ciekawego nie było, a tutaj za punkty dodatkowe minutki... Zawsze coś :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-03-29 17:48
    No to wreszcie w Erze można mieć co dwa lata i rybki i akwarium czyli i nowy telefon i minuty dodatkowe. Pewnie spadnie zainteresowanie przedłużaniem umowy dla samych minut. Tylko jedynie trzeba mieć szczęście by załapać się na jakieś sensowne "indywidualne podejście" przy PWA hehehe
    0
  • Users Avatars Mini
    tucoss pisze: 2003-03-29 17:54
    Czy te minuty dodatkowe są rownież wymienialne na SMS'y???
    0
  • Users Avatars Mini
    Kaśka14 pisze: 2003-03-29 18:34
    hohoho oferta jest bardzo interesująca!:)Bardzo bym chciała aby taka oferta byłaby tez w idei:)
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-29 18:39
    zawsze to cos bo stokrotka to była porażka totalna
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-03-29 19:35
    Wszystko ok, ale nie powinno być ograniczenia zamówienia dodatkowych minut tylko dla NOWYCH TARYF. To jest program lojalnościowy, zatem każdemu należy się korzystanie ze wszystkich jego dobrodziejstw, a nnnie tylko wybranym z NOWĄ TARYFĄ. TO JEST CIOS PONIŻEJ PASA DLA WSZYSTKICH ABONENTÓW, KTÓRZY MAJĄ STARE TARYFY. Rozumiem, że era chce wszystkich zachęcić do przejścia na nowe taryfy, by mieć jak najmniej abonentów ze STARYMI TARYFAMI, zwłaszcza, by zachęcić ludzi, którzy w starych taryfach korzystają z ryczałtu wap. ERA wpadła z wapem - i tego nie trzeba nikomu tłumaczyć. Dlatego rozumiem działania ERY - ale zachęty dla starych-taryfiarzy powinna szukać we wszystkich innych usługach, ale nie w programie lojalnościowym !!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-03-29 19:39
    Dlatego też STAWIAM ERZE DUŻY M-I-N-U-S za nieprzemyślany do końca program lojalnościowy (gdzie o tym "nieprzemyśleniu" świadczy fakt, że 120 minut jest za 2000 pkt, a 240 min za 4500 pkt - każdy zatem woli wybrać 2x po 120 min (zwłaszcza, że minuty można łączyć)). ERO - nie naśladuj IDEI, która najpierw coś wprowadza a potem myśli !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kew pisze: 2003-03-29 19:53
    wpe: może masz i rację, ale ten program lojalnościowy Ery wydaje mi się najlepszy. a jeśli chodzi o Ideę to nie ma się co dziwić, że najpierw coś wprowadza a potem myśli, w końcu Idea i TPsa to jedno i to samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-03-29 20:04
    *****kew: Jest lepszy z tego względu, że można dokupić sobie minuty. Ale zauważ, że przedtem (w programie STOKROTKA) nie miało znaczenia jaką miałeś taryfę - każdy był traktowany na równych i takich samych zasadach - mógł mieć wszystko, musiał tylko posiadać odpowiednią ilość punktów. A teraz - Ci ze starymi taryfami mogą mniej (a paradoksalnie hasło reklamowe ERY to "możesz więcej"). Zatem ja, jako 4-letni abonent ery, jestem traktowany gorzej !!! Rozumiem, że chcą mnie namówić do skorzystania z NOWYCH TARYF, ale w programie lojalnościowym takie działania to zwykłe świństwo !!! Niech dodają nowe usługi, zmniejszają ceny itd. - wtedy zastanowię się nad przejściem do NOWYCH TARYF. Ale żeby w lojalce mieli lepiej Ci, którzy dopiero co poznają tą sieć, to trochę niehonorowy krok ze strony ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-03-29 20:10
    Oczywiście nie tylko nowi abonenci mają lepiej, Ci którzy dali wiarę reklamom z 1-sekundowym naliczaniem i zmienili taryfę też mają lepiej. Mi z różnych względów nie opłaca się przejście na nowe taryfy (i nie chodzi tu tylko o ryczałt wap). Liczę na dopracowanie programu lojalnościowego, a jeśli mając starą taryfę będę traktowany gorzej - to zastanawiam się grubo nad zmianą operatora. Mam nadzieę, że PLUS wprowadzi w przeciągu pół roku nowe taryfy - a wtedy zobaczymy......
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-03-29 20:13
    a ja będę uparty i powtarzam: ten program dotyczy też starych abonentów...gdzie jest wprowadzony podział na abonentów starych (przez co rozumiem taryfy MOJA) i abonentów taryf NOWA ERA MOJA??? jest mowa tylko o ABONENCIE...a abonentem jest każdy, oprócz użytkowników TT...dlatego możliwa jest wymiana punktów, zebranych wcześniej w programie STOKROTKA, na dodatkowe darmowe minuty do abonamentu np. MOJA 45...
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2003-03-29 20:19
    wpe: wiem juz co nieco odnosnie nowych planow Plusa ale to jeszcze je za malo. Moge tylko powiedziec ze na przelomnie maja/czerwca wejdzie kapital minut taki jak w promo "Wiosna z plusem" a na nowe taryfy jeszcze bedzie trzeba troche poczekac. Te wymienione przez Ciebie pol roku to calkiem realny termin. Tylko od razu uwaga - nie oczekuj zbyt wiele, bedzie to co najwyzej ruch podobny do Ery czyli kosmetyka taryf. Na znaczne obnizki nie ma co liczyc. Za to 5 Plus wkrotce zaskoczy i to bardzo! Niestety sam program lojalnosciowy Ery nie jest najwyzszych lotow i nie rozumiem porownywania do Idei Profit - czemu przez pryzmat 1 dodanej funkcji oceniasz caly program. Nie wiesz ze naszy opki malpuja jeden od drugiego? Tylko kwestia czasu jak Idea wprowadzi cos podobnego. Ale to jak zawsze wymaga czasu. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-03-29 21:05
    Chyba dluzszego regulaminu nie mogli napisac!!! :PP
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-03-29 21:37
    Hipo : W programie 5plus (niebardzo)promocyjne ceny telefonow w PWA obowiazuja do 31.03 a pozniej co... wroca do "normy"? To bedzie ta niespodzianka od 5plus? lub czy moze bedze to mialo zwiazek z M punktem? - 5plus to najlepszy zdcydowanie program lojalnosciowy i pomomo ostatnich wpadek nic go nie pobije. I zadne stokrotki oraz zmany nazw tego poki co nie zmienia. Plus dzieki temu oraz programowi "PlusTobie" jest tak ceniony za utrzymywanie abonenta.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-03-29 22:19
    *****lukebor: W regulamienie rzeczywiście nie ma nic o podziale na TARYFY ERA MOJA i NOWA ERA MOJA, natomiast taka informacja jest w I-BOA: "Nagroda Promocyjna Bezpłatne Minuty dostępna jest dla Abonentów korzystających z taryf Nowa Era Moja lub Nowa Era Biznes. Jeśli korzystasz z innej taryfy niż Nowa Era Moja lub Nowa Era Biznes przejdź do menu Usługi/Abonament/Zmiana taryfy na nowe. Po otrzymaniu wiadomości SMS potwierdzającej zmianę taryfy zaloguj się ponownie do serwisu I-BOA aby zamówić Nagrodę Promocyjną Bezpłatne Minuty."
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-03-29 22:28
    *****Przed chwilą zresztą na I-BOA próbowałem wymienić punkty na minuty i nie udało się - wyskoczyła informacja, że minuty są dostępne tylko dla taryf NOWA MOJA !!! Zatem podział jest !!! I tu era już troszkę przesadziła w ten sposób promując ludzi z nowymi taryfami. Gdzie jak gdzie - ale taki podział w lojalce to po prostu przegięcie !!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-03-29 23:32
    jest inaczej zobaczymy czy bedzie lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    kmc pisze: 2003-03-30 00:03
    ***wpe: jezeli to nie był jakiś chwilowy błąd ich serwera czy coś podobnego, to Era chyba jednak przegina, masz zupełną racje !
    0
  • Users Avatars Mini
    jako pisze: 2003-03-30 01:46
    Bo trzeba było wcześniej zgłosić chęć dalszego uczestniczenia w progarmie stokrotka... Czas był bodajże do końca lutego....
    0
  • Users Avatars Mini
    marecki pisze: 2003-03-30 03:25
    Ja natomiast i tak jestem zadowolony z tej nowej opcji w lojalce, ostatnio przedłuzyłem umowe z Erą na 12 m-cy dostałem do tego 25 min zmienilem abo z moja 45 na nowa moja 40 zatem mam w tej chwili 65 min do tego dostałem 20 zeta zniżki na abo przez 12 m-cy co daje 26.99 zeta netto za 65 min do tego teraz kiedy moge zamienic swoje pkty na minuty a mam ich około 4500 to zyskuje dodatkowo 20 min co daje mi 85 min za 26,99 zeta netto, no nie wiem ale jak dla mnie to jest zajebisty interes. i minuty i umowa i minuty z lojalki mam przez next 12 m-cy, jak dla mnie to OK!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2003-03-30 06:45
    ja nie wiem jak era to robi, ze zawsze jest najtansza i najlepsza :P. niestety tylko dla tych, ktorzy moga sie okladac sniezkami wiosna - patrz reklama. bo jesli tak, to pewnie odniosa sukces ;))) a poki co brakuje im w kolejnej promocji promocji duuuzo do 5 Plus.
    0
  • Users Avatars Mini
    mszymaniuk pisze: 2003-03-30 06:46
    sniezki sniezki komu sniezki :p
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-03-30 08:36
    sniezki, o ile pamietam to jest wiosna ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-30 11:01
    właśnie sie zalogowałem to i-boa i jest pięknie minutki już na mnie czekają,,, ale jak zwykle muszą być minusy:((((( ""Ważność punktów to 3 lata, licząc od daty ich przyznania. """ to ze strony ery, bo to mi sie nie chciało cvzytac tego długiego regulaminu.. czyli normalny smiertelnik którego rachunki są około 100-140pln nie jest w stanie nigdy zebrać jakiejś porządnej ilości ponktów, bo stare mu przepadają:((((
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-30 12:09
    lukebor**; żeby skorzystać z tego programu musisz mieć niestety nowe taryfy, bo własnie chciałem w jednym telefonie w którym mam jeszcze starą taryfe zamienić punkty na minutki i wyskoczył mi komunikat że tylko dostępne w nowych taryfach:(((( teraz już chyba zupełnie przekonałem cie do nowych taryf
    0
  • Users Avatars Mini
    rulez pisze: 2003-03-30 12:17
    Program 5plus BYL dla mnie najlepszym programem lojalnosciowymm ale niestety zmienili cos, co spowodowalo, ze duzo ludzi zawiodlo sie na operatorze a dokladniej na jego dobrych intencjach (zekomo), chodzi mi mianowicie i podwyzszenie kosztow aparatow w programie wymiany za punkty zgromadzone na koncie. Strategia byla prosta: gdy ludzie juz prawie nazbierali dostateczna ilosc punktow by moc wymienic aparat to nasz kochany polkomtel podnosi ceny punktowe !!! co kto bogatszy to juz dawno uzbieral sobie punkty ale to sie oplacalo operatorowi, wiadomo musial miec duze rachunki, a my szaraczki ?????.... NO comments. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2003-03-31 13:35
    Witajcie! Po pierwsze powtarzam to co kiedyś operatorzy to nie firmy charytatywne tylko firmy które maja przynosić zysk więc nie ma co ględzić że znowu to się nie opłaca....... Z drugiej strony jeśli coś "dają" to trzeba brać zwłaszcza jak nie ponosi się dodatkowych ekstra kosztów Pozdrófffka
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-03-30 14:15
    jak dla mnie to zmiany kosmetyczne. Mogliby sie naprawde postarac. Oprocz tych punktow wliczac lojalke: jak ktos jest juz np 6 lat to niech ma wiecej niz ten co jest od 4. Ale najwazniejsze i tu widze ---MINUS---. ZADNEGO PROGRAMU LOJALNOSCIOWEGO DLA UZYTKOWNIKOW TAK TAKA. Coraz wiecej osob ma telefony w tym systemie. Taki program moglby choc troche ich przytrzymac w tej sieci no a poza tym zebraliby sobie dane osobowe
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-30 14:17
    Wreszcie jakaś normalna, bo gdy słyszałem słowo Stokrotka to już mi się chciało...
    0
  • Users Avatars Mini
    maciek603 pisze: 2003-03-30 14:17
    Wreszcie jakaś normalna nazwa, bo gdy słyszałem słowo Stokrotka to już mi się chciało...
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-03-30 14:25
    wpe***, 9876***: muszę niestety (piszę niestety, bo to smutna wiadomość) przyznać Wam rację...błąd z mojej strony polegał na tym, że za bardzo zaufałem jakiemuś osiołkowi w Tele-Era (a może po prostu Mu się pomyliło...), który zapewniał mnie, że dotyczy to także starych taryf...wczoraj, jak doczytałem na stronach Ery, to się kapnąłem, że jednak jest tak, jak mówicie...i to rzeczywiście jest za strony naszego opa ku...... Czyli dla starych abonentów (tzn, ze starymi taryfami) pozostają zasady takie same, jak były w Stokrotce...chociaż i nie tak, bo zniknęły niektóre \"nagrody\"...bez sensu...pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-03-30 14:32
    ale chyba i tak, jeśli oczywiście zostanę w Erze, zmienię Moją45 na nową taryfę...tylko że niesmak pozostaje, prawda? już dużo wcześniej odniosłem wrażenie, że Era po prostu nie dba o starych klientów...ma ICH w d.... i nie boję się użyć takiego słowa...rozumiem, że nowi abonenci to priorytet, bo najwięcej się zarabia właśnie dzięki NIM ale to jest najbardziej smutne w tej historii...bo kiedyś zginiemy od własnej broni...pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-03-30 14:50
    **rooster** pamietaj ze w 5 plus 30 minut kosztuje 1500 punktow,w Erze za 2000punktow masz ich 120! a to jest roznica nawet jesli w 5Plus 1PLN-2Punkty natomiast jak piszesz w Erze 1PLN-1 punkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-03-30 15:01
    A zmiany sa na lepsze,ale to tylko mam nadzieje pierwszy krok! Ja mam Nowa taryfe i jestem b.zadowlony, przeszedlem z plusa i place mniej,rozmawiam wiecej i zasieg tez mam w kazdej prawie piwnicy(Klubie,dyskotece) czego o plusie nie moge powiedziec! A co najwazniejsze-jest lepsza jakosc rozmow w Erze niz w Plusie (to oczywiscie indywidualne odczucie zadowolonego abonenta PTC).
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-03-30 15:02
    a swoja droga odbiegajac od tematu-wprowadzi plus w koncu jakies nowe taryfy??? bo cenami rozmow w szczycie poraza!
    0
  • Users Avatars Mini
    kew pisze: 2003-03-30 15:10
    czyżby Era podążała śladami Plusa i Idei. bo na to wygląda
    0
  • Users Avatars Mini
    nitek pisze: 2003-03-30 15:17
    louistez sie zastanawiam i dochodze do wniosku ze w Plusie pracuja jacys niekompetentni ludzie .Ostatnio wszystkie ich akcje to niewypał (no prawie wszystkie)
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-03-30 17:46
    Louis : zle to troche ujales z tymi p-tami w 5plus - 120min. jest tam za 4,7 tys. a 180min. za 6tys. wiec suma sumarum na jedno wychodzi. Szkoda jedynie ze na 12 miesiecy tego nie podzielisz ale od tego sa z kolei darmowe minuty "PlusTobie".
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-03-30 17:58
    A ja sobie właśnie zamówiłem dodatkowe minutki... A jeszcze troszku i na następne wystarczy punktów :) A na stronce Ery oczywyście pod Era Premia jest jeszcze Stokrotka i nagrody ze Storotki... Co oni tam śpią?
    0
  • Users Avatars Mini
    Xyan pisze: 2003-03-30 18:38
    Era jak zwykle najlepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-30 19:24
    trybik **: coś żle odszukałeś:((( strona premii jest od 27.03
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-30 19:28
    również i mi się wydaje że wszyscy użytkownicy sieci powini skorzystać na promocji na równi... upss takie małe niedopatrzenie
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-03-30 19:40
    9876 - gdzie jest? Na stronce Ery? Bo ja widze pod Era Premia opis, czym jest program stokrotka i regulamin tego programu, chyba że na inną stronę patrze...
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-30 20:06
    trybik*: na stronie głównej wejdz po prwej stronie na dole w ERA MOJA i tam masz na górze program era premia:))) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-03-30 20:19
    9876 - Wiem, że tam jest, ale kliknij i się przekonasz, że to jest Storotka - informacje o programie, regulamin, nagrody, itd... Pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-30 20:35
    heheeehe no to mamy chyba inne strony bo u mnie działa wszystko oki i jest o premii a nie o stokrotce:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-03-30 21:10
    swoja droga to operatorzy tylko malpuja jeden od drugiego. Plus na pewno w najblizszym czasie przechodzenie minut w abonamencie wprowadzi,bo chociaz najwolniej na zmiany reaguje to jednak musi cos zrobic.pytanie tylko czy pomalpuje czy przebije konkurencje! Era wprowadzila przechodzenie minut lepsze niz idea,ale tylko do czerwca:( ale jesli plus wyskoczy z przechodzeniem przez 6 miesiecy to mysle ze era i idea tez zareaguja!
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-30 21:44
    louis*** założe sie że teraz w najbliższym czasie będzie oprawdziwy bumm ofert, promocji itp. różne bedą drogi do przejęcia klientów od k on kuren cji
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2003-03-30 22:00
    louis***, ar2ro***: ale to przecież normalne...ostra walka o klienta trwa...i jest chyba czymś zupełnie normalnym...a przecież korzystamy najwięcej (no może prawie najwięcej) na tym MY...więc czekajmy na lepsze czasy cierpliwie, może będzie coraz lepiej.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2003-03-30 22:39
    No fakt, ale w ciagu ostatnich 6 miesiecy faktycznie mamy duuuzo ciekawych uslug. Pomijam platne taktowanie (chociaz taryfa ery z darmowym 60/1 tez jest (byla?) ciekawa, ale na przyklad darmowe przechodzenie minut w erze, czy wlasnie proby uskuteczniania lojalki powinny cieszyc... Oby nastepne pol roku rowniez bylo "do przodu"...
    0
  • Users Avatars Mini
    greywolf pisze: 2003-03-31 05:52
    I znowu bedzie tak , jak z pakietem extra 9 - nie poczytasz dokladnie przydlugiego regulaminu , a z pierwszego rachunku dowiadujesz sie , ze za telefon , ktory wlasnie sobie wymieniles przez nastepne 2 lata co miesiac przyjdzie ci placic "extra" 9 PLN. Od tej pory wszystko w ofercie ery , co zawiera w sobie slowo " extra " - jest dla mnie od razu podejrzane
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-31 10:30
    lukeborn*** mało tego wydasje mi sie że opy będą musiały wymyślać coraz to dziwniejsze i bardzoiej zaskakujące promotions dla nas...
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-31 10:35
    grey wolf**** pamiętaj jest tak że nic za darmo. pozatym spójż na tp s.a. ona naprawde ciekawe promocje daje tylko jest warunek że sam je uaktywnisz w postaci płacenia co mięsiąc abonamentu oddzielnego za daną usługę...
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-03-31 10:50
    zawsze w takich promocjach nie dostaje sie nic za darmo trzeba za wszystko zaplacic......
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2003-03-31 14:34
    ***SZYMON_**** A PŁACIŁEŚ ZA TE MINUTY CZY ZA TE KTÓRE JUŻ WYGADAŁEŚ????
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2003-03-31 14:35
    ***TOMI*** BARDZO SIĘ ZGADZAM
    0
  • Users Avatars Mini
    ar2ro pisze: 2003-03-31 21:49
    tomi*** no tak ty wiesz o co cho w tym wszystkim, pamiętajcie wszystkim że opy robią tak by kazda ze stron miała jakieś korzyści , i co prawda jest zawsze coś za coś ale nie narzekajmy bo osttatnio opy nas tylko rozpieszczają i jest co wybierać w promocjach
    0
  • Users Avatars Mini
    darth_vader pisze: 2003-03-31 22:21
    Lypa lojalka + jest najlepsza a idea… no cóż ;-) nie mam informacji… ale widać że to tylko nieudana kopia Stokrotki ;-) chyha w tym galimatiasie + wybija sie na prowadzenie… pa
    0
  • Users Avatars Mini
    Nabijacz punktów pisze: 2003-03-31 22:24
    qwerqwer123
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-04-01 14:40
    program lojalnościowy ery wydaje się bardzo przyzwoity i nie wiem czy nie jeste w tej chwili najlepszym na rynku(program lojalnościowy)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-04-01 16:22
    No trzeba przyznac ze era zrobila ostatnio krok do przodu!
    0
  • Users Avatars Mini
    marek55 pisze: 2003-04-05 17:29
    to ma byc krok do przodu ? Plus bez punktow doklada minuty po 18 miesiacach
    0
  • Users Avatars Mini
    xyz pisze: 2008-03-20 16:51
    według mnie jest to super rzecz. Bardzo atrakcyjne nagrody i w takich małych ilościach punktów. Naprawde polecam !!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: