Sieć Era od 27 marca br. wprowadziła oficjalnie nową markę swojego programu lojalnościowego - program został nazwany Era Premia. Obecnie punkty zdobywane w programie można wymieniać wyłącznie na pakiety bezpłatnych minut oraz kupony elektroniczne, które mogą być zrealizowane w salonach i sklepach firmowych sieci Era. W programie Era Premia może uczestniczyć każdy abonent, który od co najmniej 3 miesięcy korzysta z usług sieci Era, terminowo reguluje rachunki, korzysta z nie więcej niż czterech kart SIM oraz zgłosi chęć uczestnictwa w programie, rejestrując się poprzez serwis I-BOA. Era zastrzega sobie prawo objęcia programem bez konieczności uprzedniej rejestracji. Abonenci, którzy zgłoszą chęć uczestnictwa, otrzymają drogą korespondencyjną pakiet powitalny zawierający katalog nagród oraz przewodnik po programie Era Premia.
Uczestnicy Programu "Stokrotka", którzy począwszy od dnia 1 lutego 2003 do 31 marca 2003 zgłosili chęć dalszego udziału w Programie zachowują naliczoną dotychczas liczbę punktów.
Bezpłatne Minuty
Ilość punktów | Nagroda |
2000 | Promocyjny Pakiet 120 Bezpłatnych Minut na 12 cykli rozliczeniowych. |
4500 | Promocyjny Pakiet 240 Bezpłatnych Minut na 12 cykli rozliczeniowych |
6000 | Promocyjny Pakiet 360 Bezpłatnych Minut na 12 cykli rozliczeniowych |
Akcesoria telefoniczne
Ilość punktów | Nagroda |
4500 pkt |
|
7000 pkt |
|
9000 pkt |
|
13000 pkt |
|
20000 pkt |
|
Program lojalnościowy uzupełniany jest przez dwie oferty dla stałych abonentów:
"Pakiet Ekstra" - telefon za złotówkę (wybrane modele), tańsze rozmowy z wybranym numerem przez cały dzień, bezpłatna zmiana taryfy na taryfę Nowa Era Moja lub Nowa Era Biznes, 100 dodatkowych punktów dla uczestników programu Era Premia
"Minuty Extra" - do 25 dodatkowych minut dla stałych abonentów
Regulamin Programu Era Premia
Rozdział I
Postanowienia ogólne
§ 1
Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa Abonentów sieci Era w Programie Era Premia, zwanym dalej Programem.
§ 2
Użyte w dalszej części Regulaminu terminy oznaczają:
Aktywna Karta SIM - karta SIM, przy pomocy, której wykonywane są połączenia wychodzące;
Konto Abonenckie - konto Abonenta w komputerowym systemie Operatora, do którego przyporządkowana jest określona liczba kart SIM;
Konto Punktowe - konto Abonenta w komputerowym systemie Operatora, do którego przyporządkowane są Punkty;
Kupon Elektroniczny - cyfrowy identyfikator Nagrody wydany przez Operatora;
Materiały Informacyjne Programu - broszury i ulotki dotyczące Programu oraz informacje o programie na stronie www.era.pl;
Nagroda - rzecz lub usługa oferowana Uczestnikowi;
Lista Nagród - publikowany przez Operatora wykaz zawierający Nagrody;
Pakiet Powitalny - zestaw informacyjny wysyłany Uczestnikom;
Podmiot Współpracujący - podmiot, z którym Operator zawarł umowę o współpracy promocyjnej w Programie;
Punkt Sprzedaży Operatora - salon lub sklep firmowy Operatora albo inny punkt sprzedaży wskazany przez Operatora;
Punkty - jednostki miary wyrażone cyfrowo, którym odpowiada określona Nagroda;
Punkty Uznaniowe - dodatkowe Punkty przyznawane przez Operatora według przez niego określonych kryteriów;
Program - akcja promocyjna dla Abonentów Operatora;
Telefon Programu - specjalny numer telefonu dla Uczestników, gdzie można uzyskać informacje dotyczące Programu;
Uczestnik - Abonent, który spełnił warunki uczestnictwa w Programie, zgłosił chęć uczestnictwa w Programie lub został objęty Programem przez Operatora i nie zrezygnował z uczestnictwa w Programie.
Pozostałe terminy użyte w Regulaminie Programu są wyjaśnione w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez spółkę pod firma Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. z siedziba w Warszawie.
Rozdział II
Warunki udziału w Programie
§ 3
Uczestnikiem może być każdy z Abonentów, który spełnia łącznie następujące warunki: 1.1. posiada 4 lub mniej Aktywnych Kart SIM na jednym lub kilku Kontach Abonenckich łącznie;
1.2. w terminie uregulował opłaty z Rachunków za co najmniej 3 ostatnie Cykle Rozliczeniowe;
1.3. wykonuje obowiązki wynikające z Umowy lub Umów o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych.
Uczestnikiem nie może być Użytkownik Systemu TAK TAK oraz Abonent posiadający 5 lub więcej Aktywnych Kart SIM na jednym lub kilku Kontach Abonenckich łącznie.
Abonent spełniający warunki określone w ust. 1 może zgłosić chęć uczestnictwa w Programie. Abonent powinien zgłosić chęć uczestnictwa w Programie poprzez rejestrację na stronie www lub w salonach i sklepach firmowych sieci Era bądź w innej formie określonej przez Operatora. PTC zastrzega sobie prawo do objęcia Programem Abonentów, którzy spełniają warunki określone w ust. 1 bez konieczności uprzedniej rejestracji.
W przypadku, o którym mowa w § 3 ust. 3 zd. 3, Abonent, który nie wyraża zgody na uczestnictwo w Programie, powinien złożyć, w formie pisemnej lub ustnej pod Telefonem Programu, oświadczenie o rezygnacji z udziału w Programie.
Dane Uczestnika będą wykorzystywane do celów marketingowych na podstawie art. 23 pkt 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych.
Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jego dotyczą, zawartych w zbiorach danych związanych z realizacja Programu, a zwłaszcza prawo do: 6.1. uzyskania wyczerpującej informacji, czy taki zbiór istnieje oraz do ustalenia administratora danych, adresu jego siedziby i pełnej nazwy;
6.2. uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze;
6.3. uzyskania informacji, od kiedy przetwarza się w zbiorze dane jego dotyczące oraz podania w powszechnie zrozumiałej formie treści tych danych;
6.4. uzyskania informacji o źródle, z którego pochodzą dane jego dotyczące;
6.5. uzyskania informacji o sposobie udostępniania danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane;
6.6. żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane;
6.7. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych do celów marketingowych oraz wobec przekazywania jego danych osobowych innemu administratorowi danych.
Uczestnik może skorzystać z prawa do informacji, o których mowa w pkt. 6.1 - 6.7 nie częściej niż raz na 6 miesięcy.
W razie wykazania przez Uczestnika, którego dane osobowe dotyczą, ze są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, PTC jest obowiązana, bez zbędnej zwłoki, do uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych, czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania kwestionowanych danych lub ich usunięcia ze zbioru, chyba ze dotyczy to danych osobowych, w odniesieniu do których tryb ich uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania określają odrębne ustawy.
W razie niedopełnienia przez PTC obowiązku, o którym mowa w pkt 8, Uczestnik, którego dane dotyczą, może się zwrócić do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych z wnioskiem o nakazanie dopełnienia tego obowiązku.
§ 4
Informacja o uczestnictwie w Programie Abonentów spełniających wymagania określone w § 3 ust .1.2.3 niniejszego Regulaminu zostanie przesłana przez Operatora na adres Abonentów do korespondencji w formie pisemnej w postaci Pakietu Powitalnego.
Rozdział III
Zasady naliczania punktów
§ 5
Uczestnik otrzymuje Punkty.
Punkty naliczane są Uczestnikom od chwili kwalifikacji do Programu.
Ilość Punktów, które może zdobyć Uczestnik, jest uzależniona od następujących wyznaczników: 3.1. okres, przez jaki Uczestnik pozostaje w Programie;
3.2. wysokość uiszczanych opłat z Rachunków za świadczone usługi;
3.3. terminowość regulowania należności;
3.4. inne określane każdorazowo przez Operatora wyznaczniki.
Zasady przydziału Punktów określane są przez Operatora w Materiałach Informacyjnych Programu oraz w Pakiecie Powitalnym. Ponadto informacje o zasadach przydziału Punktów można uzyskać pod Telefonem Programu.
PTC zastrzega sobie prawo do zmiany zasad naliczania punktów.O każdej zmianie zasad przydziału Punktów Uczestnicy Programu zostaną poinformowani w sposób określony w ust. 4.
§ 6
Uczestnik może otrzymać od Operatora Punkty Uznaniowe.
O zasadach przyznawania Punktów Uznaniowych Uczestnik zostanie poinformowany w Materiałach Informacyjnych Programu
Punkty Uznaniowe mogą być dodawane do Konta Punktowego w ramach jednorazowych akcji promocyjnych. Przyznanie Punktów Uznaniowych uzależnione jest od Operatora, a Uczestnikom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
§ 7
Uczestnik może dowiedzieć się o ilości zebranych punktów pod Telefonem Programu.
§ 8
W przypadku przyporządkowania do określonego Konta Abonenckiego więcej niż jednej karty SIM punkty za korzystanie z tych kart są sumowane na jednym Koncie Punktowym.
W wypadku przyporządkowania kart SIM do różnych Kont Abonenckich Uczestnik posiada kilka Kont Punktowych, na których naliczane są Punkty oddzielnie dla każdego Konta Abonenckiego.
Sumowanie Punktów z różnych Kont Punktowych możliwe jest w przypadku połączenia Kont Abonenckich, które może być dokonywane na pisemny wniosek Uczestnika lub przez Operatora.
W przypadku rozdzielenia Konta Abonenckiego na kilka kont zebrane Punkty pozostają na pierwotnym Koncie Punktowym. Później zebrane punkty są przyporządkowywane do poszczególnych Kont Punktowych.
W chwili oświadczenia o rezygnacji z udziału w Programie Operator przerywa naliczanie punktów - dotychczas zgromadzone punkty są anulowane.
§ 9
W przypadku cesji praw i obowiązków z Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych nie wykorzystane Punkty nie są przenoszone na konto Cesjonariusza, ale są anulowane.
§ 10
Termin ważności nie wykorzystanych Punktów upływa po trzech latach, licząc od ostatniego dnia miesiąca, w którym Punkty zostały przyznane przez Operatora. Punkty nieważne są anulowane.
W okresie, o którym mowa w ust. 1, Punkty może wykorzystać tylko Uczestnik.
§ 11
W przypadku nabycia przez Uczestnika piątej lub następnej karty SIM Operator przerywa naliczanie Punktów. Dotychczas zebrane Punkty Uczestnik może wymienić na Nagrody w ciągu trzech kolejnych Cykli Rozliczeniowych, które następują po dniu zaprzestania naliczania Punktów. Po tym terminie nie wykorzystane Punkty są anulowane.
Rozdział IV
Zasady otrzymywania Nagród
§ 12
Uczestnik posiadający określona ilość Punktów może otrzymać Nagrodę.
Każdej Nagrodzie odpowiada określona ilość Punktów. Lista nagród zawiera informacje o dostępnych nagrodach i ich wartości punktowej. Lista nagród zamieszczana jest w Pakiecie Powitalnym i uaktualniana w Materiałach Informacyjnych Programu.
Uczestnik może wymienić Punkty na Nagrody po upływie trzech Cykli Rozliczeniowych od dnia rozpoczęcia udziału w Programie.
Zmiany w Liście Nagród w okresie jej obowiązywania, polegające na ograniczeniu ilości lub rodzaju oferowanych Nagród, mogą nastąpić tylko w wyjątkowych wypadkach.
Operator może zaproponować Uczestnikom Programu wymianę punktów na nagrody inne aniżeli wskazane w Liście Nagród.
Uczestnik, który posiada określona liczbę Punktów, otrzymuje Nagrodę po wcześniejszym, osobistym, pisemnym zamówieniu przesłanym listem, faksem lub elektronicznie na adres Operatora albo ustnym zamówieniu pod Telefonem Programu.
Uczestnik może zmienić lub zrezygnować z zamówionej przez siebie Nagrody przez złożenie oświadczenia elektronicznie na adres Operatora (boa@era.pl) lub złożenie oświadczenia telefonicznie pod Telefonem Programu. Zmiana zamówienia lub rezygnacja ze złożonego zamówienia może nastąpić najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu, w którym zostało złożone zamówienie. W przypadku zmiany zamówienia lub rezygnacji ze złożonego zamówienia następuje korekta Konta Punktowego.
Operator może wprowadzić dodatkowe sposoby składania zamówień na nagrody oraz dokonać modyfikacji już istniejących sposobów.O zmianie sposobu składania zamówień Operator poinformuje w Materiałach Informacyjnych Programu oraz pod Telefonem Programu.
§ 13
Uczestnik nie może otrzymać w zamian za Nagrodę ekwiwalentu pieniężnego. Zasady otrzymywania Nagród od Podmiotów Współpracujących
§ 14
Nagrody Podmiotów Współpracujących z Operatorem przyznawane są w formie usług lub rzeczy.
Podmiot Współpracujący może posiadać własny regulamin odbioru Nagrody.
Uczestnik otrzymuje Nagrodę po jej wcześniejszym zamówieniu zgodnie z zasadami określonymi w § 12 niniejszego Regulaminu.
Operator lub inny podmiot działający na zlecenie Operatora wysyła Nagrody listem poleconym lub zwykłym na adres Uczestnika do korespondencji.
W przypadku braku zamówionej Nagrody Uczestnik może wybrać inna Nagrodę. W wypadku, gdy Uczestnik nie wybierze innej Nagrody, Uczestnikowi zostanie przyznana Nagroda o tej samej wartości
§ 15
Operator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rękojmi, gwarancji lub niezgodności z umową za rzeczy i usługi oferowane przez Podmioty Współpracujące. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gwarancji lub niezgodności z umową ponoszą Podmioty Współpracujące. Zasady otrzymywania Nagród od Operatora
§ 16
Operator przyznaje Nagrody w postaci usług lub rzeczy.
Operator ma prawo do ustanowienia odrębnego regulaminu każdej swojej Nagrody.
Regulaminy Nagród są dostępne w Materiałach informacyjnych Programu.
Nagroda w postaci usługi jest związana z Kontem Punktowym, na którym zostały zgromadzone Punkty wykorzystane do przyznania tej Nagrody.
Uczestnik może otrzymać nagrodę Operatora w postaci rzeczy korzystając m.in. z Kuponu Elektronicznego.
Uczestnik otrzymuje Kupon Elektroniczny po wcześniejszym złożeniu zamówienia - zgodnie z zasadami określonymi w § 12 niniejszego Regulaminu.
Unikalny numer Kuponu Elektronicznego podawany jest Uczestnikowi przez Operatora i potwierdzany krótka wiadomością tekstowa (SMS). Warunkiem odbioru Nagrody jest podanie tego numeru w Punkcie Sprzedaży Operatora.
Uczestnik Programu może zrealizować Kupon Elektroniczny na kwotę w nim wskazana i wybrać Nagrodę spośród rzeczy oferowanych w chwili realizacji Kuponu Elektronicznego w Punkcie Sprzedaży Operatora.
§ 17
Realizacja Kuponu Elektronicznego może nastąpić w terminie jego ważności, który wynosi 21 dni od daty przyznania Kuponu.
W przypadku braku realizacji Kuponu Elektronicznego jest on anulowany, a Punkty wykorzystane do jego przyznania przywrócone są na Konto Punktowe Uczestnika z pierwotnym terminem ważności. Odebranie Nagrody jest możliwe dopiero po ponownym zamówieniu Kuponu.
Rozdział V
Postępowanie reklamacyjne
§ 18
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Operatora obowiązków wynikających z postanowień niniejszego Regulaminu Uczestnik ma prawo złożyć reklamacje Operatorowi. Reklamacja powinna być sporządzona na piśmie i powinna zawierać następujące informacje: 1.1. imię i nazwisko (nazwę), numer telefonu w sieci Era oraz adres Uczestnika zgłaszającego reklamacje;
1.2. przedmiot reklamacji z uzasadnieniem przyczyn jej wniesienia;
1.3. datę i podpis Uczestnika.
Reklamacje można wnosić w terminie 1 miesiąca od dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego przedmiot reklamacji.
Uczestnik ma prawo złożyć reklamacje w każdej jednostce organizacyjnej Operatora.
Operator jest zobowiązany rozpatrzyć reklamację w terminie 1 miesiąca od dnia jej wniesienia. Jeżeli w tym terminie reklamacja nie może być rozpatrzona, Operator zobowiązany jest niezwłocznie zawiadomić o powyższym Abonenta, podając przewidywany termin, w którym reklamacja zostanie rozpoznana.
Za datę wniesienia reklamacji uważa się datę stempla pocztowego potwierdzającego dzień nadania listu poleconego albo dzień jej zgłoszenia w jednostce organizacyjnej Operatora.
Operator udziela odpowiedzi na reklamacje złożoną przez Uczestnika w formie pisemnej lub telefonicznej.
Rozdział VI
Postanowienia końcowe
§ 19
W przypadku dostarczania nagród za pośrednictwem firmy kurierskiej Uczestnik zobowiązany jest sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera.
W przypadku akceptacji Nagrody Uczestnik zobowiązany jest pokwitować odbiór przesyłki własnoręcznym, czytelnym podpisem.
W przypadku uszkodzenia nagrody lub niezgodności ilościowej przesyłki należy sporządzić protokół reklamacyjny podpisany przez uczestnika i kuriera.
§ 20
W przypadku zmiany adresu do korespondencji Uczestnik Programu jest zobowiązany powiadomić w formie pisemnej lub ustnej w ciągu 7 dni o tej zmianie Operatora.
§ 21
Operator może wykluczyć Uczestnika z udziału w Programie w przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu lub Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych. Punkty nie wykorzystane do momentu wykluczenia Uczestnika z udziału w Programie są anulowane.
§ 22
W przypadku, gdy jednorazowa wartość Nagród uzyskanych w Programie nie przekroczy kwoty określonej w odrębnych przepisach, wartość Nagród podlega zwolnieniu od opodatkowania podatkiem dochodowym od osób fizycznych na podstawie art. 21ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz. U. Nr 14, poz 176 ze zmianami). W sytuacji, gdy jednorazowa wartość Nagród przekracza kwotę zwolniona, Operator przed wydaniem Nagrody pobiera od Uczestnika Programu 10 % podatek.
W wypadku, gdy Nagrodę w Programie uzyskuje osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarcza lub osoba prawna, wartość uzyskanej Nagrody stanowi dla nich przychód z działalności gospodarczej.
§ 23
Operator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie oraz zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym czasie bez podania przyczyny. Informacja o zmianie w Regulaminie oraz o zawieszeniu lub zakończeniu Programu zostanie umieszczona w Materiałach Informacyjnych Programu oraz pod Telefonem Programu.
Zmiany w Regulaminie oraz zawieszenie lub zakończenie Programu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników Programu.
W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu dotychczas uzyskane Punkty mogą być wykorzystane w terminie 1 miesiąca od dnia zawieszenia lub zakończenia Programu. Po upływie tego terminu nie mogą być wykorzystane i są anulowane.
§ 24
Warunkiem uczestniczenia w Programie po wejściu w życie niniejszego Regulaminu wobec Abonentów objętych programem przed datą 1 marca 2003r. jest wyrażenie woli uczestniczenia w Programie w sposób określony w § 3 pkt. 3 Regulaminu w okresie od 1 lutego 2003r. do 1 marca 2003r.
Uczestnicy, którzy nie wyrazili woli pozostania w Programie w sposób określony w pkt. 1 dotychczas naliczone punkty mogą wykorzystać do 1 kwietnia 2003r.
Uczestnicy, którzy wyrazili wolę pozostania w Programie zachowują dotychczas naliczoną liczbę punktów. Termin ważności zachowanych punktów upływa zgodnie z § 10 niniejszego Regulaminu.
§ 25
W sprawach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie maja w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 26
Operator zastrzega sobie prawo do zmiany nazw własnych używanych w Programie w tym również nazwy Programu. O wszystkich zmianach Operator poinformuje Uczestników Programu w Materiałach Informacyjnych Programu.
§ 27
Regulamin obowiązuje od dnia 01 marca 2003.