Idea oficjalnie uruchomiła dziś nowy Salon Idea, mieszczący się w Radomiu przy ul. Żeromskiego 73.
Z okazji uruchomienia Salonu Idei w Radomiu dla klientów którzy zakupią aktywację w ofercie Idei przygotowano specjalną akcję promocyjną: podwójny pakiet darmowych minut w ofercie promocyjnej Czas dla Ciebie (3, 6, 12 godzin darmowych minut) przez 6 miesięcy i zakupem nowoczesnych telefonów z aparatami cyfrowymi: Siemens S55 i Motorola E365 - oba w cenie 1 PLN bez VAT (1,22 PLN z VAT).
"Bardzo zależy nam na jak najlepszej jakości obsługi naszych klientów, zarówno w momencie pierwszego kontaktu i sprzedaży, jak i potem w obsłudze posprzedażnej - w związku z czym przygotowaliśmy specjalne rozwiązania w ramach nowo otwartego Salonu Idea w Radomiu, tak aby klient w komfortowej sytuacji mógł zapoznać się z naszą ofertą i zakupić produkty i usługi Idei - mówi Leszek Narowski, dyrektor sprzedaży sieci Idea - dzięki naszej stale powiększającej się ofercie oraz elastycznej sieci sprzedaży możemy lepiej zaspokajać potrzeby naszych klientów - a to jest dla nas najważniejsze."
Salon Idea w Radomiu zlokalizowany jest w handlowym i komunikacyjnym sercu miasta. Obowiązki Kierownika Salonu Firmowego w Radomiu pełni Maciej Karpiński. Powierzchnia Salonu Idea wynosi 165 m2. W radomskim Salonie Idea dla klientów dostępne są: 3 stanowiska sprzedażowe, 2 stanowiska Biura Obsługi Posprzedażnej z kasą oraz magazynem. Pełną obsadę Salonu Firmowego stanowi 14 osób (w tym 4 sprzedawców, 3 konsultantów BOP, 2 kasjerki, 2 magazynierów, 2 recepcjonistów i kierownik salonu).
Salon otwarty jest dla klientów od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 - 20.00, w soboty w godz. 9.00 - 15.00. Kontaktować się można pod numerem telefonu/faxu: (48) 340 00 27; adres e-mail: salon.idea.radom@centertel.pl.
PTK Centertel posiada 65 Salonów Firmowych, w tym 5 Centrów Idea (w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach i Wrocławiu) oraz 43 Salony Franchisingowe.
Z okazji otwarcia Salonu Idei w Radomiu przygotowano specjalną akcję promocyjną podzieloną na kilka etapów:
1. W okresie od 14 do 18.11.br. odbywała się kampania reklamowa w mediach lokalnych: prasa, radio w postaci: świątecznej reklamy Idei z komunikatem o ofercie Czas Dla Ciebie oraz informacją o ofercie specjalnej dla Radomian tj, o podwójnym pakiecie darmowych minut na 6 miesięcy. Dodatkowo rozplakatowane zostało także centrum Radomia.
2. W przededniu otwarcia salonu (18.11.br.), na deptaku w pobliżu salonu - w godzinach popołudniowych - obecni byli promotorzy Idei, których głównym zadaniem było poinformowanie o otwarciu jakie nastąpi w dniu następnym oraz zachęcenie do odwiedzenia nowego salonu Idea, a także 3. poinformowanie społeczności lokalnej o świątecznych ofertach Idei i ofercie specjalnej dedykowanej Radomianom.
4. Natomiast w dniu otwarcia Salonu (19.11.2003 r.) przez cały dzień (11.00 - 20.00) promotorzy i hostessy przed salonem zachęcają do odwiedzenia nowo otwartego salonu i poinformowanie społeczności lokalnej o świątecznych ofertach Idei oraz ofercie specjalnej dla Radomian .
Ponadto w Salonie obecni będą (11 - 22.00) dwaj promotorzy i hostessa, których zadaniem jest dotarcie do potencjalnych i obecnych abonentów Idea, odwiedzających salon z Ofertą świąteczną i nakłonienie ich do zakupu/ aktywacji usługi Czas Dla Ciebie lub oferty Drugie tyle w Idea POP, bądź /do wyboru/ oferty specjalnej podwójny pakiet darmowych minut - poprzez udzielnie informacji i kolportaż materiałów informacyjno-reklamowych.
5. W dniu po otwarciu Salonu (20.11.br.) 2 promotorów, poruszających się w okolicach salonu (w godzinach od 12.00 do 18.00) kolportować będzie ulotki z adresem salonu. Ich głównym zadaniem będzie zachęcenie do odwiedzenia nowo otwartego salonu i poinformowanie społeczności lokalnej o świątecznych ofertach Idei, a dodatkowym zadaniem promotorów będzie promocja i dystrybucja pakietów minut oraqz informowanie o ofercie świątecznej Idei POP - Drugie tyle i o ofercie specjalnej.