Nowy SE w ofercie Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 66

Od 13.02.2004 r. do ofert abonamentowych sieci Idea wprowadzony został nowy model telefonu - Sony Ericsson T230 wraz z aparatem cyfrowym, dostępny w cenie detalicznej 850 zł bez VAT (1.037 zł z VAT) oraz już od 1 zł bez VAT (1,22 zł z VAT) prze zakupie promocyjnym w ofercie Idea dla Ciebie lub Idea dla Firm.

W ofercie Idea dla Ciebie nowy telefon dostępny jest w cenach promocyjnych, odpowiednio dla planów taryfowych:

  • IdeaMIX19,99 - 199 zł bez VAT (242,78 PLN z VAT)

  • IdeaMIX49,99 - 49 zł bez VAT (59,78 zł z VAT)

  • Nowa Idea Optima15 - 249 zł bez VAT (303,78 zł z VAT)

  • Nowa Idea Optima 30-60 i Pakiet DoMowy - 49 zł bez VAT (59,78 zł z VAT)

  • Nowa Idea Optima 90-240 - 1 zł bez VAT (1,22 zł z VAT)

Natomiast w ofercie biznesowej Idea dla Firm telefon Sony Ericsson T230 wraz z cyfrowym aparatem fotograficznym dostępny jest w cenach promocyjnych odpowiednio dla planów taryfowych:

  • Abonament Limitowany 19,99 - 149 zł bez VAT (181,78 z VAT)

  • Firma 25 - 49 zł bez VAT (59,78 zł z VAT)

  • Firma 50-100 - 1 zł bez VAT (1,22 zł z VAT)

  • Top Firma 200-400 1 zł bez VAT (1,22 zł z VAT)

Podstawowe dane techniczne telefonu Sony Ericsson T230:

  • Wysokość - 101 mm

  • Szerokość - 44 mm

  • Grubość - 19 mm

  • Waga - 79 g.

  • Rodzaj i pojemność baterii - 670 mAh, litowo-jonowa

  • Czas czuwania - do 300 godz.

  • Czas rozmowy - do 10 godz.

Wybrane funkcje modelu Sony Ericsson T230:

  • dwuzakresowy telefon GSM (900/1800)

  • wyposażony w MMS i GPRS

  • posiada klienta e-mail

  • kolorowy ekran

  • dzwonki polifoniczne

  • zegar i budzik

  • alarm wibracyjny

  • gry

Opinie:

Opinie archiwalne (66):

Komentuj

Komentarze / 66

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-02-13 08:36
    W stosunku do poprzedników poprawiono trochę wyświetlacz i parę innych rzeczy. Sądzę że telefonik po pewnym czasie trafi również do POP-a.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumcajs. pisze: 2004-02-13 08:48
    Basic. Era wprowadza T630 a idea T230 :-P. No ale oczywiscie do innych osob kierowane modele. Rowniez mysle, ze trafi do POPa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert542 pisze: 2004-02-13 09:00
    Fajny telefon, oraz fajna cena. Dobrze, ze jest juz od razu w Idei Mix, pewnie niedlugo trafi tez do POPa. Ciekawe czy w POPie tez bedzie mial taka dobra cene...
    0
  • Users Avatars Mini
    big.zbig pisze: 2004-02-13 09:04
    TROCHĘ ZA PÓŹNO W EUROPIE JUŻ DAWNO ALE MY W BAMBUSOLANDII ŻYJEMY
    0
  • Users Avatars Mini
    jokerDM pisze: 2004-02-13 09:39
    Ja bym tak sie nie zalamywal! Cieszmy sie, ze mamy dostep do takich modeli. I nie zapominajmy jakim rynkiem jestesmy (perspektywy, wielkosc, monopolisci). pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    LordVader z Imperium pisze: 2004-02-13 09:54
    A gdzie P900 w promocji ????
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-02-13 10:43
    Przesadzacie. Telefonik low endowy i do takiego profilu klientow dostosowany, ale jako low endowy nie jest zly. Wy to byscie chieli p900 dla wszystkich z 1 pln. dla wszystkich to nawet king sajzu nie bylo.
    0
  • Users Avatars Mini
    qti pisze: 2004-02-13 11:12
    po co im P 900 jak tylko smsy wysyłają i mają góra 30 minut w abonamęcie :) HEHE chyba na pokaz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Conh pisze: 2004-02-13 11:14
    Hmmmmmmmmm. Tylko dlaczego w Europie nadal są bardziej polularne typowe stare modele np. N6110 lub 5110 albo poczciwe T20 lub T18. Tylko my jak głupki ciągniemy za nowościami, a te i tak szybciej się zepsują niż już kleciwa ale dzialająca jeszcze komórka...
    0
  • Users Avatars Mini
    janex pisze: 2004-02-13 11:15
    fakt ten fon to low end dla userow zaczynajacych przygode z telefonem albo dla tych co od niego wiele nie wymagaja atrakcyjna cena tylko wyswietlacz chyba 256 kolorow troche za malo...
    0
  • Users Avatars Mini
    kenit pisze: 2004-02-13 11:56
    Jak na low endowy, to nieco drogi, popatrzcie sobie na ceny przy niskich abonamentach...:(
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-02-13 12:20
    do ludzi z gprs1.idea.pl: co wy robicie zeby wchodzac na strone gsmonline.pl nie laczylo sie z wapsterem/dymanicznymi skryptami i nie wysysalo 300 kb ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotrowski_L pisze: 2004-02-13 12:21
    Nie jest zly ten telefonik. Ale aparat jest chyba dolaczany. Ja czekam az stanieje T610 bo jak narazie jest strasznie drogi i w tym abonamencie NIO90. Jak narazie to Idea ma najgorszy wybor wsrod operatoerow. Nie dosyc ze may wybor to ceny kosmiczne. Moze sie to zmieni. Pozdrawiam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2004-02-13 12:28
    LCD 4096 kolorów, 32?głosowa polifonicznia i dołączony aparacik 640x480, mniejszy i lżejszy niz T68i, a cena taka sama jak T68i w MIX(199zł). Dla mnie super oferta:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Cinh pisze: 2004-02-13 12:28
    Piotrowski_L - zapomnij o spadku cen fonów w IDEI. Raczej sapdną ceny usług niż fonów...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-02-13 12:32
    ***Cinh - obyś miał rację!
    0
  • Users Avatars Mini
    pawelt pisze: 2004-02-13 12:42
    do glodek: Ale funkcje troche gorsze nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    jim pisze: 2004-02-13 13:17
    Ja tam wezme spox P900 za 1299zl :) tylko go dajcie !!! :)) Bo kupowac na Allegro to juz lekka przesada :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Jac pisze: 2004-02-13 13:23
    czy ktoś się orientuje kiedy będa w abo z200 i z600?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-13 13:46
    ja jakos sie nie moge przekonac do telefonow mydelniczek chociaz do telefonu nic nie mam
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-13 13:54
    wlasnie wczoraj chodzac po www SE myslalem ze dlaczego nie bylo trego fonu u nas. od razu dali 610 a dla wiekszosci ludzi ten tu by starczyl - np. dla mnie, wlasnie kupilem na allegro Eryka r320s ;) zaraz mi gosc podrzuci do pracy...
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-02-13 14:06
    Ładny.Miałem kiedyś T100 i on bardzo mi go przypomina!!No i super że kolorowy - tylko pewnie 256 kolorków ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-13 14:48
    Telefon jest już na rynku blisko rok, a GOL nadal nie ma go w swojej bazie... Zastanawiam sie także nad tym, jak ten telefon jest "targetyzowany" ? Wyżej, czy niżej, niż T310? A może jako alternatywa ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-02-13 14:52
    Telefonik całkiem fajny! Nie wiem czemu niektórzy marudzą przeciez nie trzeba go kupować! Ja np. wolał bym go wiele bardziej niż t68i mimo, że tamten jest dużo ładniejszy! Cena też nie jest tka straszna chociaż w porównaniu do 120zł za ta motke nowa w Erze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Fan pisze: 2004-02-13 15:34
    Ja bym go ustawił trochę nad T310 - z powodu większej ilości kolorów, głośniejszych dźwięków itp rzeczy. Jeest ładniejszy i z tego co wiem bateria to rewelacja - długo trzyma, koło tygodnia czasu !
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-02-13 16:04
    Nowy SE w ofercie IDEI"- to juz nie mogli napisac Sony Ericsson??Fan- tak, ma jeszcze wbudowany aparat cyfrowy...
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-02-13 16:50
    Czytając tytuł "Nowy SE w ofercie Idei" - myśle sobie: ..."To już, to teraz - czy P900 już na legala w Polsce???"... Otwieram, patrze a tu T230 :( Poczułem pewny niedosyt, bo ten telefon już od jakieś czasu oferowany za granicą, do nas trafił dopiero dziś. Patrząc na funkcje, są takie sobie (no ale przecież muszą być fony gorsze, żeby były lepsze). Zgodzę się z poprzednikami - może trafi do pre-paidu (byłby to hit - aparat cyfrowy w pre-paidzie !!!). Z wyglądu podchodzi mi trochę pod tę nową motorolę c550. Telefon nie jest zły, ale szkoda że to nie P900 ...
    0
  • Users Avatars Mini
    mihau pisze: 2004-02-13 16:54
    No cóż SE bez irdy to juz zdecydowanie nie jest to... W T300 mozna irdą wysłać praktycznie wszystko, motywy, dzwonki, nagrania z dyktafonu...
    0
  • Users Avatars Mini
    bohdan pisze: 2004-02-13 17:38
    Hehe to low end nie oczekujcie cudow. Moim zdaniem irde jednak powinien miec....
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-02-13 18:15
    To telefonik dla mniej zamoznych chcących mieć telefon wraz z aparacikiem foto :) To nie jest telefon dla Was bogatych naftowych magnatów którzy zechcą coś kupić dopiero gdy cena bez subsydiowania przekracza 2000 PLN netto :DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    Lookazz pisze: 2004-02-13 20:27
    Telefonik niezły, mały, zgrabny chociaż nie chciałbym mieć takich dwóch zamiast mojego t610:) A co do gprs1.idea.pl to jak się odpowiednio poustawia przeglądarkę i robi to rozsądnie to naprawdę grosze wychodzą (no może małe złote:) za kilka godzin netowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-13 21:15
    ***pajorro: nie wprowadzaj ludzi w błąd. T230 nie ma wbudowanego aparatu, a tylko dołączany CommuniCam MCA-30 o rozdzielczości zdjęć VGA (640*480). Wyświetlacz jakby żywcem wzięty z jakiegoś Siemensa S/M/SL 55 - 101*80, pasywna matryca STN. Uprzedzając kolejne pytania - nie ma javy, wykorzystuje jedynie platformę Mophun do ściągania gier. Jakiś czas temu zapowiedziano już jego następcę - model T330.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-13 21:28
    A ja uważam, że to ciekawy model, jak na low-end ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-02-14 01:17
    Myśle że zyska sporą popularnośc tak jak to było ze starszymi braćmi T300 i T310! Ja wolał bym go nawet od t68i ponieważ ma jave! Jednak Idea lepiej by zrobiła obniżając cene t610 a nie wprowadzająć jakiś low-end! P.S. Dlaczego na GOLu nie ma tego modelu?
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-02-14 14:34
    Biały: napewno w niedługim czasie się pojawi na GOLu. Przecież słuchawka już dostępna u polskiego opa, więc ktoś z nas, braci golowców, może go kupi - i przecież będzie musiał coś zaznaczyć jako MÓJ TELEFON :) Nie zgadzam sie, z opinią, że zle zrobiono, go wprowadzając. Przecież nie każdy potrzebuje telefonu przypominającego już bardziej komputer. Telefon jest dobrą propozycją ! Gdyby zostal wprowadzony do MIXA - hit murowany !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-02-14 14:37
    Sorka - żle napisalem - miałem na myśli POPA a nie MIXA :-) Sorki za błąd
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2004-02-14 16:06
    Bialy: A ja wole swoje t68 bo nie ma javy :) Poza tym mophun to nie java, a grac wole na kompie. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2004-02-14 16:38
    dla mnie troche nie pojeta jest cena telefonu w NIO15 303 zl :/a w mix 19,90, 242 zl ...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-14 23:53
    Jeżeli ma wbudowany aparat, kolorowy wyświetlacz, i dobrą baterie, to osiągnie podobny sukces jak T610. I jescze ta cena, identyczna jak T610, mozna sie wachać, który model wybrać.
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2004-02-15 00:57
    teścik jego był w lutowej twojej komórce, powinien jak najszybciej trafić do pre-paid i robić tam furorę
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-15 03:22
    ***Gumek: Ileż razy można powtarzać, że ten model nie ma wbudowanego aparatu, a jedynie możliwość dołączenia zewnętrznego ? Poza tym porównywanie T230 do T610 jest - delikatnie mówiąc - trochę nie na miejscu. ***Biały_: na GOL-u nie ma tego modelu, bo Admini po prostu o nim zapomnieli. Czasem (ostatnio nazbyt często) zdarza im się przeoczyć niektóre nowsze modele termianali. Na chwilę obecną w bazie brakuje około kilkudziesięciu nowych, lub prawie nowych telefonów. Pozostaje czekać, bądź odwiedzać inne portale GSM, które na bieżąco aktualizują dane.
    0
  • Users Avatars Mini
    wagon pisze: 2004-02-15 11:00
    fajny - podoba mi się design ostatnich SE - prosty i elegancki
    0
  • Users Avatars Mini
    diverse100 pisze: 2004-02-15 12:09
    Czy ktoś korzystał z Propozycji? Jakie telefony wam zaoferowali i za ile?? Pozdrawiam i proszę o odpowiedz
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2004-02-15 14:06
    GSManiac: nie masz może jakiegoś linka, do dokładniejszych danych tego telefonu? Ma IRDe? Z góry dzięki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    schilaci pisze: 2004-02-15 14:43
    Panowie. Jako proacownik salonu Idei mogę wam wytłumaczyć polityke cenową. Polega ona na tym, aby klient nie kupował T230 w NIO 15 za 303 zł tylko w NIO 30 za 59,78 w promocji Mierz Wyżej aby i tak przez rok płacił abonament jak NIO 15 a po roku normalny jak NIO 30. Każdy przy zdrowych zmysłach człowiek nawet bez promocji Mierz Wyżej kupi ten telefon w NIO 30 to i tak zaoszczędzi 240 zł w cenie zakupu a abonament będzie tylko 12 zł droższy. Na przestrzeni roku mu sie to mniej więcej wyrówna ale skozysta bo będzie miał 30min a nie 15min w abonamencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    schilaci pisze: 2004-02-15 14:44
    Co do samego telefonu to fajnie że się pojawił bo mało jest takich telefoników w Ideii. Powoli wchodzą telefony dla wszystkich nie tylko dla bogaczy i wracamy do starego hasła telefon za 1 zł w promocji. Pojawiła się Motorola C550, teraz SE T230, Motorolka E365, Siemens C60 i oby jak najwięcej telefonów tej klasy aby mógł w normalnej cenie kupic go każdy a żeby na rynku nie były za drogie, czyli nie opłacało by się naciągaczom je kupować. POZDRAWIAM wszystkich !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-15 15:30
    strrasznie mi sie podoba ten fon. mam tylko nadzieje ze ni jest taki delikatny jak t610 (jak mam w rece to boje sie upuscic ;) no i moglby sie pojawic w plusie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wagon pisze: 2004-02-15 16:54
    telefony nie są stworzone (w większości) do tego aby je upuszczać - przeważnie, niezależnie od firmy kończy się to dla nich nie najlepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    Rosemai pisze: 2004-02-16 00:03
    czasem nie mam sily patrzec na te telefony, wydaja mi sie jednakowe i ten sie nie odroznia niczym od pozostalych
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-16 00:50
    Oczywiście miało być cena w Mixie niższa niż w NIO15. Co to "transmisji" mms-ów do niego czyli T230 , jak telefon jest "wyczuty" przez Mobile Phone, po otworzeniu MMS Home Studio , wystarczy kliknąć na File - Setting - Communication , wybrać rodzaj połączenia i klikając prawym klawiszem na okienko MMS , zaczyna się tworzenie mms-a. Wysyłka , przez Slide i Download Picture. Fajna sprawa , bo i muzyczkę , do niego można dodać i wcześniej obejrzeć , oraz wybrać czy ma być plik GIF. czy JPG. Na pewno tak jest , bo tak jest też na T300.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-16 01:04
    He , he niestety .... W Settings - Apperance - Preview Type nie ma tego T230 :-( A co do importu , program "My Pictures" daje możliwość "Recive Picture from Phone" ale tylko dla T200 ( o ile dobrze rozpoznaje na zdjęciu , które podaje ten program). Z wysyłką nie ma najmniejszych problemów. Tak czy owak , możliwość "importu" i przeróbki zdjęć jest oczywista, trzeba tylko rozeznać się w programach do niego. Ciekawe czy Idea dołącza płytkę , jak Plus do T610. Kabelek też by się przydał , ale na Allegro jest i tak bardzo tani, więc nie ma problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-16 08:59
    Tak więc nic tylko brać jak pisał ***schcilaci w NIO30 , która to taryfa daje wszystkie możliwości i usługi od pakietów sms, przez Maniak Gprs , aż po "Przyjaciela" , który jest właśnie od NIO30 w górę. Miły telefonik. :-) ***Schilaci - jest płytka , do zestawu? Naprawdę Idea mogłaby dorzucać gotowe jak było np. z Panasonicem GD96 , lub Motorolką T260. No tak , ale to były początki interOptimy... Czy teraz Idei nie zależy już na promowaniu usług jak Plusowi , który dodaje płytkę do T610 mimo iż oprogramowanie do niego można znaleźć za darmo na stronach SE ? Cóż to szkodzi ? Nawet ktoś z ciekawości włoży płytkę z MMS HS, albo ComunicationSuite i może "coś" mu wyjdzie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-16 10:29
    issa - płytkę to raczej daje producent telefonu... Operator ew. może zrezygnować z płyty jeśli chce obniżyć koszty zakupu - tylko o ile? Nie wiem ile w tym prawdy, ale w piątek byłem świadkiem kiedy gość kupował aktywacje na firmę (w Plusie - brał kilka 6310i) i dziwił się, że są w pudełku płyty z oprogramowaniem. Ponoć mają też w jakiejś innej sieci telefony i tamta sieć nie "dokładała" oprogramowania do telefonu. Tak więc różnie to może być. Można co prawda za darmo ściągnąć oprogramowania (i to niejednokrotnie w nowszej wersji) z sieci, ale zawsze płyta z oprogramowaniem to płyta - gdyby jej nie było, mało kto zainteresowałby się oprogramowaniam z sieci, albo wręcz nie wiedziałby, że coś takiego istnieje - w instrukcji lakonicznie jest na ten temat napisane przecież.
    0
  • Users Avatars Mini
    fakir pisze: 2004-02-16 11:07
    Pierwszy T230 pokazał się już na Allegro !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-16 14:37
    Patrzyłem na stronie SonyEricsson i mam dobrą i złą wiadomość. W Global Support Area po wyszukaniu T230 , NIE MA OPCJI Drivers, scripts and patches ! I to jest ta zła wiadomość , bo nie ma sterowników modemu oraz ComunicationSuite - czyli nie można korzystać z inernetu via gprs. Tak więc uwaga ! . A dobra wiadomość dla lubiących się bawić , jest taka , że jest do ściągnięcia i Sony Ericsson MMS Home Studio 1.1.273 i Sony Ericsson Image Editor 1.9.0.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-16 23:45
    gsmmaniac: no właśnie napisałem "Jeżeli ma" a jak sie okazuje, nie ma! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-02-17 00:23
    issa : Ale z pewnością podejdą DRIVERY od T300 i T310 ! Za nowy telefon i pewnie dlatego nie ma jeszcze streowników !
    0
  • Users Avatars Mini
    mako pisze: 2004-02-17 10:08
    uwazam ze juz niepowinno sie robic telefonow z taka iloscia kolorow bo to sie mija z celem gdy przesylam komus obrazek na taki telefon to nanim prawie nic nie widac dramat.wiec jezeli ktos sie chce cieszyc kolorowym wyswietlaczem to min 4000 kolorow
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-17 10:50
    ***irzin oby było tak jak mówisz, ale szczerze mówiąc bardzo wątpię. Z chęcią bym przetestował , ale raczej nie będę miał okazji. Pod T200 są, pod T230 nie ma , a te z T300 i T310 nie będą pasowały , bo w linku "drivers , scripts and patches" pod konkretnymi programami , jest wyraźna adnotacja Compatible with: T300¸ T306¸ T310¸ T312¸ T316 . Byłaby to niepowetowana strata , gdyby nie dało się korzystać z internetu via gprs.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-17 15:51
    Zresztą ja gapa jestem. Oczywiście , że nie pójdzie na sterownikach modemu do T300 czy też serii pochodnej , bo T300 umożliwia połączenie z internetem TYLKO via infrared, natomiast T230 wogóle jej nie posiada. Tak więc ta kwestia jest wyjaśniona całkowicie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-02-18 16:18
    troche wstyd, bo tego terminalika nie ma jeszcze nawet w bazie telefonow gola, a w ofercie idei juz jest...
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-02-18 18:44
    Całkiem fajny jako low-end.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-19 10:55
    ***rafalkoj: w glowach sie wam wszystkim poprzewracalo, low-endy z kolorem... dla mnie bylby to wypas ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    midi13 pisze: 2004-02-19 15:35
    mi sie nawet podoba :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-02-20 13:45
    nawet nawet.... ciekawe jak tam predkosc menu - poprawili co nieco? w sumie przekonalem sie do t300 to i do tego pewnie tez. Ciekawe jaka bedzie jego cena w komissach za 2-3 miesiace....
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2004-02-24 22:53
    GSManiac: dzięki wielkie :) Jak nie ma IRDy to porażka :(
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: