T-Mobile ma nowy serwis do zarządzania kontem klienta

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Wprowadzamy zupełnie nowy serwis do zarządzania kontem w T-Mobile

T-Mobile wprowadził nową wersję serwisu do zarządzania kontem abonenckim. Docelowo nowy Mój T‑Mobile zastąpi obecny serwis internetowy i będzie dostępny dla klientów abonamentowych, z ofertą na kartę i małych firm. Uruchomiona pierwsza wersja jest dostępna na razie tylko dla segmentu postpaid B2C.

Zaprojektowane i zbudowane od początku zostały wszystkie kluczowe dla klientów procesy i strony – dashboard, podstrona płatności, logowanie, sprawdzanie listy połączeń, kontrola zużycia usług. Serwis stworzony jest w technologii RWD.

Nowy Mój T‑Mobile wykorzystuje znany już wcześniej interfejs aplikacji mobilnej do zarządzania kontem. Jest to możliwe, ponieważ zarówno portal, jak i aplikacja mobilna działają w oparciu o jeden fundament funkcjonalny oraz technologiczny. Dzięki temu zaktualizowane informacje są także widoczne na obu platformach natychmiastowo.

Przez najbliższe miesiące obie wersje (stara i nowa) będą funkcjonować równolegle.

Serwis dostępny jest dla klientów pod adresem: https://nowymoj.t-mobile.pl.

 

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: