Nowy serwis "Kartka MMS" i cennik MMS-ów w sieci Era

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 47

Od 12 września 2002 r. sieć Era wprowadza nowe możliwości komunikacji multimedialnej. Udostępnia swoim użytkownikom dodatkowe funkcjonalności MMS oraz wzbogaca ofertę telefonów i akcesoriów multimedialnych. Za pomocą telefonu można teraz nie tylko robić i wysyłać zdjęcia, ale także Kartki MMS, wybierając je z wielotematycznego katalogu na eraWAP. Takie wiadomości multimedialne można wysyłać zarówno na telefony z funkcją MMS, jak i na adres poczty elektronicznej w kraju i za granicą.

PTC w marcu tego roku zaprezentowała możliwość przesyłania wiadomości multimedialnych MMS. Już w czerwcu, abonenci sieci Era posiadający aktywowaną usługę MMS oraz telefon z funkcją MMS, mogli przesyłać między sobą wiadomości multimedialne zawierające oprócz tekstu kolorowe zdjęcia, obrazki oraz dźwięki. Teraz - na stronach wap.era.pl - mają do dyspozycji specjalnie przygotowaną Galerię Obrazków, dostępną wkrótce także na stronie internetowej www.era.pl. Obrazki zostały pogrupowane w osiem tematycznych kategorii: Animacje, Kartki, Krajobrazy, Miasta, Tapety, Portrety, Przyroda, Pejzaże.

Pobranie obrazków z wap.era.pl jest bezpłatne w ramach promocji trwającej do 31.10.2002r.

Serwis "Kartka MMS", dostępny ze stron eraWAP, pozwala na skomponowanie kartki multimedialnej - wybór obrazka i dodanie do niego własnego tekstu - a następnie przesłanie jej do posiadacza telefonu z funkcją MMS w sieci Era. Skorzystać z usługi mogą także właściciele telefonów bez funkcji MMS - wystarczy przeglądarka WAP. Dotyczy to również użytkowników systemu Era Tak Tak. 

Ceny za przesłanie wiadomości MMS  jest uzależniona od jej wielkości i kształtuje się następująco:

  • 0 - 30 kB - 2 złote netto

  • 30 - 100 kB - 4 złote netto

  • Kartka MMS - 2 złote netto

Cennik ważny jest od 19 września br. Do 18.09(włącznie) wysyłanie MMS-ów i usługa "Karta MMS" są bezpłatne.

 

PTC oferuje także możliwość przesyłania wiadomości multimedialnych w roamingu międzynarodowym. Korzystanie z MMS w roamingu dotyczy krajów, w których lokalny operator ma podpisaną umowę roamingową z PTC, obejmującą pakietową transmisję danych GPRS. W ramach promocji trwającej do 31.12.2002 r., koszt przesłania wiadomości MMS za granicą nie różni się od kosztu korzystania z usługi na terenie kraju. 

Opinie:

Opinie archiwalne (47):

Komentuj

Komentarze / 47

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pszczesniak pisze: 2002-09-12 17:02
    Czegos tu nie rozumiem. W tekscie pisze, ze mozna wysylac MMSy takze na adres email. Na stronie WAP, ze tylko na telefon w Erze. Sprawdzalem i jest tylko pole do wpisania numeru telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiekzet pisze: 2002-09-12 17:02
    I znowu era przedstawia najciekawsze możliwości i najbogatszą ofertę ! OK !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Luk pisze: 2002-09-12 17:03
    Niech kurde wprowadzą nowe ceny rozmów w stefie biznesowej,a nie zajmują się pierdołami!Panowie gdzie ta nokia 6310i która w innych siecia istnieje już ponad 3-4 miesiące!
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-09-12 17:09
    ceny są jedna za wysokie!! od 2 zeta za MMSa??? To chyba żart!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2002-09-12 17:14
    drogo troche, w plusie jest 2zl za mmsa do 50kB
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-09-12 17:20
    oj drogie te mmsiki nie wroze im za duzej kariery przez najblizszy rok!!! Ale era szoqje caly czas nowosciami ;P :-)) tu testuje umtsik tu wprowadz mmsiki a co robi plus??? bo idea to wprowadza co chwile nowe serwisy sms :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2002-09-12 17:37
    Takie uslugi to Era wprowadza chyba tylko dlatego zeby pokazac ze jest sie na czasie. I tak malo kto z tego bedzie korzystal bo albo nie ma sie odpowiedzniego telefonu, albo za drogo. Zamiast obnizyc cene normalnego sms'a to sie zajmuja takimi pierdolami.
    0
  • Users Avatars Mini
    trapi pisze: 2002-09-12 17:37
    ukash: moze plus szykuje cos extra? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-09-12 17:52
    no juz poprostu nie moge sie doczekac co takie wymysli :-)) moze ktos ma jakies przeiceki? ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-09-12 18:16
    szkoda ze nie podawaja ile osob korzysta z tej uslugi... mogli by podac po tym okresie probnym... a ceny mmsow... no coz jak na mnie to troche duzo ale narazie nie mam nawet mozliwosci skorzystania z tej uslugi
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2002-09-12 18:34
    Obawiam się, że wszyscy którzy myślą, że + wyskoczy z czymś bombowym na swoje urodzinki, mogą się srogo zawieść. Nie sądzę, żeby była to jakaś rewelacja. Na pewno nie będzie to np. SE T 68i z cyro na 12 mies. za 66 zł :) Żartuję... A tak serio to myślę, że będą chcieli (i musieli, żeby się jakoś wyróżnić) pójść raczej w innym kierunku niż Era. Raczej będą to znowu jakieś usługi typu ileś tam nr-ów przez tyle a tyle mies. za x groszy. A może by tak taktowanie co 1 s. choćby po 1-ej minucie, albo chociaż co 15 s.??? To by był hiciorek!!! Albo cyro na 12 mies. z normalnymi fonami po normalnych cenach... Ech... pomarzyć fajna rzecz, ale to utopia. Pożyjemy, zobaczymy... A co do MMS-ów w erze, to podzielam zdanie, że troszkę droga ta przyjemność, no ale jak były przez 3 miechy za friko to teraz muszą sobie jakoś odbić, no nie ??? Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    romario pisze: 2002-09-12 18:38
    Po okresie próbnym to mogą ewentualnie zdrożeć, a nie stanieć - bo to "okres promocyjny". A rzeczywiście - skorzystać, to znaczy mieć aparat, a tych jak na lekarstwo i ceny niebotyczne. A jak chcemy przesłać zdjęcie, to jest przecież konto pocztowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarko pisze: 2002-09-12 18:50
    witam, niestety są to mimo wszystko zbyt wysokie ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-09-12 19:12
    To, że ceny są wysokie, to nic dziwnego - że takie będą można było się domyślać już dawno - kiedy wszyscy zachwycali się tą technologią i płakali, czemu w naszych sieciach ich nie ma - teraz są
    0
  • Users Avatars Mini
    byku pisze: 2002-09-12 20:38
    Cennik w porównaniu do plusa wyzszy więc nie rozmiem zachwytu uzytkownikow Ery . Rewelacji to tu nie ma . A nad cenami to jednak operatorzy powinni sie poważnie zastanowić jezeli chcą rozpowszechnic ta usługe bo na razie mimo wszystko jest drogo
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2002-09-12 20:58
    dokladnie popieram post voighta! era powinna obnizyc cene smsów, i nie bawic sie w przedłuzane co miesiac promocje "30 sms za 10zl", co do mmsów to narzekacie ze drogie...moze rzeczywiscie nie tanie , ale jak ktos ma chocby T68i to sądze ze raczej go bedzie stac na zabawe ta nowinką
    0
  • Users Avatars Mini
    dexkomrkowiec pisze: 2002-09-12 21:13
    kur...mac bylem w holandii a tam cena nokii 7650 9.60 euro :))))) a w erze 1690netto no liczyc 12 euro za nokie to na zety wychodzi liczyc zawyzajac 5 zlotych za jedno euro to wynosi dokladnie 60 zeta!!!!!!!!!!!! jak umiem liczyc :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bor3k pisze: 2002-09-12 21:59
    Zdecydowanie jak narazie za drogo
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-12 22:05
    Czyli Era znowu cos kombinuje... Wie ktos w koncu, czy mozna nadac MMSa czystym tekstem? bo 30 kb tekstu za cene 4 SMSow to by bylo cos... A co do cen SMSow, to po wprowadzeniu ceny 29 groszy w TT mogliby i dla reszty jakos to umozliwic.
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-09-12 22:27
    No niezle ale ceny troche duze powinny byc o polowe tansze!
    0
  • Users Avatars Mini
    minio pisze: 2002-09-12 23:13
    darmowe MMSy obowiazywały do chwili wprowadzenia telefonów z tą usługą, pojawiły sie 7650 i T68i to gratisik zniknął i pojawiły się ceny wyższe od PLUSika!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-09-12 23:42
    Nie rozumiem czemu tyle osob podnieca sie canami mmsów, skoro 99,9999% uzytkownikow i tak nie ma terminali przystosowanych do ich nadawania/odbierania. A zanim beda je miec, sadze, ze operatorzy ceny te obniza.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-09-13 00:16
    ceny cenami, a i tak malo takich co maja terminale przystosowane... ***jarpol : racja, fajnie ze przez jakis czas za free
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-09-13 01:10
    co smsow zgadzam sie ze jednak telefony z mmsami raczej szybko nie wypra tych bez mmow :-) zwlaszcze ze obecnie telefony z mms kosztuje troche duzo jak dla przecietnego polaka :-) zgadzam sie z mik007 ze jesli kogos stac na te telefoniki to napewno go stac na 2 zeta za mms, tez w sumie nie wiem dlaczego tak sie ciesze ta technologia jak narazie nie mam nawet komu wyslac takiego mmsa :-))) bezsensu!!! :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    tomala pisze: 2002-09-13 01:29
    witajcie "komórkowcy". Ceny jak to ceny. Zawsze dla nas za wysokie! ktos wyżej pytal o MMSa tylko z tekstem, pewnie ze tak. przewija sie te ekrany i przewija ;)) ale co do cen. są wysokie to fakt. ale majac odpowiedni model telefonu mozna te ceny OLAĆ!!! mając SE T68i niestety nie, a mówię tu o przesyłaniu danych. Zamiast wysyłać zdjęcie MMSem mozemy je wysłac zwykłym e-mailem jako zalącznik!!! i tak samo odbierac pocztę samym telefonem (pop3, smtp) z załącznikami. Ale jak pisałem SE T68i i nie "jarzy" załączników i ich nie wyświetla. Nie bawiłem sie jeszcze NOKIĄ 7650 ale z opisów na róznych stronach wnioskuję ze odczytuje załączniki!!! A jaka różnica??? to że MMS to 2 lub 4 zety (w erze), a 50KB danych przez GPRS to jakieś: 6gr za 10KB (w erze) .. to będzie ... hmmm.. jakieś 30gr!!! ;))) źle liczę ;)) ..... C D N .....
    0
  • Users Avatars Mini
    tomala pisze: 2002-09-13 01:30
    ...... Ciąg Dalszy ..........Wiem, ze mozna sie czepic, ze MMS to prezentacja multimedialna, bo mozna mozna se poskladac obrazki, razem sluchac muzyczki z tekstami kolorowymi migotaniami ekranu eranu a E-MAIL to suche obrazy lub cokolwiek odpalane osobno ........ ale cos za cos! pozdrawiam ......... TOMALA
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-09-13 01:38
    ukash - nie zgodzę się z tobą. Niedługo na rynku pokażą się nowe słuchawki (mówię o N6610 i 7210, a także Siemensie S55). Wszystkie mają MMS. Fani Nokii oczywiście rzucą się na 6610 i 7210, reszta albo na jedno, albo na drugie. Jestem wrogiem Nokii, kupię S55. Dlaczego? Cena zapowiada się znakomicie - nię będzie droższy niż S45 w momencie wprowadzenia, a Era coś knuje z Siemensem - jak z MT50. Czyli ok. 500 zł za S55 w przyszłym roku, mms-y potanieją (bardzo), a w Tak-taku na pewno znajdzie się jakiś telefon z mms-ami, pewnie również w granicach 500 zł (pewnie 3510i, albo Siemens A55 - bo C55 już jest i nie jest zbyt ciekawy). Wtedy będzie dało się wysłać 30 kB tekstu (ok. 200 sms-ów...).
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-09-13 01:38
    A co do wysyłania obrazków przez pocztę elektroniczną - wychodzi taniej. Połączenie GPRS 6 gr za 10 kB. Wysyłamy 30 kB + otrzymujemy 10 kB (załóżmy), wychodzi 24 gr. Odbiorca dostaje smsa z powiadomieniem o poczcie (załóżmy, że to konto w eranet) i odbiera przez GPRS maila z tekstem (10 kB wysłane żądań, 30 kB otrzymane jako e-mail), wychodzi jemu 24 gr - czyli w sumie 48 gr za 30 kB tekstu. Oj, coś tu nie gra, tym bardziej, że za 10 kB tekstu (więcej niż 50 sms-ów) zapłacilibyśmy po 12 groszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2002-09-13 01:39
    Qrcze, tomala, wyprzedziłeś mnie, pisałem komentarz parę minut dłużej, bo przeglądam też inne strony...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawezi pisze: 2002-09-13 01:52
    widze ze ERA zaczyna gonic konkurencje w inny sposób
    0
  • Users Avatars Mini
    tomala pisze: 2002-09-13 01:53
    toughluck ....... sory chłopie .. samo życie..... ale liczymy podobnie ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-13 02:08
    toughluck, tomala: a co najwazniejsze obaj macie racje...
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-09-13 04:15
    toughluck: ale ja chce fonik za zlotowke z mms, gprs i kolorowym wyswietlaczem, i klientem pop3 :-))) czy ja wymagam za duzo ;-) a tak powaznie to mms moze zaczna byc bardzie popularne za jakis rok nie predzej pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-09-13 04:15
    A tak na marginesie, to przecież MMS jest w erze raptem 4/8 x droższy od SMSa - czy uważacie, że to aż tak dużo?
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-09-13 04:18
    co do tych kombinacji z gprsem to teraz trzeba wszystkim znajomym i rodzinie powiedziec zeby kupili takie przybajerzone telefoniki z pop3 :-) bo jakos narazie malo kto to ma trzeba tez poczekac jesczze z rok! Bo jedyne co nas ratuje przed okradaniem przez opy to wlasnie takie kombinacje :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-09-13 10:10
    graffi***wyliczenia,ale opcję sms-a ma prawie każda słuchawka,wyłączając naprawdę stare modele,a ilu posiadaczy ma słuchawkę z funkcją MMS.Niezależnie od ceny MMS-a skutecznie jak narazie blokuje tę funkcję mała ilość modeli spowodowana ich ceną,a niestety do możliwości przesyłu potrzebne są conajmniej dwa modele z tą funkcją,chyba że przez internet,ale to już inna sprawa i do tego nie potrzeba słuchawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    gledzio pisze: 2002-09-13 12:41
    graffi*** W jaki sposób to wyliczyłeś???
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-09-13 14:51
    Kan, tak czy inaczej nie ma co narzekać, że MMSy są drogie - wiadomo było, że od SMSa będą droższe
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-09-13 14:53
    Gledzio - to nie był ułamek tylko 4x50gr(cena SMSa)=2zł(cena MMS30kb), 8x50gr=4zł
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-09-13 16:27
    a czy odbieranie mmsów w erze będzie coś kosztować? czy tylko wysyłanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    kamilt68i pisze: 2002-09-13 18:20
    1. MMS na 100% mozna wysyłać na e-mail - mam tego fonika to sparawdziłem 2. Za odbieranie MMS się nic nie płaci 3. NIE ROZPACZAJCIE NAD CENAMI MMS - ÓW, bo 30 kb tekstu to okolo 3750 znaków a sms ma tylko 160...Więc w MMS - ie można zawrzeć 23.5 SMS-a :-) a jest tyko 4 razy droższy. Troche matemeatyki i świat staje się bardziej kolorowy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-14 14:09
    Hehe, milosnik matematyki. :) No i wlasnie o to mi chodzilo. Jesli mozna nadac MMSa czystym tekstem, to zamiast wysylac np. 2 SMSy, bo mi sie zebralo na cos dluzszego wolalbym (jak juz bede mial kiedys mozliwosc wyslania MMSa) zaplacic te 2 (a moze obniza) PLN i w spokoju szalec bo taka ilosc znakow to mozna pisac pol wieczora. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-09-14 15:38
    teraz czekac tylko jak idea wprowdzi 30 minut = 60 mms = 120 sms :-) najnowszy przelicznik :-)) nie no z tym czystym tekstem to naprawde dobra rzecz jak ktos jedzie autobusem w dluga podroz to moze klepac elaborat do znajomego :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeL pisze: 2002-09-14 21:28
    No cuż ;) kosztuje to jak wszystko co jest nowe :) zaczekajmy aż mmsy spowszednieją :) może smsy będziemy mieli za darmo :) pozatym niech wprowadzą wap 2 i ryczałt na to coś :) to sie troszke z kolegami poklepie w wml'u :) i tak jak teraz smsy z wap'u są za free to i mms'ki będą :) jeszcze tylko troszke cierpliwości :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ukash pisze: 2002-09-14 23:43
    18790: mowie ci to wsyztsko wielki spisek, oto chodzi zeby wszyscy mieli swoj udzial w rynku w miare rowny i ceny zadnego nie moga zdecydowanie odbiegac od reszty :-((
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-09-24 16:05
    No cos w tym jest. Pewnie, ze zaden operator nie da SMSow za 5 groszy. A szkoda...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-08 03:51
    a i tak najtaniej MMS-y wychodzą w Idei ;-) !!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: