Era promuje ofertę prepaid TAK-TAK w serwisie www.darmonet.pl. Zarejestrowany użytkownik ma szanse wygrać jeden z zestawów Ery, wcześniej jednak musi wypełnić ankietę. Pytania zawarte w ankietach dotyczą krótkich opisów pojawiających się każdorazowo przed wyświetleniem ankiety. Opisy te stanowią przekaz reklamowy produktu. Gdy użytkownik odpowie prawidłowo na wszystkie pytania, które pojawiły się na ekranie ma szansę wygrać jedną ze wspomnianych nagród. Przekazanie informacji o ofercie Ery podzielono na dwie części. Początkowo internaucie pojawia się opis zawierający podstawową wiedzę o TAK-TAK'u. Druga część informacji dotyczy usług dodanych (możliwość skorzystania z takich usług jak: WAP, rozmowy zagraniczne za pośrednictwem Eranet, numer dostępowy do internetu itd.). Po każdej z tych dwóch części przychodzi kolei na odpowiedzi. Pytań nie jest dużo, są raczej intuicyjne (w niektórych przypadkach dotykają szczegółowych danych umieszczonych w opisie). Ma to zmusić do dokładnego przeczytania tekstu reklamowego. |