Rusza kolejny etap kampanii reklamowej PLAY - Ładnie zgrana oferta.
Tytuł: Pływaczki / Ładnie zgrana oferta
Koncepcja: W przeciwieństwie do innych telefonii korzyści dla klientów PLAY są identyczne w ofercie na kartę i w abonamencie. Są też idealnie zgrane, dlatego ich najważniejsze elementy warto przedstawić razem w jednej reklamie: niskie stawki do wszystkich sieci, mnóstwo dodatkowych złotówek i minut gratis, MMS-y tak samo tanie jak SMS-y. Równie pięknie zgrane są pływaczki synchroniczne, które w fioletowo-białych kostiumach tworzą perfekcyjne, artystyczne układy w telewizyjnej reklamie PLAY. W kampanii prasowej również wykorzystany jest motyw kalejdoskopu ułożonego z pływaczek synchronicznych.
Cytat: „PLAY konsekwentnie wykorzystuje artystyczny przekaz reklamowy, zupełni inny od dotychczas obecnych na rynku, wyznaczając przy tym nową estetykę. ” – powiedział Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu PLAY.
Timing: kampania rusza od 25 maja
Przykładowe materiały: spot reklamowy w załączeniu
Informacje o autorach: Brain - Ania Łoskiewicz (art. director), Jacek Izrailewski (copywriter), Asiya Malinowska (dyrektor kreatywny) oraz Michał Sabliński – reżyser spotu tv, Krzysztof Kozanowski - fotografia
Dom mediowy: Guideline MediaCom