T-Mobile zaprezentował kolejną odsłoną spotów reklamowych zrealizowanych z ujęć ukrytej kamery dla nowej oferty T-Mobile na kartę. Tym razem sympatyczny sprzedawca sprawdza reakcję kupujących dowiadujących się o podwojeniu zamawianych hot-dogów. Podobnie jak w przypadku filmu nakręconego w księgarni realizacji drugiego spotu podjął się bardzo doświadczony reżyser Michał Bulik. Wszyscy uczestnicy biorący udział w nagraniu nie są zawodowymi aktorami i wyrazili zgodę na wystąpienie w reklamach „2x Więcej na konto”. Film jest dostępny poniżej:
Kampania „2x Więcej na konto” będzie prowadzona w mediach ogólnopolskich, stacjach telewizyjnych i radiowych, obejmie Outdoor, prasę oraz Internet. Działania promocyjne będą prowadzone również w Social Mediach oraz w punkach sprzedaży T-Mobile. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.