PLAY wprowadza w przyszłym tygodniu nowy starter Play Fresh Darmowy Internet. Każde doładowanie premiowane jest megabajtami lub godzinami do wykorzystania na połączenia internetowe.
Kwotę doładowania można wykorzystać dowolnie.
Startery dostępne będą w przyszłym tygodniu, ale opcję darmowego internetu można aktywować od 24.09.
AKTYWACJA
Jak aktywować Opcję jeśli kupiłeś inny starter Play Fresh lub jesteś już w Play Fresh?
- wybierz kod *111*33*6# i zatwierdź zieloną słuchawką lub
- zaloguj się na Play24 i włącz wybraną promocję.
Sprawdź, czy jesteś już w opcji „Darmowy Internet” wybierając i zatwierdzając zieloną słuchawką kod *111*49*1#.
Wolisz korzystać z Internetu w bajtach? Zmień sposób rozliczania. Wybierz *111*105*1# a każda godzina zostanie przeliczona na 10MB. Ważność Twojego bonusu zostanie zachowana.
Prędkość transferu danych w profilu Internetowym wynosi 512 kbit/s a opłata za minutę połączenia z Internetem z pakietu złotówek to 20 gr.
FAQ – Play Fresh – profil internetowy
1. Jak często mogę zmieniać sposób naliczania Internetu (transferu danych) i ile to kosztuje?
Transfer danych możesz zmieniać za darmo, tak często, jak potrzebujesz.
2. Co oznacza naliczanie minutowe w Internecie?
Obecnie, trudno zorientować się, ile to jest 1 MB w Internecie, dlatego w Play możesz korzystać z Internetu naliczanego tak, jak inne połączenia – minutowo. Każda minuta połączenia to 20gr z pakietu złotówek lub bezpłatne połączenie w ramach bonusu po doładowaniu
3. Jak szybko można ściągać dane w naliczaniu minutowym?
Ściąganie danych odbywa się z prędkością 512 kbit/s
4. Czy z naliczania minutowego mogę korzystać również za granicą?
Połączenia za granicą rozliczane są zgodnie z Cennikiem Oferty Play Fresh. Bez względu na sposób naliczania Internetu w Play Fresh, będąc poza Polską połączenia będą naliczane w kB.
5. Czy z Internetu, w ramach oferty Darmowy Internet w Play Fresh, mogę korzystać tylko z nadajników sieci Play?
Oczywiście, że nie. Internet w ramach oferty Darmowy Internet działa w całej Polsce
6. Czy są jakieś ograniczenia w oglądaniu stron Internetowych w naliczaniu minutowym? Co z bardzo ciężkimi stronami?
W naliczaniu minutowym nie ma limitu bajtów ani ograniczenia w oglądaniu stron.
7. Czy mogę korzystać z dwóch lub więcej stron równocześnie?
Oczywiście, że tak! Jednak każde z połączeń będzie naliczane osobno i sumowane.
8. Co oznacza informacja, że mam zmienić sposób naliczania Internetu, jeśli kupuję pakiet minutowy?
Pakiety minutowe mogą zostać zakupione i wykorzystane tylko w ramach naliczania minutowego. W przypadku próby zakupienia pakietu bajtowego, pojawia się informacja o potrzebie zmiany naliczania kodem 111*105*1# lub na Play24 w zakładce Usługi.
9. Co oznacza przeliczanie minut na bajty?
Jeśli wolisz naliczanie MB od minutowego, możesz zmienić sposób rozliczania Internetu. Każda niewykorzystana godzina przyznana po doładowaniu lub na podstawie zakupu płatnych pakietów zostanie przeliczona wg schematu: 1godzina = 10MB.
Aby zmienić sposób naliczania Internetu wystarczy wybrać kod *111*105*1# ( zmiana na naliczanie bajtowe) lub *111*105*2# (naliczanie na naliczanie minutowe) lub dokonać zmiany w odpowiedniej zakładce na Play24.
10. Czy mogę mieć naliczanie minutowe dla pakietu a naliczanie bajtowe dla bonusów po doładowaniach?
Nie. Sposób rozliczania Internetu obowiązuje całą ofertę.
11. Co otrzymam w ramach Oferty Play Fresh?
Kupując Starter 5, 9 lub 30 w Ofercie Play Fresh stajesz się użytkownikiem najlepszej oferty na rynku. Tylko w Play Fresh masz nie tylko najniższą stawkę za minutę i to do wszystkich sieci – tylko 29 gr/ minutę, ale także rok ważności konta po każdym doładowaniu. A dodatkowo, możesz wybrać opcję dla siebie: Darmowe SMSy do wszystkich sieci po doładowaniu, Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play lub Darmowy Internet. Możesz wielokrotnie przenosić się między opcjami lub kupić dedykowany dla danej opcji starter.
12. Jak mogę skorzystać z opcji Darmowy Internet?
Aby skorzystać z opcji otrzymywania darmowych godzin Internetu po doładowaniu wystarczy wybrać i zatwierdzić kod *111*33*6# lub zalogować się na stronie www.24.playmobile.pl i wejść w zakładkę Usługi, a następnie wybrać wybraną opcję. Włączenie usługi trwa do 24 godzin.
13. Jak mogę skorzystać z opcji Darmowe SMS-y do wszystkich sieci?
Aby skorzystać z opcji darmowych SMS-ów do wszystkich sieci wystarczy wybrać i zatwierdzić kod *111*33*4# lub zalogować się na stronie www.24.playmobile.pl i wejść w zakładkę Usługi, a następnie wybrać wybraną opcję. Włączenie usługi będzie trwało do 24 godzin.
14. Jak mogę skorzystać z opcji Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play?
Aby skorzystać z opcji nielimitowanych połączeń i SMS-ów w Play wystarczy wybrać i zatwierdzić kod *111*33*5# lub zalogować się na stronie www.24.playmobile.pl i wejść w zakładkę Usługi, a następnie wybrać wybraną opcję. Włączenie usługi będzie trwało do 24 godzin.
15. Jak mogę sprawdzić, z jakiej opcji korzystam?
Możesz wybrać i zatwierdzić zieloną słuchawką kod *111*49*1# lub zalogować się na stronie www.24.playmobile.pl i sprawdzić, na podsumowaniu konta swoją taryfę
16. Czy opcje pogarszają moją ofertę Play Fresh?
Oczywiście, że nie! Play Fresh jest podstawową ofertą z której korzystasz. Nadal obowiązuje Cię Cennik Play Fresh i wszystkie dostępne dla Play Fresh oferty promocyjne. My umożliwiamy Ci wybór bonusu, który chciałbyś dostawać po każdym doładowaniu (Rozmowy i SMSy w Play, SMSy do wszystkich sieci lub darmowe godziny Internetu)
Zawsze możesz również wrócić do podstawowej oferty Play Fresh. Wystarczy wybrać i zatwierdzić kod *111*33*1#
17. Kupiłem stary starter Play, a chciałbym skorzystać z Oferty Play Fresh z wybraną opcją?
To proste, aby zmienić ofertę z Play na Kartę lub Nowy Play na Kartę na ofertę Play Fresh wystarczy wpisać i zatwierdzić odpowiedni kod. W zależności od tego, którą opcję wybierasz, do wyboru masz kody:
*111*33*1# – podstawowa Oferta Play Fresh
*111*33*4# – Play Fresh Darmowe SMS-y do wszystkich sieci
*111*33*5# – Play Fresh Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play
*111*33*6# – Play Fresh Darmowy Internet
Przejście do każdej z opcji jest darmowe
18. Przypadkiem zmieniłem swoją ofertę na Play Fresh. Czy mogę wrócić do mojej starej oferty? ( dotyczy Klientów Play Karta i Nowy Play na Kartę)
Niestety nie możesz, ale po co, skoro oferta Play Fresh jest najlepsza na rynku?
Tu płacisz tylko 29 gr/minutę do wszystkich sieci, Twoje konto jest aktywne przez rok po każdym doładowaniu, a dodatkowo do każdego doładowania możesz otrzymać super bonus!
19. Czy jeśli zmienię Play Fresh na którąś z opcji to zachowam pakiety minut i SMSów?
Wszystkie dotychczasowe pakiety przepadną. Zachowasz natomiast wartość konta głównego oraz (w przypadku zmian między opcjami Play Fresh) pakietu promocyjnych złotówek.
20. Czy jeśli zmienię ofertę Play Karta/Nowy Play na Kartę na Play Fresh, to zachowam pakiety minut i SMSów?
Wszystkie dotychczasowe pakiety przepadną, ale będziesz płacić tylko 29 gr/minutę do wszystkich sieci, Twoje konto będzie aktywne przez rok po każdym doładowaniu, a dodatkowo do każdego doładowania możesz otrzymać super bonus!
21. Czy doładowując konto w ofercie Play Fresh z opcjami mogę skorzystać ze innych zdrapek dostępnych w Play?
Tak. Wszystkie doładowania zdrapki Play dostępne na rynku można użyć do doładowania konta w ofercie Play Fresh oraz opcji Play Fresh.
22. Czy w ramach opcji Play Fresh mogę dzwonić za granicę i rozmawiać z zagranicy?
Oczywiście, że tak. Usługi połączeń międzynarodowych oraz roamingu są włączane Wszystkim Klientom w standardzie. Informacje o dostępności krajów w roamingu i szczegóły dotyczące tych usług można uzyskać w Dziale Obsługi Klienta pod numerem telefonu 790 500 500 lub *500 z telefonu w sieci Play.
23. Jak mogę kontrolować moje wydatki w Ofercie Play Fresh?
Do wyboru masz sprawdzenie stanu konta:
- ze swojego telefonu poprzez wpisanie kodów:
*101# – tu sprawdzisz stan swojego Pakietu Złotówek
*102# – tu sprawdzisz stan dodatkowych minut
*107# – tu sprawdzisz termin do którego ważne są minuty do Play
*109# – tu sprawdzisz termin do kiedy ważne są SMS-y
- na www.moj.playmobile.pl wybierz PLAY24 – po zalogowaniu się masz dostęp do pełnej historii swoich połączeń i wydatków
- poprzez kontakt z Obsługą Klienta (OK) pod numerem telefonu *500 (połączenie płatne 1zł za połączenie nie zależnie od długości jego trwania)